Nee hoor, openingspost is de eerstequote:
Nerd.quote:Op zondag 19 november 2006 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, openingspost is de eerste
First reaction, dat wel
Beetjequote:
tel je je punten nog even na?quote:Op zondag 19 november 2006 23:59 schreef macondo het volgende:
Salcido was de laatste, kreeg ik nog mee in een stukje samenvatting.
Goede volgorde ook nog, goed zo! Doelpunt van Salcido was supermooi!quote:Op maandag 20 november 2006 00:01 schreef macondo het volgende:
Kone, alex, farfan, salcido
dan zal dat hem zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 00:01 schreef macondo het volgende:
Kone, alex, farfan, salcido
je mag 1 ingeving hebbenquote:Op maandag 20 november 2006 00:03 schreef macondo het volgende:
ga je alle combinaties proberen jayhawk?
Sure.quote:
Sue McCartherquote:Op maandag 20 november 2006 00:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Sure.
Nog een voetbalvraagje.
Wie werd kampioen in Engeland in het seizoen 1994-1995?
Lees het nog eens rustig na Timquote:Op maandag 20 november 2006 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sue McCarther
Je zei niet kampioen wáárin
Grmblquote:Op maandag 20 november 2006 00:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Lees het nog eens rustig na Tim![]()
(en dan vooral de woorden: nog een voetbalvraagje)
TSE +1
Wist jij het niet of was je gewoon te laat? Buitengewoon succes voor deze club die verder niet zo gek veel gepresteerd heeft..quote:Op maandag 20 november 2006 00:14 schreef Gooitzen het volgende:
Met Alan Shearer als topscorer. Een zwart jaar voor Man U.
Te laat. Je loopt even weg, en mist een vraag over de mooiste competitie ter wereld. Wel eens naar een wedstrijd in Engeland geweest? Ik wil nog steeds naar het Theatre of Dreams, maar het kost zo duur qua financieel geld.quote:Op maandag 20 november 2006 00:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Wist jij het niet of was je gewoon te laat? Buitengewoon succes voor deze club die verder niet zo gek veel gepresteerd heeft..
Ook een prachtige club hoor, Blackburn, met een mooi motto ' Ora et labora'quote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is dat ik vandaag naar een samenvatting moest kijken waar ze toevallig onderdeel van waren, anders was ik nooit zo op die naam gekomen...
Hoe noemen we dit verschijnsel?quote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Gooitzen het volgende:
Te laat. Je loopt even weg, en mist een vraag over de mooiste competitie ter wereld. Wel eens naar een wedstrijd in Engeland geweest? Ik wil nog steeds naar het Theatre of Dreams, maar het kost zo duur qua financieel geld.
Ik wil nog naar de Old Firm..quote:Op maandag 20 november 2006 00:17 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Te laat. Je loopt even weg, en mist een vraag over de mooiste competitie ter wereld. Wel eens naar een wedstrijd in Engeland geweest? Ik wil nog steeds naar het Theatre of Dreams, maar het kost zo duur qua financieel geld.
Slaap lekker.
Nee, pleonasme is witte sneeuw. Tautologie is het denk ik.quote:Op maandag 20 november 2006 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
Tautologie? (Is dat geen pleonasme?)
Een openingspost wordt niet meegeteld als post, dus Macondo had het goedquote:Op zondag 19 november 2006 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, openingspost is de eerste
First reaction, dat wel
Nee, een pleonasme ga je een overbodige eigenschap van iets noemen (de witte sneeuw, het groene gras) en tautologie houdt in dat je iets dubbel zegt zoals enkel en alleen. Da's dus ook niet wat ik zoek.quote:Op maandag 20 november 2006 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
Tautologie? (Is dat geen pleonasme?)
Dat dus. En het is meteen het bekendste voorbeeld van dit verschijnsel.quote:Op maandag 20 november 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
Contaminatie
Wil je mijn naam met punt vooraan de regel plaatsen?quote:Op maandag 20 november 2006 00:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat dus. En het is meteen het bekendste voorbeeld van dit verschijnsel. WYCCIE + 1
Consider it done. Waarom eigenlijk? Ik dacht dat de truc van het tellen ctrl+alt+f->'+' was...quote:Op maandag 20 november 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
Wil je mijn naam met punt vooraan de regel plaatsen?
Vast Versace ofzo.quote:Op maandag 20 november 2006 00:31 schreef wyccie het volgende:
Okee, een stomme meidenvraag dan maar:
wie heeft de trouwjurk van Katie Holmes ontworpen?
Jojoortje +1quote:Op maandag 20 november 2006 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Armani!
Dank je. Iedereen telt anders. Ik tel zelf altijd 'handmatig'. En punten worden ook wel eens op een ludieke manier gegeven. 'wyccie plus 1' bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 november 2006 00:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Consider it done. Waarom eigenlijk? Ik dacht dat de truc van het tellen ctrl+alt+f->'+' was...
quote:Op maandag 20 november 2006 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Armani
Oh. En achteraan een zinnetje is niet ludiek genoeg ofzo?quote:Op maandag 20 november 2006 00:32 schreef wyccie het volgende:
Dank je. Iedereen telt anders. Ik tel zelf altijd 'handmatig'. En punten worden ook wel eens op een ludieke manier gegeven. 'wyccie plus 1' bijvoorbeeld.
Dan weet je automatisch de andere conclusiequote:Op maandag 20 november 2006 00:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw, jij hoort dit niet te weten.
Hmm, ik bedoel eigenlijk: als ik tel kijk ik vooral naar het begin van de regelquote:Op maandag 20 november 2006 00:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh. En achteraan een zinnetje is niet ludiek genoeg ofzo?
quote:Op maandag 20 november 2006 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dan weet je automatisch de andere conclusie
Sorryquote:Op maandag 20 november 2006 00:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw, jij hoort dit niet te weten.
Haha, je hoeft je niet te verontschuldigen, hoor.quote:Op maandag 20 november 2006 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
SorryLas het per ongluk op de frontpage
Was ook niet serieus bedoeltquote:Op maandag 20 november 2006 00:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, je hoeft je niet te verontschuldigen, hoor.
Kaalgeschoren vrouw. Dat wilde ik als laatste hint gebruiken!quote:Op maandag 20 november 2006 00:43 schreef Supersheep het volgende:
Oh, je wil een nachtkusje?
zo, nou niet meer zeuren
Jessica Simpson - Nick Lacheyquote:Op maandag 20 november 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Wie horen er niet in het rijtje thuis?
Kate Hudson - Chris Robinson
Jessica Simpson - Nick Lachey
Katie Holmes - Tom Cruise
Demi Moore - Bruce Willis
Ja TomKatquote:Op maandag 20 november 2006 00:52 schreef Jojoortje het volgende:
Katie en Tom
Maar ze zijn niet meer bij elkaar dus. Dan is er nog hoop.quote:Op maandag 20 november 2006 00:56 schreef wyccie het volgende:
De zanger van The Black Crowes. Of was. Bestaat niet meer, geloof ik.
Wil je dan nog wel even het antwoord geven? Ben wel geïnteresseerd.quote:Op maandag 20 november 2006 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik trek de vraag terug. Ik zie nl dat verscheidene piramiden verschillende hoeken hebben. Dan is de vraag niet eerlijk te doen.
Excuses. Nieuwe vraag onderweg
Mjah. Uiteindelijk was het iets van 37 graden wat te maken had met de omtrek van de aarde en het getal Pi waarder je op schaal een exacte kopie kreeg. (Als je op de evenaar een vierkant maakt en daaruit een pyramide trekt krijg je dus dezelflde verhoudingen en hoeken).quote:Op maandag 20 november 2006 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil je dan nog wel even het antwoord geven? Ben wel geïnteresseerd.
Slaap lekker, dansze morgenochtend.quote:Op maandag 20 november 2006 01:20 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen ik ga slapen, want mijn oogjes vallen dicht!
Trusten!![]()
Zeker...ze wisten dus al dat de aarde rond was.quote:Op maandag 20 november 2006 01:20 schreef wyccie het volgende:
Die Egyptenaren waren een slim volk.
Mooi boek hoor, eindeloos gelezen vroeger (en vorige week, zodat ik ook naar de film kan)quote:
26 gradenquote:Op maandag 20 november 2006 01:24 schreef wyccie het volgende:
Ze deden ook veel met de sterrenhemel. De geheime schachten van één of andere piramide zijn, als je die op een bepaalde nacht doortrekt naar de hemel, gericht op een sterrenbeeld, of de poolster. Heb ik lang geleden eens op Discovery gezien.
Ja, welke? (Loug is dorp in een streektaal)quote:Op maandag 20 november 2006 01:28 schreef wyccie het volgende:
Een plaats?
Ja dat is allemaal weer met elkaar verbonden jaquote:Op maandag 20 november 2006 01:30 schreef Soempie het volgende:
er staan toch ook piramiden in de vorm van orion?
De met z'n drieen op een rijtje..van Cheops?![]()
Hilversum?quote:Op maandag 20 november 2006 01:29 schreef Gooitzen het volgende:
Ja, welke? (Loug is dorp in een streektaal)
Uit Stad. Ben Stadjer.quote:Op maandag 20 november 2006 01:38 schreef wyccie het volgende:
Waar kom je ook al weer vandaan, Gooitzen?
ken je me?quote:Op maandag 20 november 2006 01:43 schreef Gooitzen het volgende:
Van Soempie weet ik dat ze er woont.
dichtbij het noorderplantsoen...bedumerweg, daar in de buurtquote:Op maandag 20 november 2006 01:45 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Nee, maar heb je het eens horen zeggen. Waar woon je ongeveer?
Dan wonen mijn ouders net aan de andere kant van het plantsoen. Bedumerweg en omstreken is wel een mooie buurt. Mooie sociale woningbouw.quote:Op maandag 20 november 2006 01:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
dichtbij het noorderplantsoen...bedumerweg, daar in de buurt
Gatalin +1quote:Op maandag 20 november 2006 01:47 schreef Gatalin het volgende:
Nijmegen
Dan zijn de Romeinen zeker ook in Nijmegen geweest.quote:Op maandag 20 november 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gatalin +1
En Rome werd op zeven heuvels gebouwd.
waar woon jij dan in de buurt? Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 20 november 2006 01:50 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dan wonen mijn ouders net aan de andere kant van het plantsoen. Bedumerweg en omstreken is wel een mooie buurt. Mooie sociale woningbouw.
Dat klopt, maar nu nog het zwemmen en het fietsenquote:Op maandag 20 november 2006 02:00 schreef wyccie het volgende:
In ieder geval een marathon: 42,195 km.
Mijn ouders wonen in de Oranjebuurt. Ik woon nog twee maanden in Leeuwarden. 22.quote:Op maandag 20 november 2006 02:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
waar woon jij dan in de buurt? Hoe oud ben je eigenlijk?![]()
5km, 60 km, in totaal 110 km?quote:Op maandag 20 november 2006 02:04 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Dat klopt, maar nu nog het zwemmen en het fietsen
Op de een of andere manier had ik niet verwacht dat je zou antwoordenquote:Op maandag 20 november 2006 02:05 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in de Oranjebuurt. Ik woon nog twee maanden in Leeuwarden. 22.
Hoezo dat?quote:Op maandag 20 november 2006 02:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had ik niet verwacht dat je zou antwoorden![]()
Maar leuk om meer achter de username Gooitzen te weten
Totaal 200 km?quote:Op maandag 20 november 2006 02:07 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Zwemmen is wat korter, maar fietsen is flink langer.
er staat ook niks in je profielquote:Op maandag 20 november 2006 02:08 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik ben stiekem heel interessant. En heet gelukkig geen Gooitzen.
Sorry, had de marathon niet meegeteldquote:Op maandag 20 november 2006 02:12 schreef Gooitzen het volgende:
zwemmen 4, hollen 42, fietsen 140?
Nee, maar dat is ook zo'n gedoe. Voor de zomer had niemand hier nog een profiel. Vind het alleen nogal jammer dat ik de meet heb moeten missen.quote:Op maandag 20 november 2006 02:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
er staat ook niks in je profielvandaar. Lekker anoniem, wel verstandig.
quote:Op maandag 20 november 2006 02:14 schreef Da_Ripper het volgende:
weet iemand toevallig wat de precieze betekenis is van de hand naar je hart brengen na het schudden van de hand van iemand?
Stelletje malloten, en dan zeggen ze nog dat sporten gezond is.quote:Op maandag 20 november 2006 02:15 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Sorry, had de marathon niet meegeteld![]()
Maar aangezien je zwemafstand klopt en je wel kan rekenen
Gooitzen +1
De precieze afstanden:
Zwemmen over 3,86 km
Wielrennen over 180,2 km
Hardlopen over de marathonafstand (42,195 km)
Ik gok dat iemand met de naam Da Ripper dat antwoord ook wel had kunnen bedenken...quote:Op maandag 20 november 2006 02:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Kom je speciaal daarvoor naar dit topic? Stel die vraag in een willekeurig ONZ of PUB-forum. Dan krijg je hopelijk een juist antwoord.
't Is toch gewoon zoiets als "Yo homie", een welkomstgroet.
Ja hoor, Carmel-by-the-Sea, California.quote:Op maandag 20 november 2006 02:17 schreef wyccie het volgende:
Hij was burgemeester van een dorpje.
nou eigenlijk niet. Ik wilde het antwoord zo snel mogeljik hebben dus ik dacht ik post m in n actief topic, en hier werden vragen gesteld dus ik dacht...quote:Op maandag 20 november 2006 02:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Kom je speciaal daarvoor naar dit topic? Stel die vraag in een willekeurig ONZ of PUB-forum. Dan krijg je hopelijk een juist antwoord.
't Is toch gewoon zoiets als "Yo homie", een welkomstgroet.
tja..quote:Op maandag 20 november 2006 02:15 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook zo'n gedoe. Voor de zomer had niemand hier nog een profiel. Vind het alleen nogal jammer dat ik de meet heb moeten missen.
El Rubio, Zwanestraat heb ik als suggestie gehoord. Dat zou wel ideaal zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 02:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
tja..
er komt er nog wel een, maar weet eigenlijk niet of bijvoorbeeld asmo daar dan bij is. Jammer als dat niet zo is.
stanley wil hem in Groningen. Dat is misschien niet echt handig.quote:Op maandag 20 november 2006 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
Als die meet op een beetje bereikbare plaats plaatsvind weet ik zeker dat hij erbij is...
Dat wil ik ook graag maar wellicht moeten we dat als submeet doen.quote:Op maandag 20 november 2006 02:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
stanley wil hem in Groningen. Dat is misschien niet echt handig.![]()
Lijtk me lastig te googlen. Echt de precieze betekenis weet ik natuurlijk niet. maar je hart staat toch voor liefde. Dus degene die je op die manier begroet zal wel erg close zijn. Iemand in je hart sluiten dus.quote:Op maandag 20 november 2006 02:19 schreef Da_Ripper het volgende:
maar goed, kga t wel google
quote:Op maandag 20 november 2006 02:21 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
El Rubio, Zwanestraat heb ik als suggestie gehoord. Dat zou wel ideaal zijn.
dat is ook weer zoquote:Op maandag 20 november 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag maar wellicht moeten we dat als submeet doen.
Het zal inderdaad te ver zijn voor een groep mensen.
Meerdere meets is helemaal niet erg
Nee, waarom? Er zijn toch wel meer mensen in en rondom groningen?quote:Op maandag 20 november 2006 02:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat is ook weer zo
en die iniminimeet, dat is zeker alleen stanley en jij?![]()
Een intimeet?quote:Op maandag 20 november 2006 02:25 schreef Soempie het volgende:
ik heb zondag een iniminimeet met Stanley trouwens
ssst, laat jojoortje het niet lezenquote:
Welke kneus viel door de mand met z'n genverbander?quote:
quote:
Hiep Hoi!quote:Op maandag 20 november 2006 02:39 schreef Soempie het volgende:
Gooitzen + 1
Neeltje Maria Minquote:Op maandag 20 november 2006 02:42 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hiep Hoi!
Mijn moeder is mijn naam vergeten.
Mijn kind weet nog niet hoe ik heet.
Hoe moet ik mij geborgen weten?
Noem mij, bevestig mijn bestaan,
Laat mijn naam zijn als een keten.
Noem mij, noem mij, spreek mij aan,
o, noem mij bij mijn diepste naam.
Voor wie ik liefheb, wil ik heten.
Van wie is dit gedicht?
Een van de mooiste gedichten die ik ken, naast Dagsluiting van Reve, het Huwelijk van Elschot, het werk van Jaques Presser en het gedicht dat mijn zwager schreef over de geboorte van mijn neefje.quote:Op maandag 20 november 2006 02:43 schreef Soempie het volgende:
ja ik ken het! grrrr
Ja hoor!quote:Op maandag 20 november 2006 02:45 schreef wyccie het volgende:
Neeltje Maria Min
Ik Rembrand, jij Rembrandt en wij Branden Remquote:Op maandag 20 november 2006 02:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die dt's blijven een probleem, hè?
Sorry, ik was wat voorbarigquote:Op maandag 20 november 2006 02:53 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht, ik wacht even totdat wyccie het punt echt heeft![]()
Ik wist dat het goed was. En ik wilde nu eens een keer snel zijn met een vraag verzinnen. En dat is best goed gelukt, moet ik zeggen.quote:Op maandag 20 november 2006 02:54 schreef Gooitzen het volgende:
Als het echt goed is, is het nog best stoer.
Snow patrol. Vreselijk nummer.quote:Op maandag 20 november 2006 02:57 schreef Soempie het volgende:
Chasing Cars
if i lay here,
if i just lay here,
would you lie with me,
and just forget the world
van wie is dit nummer?
Je bent heel goed.quote:Op maandag 20 november 2006 02:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist dat het goed was. En ik wilde nu eens een keer snel zijn met een vraag verzinnen. En dat is best goed gelukt, moet ik zeggen.
Ik vind het echt geweldigquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 02:58 schreef wyccie het volgende:
Ik refresh en hoppa: vraag, antwoord en punt. En dat allemaal binnen 1 minuut.
ik ookquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 03:07 schreef Gooitzen het volgende:
Tasman! Lutjebroek of Lutjegast? Ik ga voor gast.
Ja hoor.quote:Op maandag 20 november 2006 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Gooitzen +1
En Willem Janszoon ontdekte Australie
Jij bent netjes opgevoed!quote:Op maandag 20 november 2006 03:12 schreef Soempie het volgende:
het evangelie van marcus, lucas, johannes en matteus
Thomas was ongelovigquote:Op maandag 20 november 2006 03:13 schreef wyccie het volgende:
Pfff... heb vanmiddag wat gelezen over bijbelboeken.
Johannes, Thomas, Mattheüs en Marcus?
Dus als je de Bijbel niet kent ben je niet netjes opgevoed?quote:Op maandag 20 november 2006 03:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Jij bent netjes opgevoed!
Soempie +1
De volgorde is trouwens: Mattheus, Marcus, Lucas, Johannes.quote:Op maandag 20 november 2006 03:12 schreef Soempie het volgende:
het evangelie van marcus, lucas, johannes en matteus
En Judas was een matenaaier maar daar is toch ook een evangelie vanquote:
Volgens onze eerste onder de gelijken niet.quote:Op maandag 20 november 2006 03:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als je de Bijbel niet kent ben je niet netjes opgevoed?![]()
Er schijnen rond de honderd evangelien te zijn geweest. Judas is in zijn eigen evangelie juist de enige die Christus begrijpt. Het ging om het spreekwoord, de ongelovige Thomas. Omdat hij niet direct in de wederopstanding geloofde, en Jezus eerst zijn wonden moest laten zien.quote:Op maandag 20 november 2006 03:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En Judas was een matenaaier maar daar is toch ook een evangelie van
Wat mij betreft kan je dan aan een andere vraag beginnen.quote:Op maandag 20 november 2006 03:27 schreef Nembrionic het volgende:
nee...
wyccie, tijd voor je bedquote:Op maandag 20 november 2006 03:32 schreef wyccie het volgende:
Morcheeba
Ja hoor! Volgens mij klopt het ook nog. Sambal morcheeba.quote:Op maandag 20 november 2006 03:32 schreef wyccie het volgende:
Morcheeba
Ik dacht dat je ging slapen.quote:Op maandag 20 november 2006 03:45 schreef Nembrionic het volgende:
Vlaflip
Ach, dat had ik ook met Morcheeba.quote:Op maandag 20 november 2006 03:48 schreef Gooitzen het volgende:
Je let even niet op...
In de volksmond ook wel "bladgroenkorrels" genoemd.quote:Op maandag 20 november 2006 03:50 schreef wyccie het volgende:
Door de chlorofylkorrels.
Dat vindt daar inderdaad in plaatsquote:Op maandag 20 november 2006 03:51 schreef Gooitzen het volgende:
Fotosynthese?
En is ongeveer het enige dat ik weet van planten en bloemen. Ik heb biologie zo snel mogelijk laten vallen.quote:Op maandag 20 november 2006 03:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vindt daar inderdaad in plaats
en ook de nacht en de zomers en de handen van mijn vader vergeet ik op den duurquote:Op maandag 20 november 2006 04:00 schreef Gatalin het volgende:
Spinvis
.... en Phobos, als het een vertaling is?quote:Op maandag 20 november 2006 04:09 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Nee, beide hebben 6 letters en ze zijn vernoemd naar de Griekse goden voor schrik en angst.
Klopt, maar aangezien ik wil gaan slapen, geef ik je het punt, want op Deimos was je waarschijnlijk toch niet gekomen.quote:Op maandag 20 november 2006 04:12 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
.... en Phobos, als het een vertaling is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |