Lol. Vergeet ik dat mijn eigen vraag uit twee delen bestond.quote:Op maandag 20 november 2006 18:16 schreef RuneRose het volgende:
Naam: Adam Baldwin
Ja, erg handig.quote:Op maandag 20 november 2006 18:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lol. Vergeet ik dat mijn eigen vraag uit twee delen bestond.![]()
Dustin Hoffman & regisseur(?) in Das Parfum?quote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
Welke twee heren zien we hier?
weet ik, maar weet het niet meerquote:Op maandag 20 november 2006 18:44 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, maar ik wil ook de naam van die linker.
Clockwork Orange?quote:Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef Gillingham het volgende:
O.K. nu ben ik er echt tussenuit.
Kan ik jullie er op vertrouwen dat jullie er zelf uitkomen? Ik neem aan van wel he. Het antwoord op de vraag is namelijk nogal eenduidig. Good luck.
ps. de vraag was wat de titel van de verfilming is van het boek waar mijn signature uitgehaald is
Een punt voor een Belg genaamd Saint of Killers +1!quote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een vis genaamd Wanda.
Dat is kuist, maar dan met een j.quote:Op maandag 20 november 2006 19:33 schreef cwk het volgende:
Dat is The Great Raid.
komt me bekend voor....quote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef cwk het volgende:
Als ik zeg: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GOING TO TAKE THIS ANYMORE! dan zeggen jullie?
Daar lok ik je mooi even de tent uit.quote:Op maandag 20 november 2006 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed dan, Network.
ook mijn 1e indrukquote:Op maandag 20 november 2006 22:31 schreef cwk het volgende:
Nu kijkt ze een beetje als Kirstin Dunst.
Ik denk dat Kirsten Dunst dat wel vaker hoort.quote:Op maandag 20 november 2006 22:31 schreef cwk het volgende:
Nu kijkt ze een beetje als Kirstin Dunst.
Vooruit dan geef ik hem het punt, dan ben ik er ook van af.quote:Op maandag 20 november 2006 22:45 schreef Patch het volgende:
Scary Movie 3 - 3 Men and a Baby - Baby's Day Out - Out of Africa - Africa Screams
zoiets?
Doe ik zo mijn best...quote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef cwk het volgende:
Vooruit dan geef ik hem het punt, dan ben ik er ook van af.
Patch +1
Berkery + 1quote:
quote:K: It's some kind of invisible barrier.
F: Oh, so that's what an invisible barrier looks like.
quote:E: Oh, B.... Dear B., you are so mercifully free of the ravages of intelligence.
B.: Oh, you say such nice things, Master.
E: Yes I know, I'm sorry!
Yep.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:21 schreef Patch het volgende:
Da's TimeBandits toch?
Dit klopt inderdaad, voor de duidelijkheid.quote:
Doff + 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
Dat ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:54 schreef cwk het volgende:
The Hills have eyes remake
Absoluutquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:59 schreef Patch het volgende:
was een vermakelijk filmpje overigens
Eens. Heb me zelfs prima vermaakt bij die film.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:59 schreef Patch het volgende:
was een vermakelijk filmpje overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Eens. Heb me zelfs prima vermaakt bij die film.
Een minpuntje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:00 schreef Doff het volgende:
[..]
Eens. Heb me zelfs prima vermaakt bij die film.
Een minpuntje:Ik wilde exact dezelfde spoiler + mening posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Great minds think alike
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Patch +1quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:02 schreef Patch het volgende:
Robert Zemeckis
WHo Framed Roger Rabbit?
Back to the Future
Cast Away
What Lies Beneath
Forrest Gump
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:01 schreef cwk het volgende:
[..]Tja. Heb het idee dat dat een beetje samenhing met dat onnodige Amerikaanse patriotisme. Maar he, we hebben het hier wel over een moderne horror he. Daar zouden we niet al te kritisch over zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
My dear, it's only a movie.
Doff + 1quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:12 schreef Doff het volgende:
Kindergarten Cop?
Naam is niet goed.quote:
Nieuwer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:26 schreef cwk het volgende:
Ik zal je vertellen, ik weet haar naam écht niet meer. Cottilard moest al van heel diep komen.
8 femmes? of Les Amant Criminelles?
Sokolsky +1quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind het spul van die man meestal maar niks. Maar weet wel dat 'ie Temps qui reste gemaakt heeft, of was dat de een-na-laatste?
En als ik mijn Lefkoiaanse pet op zet zeg ik tegen je dat je Sous le Sable en Le Temps Qui Reste gewoon even een kans moet geven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:52 schreef Sokolsky het volgende:
En omdat vrij veel mensen er niks aan vinden hebben z'n films lage IMDB-cijfers. Zo'n Sous le sable komt bijvoorbeeld een paar keer per jaar op TV, maar heb een sterk vermoeden dat ik erbij in slaap ga vallen. Hoewel ik dat tegenwoordig niet meer vermoeden mag, volgens die eh... Lefko ofzo. En zo hoef ik ook meteen niet meer in dat topic te reageren
(Temps qui reste en 5x2 niet gezien, komt er misschien ooit nog eens van)
Ik ben druk bezig een plaatje op Tinypic te plakken, maar dat gaat moeizaam.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:54 schreef Doff het volgende:
[..]
En als ik mijn Lefkoiaanse pet op zet
ik denk dat iedereen de vraag kon scoren...quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Sokolsky het volgende:
cwk +1
(ik wilde die Aziatische vraag graag zien en wist dat jij dit ging scoren)
Overigens valt 'ie me niet tegen. Misschien ga ik er zelfs op stemmen.
oh... in de thumbnail viel dat niet zo opquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:56 schreef cwk het volgende:
T staat nota bene gewoon op het plaatje Sok...
Maar toch deed cwk het, en niet iedereen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Patch het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen de vraag kon scoren...
Als je maar graag genoeg wil zit het vol met substance. Maar ook wat mij betreft is dat lariekoek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:03 schreef Sokolsky het volgende:
Het schijnt dat die dingen juist overvol zitten met substance, maar daar geloof ik dan ook weer niet zo in.
Hoera, ik had 'm onthoudenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef Sokolsky het volgende:
Toch even proberen: Qian li zou dan qi?
Ik had net gezien dat Sokolsky die in het Western-Tournament wel had gezienquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:42 schreef cwk het volgende:
Hoffman? Little Big man?
dat heb je dan ook goedquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:20 schreef Patch het volgende:
V for Vendetta is het eerste wat in me opkomt
lang geleden dat ik die heb gezien...quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:26 schreef Doff het volgende:
Oh, ik dacht meer aan The Wave of iets dergelijks.
Maar dat was ook iets anders.
SoK + 1quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
De "geest" uit Three Men and a Baby?
Ik denk dat je in de war bent met de remake van The Time Machinequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die gast rechts komt me bekend voor.
Komt de hoofdrolspeler die gast niet meerdere keren tegen in de film een keer als portier ofzo en dan nog paar keer als iets anders?
die bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik heb geen flauw idee meer welke film daarbij hoort, het was in iedergeval een lange donkere gastMaar niet dat hologram uit the time machine als je die bedoelt.
Volgens mij denken wij aan dezelfde film. Want ik had precies hetzelfde idee.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik heb geen flauw idee meer welke film daarbij hoort, het was in iedergeval een lange donkere gastMaar niet dat hologram uit the time machine als je die bedoelt.
Correct.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Prime
Dat was een tvp!quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef cwk het volgende:
Das Stewart Wycster!
Dat is juist.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:18 schreef wyccie het volgende:
To catch a thief?
quote:Tagline: Welcome to Holly Springs... home of murder, mayhem and catfish enchiladas.
Nee jullie waren massaal aanwezig.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:50 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, Lonewolf was er ook al weer.
Dit was een edit, er stond eerst "ga maar door want het is goed", maar toen was 'ie me ineens voor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Nee jullie waren massaal aanwezig.
volgens mij ook niet neequote:Op woensdag 22 november 2006 00:17 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet helemaal aan mijn antwoord
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
Wonderboys?
nee het is trouwens een gangsterfilm...quote:Op woensdag 22 november 2006 00:22 schreef cwk het volgende:
Deconstructing Harry?
dat is de film die ze schreven om van het writersblock af te komenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:24 schreef cwk het volgende:
Oh barton Fink
nee, hmmm punten uitdelen is lastiger dan ik dachtquote:Op woensdag 22 november 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Hudsucker Proxy of zo?
ook nietquote:Op woensdag 22 november 2006 00:28 schreef cwk het volgende:
Raising Arizona
neequote:Op woensdag 22 november 2006 00:30 schreef cwk het volgende:
Blood Simple?
joooquote:Op woensdag 22 november 2006 01:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Taegukgi dan?
3 xquote:Op woensdag 22 november 2006 14:15 schreef cwk het volgende:
Catherine Keener, Robin Williams
Death to Smootchie?![]()
doe maar!!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef cwk het volgende:
Ik kom niet verder dan MB = Mel Brooks.
Ik ga wel een Ikea kast in elkaar zetten...
quote:
Nee...net het andere onderwerp...quote:Op woensdag 22 november 2006 15:13 schreef wyccie het volgende:
Nee, Scarlett natuurlijk.
Deze naam is onjuist bij die fotoquote:Op woensdag 22 november 2006 16:06 schreef cwk het volgende:
Claudia Cardinale
fabianf +1quote:Op woensdag 22 november 2006 17:49 schreef fabianf het volgende:
Ja ik ben in de war met Britt Ekland.
Die staat er dan juist weer niet tussen. Hij heeft er wel een voice in, maar staat blijkbaar niet op de soundtrack.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef cwk het volgende:
iig southpark
Dat is 1.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
shaft
southpark welquote:Op woensdag 22 november 2006 20:50 schreef fabianf het volgende:
[..]
Die staat er dan juist weer niet tussen. Hij heeft er wel een voice in, maar staat blijkbaar niet op de soundtrack.
[..]
Dat is 1.
Staat niet op IMDb onder soundtrack, wel als (stem)acteur...quote:Op woensdag 22 november 2006 21:11 schreef flyguy het volgende:
southpark welals chef, heb verschillende nummers ervan op mijn pctje
3) Kill Billquote:Op woensdag 22 november 2006 21:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Kil Bill ook
SamuelofSEK +1quote:Op woensdag 22 november 2006 22:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
the killer
hard boiled
crouching tiger hidden dragon
anna and the king
A better tomorrow
Once A Thief
God of gamblers
God of gamblers 2
treasure hunt als vervolgen niet mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |