abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2006 @ 19:31:07 #201
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_43792684
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weet je wat het is, het zal me mijn reet roesten wat de media over PSV zeggen. Na de wedstrijd tegen Ajax doken er ook weer stukjes op over hoe solide het beleid van PSV wel niet is en meer van dat soort blabla op.

Hadden we die wedstrijd gelijk gespeeld of verloren dan hadden waarschijnlijk dezelfde journalisten stukjes geschreven over hoe PSV worstelt en dat de onrust in de club (Westerhof na een korte periode weer weg als voorzitter) zijn tol eist of iets in die geest.

Het is altijd zo'n opportunistisch geblaat dat ik het meestal niet eens meer lees. Ik vorm mijn eigen mening wel.
Deze keer ben ik het volkomen met je eens!
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
pi_43792773
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hier zitten we al op 3 pagina's [Champions League] Liverpool - PSV
2 bij mij! Daarnaast bestaat dat topic al vanaf 16 november.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_43793327
(Stel ) PSV wint van Liverpool, heeft Nederland als land er dan ook extra punten bij? Dat ze langzaam naar 1 vaste en 2 voorronde's van de champions league gaan?
pi_43793592
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
(Stel ) PSV wint van Liverpool, heeft Nederland als land er dan ook extra punten bij? Dat ze langzaam naar 1 vaste en 2 voorronde's van de champions league gaan?
Tuurlijk krijgen we dan punten erbij, waarom niet?
Patat Friet
pi_43795059

Feher ipv Cocu

pi_43795793
Had liever Addo op het middenveld gezien, net zoals bij Ghana. Feher heeft volgens mij nog geen minuut gespeeld in een officieel duel dit seizoen

Maarja is wel leuk voor die jongen, na al die jaren bankleed toch fftjes een wedstrijd tegen liverpool meepakken
Patat Friet
pi_43795886
Ik zag die opstelling en dacht echt WTF?? Er klopte iets niet, Cocu, ziek. Toch wel heel zonde, dat juist zo'n belangrijke speler zo'n mooi duel mist!
pi_43802183
Jammer
Patat Friet
pi_43802405
Hopelijk is er een club zo stom om Fehér van ons over te nemen na dit duel: Dan zou deze nederlaag nog wat waard zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43802507
Vond hem nou niet zwaar tegenvallen hoor
pi_43802590
quote:
Op woensdag 22 november 2006 22:48 schreef pascalheister het volgende:
Vond hem nou niet zwaar tegenvallen hoor
Vandaar mijn hoop... Normaal kan ie er geen klote van.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_43802621
ze zingen: marco moet weg, maaaarc van bommel, en ruuud van nistelrooiij nu *sigh*

wat ene ongelofelijke baggermatch.
pi_43802647
PSV supporters staan weer eens voor lul....
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_43802957
quote:
Op woensdag 22 november 2006 22:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
PSV supporters staan weer eens voor lul....
volgens mij staat cruyff hier meer voor lul zo live op tv
pi_43803009
quote:
Op woensdag 22 november 2006 22:56 schreef WooZ het volgende:

[..]

volgens mij staat cruyff hier meer voor lul zo live op tv
Neuh die lult gewoon door en denkt "Probeer eerst maar is zo te voetballen zoals ik ooit deed"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 november 2006 @ 23:06:13 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43803457
thuis nog ff lekker winnen van Bordeaux!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 22 november 2006 @ 23:08:13 #217
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_43803566
quote:
Op woensdag 22 november 2006 22:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
"Probeer eerst maar is zo te voetballen zoals ik ooit deed"
Knap, je Nederlands is nog slechter dan dat van meneer Johan.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_43803810
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef Zapper het volgende:

[..]

Knap, je Nederlands is nog slechter dan dat van meneer Johan.
Ik pende toch neer wat Johan dacht....

Best jammer trouwens iemand aanvallen op z'n Nederlands, terwijl de discussie over totaal ergens anders over gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 november 2006 @ 23:22:50 #219
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43804382
easy easy
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_43806116
Verloren
Ik vond de verdediging op zich best goed staan, vooral Da Costa vond ik sterk spelen voor zijn doen. Op het middenveld deed Simons aardig zijn werk, alleen bij het eerste doelpunt van Liverpool liet hij dacht ik Gerrard uit zijn rug lopen, maar kan gebeuren. Aanvallend stelde PSV weinig voor, pas na de 1-0 gingen we een beetje proberen aan te vallen, en dat bood Liverpool de ruimte om te scoren. Geen grootse wedstrijd, vooral de eerste helft was van PSV slecht, tweede helft iets beter, maar niet veel. Die kans op het laatst van Tardelli had er trouwens wel ingemogen Maarja, van Liverpool verliezen op Anfield Road is geen schande.
Triest trouwens van die supporters tijdens die nabeschouwing met Cruijff Sloeg echt nergens op
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 00:01:59 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43806351
idd aanvallend was er totaal geen aansluiting. Daar was het gemis van Cocu al duidelijk. Mika kan dat ook wel maar Feher absoluut niet.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43807452
Er was weer eens geen middenveld, er werden steeds kansloze lange ballen gespeeld op Farfan en vooral Kone die dan tegenover 3 mannetjes stonden en dus kansloos waren. Er moet eens geleerd worden dat VoH echt weg is en dus de meeste hoge ballen verloren gaan.

Spelers die me vandaag tegenvielen waren Afellay, waarvan je pas na de 1-0 merkte dat hij meedeed, en vooral Mendez die veel te langzaam speelt en onnauwkeurig paste. Feher viel me erg mee, maarja hij is natuurlijk in de verste verte geen Cocu....

Van de fouten van vandaag leren en de volgende CL wedstrijd met iets meer lef spelen
Patat Friet
pi_43812295
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:56 schreef Leso_Varen het volgende:

Triest trouwens van die supporters tijdens die nabeschouwing met Cruijff Sloeg echt nergens op
Wat gebeurde er dan?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_43814515
Ik zat gister zo eens te denken dat Zenden misschien wel een mooie opvolger van Cocu is...

Zenden kan ook links op het middenveld en zelfs verdedigend spelen.
Kan aardig ballen afpakken, is fel, genoeg ervaring en kan gewoon nog voor mijn gevoel redelijk makkelijk mee op dit niveau...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 11:31:56 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43814572
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:29 schreef vanBoeschoten het volgende:
Ik zat gister zo eens te denken dat Zenden misschien wel een mooie opvolger van Cocu is...

Zenden kan ook links op het middenveld en zelfs verdedigend spelen.
Kan aardig ballen afpakken, is fel, genoeg ervaring en kan gewoon nog voor mijn gevoel redelijk makkelijk mee op dit niveau...
Zenden is al vaker geopperd hier. Inderdaad een uitstekende kandidaat. Maar ben bang dat hij nog niet weg wil uit Liverpool
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43814611
Zenden terug zou leuk zijn
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_43815611
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:44 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat gebeurde er dan?
Van Gelder en Cruyff stonden na te bschouwen in de hoek waar ook het uitvak zit. PSV'ers gingen NL-elftal gerelateerde negatieve liedjes zingen over van Basten, van Bommel & van Nistelrooy, die overduidelijk te horen waren op TV
pi_43821290
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:06 schreef WooZ het volgende:

[..]

Van Gelder en Cruyff stonden na te bschouwen in de hoek waar ook het uitvak zit. PSV'ers gingen NL-elftal gerelateerde negatieve liedjes zingen over van Basten, van Bommel & van Nistelrooy, die overduidelijk te horen waren op TV
Kortom, men is in Eindhoven druk bezig het Calimero-stokje over te nemen van onze Rotterdamse vrienden
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_43822279
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef dndiek het volgende:
Zenden terug zou leuk zijn
Idd, maar Zenden heeft zelf nooit de indruk gewekt dat hij terug wou komen. Ik geloof dat er al een jaar of 4 ieder jaar wel een keer een ballonnetje over Zenden opgelaten wordt door PSV wat ook ieder jaar weer heel snel kapot wordt geprikt.

Mocht hij komen, prima, multifunctionele speler die PSV zeker beter kan maken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43822698
Tsja, helaas. Waarom ging PSV dan ook pas voetballen toen ze eenmaal achter stonden? Loting wordt lastig zat nu. Je moet al van geluk spreken als je Bayern loot.

Van Gelder en Cruyff zullen trouwens zeker na gister, niet echt fans zijn van PSV-supporters . Jack ook met z'n cynische duimpje omhoog
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_43822743
maakt niet uit
pi_43825455
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:53 schreef the_legend_killer het volgende:
maakt niet uit
Niet?

Als PSV straks Chelsea, Lyon, of Arsenal loot piep je wellicht wel anders.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 17:24:48 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43825485
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Niet?

Lyon
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 17:25:02 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43825489
AEK staat toch nog eerste in de poule?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43825584
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Kortom, men is in Eindhoven druk bezig het Calimero-stokje over te nemen van onze Rotterdamse vrienden
Idd een typische psv/calimero actie. Zo wordt je natuurlijk nooit serieus genomen
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_43826253
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:25 schreef rubbereend het volgende:
AEK staat toch nog eerste in de poule?
AC Milan.
pi_43826465
Ik schat ons vrij kansloos tegen Chelsea, Lyon. Arsenal moet vooral kansen missen, willen we kans maken. Valencia, Bayern en Milan kunnen we thuis van winnen. Alleen bij zo'n uitwedstrijd als gister wordt het kut. Celtic moet op zich lukken, maar als dat United wordt is dat ook weer shit.

Kortom, alles meer dan de achtste finales is mooi meegenomen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 november 2006 @ 18:16:34 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43826912
Celtic zou een superloting zijn
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43827236
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:10 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Waarom dat? Is toch gewoon grappig..........en die v. Basten is toch ook een flapdrol.
Cruyff trouwens ook, duidelijk seniel geworden.
pi_43827259
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:57 schreef mcyodogg het volgende:
Ik schat ons vrij kansloos tegen Chelsea, Lyon. Arsenal moet vooral kansen missen, willen we kans maken. Valencia, Bayern en Milan kunnen we thuis van winnen. Alleen bij zo'n uitwedstrijd als gister wordt het kut. Celtic moet op zich lukken, maar als dat United wordt is dat ook weer shit.

Kortom, alles meer dan de achtste finales is mooi meegenomen.
Lyon of Milan zou ik ook gewoon bitter vinden, aangezien we die al te vaak hebben getroffen. Het gaat er bij mij in de CL wel mede om dat we met leuke tegenstanders te maken krijgen. Daarom lijkt mij het treffen met VoH of Van Bommel enorm leuk; die twee clubs hebben we niet getroffen de afgelopen tijd meen ik.
pi_43828160
Lyon, Milan en ook Arsenal zijn we al te vaak tegengekomen ja. Bayern is idd al weer een paar jaar terug. Valencia is net zolang geleden. United is een tijd terug. Celtic zou ik me niet eens kunnen herinneren als dat al gespeeld is geweest. Chelsea hebben we ook nooit gehad.
pi_43841322
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Niet?

ook als eerste kun je lastig loten.
pi_43842574
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 03:19 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

ook als eerste kun je lastig loten.
Inderdaad, een Real Madrid of Lyon/Bremen en ik dacht zelfs dat Chelsea in die poule ook nog tweede kon worden, Manchester kan ook tweede worden. Dus als eerste heb je het inderdaad niet veel makkelijker dan een nummer twee, maar dat hangt veel af van die laatste ronde. Zolang we maar geen Lyon krijgen, en het liefst geen Chelsea of zo, dan vind ik het wel best.
pi_43842730
Lyon kan geen tweede meer worden.
pi_43845646
Barcelona wel
We sure are cute for two ugly people.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:38:13 #246
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43846147
Doe mij maar Celtic/Man U, Chelsea of Bayern Munchen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43847893
quote:
Mendez definitief naar PSV
24 november 2006 11:19 - Voetbal - Joris Droog

PSV heeft een deal gesloten met LDU Quito over de definitieve overname van Mendez. De Ecuadoriaanse middenvelder speelt dit seizoen al in Eindhoven op huurbasis, maar zal binnenkort een contract met een looptijd van drie jaar tekenen bij de club van Ronald Koeman.

Het enige dat de transfer van Mendez nog tegen kan houden is de raad van commissarissen. Deze raad moet alle beslissingen die door PSV genomen worden goedkeuren. Verwacht wordt echter dat de raad van commissarissen, onder leiding van Jan Timmer, unaniem voor zal stemmen.

PSV had in het huurcontract op laten nemen dat pas aan het eind van het seizoen een beslissing hoefde te nemen over de toekomst van Mendez. De Eindhovenaren zijn echter zo tevreden over de middenvelder dat ze hebben besloten direct actie te ondernemen. Met de Ecuadoriaan was al persoonlijke overeenstemming bereikt.
(Sporttribune)
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:50:57 #248
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_43849684
Celtic lijkt me ideaal. Jan weer even terug, en ik denk dat we een goede kans maken

Welke clubs ik zeker niet wil: Lyon en Chelsea. Ik schat deze clubs beide in als kanshebbers voor het winnen van de CL. Lyon hebben we daarbij al te vaak gehad. Chelsea vind ik verder ook geen leuk team.

AC Milan hebben we ook al vaak gehad de laatste tijd, maar die zijn momenteel niet zo heel erg sterk. Niet dat ik ze hoop te loten, maar het kan erger

Arsenal lijkt me ook wel mooi. Vind ik een leuke ploeg om naar te kijken, met mooi voetbal. Gelukkig scoren ze wat moeilijk, dus ik zie ons niet kansloos mochten we Arsenal loten
pi_43851106
Van vi.nl:
quote:
Kluivert maakt opwachting tegen Utrecht

24/11/2006 13:15

Patrick Kluivert is klaar om tegen FC Utrecht zijn rentree te maken voor PSV. De dertigjarige spits begint nog wel op de bank.
'Hij heeft een goed, pittig programma afgewerkt. Hij voelt zich zekerder dan vorige week, vandaar dat hij er nu wel bij zit', aldus trainer Ronald Koeman. 'Door minuten te pakken zal hij nog fitter en nog beter moeten worden. We zullen gaan kijken of dat realiseerbaar is in de komende wedstrijden.'
Ik ben benieuwd. Als hij nu tot aan de winterstop heel blijft wordt het misschien nog iets, mocht er weer binnen een paar weken een terugslag zijn denk ik dat we gerust mogen zeggen dat de carriere van Patje in het topvoetbal voorbij is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:14:17 #250
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43852230
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van vi.nl:
[..]

Ik ben benieuwd. Als hij nu tot aan de winterstop heel blijft wordt het misschien nog iets, mocht er weer binnen een paar weken een terugslag zijn denk ik dat we gerust mogen zeggen dat de carriere van Patje in het topvoetbal voorbij is.
Ben ook benieuwd, in mijn optiek is een aanspeelpunt voorin erg belangrijk.
Zeker als je kijkt naar de topwedstrijden waar weinig tot niks gecreeert wordt. (ajax, Liverpool)
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')