Heb je al wel wat planken in je nieuwe huis waar je al die gadgets weer op kunt laten verstoffen?quote:
volgens mij niet eensquote:Op maandag 20 november 2006 12:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat voor resolutie heb jij dan? 1366x720 toch wel?
ik heb een eigen bergingquote:Op maandag 20 november 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al wel wat planken in je nieuwe huis waar je al die gadgets weer op kunt laten verstoffen?
Resolution 1280 x 768quote:Op maandag 20 november 2006 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij niet eens![]()
zal het zo ff opzoeken![]()
ik moet helaas eerst een douchewand/deur, was machine en afzuigkap hebbenquote:Op maandag 20 november 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Schaf dan maar snel een partij gadgets aan
veel plezierquote:Op maandag 20 november 2006 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben even een tentamen verprutsen
wasmachine kan je wel ergens gratis wegtrekken toch?quote:Op maandag 20 november 2006 13:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet helaas eerst een douchewand/deur, was machine en afzuigkap hebben![]()
het moet per se nieuw zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 14:07 schreef vlad het volgende:
[..]
wasmachine kan je wel ergens gratis wegtrekken toch?als je iets eerder was geweest had ik er nog wel een voor je gehad
of moet het per se een nieuwe zijn?
Zijn maar weinig 2de hands spullen die ik mee neem eigenlijk. Alleen m'n eigen kleding, PC, TV en xboxquote:Op maandag 20 november 2006 14:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Goede instelling, 2e hands spul is meestal toch niet helemaal wat je wilt.
of je legt gewoon je eisen niet zo hoogquote:Op maandag 20 november 2006 14:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op maandag 20 november 2006 14:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik vind het voor veel zaken verkwisting. En het heeft ook financieel plus aspect, je kan binnen je budget aan kwalitatief betere spullen komen.quote:Op maandag 20 november 2006 15:39 schreef BoJo het volgende:
buiten auto's heb ik eigenlijk geen 2de hands spul. Ik koop het liever nieuw.
Mits van een betrouwbaar iemand gekocht kan een camera 2ehands best OK zijnquote:Op maandag 20 november 2006 15:39 schreef BoJo het volgende:
buiten auto's heb ik eigenlijk geen 2de hands spul. Ik koop het liever nieuw.
Ik had het over het inrichten van je huis.quote:Op maandag 20 november 2006 15:29 schreef Sjoewe het volgende:
En ze rijden allemaal in minstens 2e hands auto's
Hoezo? als je dat graag wilt en je hebt de mogelijkheid waarom zou je het laten? Dat heeft niets met eisen te maken, iedereen kan gewoon voor zichzelf bepalen wat hij wil. Iig heb ik liever alles nieuw dan een samengeraapt 2e hands inrichting. En al helemaal als het huishoudelijke apparatuur betreft als wasmachines.quote:Op maandag 20 november 2006 14:32 schreef vlad het volgende:
[..]
of je legt gewoon je eisen niet zo hoog
Iemand uit het oost europa betrouwbaar?quote:Op maandag 20 november 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mits van een betrouwbaar iemand gekocht kan een camera 2ehands best OK zijn
Vanuit de kofferbak gekocht, achter Amsterdam CS, hoe betrouwbaar wil je het hebben?quote:Op maandag 20 november 2006 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Iemand uit het oost europa betrouwbaar?![]()
Op amsterdam centraal durven normale mensen hun kofferbak niet eens open te makenquote:Op maandag 20 november 2006 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vanuit de kofferbak gekocht, achter Amsterdam CS, hoe betrouwbaar wil je het hebben?
Daar mag je dan ook helemaal niet komen met de auto!quote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op amsterdam centraal durven normale mensen hun kofferbak niet eens open te maken
Ik wel met m'n busje waar voor 60000 euro aan troep in lagquote:Op maandag 20 november 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar mag je dan ook helemaal niet komen met de auto!
quote:Op maandag 20 november 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Moet je vaker een hond in je busje stoppen. 60% van de randstedelingen is bang voor honden, en de andere 40% is bang dat ze vies worden.
Voordat je bent uitgestapt heb je idd al een boete of ben je aangereden door een bus/tramquote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op amsterdam centraal durven normale mensen hun kofferbak niet eens open te maken
Stond er voorquote:Op maandag 20 november 2006 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voordat je bent uitgestapt heb je idd al een boete of ben je aangereden door een bus/tram![]()
achter CS kan het wel
Ik weet wat je bedoelt, valt nog wel mee daaro, daarvoor loopt er teveel politie rondquote:Op maandag 20 november 2006 18:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Stond er voor![]()
Helemaal rechts van het station is stukje stoep, net naast een tunnel ook
Als ik daar alleen stond was ik 100% zeker verkracht onder die tunnel en waren alle spullen gejat.
heb ze niet gezienquote:Op maandag 20 november 2006 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, valt nog wel mee daaro, daarvoor loopt er teveel politie rond
mja, verschil van mening danquote:Op maandag 20 november 2006 17:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik had het over het inrichten van je huis.Dan koop ik liever nieuw dan 2e hands.
[..]
Hoezo? als je dat graag wilt en je hebt de mogelijkheid waarom zou je het laten? Dat heeft niets met eisen te maken, iedereen kan gewoon voor zichzelf bepalen wat hij wil. Iig heb ik liever alles nieuw dan een samengeraapt 2e hands inrichting. En al helemaal als het huishoudelijke apparatuur betreft als wasmachines.
Zo, jij hebt er zin inquote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef Alfisti het volgende:
zoo....... werkdag 1 gehad........ nog 5 te gaan
hier: www.brussaard.nl zoeken ze nog plannersquote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef Alfisti het volgende:
ik moet nog aan m'n eerste gaan beginnenquote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef Alfisti het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef Alfisti het volgende:
ik begrijp heel goed wat je bedoelt en daarin heb je ook wel gelijk maar het blijft een persoonlijke voorkeur.quote:Op maandag 20 november 2006 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind het voor veel zaken verkwisting. En het heeft ook financieel plus aspect, je kan binnen je budget aan kwalitatief betere spullen komen.
quote:Op maandag 20 november 2006 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
gaf wel mooie reacties altijd
"Woooow! Wat een gave camera! Hoe kom je daar aan!![]()
![]()
! "
Ja eh, gekocht van een Joegoslaaf, vanuit zn kofferbak, achter Amsterdam Centraal"
"Oh"
"We hebben zelfs een lekker ijsje van hem gekregen!"
uhuquote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef Alfisti het volgende:
zoo....... werkdag 1 gehad........ nog 4 te gaan
* Alfisti ookquote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Hugster het volgende:
ik kom net uit mijn werk
Weer genoeg mensen opgelicht
Daar doe je het uiteindelijk allemaal voor hequote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Hugster het volgende:
ik kom net uit mijn werk
Bel je die vent dan niet ff na ofzoquote:Op maandag 20 november 2006 21:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti ook
Tv verkocht van 4999,- belt de Philips vertegenwoordiger half uurtje later dat er per 21/11 een prijsverlaging is naar 3999,- + een 200,- retour actie voor de consument![]()
Nee, ga ik morgen ff doenquote:Op maandag 20 november 2006 21:24 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Bel je die vent dan niet ff na ofzo
Moest je de tv nog bestellen? Dan moet je uiteraard wel ff een dagje wachten met bestellenquote:Op maandag 20 november 2006 21:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti ook
Tv verkocht van 4999,- belt de Philips vertegenwoordiger half uurtje later dat er per 21/11 een prijsverlaging is naar 3999,- + een 200,- retour actie voor de consument![]()
En dan de helft van het verschil in eigen zak steken he zo moet het dan ook weer zijnquote:
Ach, toen ik nog bij King-Cars auto's verkocht had ik een keer een S320 van 4jr oud ingeruild voor 20.000 euro, verkocht voor 24.650 een dag later, stond te koop voor 24.950quote:Op maandag 20 november 2006 21:26 schreef Ballebek het volgende:
[..]
En dan de helft van het verschil in eigen zak steken he zo moet het dan ook weer zijn![]()
Is al besteld, morgen is de levering en das ook de factuur datumquote:Op maandag 20 november 2006 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moest je de tv nog bestellen? Dan moet je uiteraard wel ff een dagje wachten met bestellen
Ik verwacht wel minimaal een rondje gevulde koekenquote:Op maandag 20 november 2006 21:26 schreef Ballebek het volgende:
[..]
En dan de helft van het verschil in eigen zak steken he zo moet het dan ook weer zijn![]()
Wat verkoop je tegenwoordig?quote:Op maandag 20 november 2006 21:21 schreef Hugster het volgende:
ik kom net uit mijn werk
Dat is best snel.quote:Op maandag 20 november 2006 21:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Is al besteld, morgen is de levering en das ook de factuur datum
eh..... dat is normaal :$quote:
Omdat ze net begonnen zijn nu tele2, vanavond voor het laatst.quote:
Neem aan dat dit soort bedragen allemaal in overleg met de baas gingenquote:Op maandag 20 november 2006 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, toen ik nog bij King-Cars auto's verkocht had ik een keer een S320 van 4jr oud ingeruild voor 20.000 euro, verkocht voor 24.650 een dag later, stond te koop voor 24.950ik tegen die turk zeggen dat ik die auto te duur had gekocht
![]()
Ik mocht vrij veel van mn baas, inkopen moest ik meestal overleggen, maar verkopen mocht moest ik op mezelf doen. Hoogstends als ik bij het taxeren twijfelde kon ik hem storen.quote:Op maandag 20 november 2006 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Neem aan dat dit soort bedragen allemaal in overleg met de baas gingen
Bij volvo moest die verkoper bij bedrag van 7000 euro al handtekening van de baas gaan halen.
Bij jou klinkt het nogal alsof je het allemaal op je eigen houtje deed
Tele 2quote:Op maandag 20 november 2006 21:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omdat ze net begonnen zijn nu tele2, vanavond voor het laatst.
Woensdag naar Amsterdam voor training bij American Express en dan gaan we eens mensen in de schulden steken
Hier pimpen hoe slecht je agenda's voor vergaderingen kan makenquote:Op maandag 20 november 2006 22:21 schreef PeuRac het volgende:
iemand uit mijn klas noemt dit een goede agenda voor de vergadering:![]()
Group 2
Agenda Meeting 21-11-06
Time: 11:00
Members:
– leader
– secretary
– communicator
– planner
– archivist
1. Opening
2. Absence
3. Anyone has anything to add in the minutes
4. Announcements
• Rob did suggestion about go out with all members for dinner get to know each other
(This or next meeting)
• Monika would like to discuss about money for making copy and printing out all documents necessary for project ( From each of members we can get like 2 euro on team account)
5. Discussions for next meeting
6. Questions
7. Next meeting
Friday 24-11-06 at 11:00 o clock at school
8. Closing
Hij moet z'n schaamhaar stylenquote:Op maandag 20 november 2006 23:11 schreef lipje het volgende:
heb jij 2,5 uur nodig om op te staan en naar school te gaan
Ik moet een uur met het ov, en moet voor de les nog wat printen, ik wil er dus om 8u zijnquote:Op maandag 20 november 2006 23:11 schreef lipje het volgende:
heb jij 2,5 uur nodig om op te staan en naar school te gaan
je bedoelt 2 keer vallen en je bent erquote:Op maandag 20 november 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben zo blij dat ik maar 5 minuten hoef te lopen
quote:Op maandag 20 november 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben zo blij dat ik maar 5 minuten hoef te fietsen
alleen 2.8V6 4motion met 123knippers is de topquote:
<30jr. =quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
De tandartsassistente zat 2x een beetje met haar boezem in mijn gezicht.
Valt idd tegen ja, doe mij maar een Lexus RX300 Presidentquote:Op dinsdag 21 november 2006 06:12 schreef M5 het volgende:
Voor het eerst zo'n XC90 gereden... valt best tegen eigenlijk. Had er meer van verwacht.
oh, mogguh btw
En toen werd je spontaan pot?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
De tandartsassistente zat 2x een beetje met haar boezem in mijn gezicht.
Ik zal niet de nostalgist uit gaan hangen, maar vroegah, toen ik heir nog postte, was het veeeulll beterder!quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:29 schreef Ballebek het volgende:
Is het hier nu tegenwoordig altijd zo dood?
Meer dan 2 dagen met een topic dat kan toch niet?
ik vond het vroeger ook leuker.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zal niet de nostalgist uit gaan hangen, maar vroegah, toen ik heir nog postte, was het veeeulll beterder!
Het is dan ook jouw schuld dat het naar de tyfus is gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het is dan ook jouw schuld dat het naar de tyfus is gegaan.
'n S60 D5 met 6-bak is anders een prima kar om in te rijden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:02 schreef vlad het volgende:
[..]
alleen 2.8V6 4motion met 123knippers is de top![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:04 schreef M5 het volgende:
[..]
'n S60 D5 met 6-bak is anders een prima kar om in te rijden.en m'n passat is helemaal niet de beste dat weet ik zelf ook wel
ik zei alleen maar dat ik de XC90 tegen vind vallen en opeens vind ik alle auto's behalve m'n eigen kutde S van SUV kun je bij de XC90 namelijk gerust weg laten
en het zijn comfort-kipperlichten, geen 123 dingen.
![]()
xc90 is best okayquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:04 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zei alleen maar dat ik de XC90 tegen vind vallen en opeens vind ik alle auto's behalve m'n eigen kutde S van SUV kun je bij de XC90 namelijk gerust weg laten
![]()
Het ding helt over in bochten, weinig gevoel in het stuur.. Als je d'r rustig mee gaat cruisen zal d'r best wel mee te leven zijn, maar doe mij maar een Range Rover Sport.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
xc90 is best okay![]()
behalve die irritante zijspiegels welke ontzettend groot zijn![]()
zwaar is die best wel iddquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Het ding helt over in bochten, weinig gevoel in het stuur.. Als je d'r rustig mee gaat cruisen zal d'r best wel mee te leven zijn, maar doe mij maar een Range Rover Sport.Die kun je teminste met een beetje vaart de bocht in gooien zonder dat je het gevoel hebt met dik 2 ton onderweg te zijn.
comfort-kniperlichten zegt iequote:Op dinsdag 21 november 2006 15:04 schreef M5 het volgende:
[..]
'n S60 D5 met 6-bak is anders een prima kar om in te rijden.en m'n passat is helemaal niet de beste dat weet ik zelf ook wel
![]()
Een richtingaanwijzer die na 3x klikken niet vanzelf terug springt is nog veel lastigerquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
Spellen is lastig
T3h h0rr0rquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Een richtingaanwijzer die na 3x klikken niet vanzelf terug springt is nog veel lastiger![]()
Ik geloof dat er maar 1 is waar dat woord op van toepassing isquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef M5 het volgende:
wat een stelletje lieve r***rtjes zijn jullie toch
RsterretjesterretjesterretjeRtjes?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef M5 het volgende:
wat een stelletje lieve r***rtjes zijn jullie toch
Rokertjes?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik geloof dat er maar 1 is waar dat woord op van toepassing is
Dave Chappellequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:16 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Crackhead Tyrone
Dave Chappelle
Rangeroverquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Het ding helt over in bochten, weinig gevoel in het stuur.. Als je d'r rustig mee gaat cruisen zal d'r best wel mee te leven zijn, maar doe mij maar een Range Rover Sport.Die kun je teminste met een beetje vaart de bocht in gooien zonder dat je het gevoel hebt met dik 2 ton onderweg te zijn.
wft, hij staat ook niet meer op hequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:37 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1164073202/Traffic_stop_smash
Jezus tering![]()
Achterkant van die auto slaat tegen z'n benen aan, dus denk dat hij een hele tijd niet heeft gelopenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wft, hij staat ook niet meer op he![]()
Ik had het niet over betrouwbaarheidquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
RangeroverOnbetrouwbaar schijthok ja.
Met een volvo kun je tenminste nog eens een reis die langer duurt als 5 uur maken
m'n baas heeft zo'n pauper range rover van een ton... nou dat ding staat meer bij de garage dan dat hij rijd
PRUL!
Zo lang het landrover is zal het wel onbetrouwbaar zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik had het niet over betrouwbaarheidEen Range Rover Sport heeft niets van doen met de gewone Range Rover, dat ding is gebaseed op de Discovery 3.
En dat kan ik beamen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo lang het landrover is zal het wel onbetrouwbaar zijn
Engelse auto'squote:
Herman?quote:
Hendig Sjumfees je weet alles gekquote:
Klopt, vandaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Herman?
Ik ben op het vorige feestje in de Hardcore-zaal geweest en kwam er met veel gescheld weer uit, na 1 minuutje.
Geen Hardcore voor mij. Wat een teringvolk.
Hugo is een puikend ventje.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
En ik draag zulke shirtjes. Met dank aan Hugo ook.
.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hendig Sjumfees je weet alles gek
Ik vraag me af waarom je Geert Wilders met een iPod in je usericon hebt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vraag me ook af wat "sjum" is.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je Geert Wilders met een iPod in je usericon hebt?
Fan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je Geert Wilders met een iPod in je usericon hebt?
SP.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
Anne, wat ga jij stemmen eigenlijk?
Idem. Maar oik vond mezelf vroeger ook leuker. Nou ja, als Dangel vind ik alle stom. Maar sommige dingen zijn stommer als andere dingen.quote:
Dan, KUTHOER!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:50 schreef Dangel het volgende:
[..]
Idem. Maar oik vond mezelf vroeger ook leuker. Nou ja, als Dangel vind ik alle stom. Maar sommige dingen zijn stommer als andere dingen.
Godver, nu heb ik mezelf verraden, weet iedereen dat ik een kloon van PeuRac benquote:
Zo dom ben je ook weer niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik mezelf verraden, weet iedereen dat ik een kloon van PeuRac ben![]()
Wat ga jij morgen stemmen? Rita?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo dom ben je ook weer niet.
Die had lijstrukker meoten worden. Dan had de VVD neit zoveel verloren.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:22 schreef Dangel het volgende:
[..]
Die had lijstrukker meoten worden. Dan had de VVD neit zoveel verloren.
Geen idee, staan alleen maar jostis en grijze muizen op de lijst van de SP.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt.
Of ze hadden moeten proberen Zalm te houden.
Op wie ga jij stemmen?
Bob Fosco heb ik uit betrouwbare bron vernomenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geen idee, staan alleen maar jostis en grijze muizen op de lijst van de SP.
NSDAPquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:27 schreef Dangel het volgende:
Maar ja de NCPN doet niet mee, FNP ook niet, en GL is te wereldvreemd, dus zal toch wel SP worden. Wie zie ik in het hokje wel.
Nationalistisch: checkquote:
"het volk" zegt het ventje met z'n tijdelijke heftruckchauffeurbaanquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:30 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nationalistisch: check
Socialistisch; Check
Democratisch: neuh, het volk is te dom om te beseffen wat ze doen.
Arbeiders: check
Partij: welnee man, al dat overleg. geef mij maar een lijst. schoothondjes die het grote opperhoofd vereren.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef ThaFreak het volgende:
ik stem op geen een van die oplichters/zakkevullers![]()
Ah, nog een SP stemmerquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:33 schreef ThaFreak het volgende:
ik stem op geen een van die oplichters/zakkevullers![]()
jawohl....quote:
Hou je dan ook de komende jaren je kop over het beleid e.d.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jawohl....
zijn toch allemaal een stel prutsers bij elkaar, laten we eerlijk wezen![]()
Magazijnchefke was je toch? Ik heb mn sollibrief al klaarliggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
Morgen gesprek met m'n baas
dan mag hij m'n loonstrook eens gaan uitleggen want ik betaal maar 21% belasting
En dreigen dat ik weg ga natuurlijk![]()
Dus of ik kom morgen blij thuis, of ik mag op zoek naar ander werk
nooit gedaan maar als ik daar de behoefte aan heb zal ik het zeker niet latenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hou je dan ook de komende jaren je kop over het beleid e.d.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nooit gedaan maar als ik daar de behoefte aan heb zal ik het zeker niet laten![]()
Je vorige viel mee, deze daarentegenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:12 schreef Dangel het volgende:
Mijn post zijn al seen puzzel, zelf nogh even de letters in de goede volgorde ztten, de overbodige letters wegstrepen, de letter die ontbrkeen toevoegen, en een dosis grammatic er bij doen.
Meestal haal ik een deel van de foutjes weg, bij die post expres nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vorige viel mee, deze daarentegen
Je hebt echt typtyfus hèquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
Meestal haal ik een deel van de foutjes weg, bij die post expres niet
Liever de typtyfus hebben, dan een kakkerkind zijn.quote:
Kankerkindquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Liever de typtyfus hebben, dan een kakkerkind zijn.
ik mis gewoon 17.5 uur op mn loonstrookquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
Morgen gesprek met m'n baas
dan mag hij m'n loonstrook eens gaan uitleggen want ik betaal maar 21% belasting
En dreigen dat ik weg ga natuurlijk![]()
Dus of ik kom morgen blij thuis, of ik mag op zoek naar ander werk
Jij wordt in tijd uitbetaaldquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mis gewoon 17.5 uur op mn loonstrookmaar dat wordt als t goed is morgen bijgestort
Als je m'n hoeveelheid overuren bekijkt zou je dat bijna denken jaquote:
*weer omdraait*quote:
zeker op linksquote:Op woensdag 22 november 2006 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
Al gedaan zelfs.
Ik ben ook aan het werkquote:Op woensdag 22 november 2006 12:30 schreef vlad het volgende:
[..]
zeker op linkswant alle rechtstemmers zijn aan het werk
![]()
Ik stem op Rutte, om te voorkomen dat Verdonk meer stemmen krijgt dan Ruttequote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik stem op Rutte, om te voorkomen dat Verdonk meer stemmen krijgt dan Rutte
Dat is fucking coolquote:Op woensdag 22 november 2006 13:36 schreef Fugie het volgende:
mark, dit is wel iest voor je huis:
www.ceelite.com
Nobel. Maar ben je het met me eens dat Rutte wel echt de minst geslaagde lijsttrekker sinds Ad Melkert is?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Anders was het Kamp of Jeroen de Veth geworden....
Nee.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nobel. Maar ben je het met me eens dat Rutte wel echt de minst geslaagde lijsttrekker sinds Ad Melkert is?
Ik vind hem niet echt handig als lijsttrekker, maar de media heeft daar ook wel bij geholpen. Inhoudelijk is er idd wenig mis met meneer Rutte en verdonk als lijststrekkerquote:Op woensdag 22 november 2006 13:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee.
Rutte is juist sterk, durft wat dingen te roepen die m.i. kloppen, maar niet populair zijn. In dit maatschappelijk sentiment had Verdonk absoluut beter gescoord, maar ik denk dat het voor de VVD op lange termijn beter is dat Rutte er zit.
Hij heeft alleen wel een paar (...) foutjes gemaakt (beginnen over zijn type vrouw, overmatig zeuren op coalitie keuzes enzo)
Zijn strategie is wat 'on nederlands' inderdaad. Sloeg/slaat niet aan. Plus die foutjes.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:54 schreef Sjoewe het volgende:
Met Ad Melkert was inhoudelijk ook weinig mis.![]()
Maar als lijsttrekker heetf 'ie het niet goed aanpakt vind ik, maar ik moet je teglijk toegeven dat je het bi het rechte eind hebt over Rita Verdonk.
Rutte en de VVD moeten een nieuw imago gaan vestigen de VVD komt nu over als de partij voor mensen die op de centen zijn en/of een hekel hebben aan iedereen met een kleurtje.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zijn strategie is wat 'on nederlands' inderdaad. Sloeg/slaat niet aan. Plus die foutjes.
Wat hij bijv. gedaan heeft met de Wet Werk en Bijstand is compleet niet uit de verf gekomen in de campagne, terwijl armoede wel een rol speelde.... en da's jammer.
Rutte heeft danook heel hard geprobeerd om de VVD neer te zetten als de Partij voor iedereen die wat van z'n leven wil maken.... Daarom ook benadrukt dat artikel 1 bovenaan staat.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Rutte en de VVD moeten een nieuw imago gaan vestigen de VVD komt nu over als de partij voor mensen die op de centen zijn en/of een hekel hebben aan iedereen met een kleurtje.
Liberalisme is IMHO toch meer dan dat.
Nee en omdat Rutte het in het debat brengt alsof iedereen met een uitkering niks van z'n leven wil maken. En dan willen ze de armoedeval oplossen door de uitkering omlaag om zo een stimulans te krijgen tot werken vind ik behoorlijk bijzonder, het is nu al erg weinig (zie behoefte aan voedselbanken) en het brengt een hoop bureaucratie met zich mee aangezien iedereen opnieuw ingeschaald moet worden. En ik dacht dat we daar net eindelijk klaar mee warenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Rutte heeft danook heel hard geprobeerd om de VVD neer te zetten als de Partij voor iedereen die wat van z'n leven wil maken.... Daarom ook benadrukt dat artikel 1 bovenaan staat.
Alleen is dat met Verdonk niet zo goed / geloofwaardig overgekomen...
Liberalisme is m.i. ook veel meer... Vooral richting ontwikkeling/ontplooing...
Kleine correctie...quote:Op woensdag 22 november 2006 14:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee en omdat Rutte het in het debat brengt alsof iedereen met een uitkering niks van z'n leven wil maken. En dan willen ze de armoedeval oplossen door de uitkering omlaag om zo een stimulans te krijgen tot werken vind ik behoorlijk bijzonder, het is nu al erg weinig (zie behoefte aan voedselbanken) en het brengt een hoop bureaucratie met zich mee aangezien iedereen opnieuw ingeschaald moet worden. En ik dacht dat we daar net eindelijk klaar mee waren
Ik zal nooit een VVD'er zijn, maar ik had het toch inderdaad schappelijk gevonden als de VVD meer had gehamerd op meer duurzame economische ontwikkeling, zonder dat gelijk te willen afrekenen door alle dienstverlenende instanties te privatiseren.
Ik stem op Kampquote:Op woensdag 22 november 2006 13:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Anders was het Kamp of Jeroen de Veth geworden....
Wat een heikneuterquote:Op woensdag 22 november 2006 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop dat ik mijn stemkaart nog kan ophalen, mijn oud-huisgenoot laat niks van zich horen.
Ik vraag me trouwens af waar het onderwijs gebleven is in het debat. 13.gif
De fileproblematiek bestaat ook niet meerquote:Op woensdag 22 november 2006 14:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hoop dat ik mijn stemkaart nog kan ophalen, mijn oud-huisgenoot laat niks van zich horen.
Ik vraag me trouwens af waar het onderwijs gebleven is in het debat. 13.gif
Dat mag niet meer dit jaar.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De fileproblematiek bestaat ook niet meer
Dingen die nu belangrijk zijn: de 30 vrouwen in Nederland die en Burqa dragen, mogen dat niet meer in het openbaar doenAlsof die ooit buiten komen
De Armeense kwestieWat kan het mij een reest schelen of een turk wel of niet erkent dat er 100 jaar geleden in zn land kkutdingen zijn gebeurd
Mijn stem is gegaan naar Agnes Kant, bij gebrek aan beter.
@Sjoewe, probeer gewoon met je ID te bewijzen dat je bent wie je bent, en dan toch gaan stemmen?
Tof. Ik had dit jaar + 50% geloof ik, bij hetzelfd bedrijf en dezelfde functie, tov vorig jaar.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:30 schreef vlad het volgende:
[..]
zeker op linkswant alle rechtstemmers zijn aan het werk
![]()
Nu krijg ik 500 bruto per maand, dat is meer dan zatquote:Op woensdag 22 november 2006 19:14 schreef lipje het volgende:
of buiten aan het spelen
enne je had er meer uit kunnen slepen
Ik hoop dat je een 0 bent vergetenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu krijg ik 500 bruto per maand, dat is meer dan zat![]()
Nee geintje hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een 0 bent vergetenof stiekem in donker afrika werkt ipv in reserve-Bbelgië
Morgen de opening van de eerste Jan Marijnissen gaar-keukenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Der Jan.
quote:
Net als PVV ha dik zoiets van "wat moet die met meer dan één zetel, de rest van de lisjt is toch alleen maar vulling?"quote:Op woensdag 22 november 2006 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
Zal Thieme het vannacht op z'n hondjes vieren?
Mja, heb je gezien wat bij de PVV in het programma staat?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net als PVV ha dik zoiets van "wat moet die met meer dan één zetel, de rest van de lisjt is toch alleen maar vulling?"![]()
quote:IX. Dierenrechten/dierenwelzijn
* Rechten van het dier in de Grondwet
* Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars
* Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren
* Meer prioriteit bij politie en justitie voor opsporing en vervolging dierenmishandeling (animal cops)
* Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113
* Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'
Heb jij een bot in je lul danquote:Op woensdag 22 november 2006 22:05 schreef ook_gek het volgende:
http://images.thatimagesite.com/core/408/408_image.jpgoeps
![]()
Mingelen is zo heerlijk objectiefquote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
om ferry Mingele maar even te quoten:
"De Partij voor Vrijheid van Geert wilders, oftewle de anti-islampartij stata in de prognose op 6 zetels"
JA op goed geluk erheen gefietst, gelukkig was er iemand anders thuis.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Hoe heb je het voor elkaar gekregen? Toch nog die rukker aan z'n staart kunnen trekken...?
[afbeelding]
Relaxquote:Op woensdag 22 november 2006 23:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
JA op goed geluk erheen gefietst, gelukkig was er iemand anders thuis.
Ach... dit is ook wel eens grappig... Opzich best prima dat er iemand is die ongenuanceerd zegt wat 'ie denkt...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
geert Wilders heeft zo'n ontzettedn VMBO-denkgang
Oh, en ik heb vandaag nog mxtreem-rechtse coa geadviseerd om op SP te stemmen, volgens mij heeft ie dat nog gedaan ook.Mensen met enkel benul van politiek
bed
Met 2 handen is ie best uit te knijpenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:07 schreef ook_gek het volgende:
http://images.thatimagesite.com/core/3813/3813_image.jpg
Had iemand honger?
Groen, Blauw geel alles heel billig geverfdquote:Op woensdag 22 november 2006 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
RelaxHoe zag het eruit daar...?
Kwaliteitje hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef Sjoewe het volgende:
Douchekraan kapot
Stukje metaal bij de fitting lijk door gesletenin 3 weken
Ding lekt een beetje, ik wil de moer wat aan draaien, fucking water ballet in een keer,
Water spuit alle kanten op ik als een mongool naar de afsluiter.
Morgen weer naar de Gamma. Leuk 13.gif
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Groen, Blauw geel alles heel billig geverfd
Geen Gröhe zekerquote:Op woensdag 22 november 2006 23:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kwaliteitje hoor
Dat zeg ik....
Nee, dat kan ik heel niet betalen.quote:
Die zooi gaat tenminste langer mee dan een paar dagen, tel uit je winst!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik heel niet betalen.
Feli, graftak.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:59 schreef Ballebek het volgende:
En dit mijn eerste postop mijn 24e...
Ouwe fosiel ik zijn nu...
Lees mijn hint tussen de reactiesquote:Op donderdag 23 november 2006 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
Enne: Zware motor definitief pas vanaf 24 jaar[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
SP groter dan de VVD, mwoeha, mwoehaha, mwoehahaha, mwoehahahaha, mwoehahahahahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |