Dan krijg je waarschijnlijk geen baan. En dat is krom.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tattoo op je wang dan
Sieraden zijn ook onnatuurlijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat wel, maar het is iets onnatuurlijks. Lelijkheid niet
Waarom moet de maatregel aan de kant van de werknemer liggen en niet aan de kant van de werkgever?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch is het zo dus moet je er maatregelen tegen nemen.
Als je dat niet wil kan je ook geen uitkering aanvragen
Allemaal naakt lopen.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:27 schreef Lucille het volgende:
Sieraden zijn ook onnatuurlijk.
Dan is de maatregel eerder aanklagen wegens discriminatie als jezelf onder een laser gooien.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch is het zo dus moet je er maatregelen tegen nemen.
Als je dat niet wil kan je ook geen uitkering aanvragen
Vooroordelen zijn een fabeltje?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan is de maatregel eerder aanklagen wegens discriminatie als jezelf onder een laser gooien.
En waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom moet de maatregel aan de kant van de werknemer liggen en niet aan de kant van de werkgever?
Hoeveel procent van alle mensen die jij in het dagelijks leven tegenkomt hebben een tattoo op hun wang?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tattoo op je wang dan
Nee, dus?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn een fabeltje?
In je allereerste zin in je eerste post?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En waar zeg ik dat?
quote:Ik vind dat mensen die tattoages en piercings hebben en daardoor geen baan kunnen krijgen verplicht moeten worden om die te verwijderen.
U bent helaas niet gekozen bedankt voor het solliciterenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, dus?
Als een Turk niet wordt aangenomen omdat het een Turk is (vooroordelen) kan je iemand aanklagen wegens discriminatie (vooroordelen).
Dus zou je wegens een tattoo dezelfde stappen succesvol moeten kunnen ondernemen.
Daarmee haal je niets onderuit.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
U bent helaas niet gekozen bedankt voor het solliciteren
Het hebben van een tattoo zegt niets over het persoon zelf.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil overigens wel de eerste asociale voor de rechter zien die denkt te worden gediscrimineerd
Nee, alleen dat er nooit gezegd zal worden dat iemand lelijk is of geen tatoo heeft niet gekozen is.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daarmee haal je niets onderuit.
Dus och.
Op een gegeven moment open je je ogen. Net zoals de buitenlandersquote:Op woensdag 29 november 2006 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, alleen dat er nooit gezegd zal worden dat iemand lelijk is of geen tatoo heeft niet gekozen is.
Toch heeft een mooi iemand meer kans op een baan en iemand zonder een niet-zichtbare tatoo ook
Zou ik eens kijken of het mogelijk is om een stap te ondernemen.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dus?
Eens. Bij voorkeur verwijdering zonder verdoving, maar met een kaasschaaf.quote:Op zondag 19 november 2006 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind dat mensen die tattoages en piercings hebben en daardoor geen baan kunnen krijgen verplicht moeten worden om die te verwijderen. Dit is bijvoorbeeld in Engeland met veel succes ingevoerd.
Wie is het hiermee eens?
DAM in combinatie met een discussiequote:Op donderdag 23 juli 2009 07:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen die uitgaan van een avatar
De leestekens ook.quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De argumenten waren weer eens op zie ik
Jammer dat je weer uitgeluld bentquote:Op donderdag 23 juli 2009 07:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
De leestekens ook.
Maargoed, zoals in ieder DAM topic hebben argumenten geen nut.
Ben ik niet, heb alleen geen zin en tijd in een "mission impossible".quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer dat je weer uitgeluld bent
Ja.. En een goede baanquote:Heb je zelf ook een zichtbare tatoo?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:15 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben ik niet, heb alleen geen zin en tijd in een "mission impossible".
Klinkt overtuigend
Ja.. En een goede baan
Klinkt overtuigend
Komt dan voort uit jouw manier van discussieren.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik beledig niet das meer jou ding
Nah, dat gaat niet altijd hey.. Dit topic is er een mooi voorbeeld van en het VBL topic over die talentpools is ook een schoolvoorbeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |