bron: intern?quote:Op maandag 20 november 2006 12:53 schreef SCH het volgende:
Jan Marijnissen heeft zijn meeste afspraken voor vandaag en morgen afgezegd. Bij sommige debatten wordt hij vervangen door Pechtold, o.a. Coolpolitics.
Of hij morgenavond aan het lijsttrekkersdebat meedoet is nog onzeker.
bron: intern
Zou toch wat zijn, dat hij net nu instortSneu.
Omdat Agnes nogal veel onzin uitkraamt. Dat valt op als er andere debaters zijn die daar op inhaken.quote:Op maandag 20 november 2006 12:54 schreef tvlxd het volgende:
Waarom wordt hij niet gewoon vervangen door Agnes Kant?
Ja dat zou inderdaad jammer zijn, zit hij weer met zijn hart?quote:Op maandag 20 november 2006 12:53 schreef SCH het volgende:
Zou toch wat zijn, dat hij net nu instortSneu.
Doe niet zo flauw zeg.quote:Op maandag 20 november 2006 12:55 schreef Silmarwen het volgende:
Doe maar eerst een goede bron.
quote:Op maandag 20 november 2006 12:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als je je door Pechtold laat vervangen moet het wel héél erg met je gesteld zijn.
Ja, wat is dat nou voor iets. Bron: intern.quote:
Het zou zeker van zwakte getuigen als de partij al geen vertrouwen heeft in de nummer 2 bij het debateren.quote:Op maandag 20 november 2006 12:59 schreef Elwood1802 het volgende:
Is het niet stiekem een verkiezingsstunt?
Had van een harde ex fabriekswerker wel verwacht dat hij het langer vol zou houde.
Snap overigens niet dat Kant het niet overneemt.. Of wil Jan zelf graag de touwtjes strak in handen houden?
Hoezo niet? Dat is toch waar dit alles op stoelt?quote:
quote:
Moet jij weten, ik kan er ook radio 1 onder zetten maar ik heb het gewoon van mijn collega die net de woordvoerder aan de foon had. Als jij daarn niks mee kan.quote:Op maandag 20 november 2006 12:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja, wat is dat nou voor iets. Bron: intern.Daar kun je toch niets mee.
en uiteraard staat dit over 2 min ergens te lezen?quote:Op maandag 20 november 2006 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik kan er ook radio 1 onder zetten maar ik heb het gewoon van mijn collega die net de woordvoerder aan de foon had. Als jij daarn niks mee kan.
zou me niks verbazenquote:Op maandag 20 november 2006 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Femke Halsema heeft Bos gepijpt.
Bron: intern
Ja, en nu niet zeiken over de bron jongens
Moet ik het filmpje posten?quote:Op maandag 20 november 2006 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
SCH je weet net zo goed als ik dat zo'n bericht niets waard is zonder bron of officiele bevestiging. Maar goed, daar gaat dit topic ook niet over. Mijn excuses ervoor.quote:Op maandag 20 november 2006 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet jij weten, ik kan er ook radio 1 onder zetten maar ik heb het gewoon van mijn collega die net de woordvoerder aan de foon had. Als jij daarn niks mee kan.
Het is niet slim om zo iemand dan als tweede op de lijst te zettenquote:Op maandag 20 november 2006 12:56 schreef Napalm het volgende:
[..]
Omdat Agnes nogal veel onzin uitkraamt. Dat valt op als er andere debaters zijn die daar op inhaken.
Agnes is meer voor toespraken dan debatten.
Vast wel, ik heb andere redacties ingelicht.quote:Op maandag 20 november 2006 13:02 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
en uiteraard staat dit over 2 min ergens te lezen?
Ik heb een officiele bevestiging lieverd.quote:Op maandag 20 november 2006 13:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
SCH je weet net zo goed als ik dat zo'n bericht niets waard is zonder bron of officiele bevestiging
ok, ik ben benieuwd, hoop niet dat het iets met zijn hart is weerquote:Op maandag 20 november 2006 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb andere redacties ingelicht.
en Rutte keek toe; de vraag is in wiens schoenen Rutte daar zou willen kruipen, Femke of Wouter ...quote:Op maandag 20 november 2006 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was al heel lang bekendquote:Op maandag 20 november 2006 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom zou Kant het niet over kunnen nemen?quote:Op maandag 20 november 2006 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt grinnikt
Zeker als Kant het niet over zou kunnen of mogen overnemen; dat bewijst dat het puur en alleen om grote Jan draait.
Als is het natuurlijk sneu voor Jan zelf.
quote:Op maandag 20 november 2006 13:04 schreef koemleit het volgende:
et voile je bron
http://www.nu.nl/news/892(...)gt_afspraken_af.html
Je bent alleen geen officiele bron.quote:Op maandag 20 november 2006 13:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een officiele bevestiging lieverd.![]()
JAaaaaquote:
Het is een vrouw en ze had een leuk kopje (ziet er tegenwoordig wat oud uit)quote:Op maandag 20 november 2006 13:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het is niet slim om zo iemand dan als tweede op de lijst te zetten
Die fout, die SCH maakte bij Prins Bernhard, was maar eenmalig hoorquote:Op maandag 20 november 2006 13:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
SCH je weet net zo goed als ik dat zo'n bericht niets waard is zonder bron of officiele bevestiging. Maar goed, daar gaat dit topic ook niet over. Mijn excuses ervoor.
Wat een onzin zeg. Je gelooft radio 1 niet?quote:Op maandag 20 november 2006 13:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je bent alleen geen officiele bron.Sorry maar ik moet zoiets echt van het ANP of een andere nieuwsbron lezen. Maar weet je dan ook wat de reden hiervan is?
dus als ik zeg dat wouter bos met een wortel in zijn kont in zijn tuin gezien is en dan Bron: Intern er bij zet geloof je me?quote:
Is het daar al op geweest?quote:Op maandag 20 november 2006 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Je gelooft radio 1 niet?
Niet zolang ik het niet ergens zelf hoor van een nieuwslezer of ergens op een nieuwssite/teletekst lees.quote:Op maandag 20 november 2006 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Je gelooft radio 1 niet?
Nou dat zegt hij net, omdat Jan graag de leider is of omdat hij geen vertrouwen in dat vrouwtje heeftquote:Op maandag 20 november 2006 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou Kant het niet over kunnen nemen?
Als je een integere user/journalist zou zijn, die dicht bij de bronnen zit, ja dan zou ik het overwegen ja.quote:Op maandag 20 november 2006 13:07 schreef DerBolle het volgende:
[..]
dus als ik zeg dat wouter bos met een wortel in zijn kont in zijn tuin gezien is en dan Bron: Intern er bij zet geloof je me?
''Bomaanslag op Duits vliegtuig voorkomen ''quote:Op maandag 20 november 2006 13:04 schreef koemleit het volgende:
et voile je bron
http://www.nu.nl/news/892(...)gt_afspraken_af.html
Maar jij weet het al een kwartier. Een teletekst berichtje zou niet zolang hoeven duren ofwel?quote:Op maandag 20 november 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het leuke is dat ik dingen soms eerder weet maar ik zal ze niet meer met je delen.
Breng de scoops maar in SPT-SC, daar mag het wel.quote:Op maandag 20 november 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het leuke is dat ik dingen soms eerder weet maar ik zal ze niet meer met je delen.
Je denkt dus dat ik liegquote:Op maandag 20 november 2006 13:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Niet zolang ik het niet ergens zelf hoor van een nieuwslezer of ergens op een nieuwssite/teletekst lees.
Ik zei het tochquote:Op maandag 20 november 2006 13:07 schreef IPdaily het volgende:
Slimme zet, sterven vlak voor de verkiezingen schijnt erg goed voor de zetels te zijn![]()
Ik geloof je wel, SCH!!!quote:
Wat ben je toch een dramaqueen.quote:
Ik geloof je hoor, enge fries..quote:
oververmoeidheid los je niet op met een nachtje goed slapen....quote:Op maandag 20 november 2006 13:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
het was al bekend hoor dat hij oververmoeid was, was op buitenhof vorige week al, maar het is met hem iedere keer zo (gemeenteraad verkiezingen was hij ook oververmoeid), is ook al een wat oudere man natuurlijk en hij is wel full full time bezig met campagne voeren! daarbij die dotteroperatie van tijdje terug... dus het is niet vreemd dat ie instort! hoop dat een nachtje goed slapen hem helpt!
v Bommel vond ik zelf verrassend sterk in de debatten over de EU Grondwet bv maar Agnes Kant....nee dan lijkt het me veiliger om me te laten vervangen door Pechtoldquote:Op maandag 20 november 2006 13:00 schreef pfaf het volgende:
Het zou zeker van zwakte getuigen als de partij al geen vertrouwen heeft in de nummer 2 bij het debateren.
quote:Op maandag 20 november 2006 13:16 schreef SCH het volgende:
Okay, het verhaal ligt anders - heb er nu duidelijkheid over. Marijnissen is gelukkig niet ziek, heeft alleen CoolPolitics afgezegd.
Ik zal als ik zo meer tijd hebben, even uitleggen hoe het verhaal precies zit, om Silmarwen haar hartklepjes weer te stabiliseren.
Ook dan gewoon Harry van Bommel sturen en niet afzeggen.quote:Op maandag 20 november 2006 13:16 schreef SCH het volgende:
Okay, het verhaal ligt anders - heb er nu duidelijkheid over. Marijnissen is gelukkig niet ziek, heeft alleen CoolPolitics afgezegd.
Ik zal als ik zo meer tijd hebben, even uitleggen hoe het verhaal precies zit, om Silmarwen haar hartklepjes weer te stabiliseren.
Beetje een dode musquote:Op maandag 20 november 2006 13:16 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2006 13:16 schreef SCH het volgende:
Néééééééé dát natuurlijk nietquote:
Nee, dat moet je ook niet doen. De bron was D66 maar die hebben het wat dramatisch aangezet om hun eigen straatje schoon te vegen om de afspraken van Pechtold af te kunnen zeggen. Daar lieten ze weten dat Marijnissen zijn afspraken voor vandaag en morgen heeft afgezegd.quote:Op maandag 20 november 2006 13:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat ben je toch een dramaqueen.
Nee ik denk niet dat je liegt, maar als ik het zelf wil gebruiken voor de weblog moet ik wel een echte bron hebben, eentje die ik kan linken ter bevestiging. Ik kan toch niet posten "SCH zegt dat...."
quote:Op maandag 20 november 2006 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Liegebeestquote:Op maandag 20 november 2006 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat moet je ook niet doen. De bron was D66 maar die hebben het wat dramatisch aangezet om hun eigen straatje schoon te vegen om de afspraken van Pechtold af te kunnen zeggen. Daar lieten ze weten dat Marijnissen zijn afspraken voor vandaag en morgen heeft afgezegd.
Een telefoontje met de SP verder blijkt dat Marijnissen alleen CoolPolitics heeft afgezegd, maar dat had ie al een week geleden omdat ie het een kutformat vindt. Coolpolitics dacht hem wel te kunnen overhalen en heeft het tot gisteren greprobeerd maar Jan wil het niet en staat vanmiddag gezellig soep uit te delen.
Ik had het hier even gemeld. Was een beetje te vroeg. Sorry Silmarwen.![]()
SLOTJE!!!!!!!! voor deze gekke Friesquote:Op maandag 20 november 2006 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat moet je ook niet doen. De bron was D66 maar die hebben het wat dramatisch aangezet om hun eigen straatje schoon te vegen om de afspraken van Pechtold af te kunnen zeggen. Daar lieten ze weten dat Marijnissen zijn afspraken voor vandaag en morgen heeft afgezegd.
Een telefoontje met de SP verder blijkt dat Marijnissen alleen CoolPolitics heeft afgezegd, maar dat had ie al een week geleden omdat ie het een kutformat vindt. Coolpolitics dacht hem wel te kunnen overhalen en heeft het tot gisteren greprobeerd maar Jan wil het niet en staat vanmiddag gezellig soep uit te delen.
Ik had het hier even gemeld. Was een beetje te vroeg. Sorry Silmarwen.![]()
ik geloof dat meteen van Wouter.quote:Op maandag 20 november 2006 13:07 schreef DerBolle het volgende:
[..]
dus als ik zeg dat wouter bos met een wortel in zijn kont in zijn tuin gezien is en dan Bron: Intern er bij zet geloof je me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |