Nope, alles doet het al.quote:Op maandag 20 november 2006 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daarvoor moet je dus dan even wachten totdat het weer opnieuw berekend is lijkt me. Dan lijkt me de interactie ook wel mogelijk
En je ziet ook alle scripts bij anderen! Dus top fan en chart changes.
Hurray for bookmarks!quote:Op maandag 20 november 2006 13:30 schreef pfaf het volgende:
En offtopic, maar belangrijker: Ik moest FF updaten (ik deed het nog met 1.0.x ) maar nu kan ik niet meer FOK!ken want m'n Alt+s doet het niet meer!!!!
![]()
Heellup!
Dat ze 20 plaatsten zijn gestegen, of eentje gedaald of = gelijk gebleven, in vergelijking met de vorige week dus.quote:Op maandag 20 november 2006 13:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nope, alles doet het al.
JWSM ben ik dus in een half jaar van #2 fan naar #20 fan gegaan!
Wat betekenen die +20, -1 etc voor m'n weekly charts?
Op m'n totale lijst? Want dat klopt niet...quote:Op maandag 20 november 2006 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat ze 20 plaatsten zijn gestegen, of eentje gedaald of = gelijk gebleven.
Stoer is dat.quote:nieuwe scripts
Placebeau heeft echt superveel # fans
Neen, ten opzichte van je vorige weeklijstje.quote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef pfaf het volgende:
Beadnkt Frollo!
[..]
Op m'n totale lijst? Want dat klopt niet...
Ach so.quote:Op maandag 20 november 2006 13:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Neen, ten opzichte van je vorige weeklijstje.
Je had het toch over je weekly charts? Daar berekent ie volgens mij de weekchart van 19 nov met die van 12 nov en op basis daarvan staat er new, +20, -1 of =.quote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef pfaf het volgende:
Beadnkt Frollo!
[..]
Op m'n totale lijst? Want dat klopt niet...
quote:[..]
Stoer is dat.
Ik ben wel #1 fan van Yop! en #3 fan van Colossal Yes, vooral de laatste is best stoer!
Katerman, katerman, geef me eens wat water man.quote:Op maandag 20 november 2006 13:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
XL is #3 fan van de Lamaketta's.
Hoe zie je dat? Volgens mij is er wel e.e.a. gewijzigd de afgelopen weken, hoorquote:Op maandag 20 november 2006 13:48 schreef Frollo het volgende:
Begrijp ik nou goed dat cafca zijn overall-lijst al bijna een maand niet is bijgewerkt?
Als ik naar jouw profiel kijk met de Chart Changes ingeschakeld, zie onder zowel Overall Top Artists als Overall Top Tracks:quote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe zie je dat? Volgens mij is er wel e.e.a. gewijzigd de afgelopen weken, hoor
whaha er staan ook min getallen bij zijn totaal lijst dat kan natuurlijk nooit je kunt niet minder hebben geluisterd dat de vorige keer totalen lijstquote:Op maandag 20 november 2006 13:48 schreef Frollo het volgende:
Begrijp ik nou goed dat cafca zijn overall-lijst al bijna een maand niet is bijgewerkt?
ok, bedankt!quote:Op maandag 20 november 2006 13:59 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens frollo waar bij jou 0 staat komt later 1 2 3 4 te staan maar dan moet je wel al langer het scriptje gebruiken (geloof ik) die gast met de chart changes heeft gewoon zelf een server lopen waar hij dat soort data opzet zogauw je er om vraagt. Dit is dus als het ware je 0 stelling. (ofzoiets ik ben maar een n00b)
Nee, maar een artiest kan wel gedaald zijn qua positie.quote:Op maandag 20 november 2006 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whaha er staan ook min getallen bij zijn totaal lijst dat kan natuurlijk nooit je kunt niet minder hebben geluisterd dat de vorige keer totalen lijst
Da's vreemd idd. Maar hoe schakel je die Chart Changes in dan?quote:Op maandag 20 november 2006 13:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Als ik naar jouw profiel kijk met de Chart Changes ingeschakeld, zie onder zowel Overall Top Artists als Overall Top Tracks:
Updated Regularly (24 Oct 2006. Compare to 0 27 days ago)
Bij de meeste anderen staat er gewoon 20 Nov 2006.
Raar toch?
quote:Op maandag 20 november 2006 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whaha er staan ook min getallen bij zijn totaal lijst dat kan natuurlijk nooit je kunt niet minder hebben geluisterd dat de vorige keer totalen lijst
Zie de post van BliksemSchigt in het vorige topic:quote:Op maandag 20 november 2006 14:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's vreemd idd. Maar hoe schakel je die Chart Changes in dan?
Dat is toch de positie van de artiestquote:Op maandag 20 november 2006 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ok duidelijkquote:Op maandag 20 november 2006 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is toch de positie van de artiest![]()
![]()
Ik ga hem nu installeren!quote:The algorithm that Last.fm uses to find your weekly neighbours is not symetric - this means that you might have them as your neighbour, but you might not be their neighbour. This tool will find users who have you listed as their neighbour.
Tering, dat duurt langquote:Op maandag 20 november 2006 15:59 schreef Frollo het volgende:
Ook van de maker van het Chart Changes script:
Reverse Neighbours
[..]
Ik ga hem nu installeren!
Toen ik na 25 minuten nog steeds op 6% zat, besloot ik maar te cancelen en de Depth te verlagen naar 2. Toen was hij in een paar tellen klaar!quote:
Wat heb ik?quote:Op maandag 20 november 2006 13:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat ze 20 plaatsten zijn gestegen, of eentje gedaald of = gelijk gebleven, in vergelijking met de vorige week dus.nieuwe scripts
Placebeau heeft echt superveel # fans
oh, stoer.quote:Op maandag 20 november 2006 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat je superveel # topfan van een bepaalde artiest of songnummer bent.
peace_manquote:Op maandag 20 november 2006 19:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Via de plugin van artist fan rank.
Wil van die van jou ook wel een screenie maken hoor. Wat is die?
Je moet firefox hebben, je moet de Greasemonkey addon installeren en dan de script via last.fm Greasemonkeys installeren.quote:Op maandag 20 november 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
Cool! Vraag me wel af waarom het mij mij niet werkt
Thanxquote:Op maandag 20 november 2006 19:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je moet firefox hebben, je moet de Greasemonkey addon installeren en dan de script via last.fm Greasemonkeys installeren.
Dan zou het allemaal moeten werken.
quote:Je hebt overigens geen ranking bij een artiest of track in je top50.
Vreemd, ik zie die '# fan'-vermeldingen niet op Placebau z'n profiel, maar wel bij mezelf.quote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Lees het topic maar eens door.
[afbeelding]
Ziet u placebeau?
dan moet je wat langer op het profiel van Placebeau blijven. Dat gaat namelijk niet zo snel.quote:Op maandag 20 november 2006 21:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie die '# fan'-vermeldingen niet op Placebau z'n profiel, maar wel bij mezelf.
Hij moet ook laden geloof ik .. ik zie telkens bandnamen rood worden bij iemand andersquote:Op maandag 20 november 2006 21:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie die '# fan'-vermeldingen niet op Placebau z'n profiel, maar wel bij mezelf.
Niet bij de eerste 50 hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:55 schreef Brahimov het volgende:
ik ga vandaag die fan-scripts ook eens installeren; eens kijken hoe ver ik bij Room Eleven kom![]()
Kijk je dan bij week of overall? Bij week stonden bij mij ook alleen maar genoteerde artiesten, maar bij overall staan wel alleen maar nieuwe en onbekende dingen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:43 schreef cafca het volgende:
Wat hebben ze met de recommendations gedaan
Mijn eerste recommendations zijn Leonard Cohen en Belle & Sebastian, de nummer 23 en nummer 3 van mijn overall lijst....
Oww, dat was bij week idd. Maar toch ook vreemd dat ze daar geen rekening houden met je overall lijst.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kijk je dan bij week of overall? Bij week stonden bij mij ook alleen maar genoteerde artiesten, maar bij overall staan wel alleen maar nieuwe en onbekende dingen.
Misschien is dat bij jou ook zo?
ah ik heb hem altijd op zwart staan dus ik zag dat alquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:33 schreef Frollo het volgende:
Als je de kleur van last.fm op zwart zet, verschijnt er een ster bij artiesten waar je #fan van bent!
Je snapt wel dat hij nu nooit meer van zwart af gaat hier in huize Frollo!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah ik heb hem altijd op zwart staan dus ik zag dat al
Is dat met rood niet dan? Gelukkig is zwart toch mooierquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:33 schreef Frollo het volgende:
Als je de kleur van last.fm op zwart zet, verschijnt er een ster bij artiesten waar je #fan van bent!
Rechtsbovenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:05 schreef pfaf het volgende:
* Zucht.
Waar kan ik dat wijzigen, ik kan alleen bij greasemonkey een blauwe theme vinden. Ook bij preferences vind ik niets.
Het zogenaamde lichtknopjequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef pfaf het volgende:
Aaah, verstopt. Bedankt!
iddquote:Op donderdag 23 november 2006 13:16 schreef Grobbel het volgende:
Cool, die Greasemonkeyscripts kende ik nog niet. Goede tip!
Hoe krijg je het voor elkaar. Korte nummers zeker?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:45 schreef cosmick het volgende:
Tracks per hour: 1.836
quote:Op maandag 27 november 2006 09:26 schreef cafca het volgende:
Ah, dit doet me denken aan die goeie ouwe tijd...dat je halverwege de week pas een weeklijstje kreeg..
Coolquote:Op maandag 27 november 2006 19:16 schreef Agiath het volgende:
Scripjes net ff geinstalleerd, eens even kijken
Of meer geheugenquote:Op maandag 27 november 2006 18:32 schreef Dimmie het volgende:
Hmmm... wordt tijd voor een betere ondersteuning van GreaseMonkey in Opera
Of tijd voor een FireFox die minder CPU en geheugen slurpt
ze zijn bezig iddquote:Charts Trouble Hey everyone. As you may be aware, weekly charts are late this week and some other stats may be acting a bit odd... we're on the case, and no data has been lost, so please bear with us as we get everything sorted out. Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |