Nieuwer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:26 schreef cwk het volgende:
Ik zal je vertellen, ik weet haar naam écht niet meer. Cottilard moest al van heel diep komen.
8 femmes? of Les Amant Criminelles?
Sokolsky +1quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind het spul van die man meestal maar niks. Maar weet wel dat 'ie Temps qui reste gemaakt heeft, of was dat de een-na-laatste?
En als ik mijn Lefkoiaanse pet op zet zeg ik tegen je dat je Sous le Sable en Le Temps Qui Reste gewoon even een kans moet geven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:52 schreef Sokolsky het volgende:
En omdat vrij veel mensen er niks aan vinden hebben z'n films lage IMDB-cijfers. Zo'n Sous le sable komt bijvoorbeeld een paar keer per jaar op TV, maar heb een sterk vermoeden dat ik erbij in slaap ga vallen. Hoewel ik dat tegenwoordig niet meer vermoeden mag, volgens die eh... Lefko ofzo. En zo hoef ik ook meteen niet meer in dat topic te reageren
(Temps qui reste en 5x2 niet gezien, komt er misschien ooit nog eens van)
Ik ben druk bezig een plaatje op Tinypic te plakken, maar dat gaat moeizaam.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:54 schreef Doff het volgende:
[..]
En als ik mijn Lefkoiaanse pet op zet
ik denk dat iedereen de vraag kon scoren...quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Sokolsky het volgende:
cwk +1
(ik wilde die Aziatische vraag graag zien en wist dat jij dit ging scoren)
Overigens valt 'ie me niet tegen. Misschien ga ik er zelfs op stemmen.
oh... in de thumbnail viel dat niet zo opquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:56 schreef cwk het volgende:
T staat nota bene gewoon op het plaatje Sok...
Maar toch deed cwk het, en niet iedereen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Patch het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen de vraag kon scoren...
Als je maar graag genoeg wil zit het vol met substance. Maar ook wat mij betreft is dat lariekoek.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:03 schreef Sokolsky het volgende:
Het schijnt dat die dingen juist overvol zitten met substance, maar daar geloof ik dan ook weer niet zo in.
Hoera, ik had 'm onthoudenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef Sokolsky het volgende:
Toch even proberen: Qian li zou dan qi?
Ik had net gezien dat Sokolsky die in het Western-Tournament wel had gezienquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:42 schreef cwk het volgende:
Hoffman? Little Big man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |