trustequote:Op maandag 20 november 2006 00:51 schreef puntoortje het volgende:
ik duik ook maar eens me bedje in .... truste allemaal
nee hoor brood nuchterquote:Op maandag 20 november 2006 01:03 schreef chas het volgende:
[..]
Ehumm... ohw ja?
Zeker half lazerus na afgelopen nacht!![]()
ja ja ... dat zeggen we allemaalquote:
hooguit slaapdronken danquote:Op maandag 20 november 2006 01:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja ja ... dat zeggen we allemaal
ik zie je binnekortquote:
trustequote:
ja moet wel hequote:Op maandag 20 november 2006 06:01 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens, he.
ja ik moet nogquote:Op maandag 20 november 2006 06:09 schreef Inodder het volgende:
trut ik ben al weer waker jij moet nog![]()
![]()
tandjes gepoetst gedouched nu ff aankledenquote:
Mogguh buuvquote:Op maandag 20 november 2006 09:24 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemorgen![]()
heb eigenlijk geen tijd, maar ben niet verslaafd![]()
![]()
quote:
hoop ik dat het in Noord-Holland is, kan ik een paar uur daar iedereen uitlachenquote:Op maandag 20 november 2006 09:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik mag leien dat je vandaag ergens met een lekke pijp in de middle of nowhere komt te staan.![]()
quote:
quote:
zullen ze in Alkmaar zeker waarderen jaquote:Op maandag 20 november 2006 10:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hoop ik dat het in Noord-Holland is, kan ik een paar uur daar iedereen uitlachen![]()
Meer dan in Den Haag geloof ikquote:Op maandag 20 november 2006 10:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
zullen ze in Alkmaar zeker waarderen ja
om 11.15 weer ff weg, dan weer terug ...dan om 13.00 weer weg, weer ff terug dan om 15.15 weer weg meteen door ff boodschappenkind halen en ff snel boodschappen doen dan nog ff terug thuis ... 13.00 weer naar school dan om iets na 13.00 een afspraak met als hoogtepunt ontspannings oefeningenquote:Op maandag 20 november 2006 10:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
en nu moet je zeker al bijna weer weg over een uurtje?
he meis ...wat kijk je sipjesquote:
heejquote:
ah.. de maandagbluesquote:
Waarom post je altijd die inkoppertjesquote:Op maandag 20 november 2006 12:19 schreef teamlead het volgende:
Spannend![]()
* teamlead is zelf tijdens de eerste zwemles bijna verzopen
is het maandag dan ?quote:
quote:
Welk nachtgebral?quote:Op maandag 20 november 2006 12:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()
![]()
en hoe vond je mijn nachtgebral ?
![]()
het verbaast me dat niemand 'm inkoptquote:Op maandag 20 november 2006 12:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarom post je altijd die inkoppertjes
kgeloof het welquote:
nix op msn gelezen ?quote:
ik ben net wakker,dus verwacht nixvan mijquote:Op maandag 20 november 2006 12:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
het verbaast me dat niemand 'm inkopt
owwquote:
Ach zolang je er zelf de humor er van blijft inzienquote:Op maandag 20 november 2006 12:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
het verbaast me dat niemand 'm inkopt
deze inkopper zag ik zelfs aankomen jaquote:Op maandag 20 november 2006 12:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach zolang je er zelf de humor er van blijft inzien![]()
Hebben wij ook weer wat plezier![]()
alles dus voor niets geweestquote:
Te makkelijkquote:Op maandag 20 november 2006 12:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
deze inkopper zag ik zelfs aankomen ja
en niemand die zo'n mooie voorzet benut
je kan dus niet terug lezen ? pfff gelukkigquote:
Heb dus heel wat gemistquote:Op maandag 20 november 2006 12:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
je kan dus niet terug lezen ? pfff gelukkig![]()
![]()
ja een hoop onzinquote:
quote:Op maandag 20 november 2006 12:40 schreef Gladys het volgende:
maarre waar blijft die inkopper ? wil hem nu wel weten ook
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |