Mijn ideequote:Op maandag 27 november 2006 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Ja en dus kon je er op zitten wachten, en dus staan ze nu 'gelijk', wat dat betreft. Er 'gewoon' bovenstaan is verstandig bedacht, maar zo werkt dat dan even niet.
Verder ben ik er ook wel klaar mee eigenlijk, wat een gezeur steeds over en weer. Laat iedereen het lekker op z'n eigen manier beleven en bemoei je met de wedstrijd, de jongens op het veld, niet met elkaar.
Hypocriet is het, maar het is ook zeker naïef van jouw kant dat je dacht dat daar geen reactie op zou komen vanaf Noord. Honderden mensen hebben vorige geroepen dat ze altijd achter hun club zouden staan, wanneer dan ook, hoe slecht het ook gaat. De weglopers hebben zich verlaagd tot het niveau waar ze hun medesupporters op Noord een week ervoor nog van beschuldigden, dan vind ik de reactie vanaf noord eigenlijk gewoon logisch. Ik lees zelfs nu her en der dat de Groningen Fanatics nog nepper zijn dan nep, want ze maakten na de nederlaag nog kabaal.. ik ben het spoor helemaal bijster, want altijd achter de club staan, in voor -en tegenspoed is toch helemaal hip maar nu is het weer nep.quote:Op maandag 27 november 2006 10:43 schreef Prosac het volgende:
Zoals ik ook al op het FCGForum zei, de mensen die gisteren "laat je club maar in de steek" zijn net zo hypocriet als de mensen die het vorige week zongen.
quote:Op maandag 27 november 2006 11:47 schreef dolledingo het volgende:
[..]
heel fijn om uit de randstad weg te rijden als je zo snel een doelpunt tegenkrijgt met een fcg shirtje op de achterruit![]()
Dat ze doorzongen had ik wel respect voor, ik kon het echt niet meer opbrengen. Wilde eigenlijk liever jankend naar huis, hoe kan je in vredesnaam met 2-5 verliezen van de nummer laatst. Maar aangezien ik een hekel heb aan mensen die eerder weg gaan, ben ik maar blijven zitten. Zou beetje hypocriet zijn om nu wel weg te gaan. Dat we hebben verloren kwam niet van de inzet voorin, maar vooral achterin, waar het dweilen met de kraan open was. Ik hoop dat alles dan nu ook echt vergeten wordt van de laatste weken. Beide supportergroepem (belachelijk eigenlijk, 2 groepen :S) hebben hun zegje kunnen doen. Klaar en afgelopen, anders spreken ze maar na de wedstrijd even iets af om het in elkaars gezicht te zeggen, met zo'n glazen wand ertussen is het makkelijk over en weer schreeuwen.quote:Op maandag 27 november 2006 11:47 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Hypocriet is het, maar het is ook zeker naïef van jouw kant dat je dacht dat daar geen reactie op zou komen vanaf Noord. Honderden mensen hebben vorige geroepen dat ze altijd achter hun club zouden staan, wanneer dan ook, hoe slecht het ook gaat. De weglopers hebben zich verlaagd tot het niveau waar ze hun medesupporters op Noord een week ervoor nog van beschuldigden, dan vind ik de reactie vanaf noord eigenlijk gewoon logisch. Ik lees zelfs nu her en der dat de Groningen Fanatics nog nepper zijn dan nep, want ze maakten na de nederlaag nog kabaal.. ik ben het spoor helemaal bijster, want altijd achter de club staan, in voor -en tegenspoed is toch helemaal hip maar nu is het weer nep.![]()
Ik was overigens niet bij de wedstrijd, een weekendje zandvoort achter de rug.. heel fijn om uit de randstad weg te rijden als je zo snel een doelpunt tegenkrijgt met een fcg shirtje op de achterruit![]()
Fcgroningen.nlquote:27 november, 13:12 uur - Met ingang van het volgende seizoen zal Ruud Hesp de nieuwe keeperstrainer zijn van FC Groningen. De huidige keeperstrainer van Roda JC én het Nederlands elftal treedt medio 2007 fulltime en voor onbepaalde tijd in dienst bij de Trots van het Noorden.
Dat is niet verkeerd, man met een enorme staat van dienst, heeft nog bij Barca onder de lat gestaan.!!quote:
Nu nog zorgen voor een goede eerste keeper die hij kan trainenquote:Op maandag 27 november 2006 13:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd, man met een enorme staat van dienst, heeft nog bij Barca onder de lat gestaan.!!
Mooi wark!![]()
Een goede keeper hoef je niet meer te trainen..quote:Op maandag 27 november 2006 13:24 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Nu nog zorgen voor een goede eerste keeper die hij kan trainen![]()
Die gaat zich volledig concentreren op de scouting.quote:Op maandag 27 november 2006 15:26 schreef Jeroen_M het volgende:
Wat gaat de beuk dan doen? Ik mag toch wel hopen dat hij behouden blijft voor de club?
6 miljoenquote:Op maandag 27 november 2006 13:10 schreef venomsnake het volgende:
![]()
Doe es niet zo eng Tulp![]()
Lindgren moet blijven
Volgens mij snap je het allemaal wel maar wil je er niet aan toegeven.quote:ik ben het spoor helemaal bijster, want altijd achter de club staan, in voor -en tegenspoed is toch helemaal hip maar nu is het weer nep.
Vertelquote:Op maandag 27 november 2006 16:21 schreef PyTh het volgende:
Wat ik begrepen heb heeft PSV inderdaad 6 miljoen euro over voor een speler van Groningen, maar niet voor Lindgren
Suarezquote:
Ik zal voor mijzelf hier even een jip en janneke probleemschets geven:quote:Op maandag 27 november 2006 15:58 schreef savelkoul het volgende:
Volgens mij snap je het allemaal wel maar wil je er niet aan toegeven.
quote:Op zondag 26 november 2006 17:35 schreef W2O het volgende:
[..]
Flikker nou es op, irritant mannetje.
You'd better,quote:Op maandag 27 november 2006 17:15 schreef Tommeke het volgende:
Om het goed te maken post ik donderdag een leuk interview met Suarez hier!
Voor 6 mln en 25% bij verkoop doet Groningen het denk ik ook wel...quote:
Meerdink wil graag in Duitsland voetballen zeiden ze gister in VI..quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:11 schreef Art_Core het volgende:
Ze moeten (de zaakwaarnemer van) Martijn Meerdink maar eens bellen. Die wil weg bij AZ, en we kunnen rechts op het middenveld wel een type Meerdink gebruiken.
Daar verstaan ze 'm tenminste,quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Meerdink wil graag in Duitsland voetballen zeiden ze gister in VI..![]()
Dan zal 'ie wel naar Roda JC gaanquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Meerdink wil graag in Duitsland voetballen zeiden ze gister in VI..![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zal 'ie wel naar Roda JC gaan![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
Daar verstaan ze 'm tenminste,.
Misschien is Heracles ook wel een optie...quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zal 'ie wel naar Roda JC gaan![]()
Goeie keeper!quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:22 schreef DarkShine het volgende:
Geruchtje dat Hesp Kujovic meeneemt naar Groningen. Van mij mag die
Dat die gast dit jaar goeie wedstrijden speelt mocht ook wel na zijn eerste 4 jaar bij ons!quote:Op woensdag 29 november 2006 01:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Goeie keeper!
Gaat gebukt onder het gebrek aan respect van de koempels.
Kan maar zo de eerste vijf wedstrijden bij een nieuwe club de nul houden, waardoor het zelfvertrouwen van deze toch al 28 jarige sluitpost puntenpakkende proporties aanneemt (al was het maar om de alliteratie)!.
Wat mij betreft de mooiste geuzennaam in Nederland,quote:Op woensdag 29 november 2006 01:09 schreef DarkShine het volgende:
Koempels is een compliment trouwens.![]()
Thx!quote:Op woensdag 29 november 2006 01:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wat mij betreft de mooiste geuzennaam in Nederland,.
Overigens heb ik weinig tot niets met RJC.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Thx!
Je doet dat Tof achter je naam eer aan
Gregoor die met zijn pa meeging?quote:Op woensdag 29 november 2006 01:21 schreef bolivian het volgende:
Overigens kan ik me uit het redelijk recente verleden maar weinig FCG-RJC (en vice versa) transfers herinneren. Uiteraard Atteveldje en Jan van Dijk. En natuurlijk Regilio 'de trainer zei dat ... Vreede.
Maar verder?
Verdomd, nóg een Van Dijkje inderdaad!quote:Op woensdag 29 november 2006 01:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gregoor dat met zijn pa meeging?
Ik heb verder niks met/tegen de FCGquote:Op woensdag 29 november 2006 01:22 schreef bolivian het volgende:
[..]
Overigens heb ik weinig tot niets met RJC.
Onze beste aanwinst!quote:Nou ja, ik support Saeijs,.
En ik maar denken dat-ie na PEC niet verder kon zinken,quote:Op woensdag 29 november 2006 01:24 schreef DarkShine het volgende:
Verder is een ex-speler van ons jullie trainer.
Een Saeijs in vorm heeft één van de beste lange passes in de Eredivisie.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:23 schreef DarkShine het volgende:
Onze beste aanwinst!
Volgens mij ook. Maar ook 1 van de gezelligste busreizen!quote:Op woensdag 29 november 2006 01:24 schreef bolivian het volgende:
En natuurlijk is de trip naar Kerkrade volgens mij de langste busreis binnen de landsgrenzen,.
Die allemaal wel een fris glas Gulpener lusten,quote:Op woensdag 29 november 2006 01:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maar ook 1 van de gezelligste busreizen!
Had eerst nog familie in Balkbrug wonen, dus stopte daar normaal op de heenweg als ik met evv was. Sta je daar ineens aan de deur met voor hun volslagen onbekenden
Onze groep drinkt Jupilerquote:Op woensdag 29 november 2006 01:33 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die allemaal wel een fris glas Gulpener lusten,!
Ik kan nog meer memorabele wedstrijden herinneren in Oosterpark. De 0-2 met 2 goals van de nooit scorende Berglund (nu met Kopenhagen in de CL). Een match met -10 die met een 0-2 stand gestaakt werd en daarna naar 3-2 werd omgebogen...quote:Ik kan me een zekere treurige 1-3 in het Oosterpark nog herinneren.
Met fraaie spreekkoren van jullie kant: "Jan van Dijk gaat Europa in"!
Die staat me niet meer bij.quote:Mooie eretreffer van Hugo, dat wel,.
quote:Op woensdag 29 november 2006 01:35 schreef bofneger het volgende:
En Saeijs is schier onpasseerbaar
De ideale stand-in voor Sankoh, derhalve,quote:Op woensdag 29 november 2006 01:27 schreef bolivian het volgende:
Een Saeijs in vorm heeft één van de beste lange passes in de Eredivisie.
Ah, Limburgers met smaak,quote:
Deze.quote:Die staat me niet meer bij.
Daarom hielp hij in de thuiswedstrijd tegen feyenoord een handjequote:Op woensdag 29 november 2006 01:35 schreef bofneger het volgende:
En Saeijs is schier onpasseerbaar
Wil jij Sankoh nog steedsquote:Op woensdag 29 november 2006 12:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daarom hielp hij in de thuiswedstrijd tegen feyenoord een handje
quote:
Naah.quote:
Laat die bibbers nog maar minimaal een weekje aanhoudenquote:Op woensdag 29 november 2006 13:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax schijnt ook interesse in hem te hebben volgens VZ.
Ik heb (hoe gek het ook klinkt) ook nog steeds vertrouwen in Sankoh, hij mist alleen zelf het vertrouwen momenteel.
Als hij in vorm is is het gewoon een topper.
Volgens mij wordt ie ook doodzenuwachtig van Roorda..![]()
Kaart net gekochtquote:Op woensdag 29 november 2006 14:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat die bibbers nog maar minimaal een weekje aanhouden![]()
quote:Suarez wil wel, maar mag niet voor Uruguay spelen
GRONINGEN - FC Groningen is niet van plan om Luis Suárez vrij te geven voor een WK-kwalificatietoernooi van Jong Uruguay.
Volgens FC Groningen en de KNVB is het betreffende toernooi niet officieel bij de FIFA aangemeld.
Het evenement wordt van 7 tot en met 28 januari gehouden in Paraguay. Tien landen strijden daar om vier startbewijzen voor het wereldkampioenschap.
De spits zou erg graag willen spelen voor zijn land. Bovendien kijken veel talentenscouts naar de wedstrijden volgens Suárez.
Ik was hem net vergetenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:18 schreef Art_Core het volgende:
Over de Roda - FC Groningen connectie: volgens mij probeerde Roda JC ons niet zo lang geleden nog een spits met een verrotte knie aan te smeren, genaamd Torma.![]()
Niet echt een goede basis voor andere onderhandelingen,quote:Op woensdag 29 november 2006 14:18 schreef Art_Core het volgende:
Over de Roda - FC Groningen connectie: volgens mij probeerde Roda JC ons niet zo lang geleden nog een spits met een verrotte knie aan te smeren, genaamd Torma.![]()
Hij heeft gespeeld bij jullie. Maar na de huurperiode hoefde men hem niet meerquote:Op woensdag 29 november 2006 14:18 schreef Art_Core het volgende:
Klopt het dat er voorafgaand aan de wedstrijd wederom een minuut stilte is?quote:
Hè bah. Moet dat nou?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:58 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Zou wel passen in het plaatje, dat zou dan de 3e keer ook van ons voor hem zijn ofzo?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:55 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Klopt het dat er voorafgaand aan de wedstrijd wederom een minuut stilte is?
Net als vorig jaar, toen wij de wedstrijd wonnen..![]()
Zozo ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:55 schreef RedFever007 het volgende:
Clauwheee staat in de D'Olle Grieze(jij was het toch?
)
Als ik de scanner aan de gang krijg wil het wel even inscannen
Leuk stukje iig
Wat er meestal op zo'n plek komt; woningen, stoepen, straten, stenen enzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:04 schreef Messenga het volgende:
Wat komt er eigenlijk ipv het Oosterpark?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wat er meestal op zo'n plek komt; woningen, stoepen, straten, stenen enzo
quote:FC Groningen krijgt boete van 10.000 euro
GRONINGEN - FC Groningen heeft van de KNVB in beroep een boete gekregen van 10.000 euro.
De boete werd uitgedeeld omdat supporters met stadionverboden in thuiswedstrijden tegen RKC, NEC, BV Veendam en Heerenveen aanwezig waren.
In eerste instantie had de tuchtcommissie van de KNVB een boete van 20.000 euro opgelegd. Daarvan was 5000 euro voorwaardelijk en bovendien gold een proeftijd van een jaar. FC Groningen ging tegen die beslissing in beroep.
Waarom Holla ipv Lovre begint is mij een raadsel..quote:Holla en Svejdik in basis FC Groningen
GRONINGEN - Danny Holla en Ondrej Svejdik staan zondag in de basis van FC Groningen in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht.
Holla speelt in plaats van Goran Lovre. Svejdik vervangt de geblesseerde Mathias Florén. Daardoor speelt Antoine van der Linden weer linksback. Het ziet er verder naar uit dat Glen Salmon speelt in plaats van Luis Suárez.
Koen van de Laak, Mark-Jan Fledderus, Paul Matthijs, Arnold Kruiswijk en, zoals gezegd Florén, zijn geblesseerd. Ron Jans heeft Koert Thalen, Tom Hiariej en Ewald Koster toegevoegd aan de selectie.
De opstelling:
In het doel Roorda. De verdedigers zijn Silva, Sankoh, Svejdik en Van der Linden. Op het middenveld spelen Cornelisse, Holla, Lindgren en Levchenko. De spitsen zijn Salmon of Suárez en Nevland.
Wow, scherpquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:55 schreef RedFever007 het volgende:
Clauwheee staat in de D'Olle Grieze(jij was het toch?
)
Als ik de scanner aan de gang krijg wil het wel even inscannen
Leuk stukje iig
Lovre zal een lichte blessure hebben mag ik hopen, anders snap ik de gedachtengang ook niet, of Jans wil met Holla en Lindgren verdedigender spelen. Maar wissel dan Cornelisse in voor Lovre als die niks heeft. Tjonge jonge. Svejdik kan ik inkomen. Laat van der Linden maar links en Floren lekker bezig zijn met geniale invalbeurten zoals tegen Vitesse.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:43 schreef clauwheee het volgende:
Vast omdat ie vannacht aan de zuip was in de stad, die Lovre, samen met Koentje (en Tieme Klompe)
Nee serieus. Ik snap die gedachtengang ook niet zo goed. Enne, nog meer, waarom Salmon
Ik snap er geen kloot van. Maar kan ook aan mij liggen vandaag.
Ja precies..quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
of Jans wil met Holla en Lindgren verdedigender spelen. Maar wissel dan Cornelisse in voor Lovre als die niks heeft. Tjonge jonge.
Meer dan voor Robben!quote:In de wandelgangen (zaterdag)
Geschreven door Franklin Stoker op zaterdag, 2 december om 15:15
PSV heeft zeer concrete belangstelling voor Rasmus Lindgren. De Zweedse middenvelder wordt al geruime tijd gevolgd door de Eindhovense club en een transfer lijkt in de maak. De ex-Ajacied verkast in de winterstop waarschijnlijk voor een transfersom van 5,5 miljoen euro naar de koploper uit de Eredivisie. (Voetbalzone)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |