Ik... en wat is daar mis mee ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:53 schreef Lucille het volgende:
Wie pakt er een mes als er gebeld wordt?
Ik vind het een beetje een vreemde actie om een mes te pakken als de bel gaat. Maar misschien ligt dat wel aan de buurt waar je woont.quote:
Hier is nog nooit iemand binnengevallen voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:55 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een vreemde actie om een mes te pakken als de bel gaat. Maar misschien ligt dat wel aan de buurt waar je woont.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hier is nog nooit iemand binnengevallen voor zover ik weet.
Maarja :/ het is nogal vreemd om zo laat aan te bellen.
En omdat ik geen vrienden heb is het dus immer een vreemde !
Als iemand aanbelt is het geen inbreken meer....quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan hebje tenminste wel iemand lekgeprikt voor het geval dat het inbreken is
Buiten ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:00 schreef fathank het volgende:
Wat een pauper ben je als je een mes gaat halen als de bel gaat. Kom jij ooit wel eens buiten? of loop je daar ook met messen rond?
Dan snijdt je de bochten af?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Buiten ?
Btw ( zeer oude maar uber goeie grap voor de nerds !! ) Ik loop als ik naar A ( C1000 dus ) rush altijd met het mes want dan loop je sneller !!
oh maikel, wat maak je toch weer allemaal meequote:Op dinsdag 21 november 2006 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Buiten ?
Btw ( zeer oude maar uber goeie grap voor de nerds !! ) Ik loop als ik naar A ( C1000 dus ) rush altijd met het mes want dan loop je sneller !!
Volgens mij heb je bij het droppen van je wapen tevens je verstand ergens achtergelaten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Buiten ?
Nee maikuuul, jou kern is nog nerd. Maar CS is nog wel vet hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Buiten ?
weet je waar jij die knivi moet steken?!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Buiten ?
:/ je bent gewoon jaloers dat ik al geneukt heb. en jij nog je maagd hebt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:07 schreef immortalsean het volgende:
[..]
weet je waar jij die knivi moet steken?!!
NOU!, in je aarsgat moet je 'm steken, net naast de SOA's voortkomende uit jarenlange incestueuze handelingen binnen uwe pauperfamilie.
weehehe een 24/7 FOK! dweebquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
:/ je bent gewoon jaloers dat ik al geneukt heb. en jij nog je maagd hebt.
Btw kap eens met offline gaanbitches.
Heb je al wel gepenetreerd dan of de kantjes geraakt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
:/ je bent gewoon jaloers dat ik al geneukt heb. en jij nog je maagd hebt.
Btw kap eens met offline gaanbitches.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |