Deze keer ben ik het volkomen met je eens!quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weet je wat het is, het zal me mijn reet roesten wat de media over PSV zeggen. Na de wedstrijd tegen Ajax doken er ook weer stukjes op over hoe solide het beleid van PSV wel niet is en meer van dat soort blabla op.
Hadden we die wedstrijd gelijk gespeeld of verloren dan hadden waarschijnlijk dezelfde journalisten stukjes geschreven over hoe PSV worstelt en dat de onrust in de club (Westerhof na een korte periode weer weg als voorzitter) zijn tol eist of iets in die geest.
Het is altijd zo'n opportunistisch geblaat dat ik het meestal niet eens meer lees. Ik vorm mijn eigen mening wel.
2 bij mij! Daarnaast bestaat dat topic al vanaf 16 november.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier zitten we al op 3 pagina's[Champions League] Liverpool - PSV
Tuurlijk krijgen we dan punten erbij, waarom niet?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
(Stel) PSV wint van Liverpool, heeft Nederland als land er dan ook extra punten bij? Dat ze langzaam naar 1 vaste en 2 voorronde's van de champions league gaan?
Vandaar mijn hoop... Normaal kan ie er geen klote van.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:48 schreef pascalheister het volgende:
Vond hem nou niet zwaar tegenvallen hoor
volgens mij staat cruyff hier meer voor lul zo live op tvquote:Op woensdag 22 november 2006 22:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
PSV supporters staan weer eens voor lul....
Neuh die lult gewoon door en denkt "Probeer eerst maar is zo te voetballen zoals ik ooit deed"quote:Op woensdag 22 november 2006 22:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
volgens mij staat cruyff hier meer voor lul zo live op tv
Knap, je Nederlands is nog slechter dan dat van meneer Johan.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
"Probeer eerst maar is zo te voetballen zoals ik ooit deed"
Ik pende toch neer wat Johan dacht....quote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef Zapper het volgende:
[..]
Knap, je Nederlands is nog slechter dan dat van meneer Johan.
Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:56 schreef Leso_Varen het volgende:
Triest trouwens van die supporters tijdens die nabeschouwing met CruijffSloeg echt nergens op
![]()
Zenden is al vaker geopperd hier. Inderdaad een uitstekende kandidaat. Maar ben bang dat hij nog niet weg wil uit Liverpoolquote:Op donderdag 23 november 2006 11:29 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik zat gister zo eens te denken dat Zenden misschien wel een mooie opvolger van Cocu is...
Zenden kan ook links op het middenveld en zelfs verdedigend spelen.
Kan aardig ballen afpakken, is fel, genoeg ervaring en kan gewoon nog voor mijn gevoel redelijk makkelijk mee op dit niveau...
Van Gelder en Cruyff stonden na te bschouwen in de hoek waar ook het uitvak zit. PSV'ers gingen NL-elftal gerelateerde negatieve liedjes zingen over van Basten, van Bommel & van Nistelrooy, die overduidelijk te horen waren op TVquote:
Kortom, men is in Eindhoven druk bezig het Calimero-stokje over te nemen van onze Rotterdamse vriendenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:06 schreef WooZ het volgende:
[..]
Van Gelder en Cruyff stonden na te bschouwen in de hoek waar ook het uitvak zit. PSV'ers gingen NL-elftal gerelateerde negatieve liedjes zingen over van Basten, van Bommel & van Nistelrooy, die overduidelijk te horen waren op TV
Idd, maar Zenden heeft zelf nooit de indruk gewekt dat hij terug wou komen. Ik geloof dat er al een jaar of 4 ieder jaar wel een keer een ballonnetje over Zenden opgelaten wordt door PSV wat ook ieder jaar weer heel snel kapot wordt geprikt.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef dndiek het volgende:
Zenden terug zou leuk zijn
Lyonquote:Op donderdag 23 november 2006 17:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet?
Als PSV straks Chelsea, Lyon, of Arsenal loot piep je wellicht wel anders.![]()
Idd een typische psv/calimero actie. Zo wordt je natuurlijk nooit serieus genomenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kortom, men is in Eindhoven druk bezig het Calimero-stokje over te nemen van onze Rotterdamse vrienden
AC Milan.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:25 schreef rubbereend het volgende:
AEK staat toch nog eerste in de poule?
Waarom dat? Is toch gewoon grappig..........en die v. Basten is toch ook een flapdrol.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Kortom, men is in Eindhoven druk bezig het Calimero-stokje over te nemen van onze Rotterdamse vrienden
Lyon of Milan zou ik ook gewoon bitter vinden, aangezien we die al te vaak hebben getroffen. Het gaat er bij mij in de CL wel mede om dat we met leuke tegenstanders te maken krijgen. Daarom lijkt mij het treffen met VoH of Van Bommel enorm leuk; die twee clubs hebben we niet getroffen de afgelopen tijd meen ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:57 schreef mcyodogg het volgende:
Ik schat ons vrij kansloos tegen Chelsea, Lyon. Arsenal moet vooral kansen missen, willen we kans maken. Valencia, Bayern en Milan kunnen we thuis van winnen. Alleen bij zo'n uitwedstrijd als gister wordt het kut. Celtic moet op zich lukken, maar als dat United wordt is dat ook weer shit.
Kortom, alles meer dan de achtste finales is mooi meegenomen.
ook als eerste kun je lastig loten.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet?
Als PSV straks Chelsea, Lyon, of Arsenal loot piep je wellicht wel anders.![]()
Inderdaad, een Real Madrid of Lyon/Bremen en ik dacht zelfs dat Chelsea in die poule ook nog tweede kon worden, Manchester kan ook tweede worden. Dus als eerste heb je het inderdaad niet veel makkelijker dan een nummer twee, maar dat hangt veel af van die laatste ronde. Zolang we maar geen Lyon krijgen, en het liefst geen Chelsea of zo, dan vind ik het wel best.quote:Op vrijdag 24 november 2006 03:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ook als eerste kun je lastig loten.
quote:Mendez definitief naar PSV
24 november 2006 11:19 - Voetbal - Joris Droog
PSV heeft een deal gesloten met LDU Quito over de definitieve overname van Mendez. De Ecuadoriaanse middenvelder speelt dit seizoen al in Eindhoven op huurbasis, maar zal binnenkort een contract met een looptijd van drie jaar tekenen bij de club van Ronald Koeman.
Het enige dat de transfer van Mendez nog tegen kan houden is de raad van commissarissen. Deze raad moet alle beslissingen die door PSV genomen worden goedkeuren. Verwacht wordt echter dat de raad van commissarissen, onder leiding van Jan Timmer, unaniem voor zal stemmen.
PSV had in het huurcontract op laten nemen dat pas aan het eind van het seizoen een beslissing hoefde te nemen over de toekomst van Mendez. De Eindhovenaren zijn echter zo tevreden over de middenvelder dat ze hebben besloten direct actie te ondernemen. Met de Ecuadoriaan was al persoonlijke overeenstemming bereikt.
(Sporttribune)
Ik ben benieuwd. Als hij nu tot aan de winterstop heel blijft wordt het misschien nog iets, mocht er weer binnen een paar weken een terugslag zijn denk ik dat we gerust mogen zeggen dat de carriere van Patje in het topvoetbal voorbij is.quote:Kluivert maakt opwachting tegen Utrecht
24/11/2006 13:15
Patrick Kluivert is klaar om tegen FC Utrecht zijn rentree te maken voor PSV. De dertigjarige spits begint nog wel op de bank.
'Hij heeft een goed, pittig programma afgewerkt. Hij voelt zich zekerder dan vorige week, vandaar dat hij er nu wel bij zit', aldus trainer Ronald Koeman. 'Door minuten te pakken zal hij nog fitter en nog beter moeten worden. We zullen gaan kijken of dat realiseerbaar is in de komende wedstrijden.'
Ben ook benieuwd, in mijn optiek is een aanspeelpunt voorin erg belangrijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van vi.nl:
[..]
Ik ben benieuwd. Als hij nu tot aan de winterstop heel blijft wordt het misschien nog iets, mocht er weer binnen een paar weken een terugslag zijn denk ik dat we gerust mogen zeggen dat de carriere van Patje in het topvoetbal voorbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |