Heb je al wel wat planken in je nieuwe huis waar je al die gadgets weer op kunt laten verstoffen?quote:
volgens mij niet eensquote:Op maandag 20 november 2006 12:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat voor resolutie heb jij dan? 1366x720 toch wel?
ik heb een eigen bergingquote:Op maandag 20 november 2006 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al wel wat planken in je nieuwe huis waar je al die gadgets weer op kunt laten verstoffen?
Resolution 1280 x 768quote:Op maandag 20 november 2006 12:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij niet eens![]()
zal het zo ff opzoeken![]()
ik moet helaas eerst een douchewand/deur, was machine en afzuigkap hebbenquote:Op maandag 20 november 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Schaf dan maar snel een partij gadgets aan
veel plezierquote:Op maandag 20 november 2006 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben even een tentamen verprutsen
wasmachine kan je wel ergens gratis wegtrekken toch?quote:Op maandag 20 november 2006 13:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet helaas eerst een douchewand/deur, was machine en afzuigkap hebben![]()
het moet per se nieuw zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 14:07 schreef vlad het volgende:
[..]
wasmachine kan je wel ergens gratis wegtrekken toch?als je iets eerder was geweest had ik er nog wel een voor je gehad
of moet het per se een nieuwe zijn?
Zijn maar weinig 2de hands spullen die ik mee neem eigenlijk. Alleen m'n eigen kleding, PC, TV en xboxquote:Op maandag 20 november 2006 14:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Goede instelling, 2e hands spul is meestal toch niet helemaal wat je wilt.
of je legt gewoon je eisen niet zo hoogquote:Op maandag 20 november 2006 14:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op maandag 20 november 2006 14:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik vind het voor veel zaken verkwisting. En het heeft ook financieel plus aspect, je kan binnen je budget aan kwalitatief betere spullen komen.quote:Op maandag 20 november 2006 15:39 schreef BoJo het volgende:
buiten auto's heb ik eigenlijk geen 2de hands spul. Ik koop het liever nieuw.
Mits van een betrouwbaar iemand gekocht kan een camera 2ehands best OK zijnquote:Op maandag 20 november 2006 15:39 schreef BoJo het volgende:
buiten auto's heb ik eigenlijk geen 2de hands spul. Ik koop het liever nieuw.
Ik had het over het inrichten van je huis.quote:Op maandag 20 november 2006 15:29 schreef Sjoewe het volgende:
En ze rijden allemaal in minstens 2e hands auto's
Hoezo? als je dat graag wilt en je hebt de mogelijkheid waarom zou je het laten? Dat heeft niets met eisen te maken, iedereen kan gewoon voor zichzelf bepalen wat hij wil. Iig heb ik liever alles nieuw dan een samengeraapt 2e hands inrichting. En al helemaal als het huishoudelijke apparatuur betreft als wasmachines.quote:Op maandag 20 november 2006 14:32 schreef vlad het volgende:
[..]
of je legt gewoon je eisen niet zo hoog
Iemand uit het oost europa betrouwbaar?quote:Op maandag 20 november 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mits van een betrouwbaar iemand gekocht kan een camera 2ehands best OK zijn
Vanuit de kofferbak gekocht, achter Amsterdam CS, hoe betrouwbaar wil je het hebben?quote:Op maandag 20 november 2006 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Iemand uit het oost europa betrouwbaar?![]()
Op amsterdam centraal durven normale mensen hun kofferbak niet eens open te makenquote:Op maandag 20 november 2006 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vanuit de kofferbak gekocht, achter Amsterdam CS, hoe betrouwbaar wil je het hebben?
Daar mag je dan ook helemaal niet komen met de auto!quote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op amsterdam centraal durven normale mensen hun kofferbak niet eens open te maken
Ik wel met m'n busje waar voor 60000 euro aan troep in lagquote:Op maandag 20 november 2006 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar mag je dan ook helemaal niet komen met de auto!
quote:Op maandag 20 november 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Moet je vaker een hond in je busje stoppen. 60% van de randstedelingen is bang voor honden, en de andere 40% is bang dat ze vies worden.
Voordat je bent uitgestapt heb je idd al een boete of ben je aangereden door een bus/tramquote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op amsterdam centraal durven normale mensen hun kofferbak niet eens open te maken
Stond er voorquote:Op maandag 20 november 2006 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voordat je bent uitgestapt heb je idd al een boete of ben je aangereden door een bus/tram![]()
achter CS kan het wel
Ik weet wat je bedoelt, valt nog wel mee daaro, daarvoor loopt er teveel politie rondquote:Op maandag 20 november 2006 18:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Stond er voor![]()
Helemaal rechts van het station is stukje stoep, net naast een tunnel ook
Als ik daar alleen stond was ik 100% zeker verkracht onder die tunnel en waren alle spullen gejat.
heb ze niet gezienquote:Op maandag 20 november 2006 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, valt nog wel mee daaro, daarvoor loopt er teveel politie rond
mja, verschil van mening danquote:Op maandag 20 november 2006 17:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik had het over het inrichten van je huis.Dan koop ik liever nieuw dan 2e hands.
[..]
Hoezo? als je dat graag wilt en je hebt de mogelijkheid waarom zou je het laten? Dat heeft niets met eisen te maken, iedereen kan gewoon voor zichzelf bepalen wat hij wil. Iig heb ik liever alles nieuw dan een samengeraapt 2e hands inrichting. En al helemaal als het huishoudelijke apparatuur betreft als wasmachines.
Zo, jij hebt er zin inquote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef Alfisti het volgende:
zoo....... werkdag 1 gehad........ nog 5 te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |