Een paar lach foto's van mij bedoel jequote:Op zondag 17 december 2006 02:45 schreef Oversight het volgende:
en er zijn een paar waanzinnige lachfoto's van jou, die een beetje zijn bewogen....
Waarom dan? Je komt toch niet...quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:24 schreef Perriwinkle het volgende:
kan er niet even gezegd worden waar we afspreken dat is toch veel handiger?
Zoals zoveel mensen... ik wil niet vervelend doen hoor, maar het is toch fijn als je even afzegt vantevoren. Ik kan het me goed voorstellen dat je op het laatste moment denkt: "Brrr, ik ga toch maar niet...' Maar nu hebben we een tijd voor niets gewacht...quote:
Als het maar niet zo is, dat jullie op mij hebben gewacht, aangezien ik Djep 2 smsjes gestuurd heb. Inhoud is overigens niet zo belangrijk, mochten jullie daar naar vragen.quote:Op zondag 17 december 2006 23:21 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Zoals zoveel mensen... ik wil niet vervelend doen hoor, maar het is toch fijn als je even afzegt vantevoren. Ik kan het me goed voorstellen dat je op het laatste moment denkt: "Brrr, ik ga toch maar niet...' Maar nu hebben we een tijd voor niets gewacht...![]()
Maar goed, over een maandje weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Van jou wisten we het hoorquote:Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Als het maar niet zo is, dat jullie op mij hebben gewacht, aangezien ik Djep 2 smsjes gestuurd heb. Inhoud is overigens niet zo belangrijk, mochten jullie daar naar vragen.
Dat heb ik uiteraard gemeldquote:Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Als het maar niet zo is, dat jullie op mij hebben gewacht, aangezien ik Djep 2 smsjes gestuurd heb. Inhoud is overigens niet zo belangrijk, mochten jullie daar naar vragen.
Lief.quote:Op zondag 17 december 2006 01:52 schreef Oversight het volgende:
Eerste foto's online...
http://web.mac.com/overheid/iWeb/Site/FREE%20HUGS.html
de blonde in bruin jasje kan hier een knuffel komen halenquote:Op donderdag 23 november 2006 00:34 schreef Djep het volgende:Frumzel(camera en knuffelen) FamFarmerFan(knuffelen)===>evt met vrienden Schlumberger(knuffelen) Panthera1984(knuffelen) Mystikvm(camera) purplerose(knuffelen) Djep(knuffelen)
Misschien:Memento-Mori Filay Perriwinkle===meld je je nog even aan?
[afbeelding]
Ik zal het ook hier even melden:quote:Op maandag 18 december 2006 12:43 schreef Étoile het volgende:
Ik gooi toch maar een voorzichtig spontaan mini-freehug-initiatiefje op hier, na een mailuitwisselingetje met Djep
Ik ben bezig een aantal vrienden op te trommelen om te proberen aanstaande zaterdag de 23e te gaan knuffelen in Eindhoven. Waarom zo snel, omdat ik jammergenoeg niet eerder van het initiatief wist hier op fok!, maar vooral omdat ik weet dat voor een bepaalde groep mensen de kerstdagen vreselijk eenzaam en verdrietig kunnen zijn. En die kunnen juist nu wel wat positieve energie gebruiken. En kerst draait toch om een mooie positieve gedachte en niet om alleen maar snel nog kadootjes voor de boom inslaan, knuffelen is dan toch wel een leuke manier om dat onder de aandacht te brengen, toch?
Ik heb in ieder geval 1 iemand die meegaat en een aantal mensen die het toch wel erg spannend vinden, maar wel geinteresseerd zijn. Ik denk dat het al een stuk minder spannend lijkt als je met een groepje bent, dus samen eventuele negativiteit kan opvangen. Camera en bediener daarvan zijn ook aanwezig.
Dus als er nog mensen zijn uit het zuiden of mensen die gewoon niet genoeg van knuffelen krijgen, laat u horen
Er wordt al ge-free-hugged in het centrum van Eindhovenquote:Op maandag 18 december 2006 16:19 schreef Étoile het volgende:
Heey mede-Eindhovenaren, kennen jullie het Free Hugs initiatief op fok!? Het leek mij leuk om a.s. zaterdag voor kerst dit ludieke experimentte gaan doen in de stad en dacht, misschien zitten er in deze reeks nog mensen die het leuk lijken en genoeg lef hebben?
Zie voor meer info dit topic: FREE HUGS #3 en deze website www.freehugscampaign.org
Nope, ik heb ze een keer zien staan. Zou idd. 2 december geweest kunnen zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 16:43 schreef Étoile het volgende:
bleiblei, dankje voor de tip! Doen ze het structureel dan op zaterdag? Ik ken iig (online) vredeslifter die het georganiseerd had op 2 december, die heb ik ook even benaderd. Maar ik wist niet dat ze het vaker deden. Ken je ze toevallig?
Nope, heb het te druk met andere dingen. Sorry!quote:Op maandag 18 december 2006 17:32 schreef Étoile het volgende:
Volgens mij was dat idd de enige keer, zij zijn in Nijmegen dit weekend. Ik blijf proberen mensen te overtuigen, het lijkt me nou echt leuk zo positief de kerst in. Ik hoop heel erg dat de twijfelaars in mn omgeving toch durven. Nouja, en anders ga ik sowieso mee met jullie de volgende keer![]()
Is t niets voor jou bleiblei?![]()
Haha, is ok hoorquote:Op maandag 18 december 2006 17:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, heb het te druk met andere dingen. Sorry!
(Ben zo een zakenmannetje met te veel tijd @ work en te weinig tijd ernaast).
Maar ik zal mijn vriendin ter compensatie goed knuffelen die avond!
Ga zo door!!!quote:Op maandag 18 december 2006 18:19 schreef Étoile het volgende:
[..]
Haha, is ok hoorJe mag natuurlijk ook gewoon ff langskomen voor een knuffel
![]()
Inmiddels zijn er 4 zeker (incl mezelf) en zo'n 4 twijfelaars!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |