quote:Op maandag 20 november 2006 18:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
"Jij gaat stemmen op de VVD" "Ja" "BOEEEEEEE EINZWEIDREI".
Wat voor visquote:
Ja, maar veel jongeren stemmen op het moment dat ze het zelf nodig hebben links en als ze opeens binnen beginnen te lopen rechts. Dat vind ik een beetje naïef.quote:Op maandag 20 november 2006 18:54 schreef Bolter het volgende:
Dat is gewoon zo jammer, mensen denken iets teveel met hun hart en te weinig met hun hoofd. De gedachte dat "rechts = slecht en links = goed" heeft teveel invloed op jongeren.
Zie mijn quote van Georges Clemenceau eerder in dit topic. Wees blij dat de jeugd weer idealen durft te hebben. Er komt een hele golf pragmatische idealisten aan.quote:Op maandag 20 november 2006 18:54 schreef Bolter het volgende:
Dat is gewoon zo jammer, mensen denken iets teveel met hun hart en te weinig met hun hoofd. De gedachte dat "rechts = slecht en links = goed" heeft teveel invloed op jongeren.
Dat ook. Als een partij roept "Meer Stufi" dan heb je helft al binnen.quote:Op maandag 20 november 2006 18:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar veel jongeren stemmen op het moment dat ze het zelf nodig hebben links en als ze opeens binnen beginnen te lopen rechts. Dat vind ik een beetje naïef.
Juist. Ik stem nu VVD.quote:Op maandag 20 november 2006 18:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, maar veel jongeren stemmen op het moment dat ze het zelf nodig hebben links en als ze opeens binnen beginnen te lopen rechts. Dat vind ik een beetje naïef.
Dat valt gelukkig heel erg mee.quote:Op maandag 20 november 2006 18:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er komt een hele golf pragmatische idealisten aan.
Die neuken het lekkerstquote:Op maandag 20 november 2006 18:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dat GroenLinks boomknuffelmeisje.
Precies, iedereen weet dat je daarvoor bij D'66 en GL moet zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 18:59 schreef Bolter het volgende:
Bos die ff makkelijk scoort door ineens te roepen dat we moeten investeren in duurzame energie blablabla. Dan hoop ik zo zeer dat mensen daar doorheen kijken.
Dan had Rutte daar beter tegen in moeten gaan wat hij dus niet deedquote:Op maandag 20 november 2006 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Juist. Ik stem nu VVD.
En dat debat was nogal links-georiënteerd. Vooral dat gezeur over kernenergie was echt belachelijk. Natuurlijk is kernernergie geen permanente oplossing, slechts een tijdelijke. Dat Halsema en dat publiek dat niet in hun botte kop kunnen krijgen is op z'n minst belachelijk.
Pechtold deed het juist primaquote:Op maandag 20 november 2006 19:20 schreef -Jean- het volgende:
Pechtold is enkel uit op de stem van de allochtoon.
Bij dat vorige debat bij coolpolitics zeggen liever China als sherif van de wereld te willen als Amerika. Bij de wereld draait door een beetje beatboxen. Zeggen dat Geert Wilders moet worden aangeklaagd. Etc etc etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |