quote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef SpecialK het volgende:
'Verstop de penis'
Benodigd geen uitleg denk ik?
quote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef SpecialK het volgende:
'Verstop de penis'
Benodigd geen uitleg denk ik?
ja die stond al in het lijstje tussen haakjesquote:Op zondag 19 november 2006 22:34 schreef Bezemsteel het volgende:
Figuurtjes op de rug van je partner tekenen met je vingertoppen en dat diegene het moet raden wat je tekent![]()
thanks, das wel een goeiequote:Op zondag 19 november 2006 22:38 schreef Capa het volgende:
je neemt een persoon in je hoofd en de ander gaat vragen stellen, jij antwoord alleen met ja/nee, totdat-ie de persoon raadt enz. enz
Gewoon dagelijks is dat GAAF, met de nodige geestverruimende middelen !quote:de ander aan blijven kijken zonder te lachen (bij flauw licht)
Ik denk niet dat je heel veel kunt zien, laat staan een kleurquote:Op zondag 19 november 2006 23:03 schreef lj_lightning het volgende:
ik zie ik zie wat jij niet ziet...
is dat dat spel dat je om de beurt het rijtje moet opnoemen en er een nieuw woord achter moet zetten?quote:Op zondag 19 november 2006 23:07 schreef nectarientje het volgende:
ik ga op reis en ik neem mee...
kun je ook heel lang volhouden!
hehe die had ik ook al, alleen bij mijn tweede lijstje waar je 'benodigdheden' voor nodig hebtquote:
Of paaldansen.quote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef pingu_ het volgende:
Paalzitten?
Als je toch moeilijke woorden gaat gebruiken stem ik eerder voor polygamiequote:Op zondag 19 november 2006 22:33 schreef sanniboi het volgende:
monopoly
met 't licht uit jaquote:Op zondag 19 november 2006 23:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
ik zie ik zie wat jij ook niet ziet
die laatste twee zijn wel goed hehe. kben verder weinig van plan, zo'n lijstje bestaat nog nergens op internet dus we dachten van laten wij ook ergens de eersten in zijn, ook om ze allemaal uit testenquote:Op zondag 19 november 2006 23:31 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Als je toch moeilijke woorden gaat gebruiken stem ik eerder voor polygamie
Wat dacht je van
- samen kruiswoord oplossen
- wie het hardst kan boeren / wie de meest stinkende scheet laat
- galgje uit je hoofd (echt knap moeilijk!)
- woorden verzinnen die opvolgen; (pijnlijk - lijkkleur - kleurloos etc)
Wat ben je van plan overigens?
hehe niet eens zo'n slecht idee, zo snel mogelijk tellen of zo misschien, ga ik nog even over nadenken.quote:Op zondag 19 november 2006 23:39 schreef RenzoBrad het volgende:
Wat een inspiratie haha!![]()
Schaapjes tellen met z'n 2-en?![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef pingu_ het volgende:
Paalzitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |