hoe weet je dat?!quote:
Al járen geen rokken meer aangehad!quote:Op zondag 19 november 2006 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en ik bedoelde echt wat ik schreef heur!!![]()
al dan niet plaatselijk. Rokken kunnen namelijk ook van zichzelf al algeheel wijduit staan...![]()
het is al goed hoorquote:
Schijtbak!quote:Op zondag 19 november 2006 22:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
het is al goed hoor![]()
Ik zal voortaan proberen mijn grote bek een beetje te houden als jij in de buurt bent
Doe dat niet, anders moet ik ook om jou gaan lachen, en dan blijf ik aan de gangquote:
Overgestapt op burka's?quote:Op zondag 19 november 2006 22:34 schreef demins het volgende:
[..]
Al járen geen rokken meer aangehad!![]()
Was die film dan echt zo kortquote:Op zondag 19 november 2006 22:37 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Schijtbak!
Je hebt net zolang gewacht met replyen tot de film afgelopen was he?![]()
De laatste week, het einde is in zichtquote:Op zondag 19 november 2006 22:42 schreef demins het volgende:
Dag lieve, lieve mensen! Voor straks dan maar welterusten en morgen gezond weer op en met het goede been uit bed, de nieuwe week tegemoet! Hou moed!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker deminsjequote:Op zondag 19 november 2006 22:42 schreef demins het volgende:
Dag lieve, lieve mensen! Voor straks dan maar welterusten en morgen gezond weer op en met het goede been uit bed, de nieuwe week tegemoet! Hou moed!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten Heer Demins...quote:Op zondag 19 november 2006 22:42 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
dit in samenspraak met de avotor van heer Demins doet mij denken aan:quote:Op zondag 19 november 2006 22:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
De laatste week, het einde is in zicht![]()
![]()
![]()
Ik kiwam jullie nergens op wijzen, mijn posting was slechts een break in het eeuwige oubollige gezeur van jullie. En zeg nu zelf......... het heeft geholpen!quote:Op zondag 19 november 2006 22:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was die film dan echt zo kort
Of kwam je een kwartier voor afloop ons hier even wijzen op een hele goede film?![]()
Slaap lekker sexy troeleboelquote:Op zondag 19 november 2006 22:44 schreef demins het volgende:
[..]
Het is heel prettig dragende kleding, lijkt me!![]()
Ga je van het hilton springenquote:Op zondag 19 november 2006 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit in samenspraak met de avotor van heer Demins doet mij denken aan:
and now my friends, the end is near, i have to face, my final curtain...
quote:Op zondag 19 november 2006 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit in samenspraak met de avotor van heer Demins doet mij denken aan:
and now my friends, the end is near, i have to face, my final curtain...
Ach als je er zelf maar in gelooftquote:Op zondag 19 november 2006 22:46 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik kiwam jullie nergens op wijzen, mijn posting was slechts een break in het eeuwige oubollige gezeur van jullie. En zeg nu zelf......... het heeft geholpen!![]()
neuh...quote:
Eend bezorgt je zelfmoordneigingen?quote:Op zondag 19 november 2006 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neuh...![]()
jou posting maakte dat bij me los...
LEZEN...![]()
Ik moet toch eens voorzichtiger worden met wat ik postquote:Op zondag 19 november 2006 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neuh...![]()
jou posting maakte dat bij me los...
LEZEN...![]()
Je gaat toch niet naar bed he?quote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eend bezorgt je zelfmoordneigingen?![]()
![]()
Ik ga er ook maar eens een eind aan maken.Hopelijk spreek ik je komende week nog buuf?
![]()
Tot later iedereen.
quote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er ook maar eens een eind aan maken.Hopelijk spreek ik je komende week nog buuf?
![]()
Tot later iedereen.
Doei Talitha!!!quote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tot later iedereen.
nietesnietes nietes...quote:Op zondag 19 november 2006 22:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moet toch eens voorzichtiger worden met wat ik post
ow... ik krijg weer een liedje door:quote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb bij jou aan de deur geklopt, maar je was er niet.![]()
Zou ik leuk vinden!quote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doei Talitha!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
anders zoek ik je wel op wanneer ik wel weer computeren kan... op *** meen ik...![]()
![]()
Ik was er wel en schrok me de kolerequote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb bij jou aan de deur geklopt, maar je was er niet.![]()
Nou nog net op tijd danquote:Op zondag 19 november 2006 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nietesnietes nietes...![]()
![]()
doe mij eend maar....
je bent bijna weer de oude![]()
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 23:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden!En succes met verbouwen komende tijd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig wel hè...quote:
waar?quote:Op zondag 19 november 2006 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
én stil....
Je weet maar nooit wat er allemaal nog kan gebeurenquote:
oho, je wil mijn favoriete fokker worden hè...quote:Op zondag 19 november 2006 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat er allemaal nog kan gebeuren
ja, flauw hè?!quote:Op zondag 19 november 2006 23:20 schreef puntoortje het volgende:
hier dus
GVD ben ik dat nou nog niet?quote:Op zondag 19 november 2006 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oho, je wil mijn favoriete fokker worden hè...![]()
waar zijn ze allemaal geblevenquote:
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 19 november 2006 23:20 schreef puntoortje het volgende:
hier dus
we zijn met z'n 3tjes ... kan me toch wel andere dagen herinnerenquote:
Bommie komt alleen nog ff opdagen als er een rel dreigt geloof ik, dus zullen we ffquote:Op zondag 19 november 2006 23:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
we zijn met z'n 3tjes ... kan me toch wel andere dagen herinneren
quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
check fobo
voor iedereen verder hier..
maar jongelui ik ga slapen... vanaf morgen dus op een ander adres...![]()
ik zal jullie missen en heel erg proberen stiekem nog eens wat online te zijn....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mocht het aankomende week ff niet lukken, laat een berichtje achter in pm waar ik je nog wél kan vinden...
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
check fobo
voor iedereen verder hier..
maar jongelui ik ga slapen... vanaf morgen dus op een ander adres...![]()
ik zal jullie missen en heel erg proberen stiekem nog eens wat online te zijn....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mocht het aankomende week ff niet lukken, laat een berichtje achter in pm waar ik je nog wél kan vinden...
![]()
Ik ben bang dat ik ook niet lang meer ga blijven, maar doe mij er ook maar 1, ik gooi hem wel ff snel achteroverquote:Op zondag 19 november 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
nu zijn er nog maar 2 dus ... ik ga nog maar een bacootje pakken ... jij ook iets drinken eendje?
nou vooruit dan maar ...snel opdrinken dan maar hij is extra sterkquote:Op zondag 19 november 2006 23:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik ook niet lang meer ga blijven, maar doe mij er ook maar 1, ik gooi hem wel ff snel achterover
Wil je me dronken voeren?quote:Op zondag 19 november 2006 23:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar ...snel opdrinken dan maar hij is extra sterk![]()
ik ben er ook altijd nog hoorquote:Op zondag 19 november 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
nu zijn er nog maar 2 dus ... ik ga nog maar een bacootje pakken ... jij ook iets drinken eendje?
quote:Op zondag 19 november 2006 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je me dronken voeren?
En dan zeker gebruik maken van de situatie?![]()
quote:
manuuuuuuuuuquote:
wat had je in gedachten?????quote:
nopequote:
schiet op en ga lezen /doen ik ben bezigquote:
pm/msnquote:
hebbertquote:Op maandag 20 november 2006 00:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
schiet op en ga lezen /doen ik ben bezig![]()
Ik lig hier al een half uur op de grond te wachten totdat je gebruik van de situatie maaktquote:Op maandag 20 november 2006 00:13 schreef puntoortje het volgende:
eendje is van zijn stoel gavallen door de drank
slaap lekker lief eendje ... morgen kom ik je wel ff masserenquote:Op maandag 20 november 2006 00:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik lig hier al een half uur op de grond te wachten totdat je gebruik van de situatie maakt
Maar je laat me zo lang liggen zodat ik een beetje weg dommel
Dus ik ga maar es op iets minder hards liggen,.... op mijn rug bv![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |