Dan moet je ook geen uitkeringtrekken hequote:Op zondag 19 november 2006 18:45 schreef tvlxd het volgende:
Ik ben het er niet mee eens. Een overheid mag niet op dergelijke wijze zo aanwezig zijn in het persoonlijke leven van individuen. Pandora's doos enzo.
Dat punt begrijp ik, maar nog mag een overheid mensen niet opleggen hoe zij met hun lichaam omgaan.quote:Op zondag 19 november 2006 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen uitkeringtrekken he
Alleen kut dat niemand die eerste banen tot hun 65e kan blijven uitoefenenquote:Op zondag 19 november 2006 18:46 schreef Coolgoza het volgende:
Er zijn altijd wel banen te vinden waarbij Tattoeages weinig problemen vormen.
Alleen commerciele functies zijn over het algemeen uitgesloten.
Sja, ik ken er genoeg die magazijn medewerker zijn tot hun 65e.quote:Op zondag 19 november 2006 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen kut dat niemand die eerste banen tot hun 65e kan blijven uitoefenen
Roken, drugs, valhelmen, alcohol en gordels?quote:Op zondag 19 november 2006 18:46 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Dat punt begrijp ik, maar nog mag een overheid mensen niet opleggen hoe zij met hun lichaam omgaan.
Bij vrijwel alle magazijnfuncties kan je het al shaken met een asociaal uiterlijkquote:Op zondag 19 november 2006 18:48 schreef Coolgoza het volgende:
[..]
Sja, ik ken er genoeg die magazijn medewerker zijn tot hun 65e.
Ik nietquote:Op zondag 19 november 2006 18:49 schreef maka het volgende:
Ik liever mensen met tattoeages zonder baan dan dat de overheid gaat bepalen dat ze verwijderd moeten worden.
Doe er wat muziek bij en we hebben een vette fuif.quote:Op zondag 19 november 2006 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Roken, drugs, valhelmen, alcohol en gordels?
Het verschil tussen schadelijk voor je gezondheid en schadelijk voor je carriėre is jou bekend, he?quote:Op zondag 19 november 2006 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar daar mag de overheid dus ook niks aan doen?quote:Op zondag 19 november 2006 18:50 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Doe er wat muziek bij en we hebben een vette fuif.
Dat is in het kaders van gezondheid/veiligheid en daar hebben tattoeages geen reet mee te maken. (Let wel: Als je helemaal getattoeerd bent is het wat lastiger om wondjes e.d. te vinden)quote:Op zondag 19 november 2006 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Inderdaad, hoewel het punt van gordels meer raakvlakken heeft met jouw punt.quote:Op zondag 19 november 2006 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar daar mag de overheid dus ook niks aan doen?
Je mag niet representatieve mensen gewoon weigeren.quote:Op zondag 19 november 2006 18:51 schreef pomtiedom het volgende:
Ik vind het redelijker dat de bedrijven dergelijke mensen niet mogen weigeren, sterker nog dat mag al niet want dat zou onderscheid maken op uiterlijk zijn en dat is per wet verboden.
Ware het niet dat, volgens mij, de meeste uitkeringsgerechtigden uiteindelijk niet bij baantjes terechtkomen waar ze bepaald representatief eruit dienen te zien.quote:Op zondag 19 november 2006 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je mag niet representatieve mensen gewoon weigeren.
En terecht
En als dat niet lukt?quote:Op zondag 19 november 2006 18:53 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ware het niet dat, volgens mij, de meeste uitkeringsgerechtigden uiteindelijk niet bij baantjes terechtkomen waar ze bepaald representatief eruit dienen te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |