Hoe kan het dat er staat 'Nine of your players are chosen for the Team of the Week', terwijl je toch echt ziet dat er 11 van jouw spelers in het veld staan?quote:Op maandag 20 november 2006 04:04 schreef CittaR het volgende:
barreto is trouwens ook een goede middenvelder, zelf heb ik hem echter alweer verkocht...
ik won dan wel met 5-0 van utrecht maar is dit niet een beetje overdreven?
[afbeelding]
dat was idd het gevalquote:Op maandag 20 november 2006 11:30 schreef jna het volgende:
Ik heb ook wel eens 9 spelers in team of the week, alleen dat kwam dan doordat ik de enige wedstrijd van de week speelde![]()
quote:
Denneboom of N'Kufo halen?quote:Op maandag 20 november 2006 13:44 schreef BobbyHill het volgende:
Ik sta met AZ nog altijd op de vierde plaats, vlak achter Ajax, PSV en Twente. In de UEFA Cup heb ik gewonnen van Leverkusen en verloren van Braga, dus ben nog in de race
Ben al wel vooruit aan het kijken naar een nieuwe spits, de opvolger van Shota Arveladze, die niet wil bijtekenen. Ik hoopte z'n contract nog te kunnen verlengen, zodat ik in ieder geval nog geld kan vangen als hij naar een andere club wil. Maar misschien stopt hij ook wel.
Geen van mijn andere aanvallers zijn zo productief als hij, dus als iemand nog een tip heeft
Houden van Nistelrooyquote:Op maandag 20 november 2006 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Eindelijk heb ik een opstelling gevonden, waarin Real Madrid presteert: 4-1-4-1, met Casillas, Cicinho, Cannavaro, Serio Ramos, Marcello, Emerson, Jesus Navas/Ribery, Diarra, Fabregas, Seedorf/Ben Arfa, Van Nistelrooij. Verder dus nog Raul, Robinho, Kerlon en Guti op de bank, maar dat mag ook wel met al mijn blessures.
Iemand nog een goede opvolger voor Van Nistelrooij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |