Kijk je dan bij week of overall? Bij week stonden bij mij ook alleen maar genoteerde artiesten, maar bij overall staan wel alleen maar nieuwe en onbekende dingen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:43 schreef cafca het volgende:
Wat hebben ze met de recommendations gedaan
Mijn eerste recommendations zijn Leonard Cohen en Belle & Sebastian, de nummer 23 en nummer 3 van mijn overall lijst....
Oww, dat was bij week idd. Maar toch ook vreemd dat ze daar geen rekening houden met je overall lijst.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kijk je dan bij week of overall? Bij week stonden bij mij ook alleen maar genoteerde artiesten, maar bij overall staan wel alleen maar nieuwe en onbekende dingen.
Misschien is dat bij jou ook zo?
ah ik heb hem altijd op zwart staan dus ik zag dat alquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:33 schreef Frollo het volgende:
Als je de kleur van last.fm op zwart zet, verschijnt er een ster bij artiesten waar je #fan van bent!
Je snapt wel dat hij nu nooit meer van zwart af gaat hier in huize Frollo!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ah ik heb hem altijd op zwart staan dus ik zag dat al
Is dat met rood niet dan? Gelukkig is zwart toch mooierquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:33 schreef Frollo het volgende:
Als je de kleur van last.fm op zwart zet, verschijnt er een ster bij artiesten waar je #fan van bent!
Rechtsbovenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:05 schreef pfaf het volgende:
* Zucht.
Waar kan ik dat wijzigen, ik kan alleen bij greasemonkey een blauwe theme vinden. Ook bij preferences vind ik niets.
Het zogenaamde lichtknopjequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:49 schreef pfaf het volgende:
Aaah, verstopt. Bedankt!
iddquote:Op donderdag 23 november 2006 13:16 schreef Grobbel het volgende:
Cool, die Greasemonkeyscripts kende ik nog niet. Goede tip!
Hoe krijg je het voor elkaar. Korte nummers zeker?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:45 schreef cosmick het volgende:
Tracks per hour: 1.836
quote:Op maandag 27 november 2006 09:26 schreef cafca het volgende:
Ah, dit doet me denken aan die goeie ouwe tijd...dat je halverwege de week pas een weeklijstje kreeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |