abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44502581
Ohhh waarom zie ik dit nu pas?!

Wat een geweldig initiatief en een werkelijk fantastisch filmpje ervan, ik werd helemaal er een beetje van!

Zijn er al ideeën/plannen voor een volgende free hug dag?
Lijkt me leuk om hier ook eens te doen/organiseren

[ Bericht 13% gewijzigd door Etoile op 17-12-2006 12:15:04 ]
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_44502726
quote:
Op zondag 17 december 2006 02:45 schreef Oversight het volgende:
en er zijn een paar waanzinnige lachfoto's van jou, die een beetje zijn bewogen....
Een paar lach foto's van mij bedoel je
pi_44512527
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 09:24 schreef Perriwinkle het volgende:
kan er niet even gezegd worden waar we afspreken dat is toch veel handiger?
Waarom dan? Je komt toch niet...
  zondag 17 december 2006 @ 23:21:01 #254
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_44524423
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:34 schreef Djep het volgende:

[..]

Waarom dan? Je komt toch niet...
Zoals zoveel mensen... ik wil niet vervelend doen hoor, maar het is toch fijn als je even afzegt vantevoren. Ik kan het me goed voorstellen dat je op het laatste moment denkt: "Brrr, ik ga toch maar niet...' Maar nu hebben we een tijd voor niets gewacht...

Maar goed, over een maandje weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
pi_44526042
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:21 schreef Schlumberger het volgende:

[..]

Zoals zoveel mensen... ik wil niet vervelend doen hoor, maar het is toch fijn als je even afzegt vantevoren. Ik kan het me goed voorstellen dat je op het laatste moment denkt: "Brrr, ik ga toch maar niet...' Maar nu hebben we een tijd voor niets gewacht...

Maar goed, over een maandje weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Als het maar niet zo is, dat jullie op mij hebben gewacht, aangezien ik Djep 2 smsjes gestuurd heb. Inhoud is overigens niet zo belangrijk, mochten jullie daar naar vragen.
Ehm... ok
  maandag 18 december 2006 @ 00:26:24 #256
152583 Schlumberger
pi_44526143
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Als het maar niet zo is, dat jullie op mij hebben gewacht, aangezien ik Djep 2 smsjes gestuurd heb. Inhoud is overigens niet zo belangrijk, mochten jullie daar naar vragen.
Van jou wisten we het hoor
pi_44526515
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:26 schreef Schlumberger het volgende:

[..]

Van jou wisten we het hoor
Oh, gelukkig maar

*zweet van voorhoofd afveegt...
Ehm... ok
pi_44526908
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef Frumzel het volgende:

[..]

Dat heb ik uiteraard gemeld
pi_44533832
Ik gooi toch maar een voorzichtig spontaan mini-freehug-initiatiefje op hier, na een mailuitwisselingetje met Djep

Ik ben bezig een aantal vrienden op te trommelen om te proberen aanstaande zaterdag de 23e te gaan knuffelen in Eindhoven. Waarom zo snel, omdat ik jammergenoeg niet eerder van het initiatief wist hier op fok!, maar vooral omdat ik weet dat voor een bepaalde groep mensen de kerstdagen vreselijk eenzaam en verdrietig kunnen zijn. En die kunnen juist nu wel wat positieve energie gebruiken . En kerst draait toch om een mooie positieve gedachte en niet om alleen maar snel nog kadootjes voor de boom inslaan, knuffelen is dan toch wel een leuke manier om dat onder de aandacht te brengen, toch?

Ik heb in ieder geval 1 iemand die meegaat en een aantal mensen die het toch wel erg spannend vinden, maar wel geinteresseerd zijn. Ik denk dat het al een stuk minder spannend lijkt als je met een groepje bent, dus samen eventuele negativiteit kan opvangen. Camera en bediener daarvan zijn ook aanwezig.

Dus als er nog mensen zijn uit het zuiden of mensen die gewoon niet genoeg van knuffelen krijgen, laat u horen
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  maandag 18 december 2006 @ 13:21:36 #260
152583 Schlumberger
pi_44534918
Wat leuk dat je zo enthousiast bent, Étoile

De verleiding is groot om zaterdag ook naar Eindhoven te komen.. maar ik ga er nog even een middagje over nadenken! Zet mij dus maar op de 'misschien'-lijst
pi_44535106
Leuk Schlumberger! Het is ook wel heel snel he, denk er idd maar ff rustig over na

Ik dacht eventueel anders aan de zaterdag daarop, maar qua gedachte lijkt dit me heel leuk! Gisteren liep ik met een vriendin van me langs een minikerstmarktje in de stad en de negativiteit kwam gewoon op je af, bah. Ik kreeg toen al zin om gewoon ter plekke iets te doen.
  Moderator maandag 18 december 2006 @ 13:28:36 #262
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44535144
quote:
Op zondag 17 december 2006 01:52 schreef Oversight het volgende:
Eerste foto's online...

http://web.mac.com/overheid/iWeb/Site/FREE%20HUGS.html
Lief.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_44540849
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:34 schreef Djep het volgende:
  • Frumzel(camera en knuffelen)

• FamFarmerFan(knuffelen)===>evt met vrienden

• Schlumberger(knuffelen)

• Panthera1984(knuffelen)

• Mystikvm(camera)

• purplerose(knuffelen)

• Djep(knuffelen)

Misschien:

• Memento-Mori

• Filay

• Perriwinkle===meld je je nog even aan?

[afbeelding]
  • de blonde in bruin jasje kan hier een knuffel komen halen
    Lead me away, come inside,
    see my mind in kaleidoscope
    Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
      maandag 18 december 2006 @ 16:27:12 #264
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_44541044
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 12:43 schreef Étoile het volgende:
    Ik gooi toch maar een voorzichtig spontaan mini-freehug-initiatiefje op hier, na een mailuitwisselingetje met Djep

Ik ben bezig een aantal vrienden op te trommelen om te proberen aanstaande zaterdag de 23e te gaan knuffelen in Eindhoven. Waarom zo snel, omdat ik jammergenoeg niet eerder van het initiatief wist hier op fok!, maar vooral omdat ik weet dat voor een bepaalde groep mensen de kerstdagen vreselijk eenzaam en verdrietig kunnen zijn. En die kunnen juist nu wel wat positieve energie gebruiken . En kerst draait toch om een mooie positieve gedachte en niet om alleen maar snel nog kadootjes voor de boom inslaan, knuffelen is dan toch wel een leuke manier om dat onder de aandacht te brengen, toch?

Ik heb in ieder geval 1 iemand die meegaat en een aantal mensen die het toch wel erg spannend vinden, maar wel geinteresseerd zijn. Ik denk dat het al een stuk minder spannend lijkt als je met een groepje bent, dus samen eventuele negativiteit kan opvangen. Camera en bediener daarvan zijn ook aanwezig.

Dus als er nog mensen zijn uit het zuiden of mensen die gewoon niet genoeg van knuffelen krijgen, laat u horen
    Ik zal het ook hier even melden:
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 16:19 schreef Étoile het volgende:
    Heey mede-Eindhovenaren, kennen jullie het Free Hugs initiatief op fok!? Het leek mij leuk om a.s. zaterdag voor kerst dit ludieke experiment te gaan doen in de stad en dacht, misschien zitten er in deze reeks nog mensen die het leuk lijken en genoeg lef hebben?

Zie voor meer info dit topic: FREE HUGS #3 en deze website www.freehugscampaign.org
    Er wordt al ge-free-hugged in het centrum van Eindhoven .
    Bij de Piazza voor .
    Kortom, pak zaterdag de fiets naar het centrum en hug de vrijwilligers daaro!
    pi_44541673
    bleiblei, dankje voor de tip! Doen ze het structureel dan op zaterdag? Ik ken iig (online) vredeslifter die het georganiseerd had op 2 december, die heb ik ook even benaderd. Maar ik wist niet dat ze het vaker deden. Ken je ze toevallig?
      maandag 18 december 2006 @ 17:04:00 #266
    36431 bleiblei
    pi_44542558
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 16:43 schreef Étoile het volgende:
    bleiblei, dankje voor de tip! Doen ze het structureel dan op zaterdag? Ik ken iig (online) vredeslifter die het georganiseerd had op 2 december, die heb ik ook even benaderd. Maar ik wist niet dat ze het vaker deden. Ken je ze toevallig?
    Nope, ik heb ze een keer zien staan. Zou idd. 2 december geweest kunnen zijn.
    pi_44543665
    Volgens mij was dat idd de enige keer, zij zijn in Nijmegen dit weekend. Ik blijf proberen mensen te overtuigen, het lijkt me nou echt leuk zo positief de kerst in. Ik hoop heel erg dat de twijfelaars in mn omgeving toch durven. Nouja, en anders ga ik sowieso mee met jullie de volgende keer

Is t niets voor jou bleiblei?
      maandag 18 december 2006 @ 17:40:31 #268
    36431 bleiblei
    pi_44543909
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 17:32 schreef Étoile het volgende:
    Volgens mij was dat idd de enige keer, zij zijn in Nijmegen dit weekend. Ik blijf proberen mensen te overtuigen, het lijkt me nou echt leuk zo positief de kerst in. Ik hoop heel erg dat de twijfelaars in mn omgeving toch durven. Nouja, en anders ga ik sowieso mee met jullie de volgende keer

Is t niets voor jou bleiblei?
    Nope, heb het te druk met andere dingen. Sorry!
    (Ben zo een zakenmannetje met te veel tijd @ work en te weinig tijd ernaast ).
    Maar ik zal mijn vriendin ter compensatie goed knuffelen die avond!
      maandag 18 december 2006 @ 17:55:34 #269
    116846 Pingwingei
    Ei van gevleugelde pingrequest
    pi_44544400
    Geweldig, zeg dat er mensen zelfs fanatiek meededen

Jammer dat velen er niet kwamen, maar de foto's liegen er niet om, het was vast reuzeleuk! Ik had een andere meeting, maar daar werd ook heel veel afgeknuffeld En heb in gedachten nog met jullie meegedaan
    IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
    Eerste naam én adoratietopique *O*
    Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
    Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
    pi_44545099
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 17:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nope, heb het te druk met andere dingen. Sorry!
    (Ben zo een zakenmannetje met te veel tijd @ work en te weinig tijd ernaast ).
    Maar ik zal mijn vriendin ter compensatie goed knuffelen die avond!
    Haha, is ok hoor Je mag natuurlijk ook gewoon ff langskomen voor een knuffel

Inmiddels zijn er 4 zeker (incl mezelf) en zo'n 4 twijfelaars!
    pi_44551646
    jammer dat ik niet kon
    pi_44551982
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:
    jammer dat ik niet kon
    Daar koos je zelf voor
    Ehm... ok
    pi_44552477
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef Étoile het volgende:

[..]

Haha, is ok hoor Je mag natuurlijk ook gewoon ff langskomen voor een knuffel

Inmiddels zijn er 4 zeker (incl mezelf) en zo'n 4 twijfelaars!
    Ga zo door!!!

En je hebt weer een mail van mij!
    pi_44574145
    En inmiddels heeft 1 twijfelaar afgezegd, jammer!
    Waar blijft de rest?

Schlumberger heb je lekker nagedacht? gewoon doooeeen joh, lekker positief de kerst in
    pi_44604365
    fak dat in den haag dus net gemist :p komt er binnenkort nog 1 in den haag of leiden ofzo?
    .mwep
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')