dat slaat natuurlijk nergens op, een lichaamsversiering doet helemaal niks onder aan de kwaliteiten van iemand.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry , maar als ik dat bij een Senior accountmanager zou zien zou ik haar persoonlijk al een stukje minder serieus nemen.
In bebaalde functies is het nu eenmaal niet gebruikelijk om de minder gebruikelijke lichaams versieringen te laten zien en als je dat wel doet val je uit de toonquote:Op woensdag 29 november 2006 13:15 schreef Matness het volgende:
dat slaat natuurlijk nergens op, een lichaamsversiering doet helemaal niks onder aan de kwaliteiten van iemand.
als je ze niet zou zien, zou je haar dan wel serieus nemen?
kinderachtig hoor
In bebaalde andere functies is dan soms wel weer gebruikelijk om de minder gebruikelijke lichaams versieringen te laten zien en als je dat niet doet val je uit de toon.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In bebaalde functies is het nu eenmaal niet gebruikelijk om de minder gebruikelijke lichaams versieringen te laten zien en als je dat wel doet val je uit de toon
Ik zou hier, het liefste van de "anti-tattoo's", eigenlijk weleens antwoord op willen..quote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar sommigen doen net of je lepra hebt. En dat is ook wel weer overdreven vind je niet
Maar nu eens een andere vraag.
Stel dat je een winkel hebt en je zoekt een verkoper.
Dan mag je iemand met tattoo weigeren. Onder het motto "hij is niet representatief"?
Waarom mag je dan niet iemand weigeren die gewoon lelijk is? (Lelijk genoeg om niet representatief te zijn).
Tenminste, ik neem aan dat je in het onderste geval een emmer stront over je heen krijgt waar je bang van word
"Woonplaats: Buenos Aires" .. Ik hoop voor je dat je daar ook geboren bent.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon zeggen dat je voor een ander gekozen hebt omdat die beter in het team past
Even serieus. Hoeveel banen komen er nu bij voor uitkeringsgerechtigden als ze en bloc hun tattouage verwijderen?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitkeringen ook afschaffen dus?
Weinig.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Even serieus. Hoeveel banen komen er nu bij voor uitkeringsgerechtigden als ze en bloc hun tattouage verwijderen?
Nee, Nederlandquote:Op woensdag 29 november 2006 18:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Woonplaats: Buenos Aires" .. Ik hoop voor je dat je daar ook geboren bent.
En dan toch zo'n antwoord geven op een vraag die begint met "waarom".quote:
Slotje?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je dat zegt krijg je geen problemen met de moralisten-politie
Rot lekker op met je slot.quote:
Ja, dat doet iedereen. Duh!quote:Op woensdag 29 november 2006 18:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Rot lekker op met je slot.
Dus lelijkheid mag je niet weigeren, maar een tattoo wel?
Krom, want je beoordeeld in principe op dezelfde dingen > uiterlijk.
Tatoo is geen uiterlijkquote:Op woensdag 29 november 2006 18:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Rot lekker op met je slot.
Dus lelijkheid mag je niet weigeren, maar een tattoo wel?
Krom, want je beoordeeld in principe op dezelfde dingen > uiterlijk.
Maar in het bedrijfsleven mag het niet.quote:
Ownee? Is het innerlijk?quote:Op woensdag 29 november 2006 18:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Tatoo is geen uiterlijk
Maar.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat wel, maar het is iets onnatuurlijks. Lelijkheid niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |