Meer dan voor Robben!quote:In de wandelgangen (zaterdag)
Geschreven door Franklin Stoker op zaterdag, 2 december om 15:15
PSV heeft zeer concrete belangstelling voor Rasmus Lindgren. De Zweedse middenvelder wordt al geruime tijd gevolgd door de Eindhovense club en een transfer lijkt in de maak. De ex-Ajacied verkast in de winterstop waarschijnlijk voor een transfersom van 5,5 miljoen euro naar de koploper uit de Eredivisie. (Voetbalzone)
quote:
Gibril gaat weer schaatsen dusquote:Op zondag 3 december 2006 13:40 schreef Eilanden het volgende:
Het wordt in ieder geval een glibberwedstrijd, want het komt hier met bakken uit de hemel
Nee mij ook nietquote:Op zondag 3 december 2006 15:10 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsja eigenlijk verbaast het me niks...
Ja, die gaan we dan ook weer gewoon winnen..quote:Op zondag 3 december 2006 17:03 schreef S-Two het volgende:
En volgende week ook nog tegen PSV toch?
En net of Salmon zo'n harde werker is. Suarez zet veel meer druk. Dat zie ik toch als verdedigen voor een aanvaller. Sowieso is Salmon slappe hap zonder toekomst (aangezien hij na dit seizoen weg gaat). Geen enkele reden om die man op te stellen...quote:Op zondag 3 december 2006 16:54 schreef venomsnake het volgende:
Volgens Jans speelde Suarez niet omdat het koppel Nevland en Salmon verdedigend beter tot hun recht komen...![]()
Nou, dat hebben we gezien..![]()
De dreiging die van Suarez uitgaat is zo groot dat je die imo NOOIT op de bank moeten laten beginnen..
Bah!![]()
Zei je oma nog wat over Sankoh? zo sterk vond ik hem niet spelen gezien de beelden op Talpa.quote:Op zondag 3 december 2006 19:23 schreef Eightball het volgende:
Zelfs mijn oma (91) zegt dat 'die keeper' van Groningen niet deugt.
Tijd voor actie!
Oma zei dat heel Groningen momenteel 'kut' speelt.quote:Op zondag 3 december 2006 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Zei je oma nog wat over Sankoh? zo sterk vond ik hem niet spelen gezien de beelden op Talpa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |