quote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef SpecialK het volgende:
'Verstop de penis'
Benodigd geen uitleg denk ik?
'Verstop de penis'
ja die stond al in het lijstje tussen haakjesquote:Op zondag 19 november 2006 22:34 schreef Bezemsteel het volgende:
Figuurtjes op de rug van je partner tekenen met je vingertoppen en dat diegene het moet raden wat je tekent![]()
thanks, das wel een goeiequote:Op zondag 19 november 2006 22:38 schreef Capa het volgende:
je neemt een persoon in je hoofd en de ander gaat vragen stellen, jij antwoord alleen met ja/nee, totdat-ie de persoon raadt enz. enz
Gewoon dagelijks is dat GAAF, met de nodige geestverruimende middelen !quote:de ander aan blijven kijken zonder te lachen (bij flauw licht)
Ik denk niet dat je heel veel kunt zien, laat staan een kleurquote:Op zondag 19 november 2006 23:03 schreef lj_lightning het volgende:
ik zie ik zie wat jij niet ziet...
is dat dat spel dat je om de beurt het rijtje moet opnoemen en er een nieuw woord achter moet zetten?quote:Op zondag 19 november 2006 23:07 schreef nectarientje het volgende:
ik ga op reis en ik neem mee...
kun je ook heel lang volhouden!
hehe die had ik ook al, alleen bij mijn tweede lijstje waar je 'benodigdheden' voor nodig hebtquote:
Of paaldansen.quote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef pingu_ het volgende:
Paalzitten?
Als je toch moeilijke woorden gaat gebruiken stem ik eerder voor polygamiequote:Op zondag 19 november 2006 22:33 schreef sanniboi het volgende:
monopoly
met 't licht uit jaquote:Op zondag 19 november 2006 23:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
ik zie ik zie wat jij ook niet ziet
die laatste twee zijn wel goed hehe. kben verder weinig van plan, zo'n lijstje bestaat nog nergens op internet dus we dachten van laten wij ook ergens de eersten in zijn, ook om ze allemaal uit testenquote:Op zondag 19 november 2006 23:31 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Als je toch moeilijke woorden gaat gebruiken stem ik eerder voor polygamie
Wat dacht je van
- samen kruiswoord oplossen
- wie het hardst kan boeren / wie de meest stinkende scheet laat
- galgje uit je hoofd (echt knap moeilijk!)
- woorden verzinnen die opvolgen; (pijnlijk - lijkkleur - kleurloos etc)
Wat ben je van plan overigens?
hehe niet eens zo'n slecht idee, zo snel mogelijk tellen of zo misschien, ga ik nog even over nadenken.quote:Op zondag 19 november 2006 23:39 schreef RenzoBrad het volgende:
Wat een inspiratie haha!![]()
Schaapjes tellen met z'n 2-en?![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef pingu_ het volgende:
Paalzitten?
die vind ik ook wel apartquote:Op maandag 20 november 2006 00:38 schreef detulp050 het volgende:
Met een klok of stopwatch:
Wie het beste kan schatten hoe lang een minuut duurt
'Verstop de penis'
Die is vet, die ga ik zeker onthoudenquote:Op maandag 20 november 2006 10:06 schreef Frollo het volgende:
Pimpampet!
Dat doen mijn vrouw en ik vaak tijdens lange autoritten, maar in bed kan het natuurlijk ook.
Gewoon een categorie afspreken (wij doen meestal buitenlandse steden of bekende Nederlanders), een beginletter kiezen en dan pimpampetten maar!
De beginletter kiezen als je niet zoeen draaischijf bij je hebt: ik neem een willekeurige letter in gedachten en ratel vanaf die letter geluidloos het alfabet af. Mijn vrouw zegt na een paar tellen 'stop' en de letter waar ik dan ben, dat wordt hem!
ik zet em erbijquote:Op maandag 20 november 2006 10:11 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Die is vet, die ga ik zeker onthouden
Geinig idee, tis denk ik alleen leuker bij 3+ personen denk ik. Als je het fout hebt moet je een shot wodka of zo nemenquote:Op maandag 20 november 2006 13:10 schreef Alcarin het volgende:
Het grote vla-spel!![]()
Het idee is dat je gaat tellen, om de beurt roep je een getal, je begint bij 1 en alle getallen die een 7 bevatten of deelbaar zijn door 7, worden vervangen door het woord vla. Wie het eerst de fout in gaat moet een tegenprestatie leveren (of heeft gewoon verloren als je geen zin hebt in gedoe).
Je krijgt dus 1 2 3 4 5 6 VLA 8 9 10 11 12 13 VLA 15 16 VLA 18 nou ja, enz enz.
Het is erg flauw. Het is geweldig.
Ja, klopt, maar als je goed melig bent werkt het met 2 personen ook welquote:Op maandag 20 november 2006 14:31 schreef Ryoga het volgende:
[..]
Geinig idee, tis denk ik alleen leuker bij 3+ personen denk ik.
Neee in grijstinten is dat veel leuker.quote:Op zondag 19 november 2006 23:40 schreef Integrity het volgende:
Hou je elkaar niet juist nog meer uit de slaap?
Constructieve inbreng: ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is.... (en dan wel het licht aan doen)
[nerdmode] Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is #B3B3B3 [/nerdmode]quote:Op maandag 20 november 2006 17:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Neee in grijstinten is dat veel leuker.
Echt waar !
ey kachel hoeveel is 17/7 danquote:Op maandag 20 november 2006 13:10 schreef Alcarin het volgende:
Het grote vla-spel!![]()
Het idee is dat je gaat tellen, om de beurt roep je een getal, je begint bij 1 en alle getallen die een 7 bevatten of deelbaar zijn door 7, worden vervangen door het woord vla. Wie het eerst de fout in gaat moet een tegenprestatie leveren (of heeft gewoon verloren als je geen zin hebt in gedoe).
quote:
Voor zover ik weet bevat 17 een 7quote:je begint bij 1 en alle getallen die een 7 bevatten of deelbaar zijn door 7, worden vervangen door het woord vla.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:13 schreef Jegorex het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet bevat 17 een 7![]()
hehe ik dacht al hey wat een serieuze en goeie reactie. Na het laatste zinnetje lag ik compleet dubbelquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Elkaars hand vasthouden en dan 1 kneepje geven, de ander geeft er 2, de ander dan 3, dan 4 dan... dan....dan....is heel leuk.
Als variant kan je bijvoorbeeld het getal 4 (aanwezig of deling) overslaan en de eerste die de mist in gaat, heeft verloren.
Voor de gevorderden: e-machten, LN, LOG, kwadraten, wortels etc![]()
kep er een paar uitgehaald, thanks hehe. galgje spelen had ik al 3 keer ondertussenquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:37 schreef Webdesign21 het volgende:
sms'jes naar elkaar sturen in bed
uitkietelen (1 x is het vast wel leuk)
elkaar niet proberen aan te raken maar wel zo dicht mogelijk langs elkaar gaan met de hand
stukjes van films nadoen
citaten opnoemen en zien wie die herkent..
galgje spelen
onder de dekens doen alsof je in een tent zit en dus aan het survivalen bent
kampvuur verhalen vertellen
mensen nadoen en daarmee dus even doen alsof je als een ander je vriendin neukt![]()
webcam op je bed richten en dan doen alsof jullie spoken zijn (onder de dekens)
Ik slaap eigenlijk altijd wel. Als ik niet kan slapen komt het doordat mijn vriendin me aanraakte in haar slaap en dan duw ik haar gewoon weglief he
anders ga ik met haar over de dag e.d. praten en wat we later willen en hoe we over dingen denken e.d.
wtf danquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:42 schreef RaZZle het volgende:
wedstrijdje doen wie de hardste scheet kan laten
(btw, hoi Ryoga)
En natuurlijk ook verklaren wat het betekent.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:02 schreef bietel het volgende:
Rare combinaties maken door spreekwoorden samen te voegen, zoals:
Als er 1 schaap over de dam is, dempt men de put. Diepe wateren vangen veel wind.
Beter 1 vogel in de hand, dan 10 in de put.
Da's snel gedaan natuurlijk. Als je je vriendin niet binnen vijf seconden met een goeie hoek het bed uit kunt beuken, heb je gefaald als vriend en kan je maar beter meteen je shit pakken en hem nokkenquote:Op maandag 20 november 2006 00:08 schreef Ryoga het volgende:
Hier komt mijn lijst tot nu toe:
- wie duwt de ander het eerst het bed uit
ja maar das niet zo makkelijk in het donker, voor je het weet countert ze met een right straightquote:Op dinsdag 21 november 2006 07:29 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Da's snel gedaan natuurlijk. Als je je vriendin niet binnen vijf seconden met een goeie hoek het bed uit kunt beuken, heb je gefaald als vriend en kan je maar beter meteen je shit pakken en hem nokken![]()
Ha! De variant daarop die ik vroeger altijd deed met mijn vader als hij mij naar bed bracht, heet: "is het dood of is het levend" Dat was altijd de eerste vraag, en dan moest de een raden wat voor voorwerp, dier of persoon de ander in zijn hoofd had. De volgende antwoorden moesten ook altijd ja of nee zijnquote:
zozo 3 posts, actievelingquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:55 schreef MaLo het volgende:
En als variant op het spelletje met de stopwatch: Neem een stopwatch mee naar bed en probeer zo dicht mogelijk bij een hele seconde op stop te drukken. Dus dat de eindcijfers x.00 zijn
.
Dit doen wij wel eens in de autoquote:Op maandag 20 november 2006 00:08 schreef Ryoga het volgende:
- (Plaats-, land-, dier-, voor- whatever-) namenlijstje(AmsterdaM- MonnikendaM- MaastrichT- TerneuzeN- NoordwijK- KatwijK- KrommeniE-EdaM enz)
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:08 schreef Ryoga het volgende:
De eerste slachtoffers zijn al gevallen
vast en zeker veel te enthousiast de lijst zitten uitproberen!
niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 24 november 2006 19:53 schreef CE_REAL het volgende:
Als je melig bent: TV programma namen zo veranderen dat het woord koe er in voor komt. Dus: Koe Vandaag ( Eén Vandaag), Talkoe (Talpa), Dit was de koe (Dit was het nieuws), Koeien snellers (Koppensnellers) enz...
Pimp my koe.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:53 schreef CE_REAL het volgende:
Als je melig bent: TV programma namen zo veranderen dat het woord koe er in voor komt. Dus: Koe Vandaag ( Eén Vandaag), Talkoe (Talpa), Dit was de koe (Dit was het nieuws), Koeien snellers (Koppensnellers) enz...
Hier wordt je na een tijdje heel melig van.quote:de ander aan blijven kijken zonder te lachen (bij flauw licht)
Joh?!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hier wordt je na een tijdje heel melig van.
wtf? teveel gedronken vannacht?quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:40 schreef FreeShooter het volgende:
z- ;am zij n als een aap?
blaeu als een balletje?Z?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:32 schreef FreeShooter het volgende:
Ik schaam me![]()
Ik zat te lachen, ik dacht in mezelf "Haha, die gast was ook al blauw gisteren!"
Totdat ik m'n eigen naam zag.![]()
ik moest em twee keer lezen maar ik heb em doorquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:38 schreef MissX het volgende:
Wat ik vroeger altijd deed op vakantie met m'n broertje en zusje, je neemt iemand in je hoofd die de andere persoon niet kent. Je noemt de naam en dan moet de ander gaan beschrijven hoe diegene eruit ziet. Was altijd hilarische omdat er vaak zo een ander soort persoon beschreven wordt, dan diegene eigenlijk is.
Je weet dat je niet verplicht hoeft te reageren neem ik aan? Ik zit niet op een saaie kutreactie te wachten namelijk, daar vroeg ik ook niet echt om.quote:Op zondag 26 november 2006 01:12 schreef roy-4ever het volgende:
koop een dvd speler set hem op je slaapkamer samen met un tv, koop un super saaie film en 10 minuten later lig je te slapen, het is altijd beter dan doelose spelletjes gaan spelen in je bed..,
btw, als je vaak niet kunt slape zou ik als ik jou was toch snel naar een dokter gaan voor slaappillen, anders ben je straks zo ziek dat je die spelletjes lekker de hele dag door kunt doen in je bed
jij hebt duidelijk niet het topic gelezen, die is al 3 keer genoemd of zoquote:Op zondag 26 november 2006 13:28 schreef Cutebutpsycho het volgende:
1 vraag:
Waarom???
En misschien is dit wel wat voor je :
http://www.thegadgetcompany.nl/store/product_info.php?products_id=82&chID=111
O. Alleen de OP ja. Ik ben ook weer niet zo'n uitgebreide lurker.quote:Op zondag 26 november 2006 16:28 schreef Ryoga het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk niet het topic gelezen, die is al 3 keer genoemd of zo
en waarom? tja eh, waarom niet? stel je bent met je vriendin op vakantie en ze is precies die avond ongesteld, je ligt in bed en je hebt nog geen zin om te slapen, dan moet je toch wat te doen hebbenEr zijn zat situaties voor te verzinnen
![]()
De eerste 6 spelletjes op de lijst hebben we ook spontaan verzonnen. Daarna hadden we zoiets van goh zouden we hier geen lijst van kunnen maken en die uitbreidenquote:Op zondag 26 november 2006 16:34 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
O. Alleen de OP ja. Ik ben ook weer niet zo'n uitgebreide lurker.![]()
Buiten het feit dat ik me liever niet teveel verdiep in de voorstelling dat ik ooit met mijn ongestelde vriendin op vakantie zou gaan (Ik ben een meisje en opzich best wel van de mannen) bedoelde ik meer zoiets van, "dat soort spelletjes ontstaan toch vanzelf, op het moment zelf?". Die hoef je toch niet vantevoren op fok te verzinnen, of erger, te laten verzinnen? Wat ben je nou voor saai vriendje man!
Ik ben voor spontane mannen met spontane spelletjes.
![]()
![]()
je zusje?quote:Op zondag 26 november 2006 23:29 schreef Ryoga het volgende:
[..]
De eerste 6 spelletjes op de lijst hebben we ook spontaan verzonnen. Daarna hadden we zoiets van goh zouden we hier geen lijst van kunnen maken en die uitbreidenEn tis niet mijn vriendin verder.
Het grote vla spel? Gast, ben je wel lekker?! Dit is gewoon ordinair juffenquote:Op maandag 20 november 2006 13:10 schreef Alcarin het volgende:
Het grote vla-spel!![]()
Omdat de TS dat als voorwaarde stelt?quote:Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef fokME2 het volgende:
En waarom mag het eigenlijk niet seksgerelateerd zijn?
En als je dan toch gaat juffen, doe het dan goed!quote:Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Het grote vla spel? Gast, ben je wel lekker?! Dit is gewoon ordinair juffenEn juffen is alleen leuk als er gezopen wordt.
Dat is voor mij het vla-spel! Misschien heet het ergens anders wel het heggenschaar-spel, maakt niet uit.quote:Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef Oosthoek het volgende:
Het grote vla spel? Gast, ben je wel lekker?! Dit is gewoon ordinair juffenEn juffen is alleen leuk als er gezopen wordt.
quote:Op maandag 27 november 2006 23:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat is voor mij het vla-spel! Misschien heet het ergens anders wel het heggenschaar-spel, maakt niet uit.
Het is idd leuker als er gezopen wordt, maar wie zegt dat TS niet bezopen in bed ligt? (al kan ik dan wel leukere dingen bedenken om te doen, maar goed, het mocht niet seksueel zijn en slapen was ook al geen optie)
ik ben trouwens een meisje
Nee, gewoon een vriendin. Of mag dat niet meer tegenwoordigquote:
Omdat dat de humor is: Spelletjes voor in bed zoeken en dan nog echt serieuze spellen vinden ook.quote:Op maandag 27 november 2006 23:01 schreef fokME2 het volgende:
En waarom mag het eigenlijk niet seksgerelateerd zijn?
dat laatste heb ik echt lang niet gedaan! ik ga em zoekenquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:54 schreef Laton het volgende:
monopoly is leuk
verder kan ik barricade van harte aanbevelen
ik denk dat jij dat nu beter niet meer kan doen....heb je dalik alles vol schijtquote:Op zondag 19 november 2006 23:37 schreef RottePeer het volgende:
Deze doe ik vaak met m'n vriendin:
wie de smerigste bouten kan laten...eentje gaat met z'n hoofd onder de dekens en de ander laat een of meerdere ruften. Wie het langste met z'n hoofd onder de dekens blijft wint. Dit kun je overigens ook tegelijk (simultaan)doen, die variant heet "double trouble". Als je elkaar goed kent en vertrouwt kun je ook je neus in je tegenstander's bilspleet steken; maar PAS OP:diarree kan het vertrouwen ernstig schaden. Veel plezier!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 03:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
Barricade? Wat is dat? Je partner het bed uitwerken en dan met armen en benen gespreid het bed barricaderen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2001 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
Het is een soort mens-erger-je-niet, waarbij je blokjes (de barricades dus) kan slaan en die voor je tegenstander neer kan zetten, zodat die niet verder kan zonder eerst weer dat blokje te pakken, terwijl jij dan snel verder loopt tot je alle pionnetjes in het eindvakje hebt. Klinkt simpel, en is het in feite ook, hoewel het wel op inzicht en tactiek aan komt.
Wie het eerst slaapt!quote:Op maandag 20 november 2006 00:08 schreef Ryoga het volgende:
hehe wil ik weten waar ik (als non-baby) die dingen voor moet gebruiken?
Hier komt mijn lijst tot nu toe:
- duimpjeworstelen
- steen papier schaar
- lichaam-schrijven (variatie: lichaam-tekenen)
- zoveel mogelijk vlechten maken bij de ander
- de ander aan blijven kijken zonder te lachen
- een zegt een woord, ander moet het achterstevoren spellen
- wie het langst aaaaaa zegt (variatie: ooooo)
- wie is het-spel? (met ja/nee antwoorden)
- samen alfabetjes maken (dus een onderwerp kiezen bijvoorbeeld de dierentuin en dan om de beurt woorden opnoemen die iets met de dierentuin te maken hebben, dus A = aap, B = beer, enz,)
- ik ga op reis en ik neem mee...
- engelse namen van liedjes en films zo droog mogelijk vertalen in het nederlands
- galgje uit je hoofd
- woorden verzinnen die opvolgen (pijnlijk - lijkkleur - kleurloos etc)
- (Plaats-, land-, dier-, voor- whatever-) namenlijstje(AmsterdaM- MonnikendaM- MaastrichT- TerneuzeN- NoordwijK- KatwijK- KrommeniE-EdaM enz)
Met benodigdheden:
- Twister
Fysieke Spellen:
- kussengevecht
- wie duwt de ander het eerst het bed uit
- Wie het meeste deken naar zich toe kan trekken
finally, aanvullingenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:18 schreef switchboy het volgende:
Wie kan het langst zijn adem inhouden.
Wie kan de meeste anagrammen maken van een zin
Mwah, dan vind ik priemjuffen nog leuker. Juffen met priemgetallenquote:Op maandag 27 november 2006 23:05 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
En als je dan toch gaat juffen, doe het dan goed!