bronquote:Matthijs kampt weer met liesproblemen
Matthijs was net weer in training
GRONINGEN - FC Groningen-speler Paul Matthijs heeft opnieuw last van zijn lies.
Hij is voor onderzoek naar het UMCG gegaan. Afgelopen zaterdag moest Matthijs tijdens de training opgeven. Hij was juist weer begonnen met trainen na een maandenlange absentie.
De kans is aanwezig dat Matthijs zijn rentree met enkele maanden moet uitstellen.
Jo, B-T, is dat huis in je avatar dat huis aan de Rijksstraatweg? Richting Haren aan de linkerkant?quote:
Dat is de stadsschouwburg aan de Turfsingel. Mooi gebouw.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:00 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Jo, B-T, is dat huis in je avatar dat huis aan de Rijksstraatweg? Richting Haren aan de linkerkant?
Bronquote:Lindgren keert terug in basis FC Groningen
GRONINGEN - Rasmus Lindgren keert zondag terug in het basiselftal van FC Groningen voor de thuiswedstrijd tegen ADO/Den Haag.
De Zweedse jeugdinternational ontving in het duel tegen FC Twente zijn vierde gele kaart van het seizoen. Dat kwam hem op een schorsing te staan. Lindgren maakt dus nu zijn comeback, waardoor Danny Holla genoegen moet nemen met een plaatsje op de bank.
Arnold Kruiswijk, Paul Matthijs, Koen van de Laak en Mark-Jan Fledderus zijn door blessures niet beschikbaar. Ron Jans heeft Tom Hiariej en Jasmin Ramic toegevoegd aan de selectie.
De opstelling:
In het doel Roorda. Verdedigers zijn Silva, Sankoh, Van der Linden en Florén. Op het middenveld spelen Cornelisse, Lindgren, Lovre en Levchenko. Spitsen zijn Suàrez en Nevland.
Ik vond Holla vorige week minstens zo goed als Lindgren eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:28 schreef clauwheee het volgende:
Logisch. En we weten dat we een goeie vervanger op de bank hebben zitten, afgaande op vorige week
Willem II is nou niet bepaald een graadmeter..quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:38 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik vond Holla vorige week minstens zo goed als Lindgren eigenlijk.![]()
Twente wel...quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Willem II is nou niet bepaald een graadmeter..![]()
Ik zou hem alleen al opstellen voor die vrije trappen van hem.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:19 schreef Thomas87 het volgende:
Lindgren kan je niet passeren, ik vind hem misschien wle de beste Groninger op dit moment.
Het is jammer dat ie nog nooit gescoord heeft daaruit, maar toch heeft ie wel een mooie trapquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:49 schreef The_Verve het volgende:
Ik zou hem alleen al opstellen voor die vrije trappen van hem.
Net nietquote:Op zondag 26 november 2006 14:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Dan ga ik voor de 4-0.
Dat zou karaterastiek zijn voor een anti-supporterquote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef Tommeke het volgende:
Volgende week maar ff 10 minuten wachten voordat ze het vak binnenkomen!
quote:Op zondag 26 november 2006 16:38 schreef Tommeke het volgende:
Volgende week maar ff 10 minuten wachten voordat ze het vak binnenkomen!
Goed verhaalquote:Op zondag 26 november 2006 17:27 schreef Cruoninga het volgende:
Het is nog maar zo’n een jaar geleden dat het inmiddels volwassen geworden FC Groningen, zijn puntjes sprokkelde in de marge van de eredivisie. Toen op een herfstachtige middag in september Yuri Cornelisse het startsein van een indrukwekkende thuisreeks langs Gomes schoot. De opleving deed de groen-witten uit de schaduw stappen. De hele eredivisie ging aan de zegekar. Alleen Sparta en AZ werden vergeten in de competitie, maar ook de Rotterdammers en de Alkmaarders gingen tussendoor voor de bijl in respectievelijk het bekertoernooi (2-1) en de play-offs (3-1). Geen enkele Eredivisieclub heeft sinds Yuri op het gras van het Oosterpark zijn salto uitvoerde, weten te voorkomen schadeloos uit het hoge noorden te vertrekken.
[afbeelding]
FC Groningen – PSV 1-0
FC Groningen – Willem II 2-0
FC Groningen – ADO Den Haag 3-1
FC Groningen – Roda JC 1-0
FC Groningen – AZ 0-0
FC Groningen – FC Twente 1-0
FC Groningen – NEC 3-0
FC Groningen – Heerenveen 2-0
FC Groningen – NAC 3-2
FC Groningen – Heracles Almelo 0-0
FC Groningen – RKC Waalwijk 1-0
FC Groningen – Feyenoord 1-1
FC Groningen – Ajax 3-2
FC Groningen – Vitesse 2-1
FC Groningen – FC Utrecht 2-1
FC Groningen – Feyenoord 3-0
FC Groningen – Heracles Almelo 2-1
FC Groningen – RKC Waalwijk 1-1
FC Groningen – Vitesse 4-3
FC Groningen – Excelsior 2-1
FC Groningen – Roda JC 2-1
FC Groningen – Willem II 4-1
Vorige week was het andersom. Daar werd nu op gereageerd.quote:Op zondag 26 november 2006 18:20 schreef Sjimmie het volgende:
Is het normaal dat de Z-side vak andere supporters uitjoelen??![]()
Zo is het maar net!quote:Op zondag 26 november 2006 17:27 schreef Cruoninga het volgende:
Maar ach, zelfs aan het Romeinse rijk kwam ooit een einde.
Tja. Kon ze wel gelijk geven. Fuck die gasten die vandaag eerder weg gingen. Vorige week de harde kern wegfluiten en nu je club weeeeer in de steek laten 10 min. voor het einde, omdat ze achter staan tegen de hekkesluiter. Wees dan stoer en blijf zitten. Kutverwendvolk.quote:Op zondag 26 november 2006 18:20 schreef Sjimmie het volgende:
Is het normaal dat de Z-side vak andere supporters uitjoelen??![]()
Ik denk eerder dat FC Groningen er voor gaat zorgen dat Utrecht weer lekker in het vel gaat zittenquote:Op zondag 26 november 2006 18:38 schreef bolivian het volgende:
Overigens weet ik haast zeker dat deze onverwachte teleurstelling de boel flink op scherp zal zetten! Utrecht gaat er fiks áán komende zondag,!
Zolang je maar geen ploegen uit het zadel helpt dan...quote:Op zondag 26 november 2006 21:44 schreef clauwheee het volgende:
Ja, daar zijn we goed in, andere clubs in het zadel helpen
En daarna ging je ook helemaal uit je dak zeker na de 2-5quote:Op zondag 26 november 2006 18:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja. Kon ze wel gelijk geven. Fuck die gasten die vandaag eerder weg gingen. Vorige week de harde kern wegfluiten en nu je club weeeeer in de steek laten 10 min. voor het einde, omdat ze achter staan tegen de hekkesluiter. Wees dan stoer en blijf zitten. Kutverwendvolk.
Zouden we eigenlijk tegen onszelf moeten voetballenquote:Op zondag 26 november 2006 21:44 schreef clauwheee het volgende:
Ja, daar zijn we goed in, andere clubs in het zadel helpen
Sorry hoor maar ik vond het echt niet kunnenquote:Op zondag 26 november 2006 18:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja. Kon ze wel gelijk geven. Fuck die gasten die vandaag eerder weg gingen. Vorige week de harde kern wegfluiten en nu je club weeeeer in de steek laten 10 min. voor het einde, omdat ze achter staan tegen de hekkesluiter. Wees dan stoer en blijf zitten. Kutverwendvolk.
Voor de rest: zwakke verdediging natuurlijk. Drama.
Ik ook nietquote:Op maandag 27 november 2006 00:00 schreef Prosac het volgende:
In principe was dit net zo'n wanprestatie als tegen Twente.. 5 goals tegen IN EIGEN HUIS, van de nummer laatst..
ik heb dus niet geklapt na afloop. Dat verdien je niet als je je zo gemakkelijk opzij laat zetten in de 2e helft. 2-5 is zelfs nog niet eens een juiste afspiegeling van de defensieve zwakte
Nevland schijnt last van zijn rug te hebben..quote:Op maandag 27 november 2006 01:04 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik snapte de wissel van Nevland niet helemaal, of was dat wel terecht?
quote:Op zondag 26 november 2006 23:42 schreef savelkoul het volgende:
[..]
En daarna ging je ook helemaal uit je dak zeker na de 2-5
quote:En bij 2-4 'alles of niets ole ole' zingen![]()
Die weggingen wel ja. Dat jij dat niet vind is je goed recht. Ik vond dat ze zich ten opzichte van vorige week lieten kennen. En daarbij vind ik het verwend volk, als je tien minuten voor tijd weggaat als je achterstaat tegen nummer laatst. Ook al is het weer een kutprestatie. Maar goed, ik val in herhaling.quote:En je medesupporters uitschelden omdat het allemaal klootzakken zijn
Wij denken er echt totaal anders over. Laten we het daar op houden.quote:Ben verder wel trots op je hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |