Lol. Vergeet ik dat mijn eigen vraag uit twee delen bestond.quote:Op maandag 20 november 2006 18:16 schreef RuneRose het volgende:
Naam: Adam Baldwin
Ja, erg handig.quote:Op maandag 20 november 2006 18:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lol. Vergeet ik dat mijn eigen vraag uit twee delen bestond.![]()
Dustin Hoffman & regisseur(?) in Das Parfum?quote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef Sokolsky het volgende:
[afbeelding]
Welke twee heren zien we hier?
weet ik, maar weet het niet meerquote:Op maandag 20 november 2006 18:44 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, maar ik wil ook de naam van die linker.
Clockwork Orange?quote:Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef Gillingham het volgende:
O.K. nu ben ik er echt tussenuit.
Kan ik jullie er op vertrouwen dat jullie er zelf uitkomen? Ik neem aan van wel he. Het antwoord op de vraag is namelijk nogal eenduidig. Good luck.
ps. de vraag was wat de titel van de verfilming is van het boek waar mijn signature uitgehaald is
Een punt voor een Belg genaamd Saint of Killers +1!quote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een vis genaamd Wanda.
Dat is kuist, maar dan met een j.quote:Op maandag 20 november 2006 19:33 schreef cwk het volgende:
Dat is The Great Raid.
komt me bekend voor....quote:Op maandag 20 november 2006 19:35 schreef cwk het volgende:
Als ik zeg: I'M AS MAD AS HELL, AND I'M NOT GOING TO TAKE THIS ANYMORE! dan zeggen jullie?
Daar lok ik je mooi even de tent uit.quote:Op maandag 20 november 2006 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed dan, Network.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |