Doei Talitha!!!quote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eend bezorgt je zelfmoordneigingen?![]()
![]()
Ik ga er ook maar eens een eind aan maken.Hopelijk spreek ik je komende week nog buuf?
![]()
Tot later iedereen.
nietesnietes nietes...quote:Op zondag 19 november 2006 22:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moet toch eens voorzichtiger worden met wat ik post
ow... ik krijg weer een liedje door:quote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb bij jou aan de deur geklopt, maar je was er niet.![]()
Zou ik leuk vinden!quote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doei Talitha!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
anders zoek ik je wel op wanneer ik wel weer computeren kan... op *** meen ik...![]()
![]()
Ik was er wel en schrok me de kolerequote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb bij jou aan de deur geklopt, maar je was er niet.![]()
Nou nog net op tijd danquote:Op zondag 19 november 2006 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nietesnietes nietes...![]()
![]()
doe mij eend maar....
je bent bijna weer de oude![]()
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 23:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden!En succes met verbouwen komende tijd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig wel hè...quote:
waar?quote:Op zondag 19 november 2006 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
én stil....
Je weet maar nooit wat er allemaal nog kan gebeurenquote:
oho, je wil mijn favoriete fokker worden hè...quote:Op zondag 19 november 2006 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er allemaal nog kan gebeuren
ja, flauw hè?!quote:Op zondag 19 november 2006 23:20 schreef puntoortje het volgende:
hier dus
GVD ben ik dat nou nog niet?quote:Op zondag 19 november 2006 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oho, je wil mijn favoriete fokker worden hè...![]()
waar zijn ze allemaal geblevenquote:
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 19 november 2006 23:20 schreef puntoortje het volgende:
hier dus
we zijn met z'n 3tjes ... kan me toch wel andere dagen herinnerenquote:
Bommie komt alleen nog ff opdagen als er een rel dreigt geloof ik, dus zullen we ffquote:Op zondag 19 november 2006 23:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
we zijn met z'n 3tjes ... kan me toch wel andere dagen herinneren
quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
check fobo
voor iedereen verder hier..
maar jongelui ik ga slapen... vanaf morgen dus op een ander adres...![]()
ik zal jullie missen en heel erg proberen stiekem nog eens wat online te zijn....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mocht het aankomende week ff niet lukken, laat een berichtje achter in pm waar ik je nog wél kan vinden...
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
check fobo
voor iedereen verder hier..
maar jongelui ik ga slapen... vanaf morgen dus op een ander adres...![]()
ik zal jullie missen en heel erg proberen stiekem nog eens wat online te zijn....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mocht het aankomende week ff niet lukken, laat een berichtje achter in pm waar ik je nog wél kan vinden...
![]()
Ik ben bang dat ik ook niet lang meer ga blijven, maar doe mij er ook maar 1, ik gooi hem wel ff snel achteroverquote:Op zondag 19 november 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
nu zijn er nog maar 2 dus ... ik ga nog maar een bacootje pakken ... jij ook iets drinken eendje?
nou vooruit dan maar ...snel opdrinken dan maar hij is extra sterkquote:Op zondag 19 november 2006 23:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ook niet lang meer ga blijven, maar doe mij er ook maar 1, ik gooi hem wel ff snel achterover
Wil je me dronken voeren?quote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar ...snel opdrinken dan maar hij is extra sterk![]()
ik ben er ook altijd nog hoorquote:Op zondag 19 november 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
nu zijn er nog maar 2 dus ... ik ga nog maar een bacootje pakken ... jij ook iets drinken eendje?
quote:Op zondag 19 november 2006 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je me dronken voeren?
En dan zeker gebruik maken van de situatie?![]()
quote:
manuuuuuuuuuquote:
wat had je in gedachten?????quote:
nopequote:
schiet op en ga lezen /doen ik ben bezigquote:
pm/msnquote:
hebbertquote:Op maandag 20 november 2006 00:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
schiet op en ga lezen /doen ik ben bezig![]()
Ik lig hier al een half uur op de grond te wachten totdat je gebruik van de situatie maaktquote:Op maandag 20 november 2006 00:13 schreef puntoortje het volgende:
eendje is van zijn stoel gavallen door de drank
slaap lekker lief eendje ... morgen kom ik je wel ff masserenquote:Op maandag 20 november 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik lig hier al een half uur op de grond te wachten totdat je gebruik van de situatie maakt
Maar je laat me zo lang liggen zodat ik een beetje weg dommel
Dus ik ga maar es op iets minder hards liggen,.... op mijn rug bv![]()
![]()
trustequote:Op maandag 20 november 2006 00:51 schreef puntoortje het volgende:
ik duik ook maar eens me bedje in .... truste allemaal
nee hoor brood nuchterquote:Op maandag 20 november 2006 01:03 schreef chas het volgende:
[..]
Ehumm... ohw ja?
Zeker half lazerus na afgelopen nacht!![]()
ja ja ... dat zeggen we allemaalquote:
hooguit slaapdronken danquote:Op maandag 20 november 2006 01:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja ja ... dat zeggen we allemaal
ik zie je binnekortquote:
trustequote:
ja moet wel hequote:Op maandag 20 november 2006 06:01 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens, he.
ja ik moet nogquote:Op maandag 20 november 2006 06:09 schreef Inodder het volgende:
trut ik ben al weer waker jij moet nog![]()
![]()
tandjes gepoetst gedouched nu ff aankledenquote:
Mogguh buuvquote:Op maandag 20 november 2006 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemorgen![]()
heb eigenlijk geen tijd, maar ben niet verslaafd![]()
![]()
quote:
hoop ik dat het in Noord-Holland is, kan ik een paar uur daar iedereen uitlachenquote:Op maandag 20 november 2006 09:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik mag leien dat je vandaag ergens met een lekke pijp in de middle of nowhere komt te staan.![]()
quote:
quote:
zullen ze in Alkmaar zeker waarderen jaquote:Op maandag 20 november 2006 10:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hoop ik dat het in Noord-Holland is, kan ik een paar uur daar iedereen uitlachen![]()
Meer dan in Den Haag geloof ikquote:Op maandag 20 november 2006 10:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
zullen ze in Alkmaar zeker waarderen ja
om 11.15 weer ff weg, dan weer terug ...dan om 13.00 weer weg, weer ff terug dan om 15.15 weer weg meteen door ff boodschappenkind halen en ff snel boodschappen doen dan nog ff terug thuis ... 13.00 weer naar school dan om iets na 13.00 een afspraak met als hoogtepunt ontspannings oefeningenquote:Op maandag 20 november 2006 10:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
en nu moet je zeker al bijna weer weg over een uurtje?
he meis ...wat kijk je sipjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |