abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juli 2007 @ 11:56:21 #181
168255 J.Herrer
pi_51226856

[offtopic]
Ik zag laatst een foto van een Belgische tennisster, die de nieuwe Henin (dacht ik) werd genoemd. Ze zag er in tegenstelling tot die Henin ook nog best lekker uit
Weet iemand wie dat was?

Federer ftw

[ Bericht 19% gewijzigd door J.Herrer op 07-07-2007 12:26:54 ]
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_51241391
Dat we nog maar in deel 2 zitten . Federer wint morgen in 3 sets.
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
pi_51273858
5e Wimbledon titel!!

Australian Open - 2004, 2006, 2007
Roland Garros -
Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007
US Open - 2004, 2005, 2006

9 Grand Slam finales op rij
13 Grand Slam halve finales op rij.

COME ON!!!!

pi_52913831
Wat is eigenlijk de moedertaal van Roger Federer? Frans of Duits?
pi_52917479
Zijn moederstaal ligt wat ingewikkeld (mama Fed is Zuid Afrikaans), maar van huis uit spreekt hij Duits.
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:39:14 #186
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_52943861
Ik heb vanavond eens zitten kijken via CNBC naar dat US open en Roger en ik zeg dat de volgende US Open titel ook op zijn naam komt te staan. Zelfverzekert,stevig op het veld en altijd strijdend.
Mee eens?
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
pi_52947875
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:39 schreef ihugster het volgende:
Ik heb vanavond eens zitten kijken via CNBC naar dat US open en Roger en ik zeg dat de volgende US Open titel ook op zijn naam komt te staan. Zelfverzekert,stevig op het veld en altijd strijdend.
Mee eens?
Ja. Hij ziet er zeer goed uit tot nu toe. Als hij dit doortrekt zie ik niemand hem van de titel afhouden.
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:59 schreef thijsdetweede het volgende:
Zijn moederstaal ligt wat ingewikkeld (mama Fed is Zuid Afrikaans), maar van huis uit spreekt hij Duits.
Swiss-German is zijn moedertaal. Dat is iets anders dan Duits.
pi_52948939
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:59 schreef thijsdetweede het volgende:
Spreekt hij ook Afrikaans?

Waarschijnlijk zal hij sws Duits, Engels en Frans goed kunnen en zich verstaan kunnen maken in Italiaans en Spaans
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52950427
Voor de liefhebber:

pi_53086711
quote:
Federer wil nu olympische titel
10 september 2007

NEW YORK (ANP) - Roger Federer kijkt verwachtingsvol uit naar de Olympische Spelen. Vlak nadat hij in New York voor de vierde maal op rij het US Open had gewonnen, liet de 26-jarige Zwitserse tennisser zich maandag ontvallen dat goud in Peking zijn volgende grote doel is, meer nog dan voor het eerst Roland Garros winnen.

,,Het seizoen 2008 staat voor mij in het teken van de Olympische Spelen. Schitterend. Al hoop ik het er beter vanaf te brengen dan de voorgaande keer'', zei Federer. De nummer één van de wereld werd in 2000 vierde, in Athene 2004 was de tweede ronde het eindstation.

Ondanks de nederlagen noemde hij de Spelen hoogtepunten in zijn carričre. ,,Sydney destijds was een geweldige ervaring. Een paar fantastische weken. Ik heb er bovendien mijn vriendin ontmoet.''
En daarnaast wil hij volgens de Belg tot en met de OS van 2012 doorgaan
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:44:51 #192
6941 APK
Factual, I think.
pi_53086878
Door wie werd hij eigenlijk uitgeschakeld in Athene?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_53086903
quote:
Op woensdag 5 september 2007 08:27 schreef LaTiNo het volgende:
Briljante imitaties van Djokovic, oa van Federer

http://www.segundosaque.com/index.php?id_video=170&id_seccion=5&id_subsec=1&boton=1
pi_53086971
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:44 schreef APK het volgende:
Door wie werd hij eigenlijk uitgeschakeld in Athene?
Berdych toch?
Edit: Berdych ja. 6-4 5-7 5-7. Maar gelukkig won hij daar wel van Davydenko in de eerste ronde.
  dinsdag 11 september 2007 @ 01:25:47 #195
6941 APK
Factual, I think.
pi_53087424
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:52 schreef thijsdetweede het volgende:

Berdych toch?
Edit: Berdych ja. 6-4 5-7 5-7. Maar gelukkig won hij daar wel van Davydenko in de eerste ronde.
Ah, dat valt nog mee.
quote:

http://www.segundosaque.com/index.php?id_video=170&id_seccion=5&id_subsec=1&boton=1
Wat een tweakershumor.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 11 september 2007 @ 08:48:27 #196
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53089129
quote:

Vind ze tegenwoordig ook leuk, vooral die van Sharapova.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 11 september 2007 @ 09:29:22 #197
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53089755
Opmerkelijk dat iemand zo openlijk zijn collega's op de hak neemt. Maar aangezien het zo treffend is, zit er dus een enorme waarheid in
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_53094900
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 01:25 schreef APK het volgende:

[..]

Ah, dat valt nog mee.
[..]
Hij had het natuurlijk ook drukker met hoogtepunten bij Mirka dan op de baan
pi_53100313
Dat van Djoko was grappig maar word nu echt achterhaald en dan.....

ROGER FEDERER Volgend jaar gaat het record van Sampras eraan mede door zijn 1e Roland Garros winst Wat een Held
pi_53113420
Maar de rivalen van Federer met name Nadal en Djokovic worden wel elk jaar steeds beter. Laten we hopen dat Federer in goede vorm blijft houden.
  woensdag 12 september 2007 @ 09:23:58 #201
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_53114641
quote:
Op woensdag 12 september 2007 07:50 schreef Tennis-boy het volgende:
Maar de rivalen van Federer met name Nadal en Djokovic worden wel elk jaar steeds beter. Laten we hopen dat Federer in goede vorm blijft houden.
Ik heb het idee van Naal zichzelf de vernieling in speelt. Die pleegt echt roofbouw op z'n lichaam volgens mij. Ik hoop trouwens dat ik het helemaal mis heb, want ik vind Nadal een grote aanwinst voor het tennis. En ik ben benieuwd hoe Djokovic zich verder ontwikkelt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_53450541
quote:
When was the last time...

I hired a tennis court?
Probably in Switzerland somewhere. I always call and say 'is it okay if I play' and sometimes it happens they say 'the court is taken at this time.' So I had to come at a different time. But I don't have to pay there anymore. Generally we struggle in Switzerland to get free practice courts but they gave me a special arrangement.

I played a match that no-one watched?
For a tournament match you'd probably have to go back to the juniors. It was only a practice set, but when I played Pete Sampras [at his house, before the Pacific Life Open in March] there were probably only three people watching.

I had to show my credential badge at a tournament?
It happens all the time because they want to scan your badge. They go after plastic, not faces.

I had a really unusual fan request?
I had a guy write to me asking for $10 million. He had some sort of story but it didn't make a lot of sense.

I changed the home page on my computer?
When we launched rogerfederer.com - of course!

I went somewhere and wasn't recognized?
I'm not sure about that one. It's been a while.

I played a competitive sport other than tennis?
Honestly, I'm very careful these days to avoid injury. I stopped playing soccer matches. I don't ski anymore. I try to save my energy.

I broke a string?
During practice in Dubai. In a match? It hasn't happened very often. I think it may have happened once last year when I hit the knot, but I can't remember at which tournament.

I visited a country for the first time?
India last year in December for UNICEF. (Read story)

I played a practical joke in the locker room?
Basically everyday with everybody. In Cincinnati we had a fight in the locker room with Dmitry Tursunov ( ). There were probably six people involved, including three or four players, throwing about 50 balls at each other for 15 minutes. I won! [Editor's note: Towards the end of the fight, the Penn ball mascot chose the wrong time to return to the locker room and was mercilessly pummeled.]

I asked someone for their autograph?
Probably Tiger for a friend of mine and Thierry Henry for a friend. That was this year.

I exchanged a text message with Tiger?
After he won the PGA Championships. I had style. I just wrote 'congratulations' and a little bit more. But it didn't have anything to do with 11 to 13 or anything.

I missed meeting a celebrity I wanted to meet?
Keira Knightley and Sienna Miller during Wimbledon. [Vogue editor-in-chief] Anna Wintour invited us over. But I said "Can't do it. Gotta stay in Wimbledon and stay serious." So I didn't go.

I flew economy?
[Long pause] Yeah, it's been a few years now.
pi_53463587
Dat hij nooit een snaar breekt zeg
Zo perfect raakt hij die ballen dus allemaal...(als je hem niet goed in het midden raakt heb je meer kans dat ie breekt)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53463680
quote:
Editor's note: Towards the end of the fight, the Penn ball mascot chose the wrong time to return to the locker room and was mercilessly pummeled.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53463728
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:59 schreef Norrage het volgende:
Zo perfect raakt hij die ballen dus allemaal...(als je hem niet goed in het midden raakt heb je meer kans dat ie breekt)
Wisselt hij ook na een aantal games (9 ) van racket?

Zo verlaag je natuurlijk ook de kans op een gebroken snaar.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53463766
Hij wisselt bij nieuwe ballen meestal ook van racket, maar dan nog....Op hun niveau kan je na 1 game al je snaar kapot slaan
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_53463791
Mwah, het zijn denk ik ook niet de snaren die jij en ik op ons racket hebben.
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:02:04 #208
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53465143
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:59 schreef Norrage het volgende:
Het gebeurd, zo zegt hij, als 'The knot' raakt. Is dat de demper?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_53473409
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:02 schreef XL het volgende:

[..]

Het gebeurd, zo zegt hij, als 'The knot' raakt. Is dat de demper?
Nee, dat is waar de snaar zeg maar geknoopt is, tegen het frame aan:

pi_54074018
Verliezen van Nalbandian, moet niet gekker worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')