Fc Twente houdt goed stand tegen Ajax, en blijken dus geen moeite te hebben om Ajax aanvallen te stoppen.quote:Op zondag 19 november 2006 15:19 schreef F1Bas het volgende:
Lijkt het nog ergens op of zijn we momenteel zelfs slechter?
Deze wedstrijden zijn cruciaal, die mag je niet verliezen.quote:Op zondag 19 november 2006 15:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Fc Twente houdt goed stand tegen ajax, en blijken dus geen moeite te hebben om Ajax aanvallen te stoppen.![]()
Als we dit verliezen ben ik zeer bang dat wij dit jaar niet kampioen worden.![]()
Ajax speelt geen pressie vooruit waardoor je Twente te veel tijd geeft en ze de man op het middenveld makkelijk kunnen vinden. Ik den dat er 1 door geschoven moet worden een linie om ze minder tijd te geven en vast te zetten op hun helft.quote:Op zondag 19 november 2006 15:19 schreef F1Bas het volgende:
Lijkt het nog ergens op of zijn we momenteel zelfs slechter?
Mooi doelpunt overigens, wie hem ook maakt, wanneer ook, tegen wie ook.quote:
Prachtige goal uiteraardquote:Op zondag 19 november 2006 15:21 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Mooi doelpunt overigens, wie hem ook maakt, wanneer ook, tegen wie ook.
Dat het een oud-Feyenoorder tegen ajax is geeft het nog wat extra glans, maar mooi is ie zowieso al.
Maduro? Die slaapt nooit.quote:Op zondag 19 november 2006 15:20 schreef Chadi het volgende:
Maduro en de Mul staan toch echt te slapen de hele tijd.
Het s engelaar, 7e minuut tegen ajax.quote:Op zondag 19 november 2006 15:21 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Mooi doelpunt overigens, wie hem ook maakt, wanneer ook, tegen wie ook.
Dat het een oud-Feyenoorder tegen ajax is geeft het nog wat extra glans, maar mooi is ie zowieso al.
3 punten verschil, dit hadden we gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 19 november 2006 16:19 schreef SynchroSteve het volgende:
Zuur.
De Mul kan helemaal niks na 45 minuten. Gewoon ballast op het veld.quote:Op zondag 19 november 2006 16:17 schreef Chadi het volgende:
kan die mongool van een de mul niet naar binnen knijpen verdomme
Geen enkele.quote:Op zondag 19 november 2006 16:22 schreef TIM-846 het volgende:
ze hebben ook bizar weinig kansen gecreeert zeg!
idd, dat is gewoon het aller trieste, je zag het al bij f'noord, 1000 kansen, maar liefst 4 goals tegen dat brandhout (toen) en elke wedstrijd, geod spelende of niet, was het hetzelfde.quote:Op zondag 19 november 2006 16:22 schreef StarGazer het volgende:
We kunnen niet scoren![]()
Ja alleen uit standaardsituaties. KUTZOOI.
Laten we 4-4-2 gaan spelen.quote:Op zondag 19 november 2006 16:21 schreef twi het volgende:
Laten we voortaan gewoon met 9 man het veld op gaan in 4-3-1. Scheelt een hoop frustratie.
het leek wel redelijk te gaan, maar de laatste paar weken wordt het spel steeds slechter, en nu dus ook nog de resultaten.quote:Op zondag 19 november 2006 16:24 schreef Nashje het volgende:
Krijg een flashback naar vorig seizoen. Echt zo onnodig dit.
Na 3 keer dezelfde situatie denk je dan van.. hij gaat er nu wel naast kruipen voor het geval huntelaar die bal door koptquote:Op zondag 19 november 2006 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
De Mul kan helemaal niks na 45 minuten. Gewoon ballast op het veld.
De enige ballen die hij krijgt zijn buiten de 16 in de voeten. Voor de rest krijgt 'ie helemaal niks. Maar dan ook helemaal niks. Ik vond 'm vandaag bijvoorbeeld helemaal niet zo slecht spelen, maar of De Mul stond te slapen en anticipeerde niet op een kaats of een kopbal, of er stond gewoon helemaal niemand in de buurt.quote:Op zondag 19 november 2006 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, dat is gewoon het aller trieste, je zag het al bij f'noord, 1000 kansen, maar liefst 4 goals tegen dat brandhout (toen) en elke wedstrijd, geod spelende of niet, was het hetzelfde.
Waarom scoort KJH niet meer? Moet hij teveel 'voetballen' van HtC?
Hij heeft ook vandaag niet slecht gespeeld vind ik. Hij heeft geen 1 kans gehad van zijn medespelers.quote:Op zondag 19 november 2006 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom scoort KJH niet meer? Moet hij teveel 'voetballen' van HtC?
Dat had een zekere MariekskeBaby hier ook al ooit gepost. Toen werd ze finaal afgebrand. Toch maar haar wijze raad opgevolgd?quote:
Inderdaad. Zeker een rechtsbuiten in ieder geval. Misschien nog een leuke middenvelder er bij. Die Mavuba mag wel komen.quote:Op zondag 19 november 2006 16:28 schreef StarGazer het volgende:
BUITENSPELERS , Van Geel!!
Geblesseerd ja alweerquote:Op zondag 19 november 2006 16:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar bleef manucharian?
Ga toch weg gast, het wordt hier al verrekte lang geroepen.quote:Op zondag 19 november 2006 16:31 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Dat had een zekere MariekskeBaby hier ook al ooit gepost. Toen werd ze finaal afgebrand. Toch maar haar wijze raad opgevolgd?![]()
Wie?quote:Op zondag 19 november 2006 16:31 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Dat had een zekere MariekskeBaby hier ook al ooit gepost. Toen werd ze finaal afgebrand. Toch maar haar wijze raad opgevolgd?![]()
Nee je hebt gewoon gelijk. Ik zie psv maar weinig punten meer verspelen. En daarnaast moet Ajax nog naar Eindhoven toequote:Op zondag 19 november 2006 16:30 schreef Urquhart het volgende:
Wil je kampioen worden dan moet je in principe thuis altijd winnen. Een enkele keer mag je puntverlies lijden (PSV vorige week), maar 1-1 tegen Twente mag gewoon niet. Misschien denk ik te zwart, maar dit brengt ons toch wel ver weg van het kampioenschap.
Die vrouw wordt door niemand serieus genomen. Ik ben eigenlijk ook tegen een 4-4-2, en heb er vorig jaar meerdere malen voor gepleit dat we altijd 4-3-3 moeten blijven spelen. Het blijkt echter week op week dat de buitenspelers gewoon veels te weinig kwaliteit hebben. Hopelijk is Babel snel fit en komt er in de winterstop nog een leuke versterking bij.quote:Op zondag 19 november 2006 16:31 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
zij heeft 4-4-2 uitgevonden? knap hoor..quote:Op zondag 19 november 2006 16:31 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Ajax wordt echt geen kampioen meer.quote:Op zondag 19 november 2006 16:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee je hebt gewoon gelijk. Ik zie psv maar weinig punten meer verspelen. En daarnaast moet Ajax nog naar Eindhoven toe
Ik denk dat de rest goed zit op de aanval na dan omdat de buitenste spelers eigenlijk niet mee denken met de spits. Slechter kan het niet op de vleugels dus ik zie het met vertrouwen tegemoet.quote:Op zondag 19 november 2006 16:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee je hebt gewoon gelijk. Ik zie psv maar weinig punten meer verspelen. En daarnaast moet Ajax nog naar Eindhoven toe
Wat een intelligentiequote:Op zondag 19 november 2006 16:33 schreef BigFire het volgende:
[..]
zij heeft 4-4-2 uitgevonden? knap hoor..
Nou bel Henk maar op dan. Zeg maar dat ie uit de competitie moet stappen.quote:Op zondag 19 november 2006 16:34 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Ajax wordt echt geen kampioen meer.![]()
Je denkt zwart ja, maar echt onrealistisch is het niet met dit PSV.quote:Op zondag 19 november 2006 16:30 schreef Urquhart het volgende:
Wil je kampioen worden dan moet je in principe thuis altijd winnen. Een enkele keer mag je puntverlies lijden (PSV vorige week), maar 1-1 tegen Twente mag gewoon niet. Misschien denk ik te zwart, maar dit brengt ons toch wel ver weg van het kampioenschap.
Ach joh het is met Ajax hetzelfde geval als met het Nederlands elftal.quote:Op zondag 19 november 2006 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Als iemand die verder het IQ van een garnaal uitstraalt in haar tientallen zuigende trollposts toevallig zonder er over na te denken een keer iets zegt wat zou kunnen kloppen, dan moet je er niet raar van opkijken dat dat niet serieus wordt genomen.
Is het ookquote:Op zondag 19 november 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Flinke domper voor ajax lijkt mij
Vind ik niet. De eerste helft was een van de leukste helften van deze competitie. De tweede helft was van PSV niveau, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 19 november 2006 16:41 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Ach joh het is met Ajax hetzelfde geval als met het Nederlands elftal.
4-3-3 werkt niet zonder buitenspelers van abnormaal goede kwaliteit.
Dat geforceerd vasthouden aan het 4-3-3 systeem maakt het Nederlandse voetbal kapot.
3 punten achterstand en we kunnen geen kampioen meer worden?quote:Op zondag 19 november 2006 16:45 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Probeer nou niet kansloos vol te houden in dat eindeloze optimisme. Denk eens realistisch, Ajax wordt geen kampioen meer, niet dit seizoen in ieder geval. PSV is oppermachtig.
Oppermachtig terwijl ze vorige week bij vlagen werden weggespeelt.quote:Op zondag 19 november 2006 16:45 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Probeer nou niet kansloos vol te houden in dat eindeloze optimisme. Denk eens realistisch, Ajax wordt geen kampioen meer, niet dit seizoen in ieder geval. PSV is oppermachtig.
Het gaat om de punten, niet hoevaak je rond kunt spelen op de middencirkel.quote:Op zondag 19 november 2006 16:47 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Oppermachtig terwijl ze vorige week bij vlagen werden weggespeelt.![]()
Goeiemorgen teletekst ''supporter''![]()
Het moeten er niet veel meer dan 3 worden anders. Ajax kan best nog kampioen worden. Met Babel straks terug heb je gelijk veel meer creativiteit in de ploeg.quote:Op zondag 19 november 2006 16:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
3 punten achterstand en we kunnen geen kampioen meer worden?
Een schande is het nou ook weer niet, want Twente heeft gewoon een erg goed team. Dit kan gewoon gebeuren. Wie zegt dat PSV niet ineens een dip gaat krijgen?
Tsja dat is de PSV manier van ''voetballen''. En dat is diep en diep triest.quote:Op zondag 19 november 2006 16:48 schreef Wimpiet het volgende:
[..]
Het gaat om de punten, niet hoevaak je rond kunt spelen op de middencirkel.![]()
Ach, jullie verloren van Twente dus zo slecht deden we het nietquote:Op zondag 19 november 2006 16:54 schreef PyTh het volgende:
Goei weekendje, AZ die het weer niet waar kan maken en ajax wat ook niet bij machte is een wedstrijd te doen kantelen.
Paar mooie dingen van 410 jaquote:Op zondag 19 november 2006 17:08 schreef Urquhart het volgende:
Was er nog een tifo-actie?
Maar daarom nog niet de mooistequote:Op zondag 19 november 2006 17:12 schreef Wimpiet het volgende:
En natuurlijk ben ik voor PSV, al jaren de beste club van Nederland!
Negeer zo iemand gewoon. En wie ben jij om te oordelen wat PSV-ers voor hun club voelen? Beetje kansloze opmerking.quote:Op zondag 19 november 2006 17:21 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Flikker toch op man kk gloryhunter. Makkelijk ja om supporter te zijn voor een ''club'' die zowat elk jaar op een kk manier kampioen word.
PSV HEEFT GEEN SUPPORTERS!! Alleen maar meelopertjes die het wel eens leuk vinden om een wedstrijd bij te wonen. Zag je vorige week wel, uitvak niet eens uitverkocht en dat tegen Ajax!!
En dat noemt zich een top''club''![]()
oh en kom maar met je maar toch kampioen, want het seizoen duurt nog lang gloryhunter
quote:Ajax krijgt sterk FC Twente niet klein
Ajax is er niet in geslaagd FC Twente te kloppen. De Tukkers heersten een helft lang en scoorden met een goal waarin alle kwaliteiten gebundeld waren. Na rust drong Ajax hevig aan, maar verder dan de gelijkmaker kwam het niet (1-1).
Twente startte uitstekend in De Arena. In de achtste minuut opende Orlando Engelaar de score. De linkermiddenvelder liep zich slim vrij, werd op maat bediend door Robbie Wielaert en volleerde de bal wonderschoon ineens tegen de touwen. Tactische, technische en fysieke perfectie in één actie.
Dat de treffer geen toeval was, bleek al in de minuten voor de 1-0. Otman Bakkal kreeg een vrijwel identieke kans als Engelaar maar schoot niet met scherp. Ook Sharbel Touma had Ajax al gewaarschuwd. Bij zijn inzet redde Maarten Stekelenburg.
In de hele eerste helft bleef Twente moeiteloos overeind. Ajax probeerde wel aan te dringen maar dwong vrijwel niets af. Na de pauze leek het alsnog goed te komen voor de nummer twee van de Eredivisie. Wesley Sneijder gaf het zetje in de rug dat de ploeg van Henk ten Cate nodig had. Hij mikte een vrije trap langs de muur en in de hoek.
In de resterende 42 minuten werd de druk op het Twentse doel steeds groter. Toch kreeg Ajax weinig uitgespeelde kansen. Bovendien stond Sander Boschker telkens op zijn plek en rondde Ajax matig af. De 1-1 kan dan ook een verdiende uitslag worden genoemd.
Met het puntverlies van Ajax én de nederlaag van AZ beleefde PSV, dat wel won, een prettig weekend. De Eindhovenaren hebben een gat geslagen van drie punten met Ajax en vijf met AZ. Twente zag Feyenoord passeren en staat nu vijfde.
vi.nl
Negeren is makkelijk bij 2 a 3 posts. Bij een heel topic vekloten loopt het vroeg of laat gewoon altijd uit de hand. Dit soort figuren moeten gewoon direct een permban krijgen, zodat we gewoon met supporters die wel redelijk kunnen reageren en discussieren overblijven.quote:Op zondag 19 november 2006 17:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Negeer zo iemand gewoon. En wie ben jij om te oordelen wat PSV-ers voor hun club voelen? Beetje kansloze opmerking.
Er zullen vast wel PSV ers zijn die hun club ook door dik en dun steunen, alle respect daarvoor gelukkig heb je die ook bij elke club.quote:Op zondag 19 november 2006 17:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Negeer zo iemand gewoon. En wie ben jij om te oordelen wat PSV-ers voor hun club voelen? Beetje kansloze opmerking.
Mitea, De Mul en Rosales wegsaneren en Van der Meyde halen. Dan heb je het probleem al voor een groot deel opgelost.quote:Op zondag 19 november 2006 17:35 schreef Radegast het volgende:
Zijn we al uitgekleuterd hier?
Ben benieuwd of Van Geel blijft volhouden dat er geen versterkingen nodig zijn in januari.
Hm, ik denk dat het heel goed kan zijn dat hij er al mee bezig is, afwachten vrees ikquote:Op zondag 19 november 2006 17:35 schreef Radegast het volgende:
Zijn we al uitgekleuterd hier?
Ben benieuwd of Van Geel blijft volhouden dat er geen versterkingen nodig zijn in januari.
nee man, Mitea in vorm is goed!quote:Op zondag 19 november 2006 17:38 schreef twi het volgende:
[..]
Mitea, De Mul en Rosales wegsaneren en Van der Meyde halen. Dan heb je het probleem al voor een groot deel opgelost.
Van der Meyde, Rosenberg en Manucharyan op rechts, Babel, Perez en Manucharyan op links.
Het probleem ligt er meer in dat je ze eerst kwijt moet zien te geraken. Je zal toch een normale prijs voor ze moeten krijgen op de transfermarkt.quote:Op zondag 19 november 2006 17:38 schreef twi het volgende:
Mitea, De Mul en Rosales wegsaneren en Van der Meyde halen. Dan heb je het probleem al voor een groot deel opgelost.
Hoe moeilijk is het nu om een paar hokjes aan te vinken?quote:Op zondag 19 november 2006 17:38 schreef Bos81 het volgende:
Even stoppen nu (opschoning on the way)
Ga heen met je van der Meyde. Die was matig toen hij bij Ajax zat en is geen fluit beter geworden. Laat maar lekker zitten waar hij zit.quote:Op zondag 19 november 2006 17:38 schreef twi het volgende:
[..]
Van der Meyde, Rosenberg en Manucharyan op rechts, Babel, Perez en Manucharyan op links.
Huntelaar speelde goed, alleen was er geen aansluiting vanaf het middenveldquote:Op zondag 19 november 2006 17:47 schreef Rossoneri het volgende:
Huntelaar moet beginnen te voetballen!!!![]()
Dat is niet moeilijk. Maar ik meld het eerst voor dat ik aan de slag ben gegaan.quote:Op zondag 19 november 2006 17:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het nu om een paar hokjes aan te vinken?
Er is helaas geen goed alternatief voor zijn positie.quote:Op zondag 19 november 2006 17:53 schreef Rossoneri het volgende:
Idd maduro is meer een RodaJC voetballer, met alle respect.
Dus daarom gewoon met een 10 gaan spelen, zal Huntelaar ook ten goede komen.quote:Op zondag 19 november 2006 17:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Er is helaas geen goed alternatief voor zijn positie.
Bovendien zullen Perez en Sneijder dat ook leuk vinden.quote:Op zondag 19 november 2006 17:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus daarom gewoon met een 10 gaan spelen, zal Huntelaar ook ten goede komen.
Van mensen als jou word ik schijtziek, we zijn pas net bezig.quote:Op zondag 19 november 2006 17:42 schreef SoA-Holic het volgende:
En weer geen kampioen dit jaar. Weer die lakse houding in de 1e helft van het komt allemaal wel weer goed.
Ik word er een beetje schijtziek van op het moment. En heeeelll snel die maduro bij ajax cape town droppen ofzo. Wat een hoop drama is die jongen geworden in 1,5 jaar tijd.
je bent boos hequote:Op zondag 19 november 2006 17:48 schreef denthemen het volgende:
als Twente had gewilt had het gewonnen, maar die nsb ploeg bleef met 9 man achter de bal, ajax kon (wéér) geen vuist maken en kwam er niet doorheen, Huntelaar speelde redelijk goed in de kaats, maar heeft geen kansen gehad, MaduroPerez
De Mul
![]()
... Stam speelde alleen de 2e helft goed, Vermaelen érg goed ingevallen, Johnny ging er geblesseerd uit helaas.. Sneijder mooie goal, verder niet gezien vandaag, emanuelson wéér erg goed, was een goed idee van HTC op hem de 2e helft op het middenveld te zetten.. Verder vond ik het nogal apart om te zien hoe vaak ajacieden tegen elkaar opliepen en dergelijke, het leken wel clowns godverdomme
Verder mogen al die nsb'ers op de eretribune de kogel krijgen wat mij betreft, de helft stond te juichen bij de 0-1
Feyenoord wint ook weer eens een belangrijke wedstrijd en dan zie je hem weerquote:
1 troost, jij zit weer in de mooiste stad van Nederlandquote:Op zondag 19 november 2006 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
PURE BAGGER.
Wat een slechte pot. De Mul, ga eens dat duel in als een kerel, niet als een wijf! Verder geen enkele bal goed geraakt, op z'n tackle van achteren na. Perez de hele eerste helft compleet niet gezien, Huntelaar is het compleet kwijt. Die bleef maar ballen richting de Mul spelen met als dieptepunt een steekbal die bijna in de tweede ring belandt
De enige die redelijk speelde waren Urbyen Grygera
. De rest mag zich diep en diep schamen. Wat deden ze bij die eerste goal? He-le-maal niets, vrije bal, vrij aannemen, heerlijk binnengeschoten (dat wel) en Stekelenburg stond er ook weer lekker bij te kijken.
Zo kan je 5 punten los staan van PSV, zo sta je er 3 achter![]()
![]()
0-4.quote:
Ik had pas na 40 minuten door dat 'ie uberhaupt op het veld stond want ik had de opstelling niet gehoord en merkte hem toen pas op.quote:Op zondag 19 november 2006 19:01 schreef devv05 het volgende:
Maduro was onzichtbaar
Dit hele seizoen iig nogquote:
Weet niet of hij het trekt bij een topclub.quote:Op zondag 19 november 2006 19:22 schreef StarGazer het volgende:
Suarez is echt een leuk voetballertje
Pech of gewoon slecht gespeeld?quote:Op zondag 19 november 2006 18:40 schreef -Wolf- het volgende:
Verder gewoon pech. We hadden moeten winnen.
Beetje van allebei. Ajax had een stuk beter gekund, maar voor hetzelfde geld valt die tweede goal wel. Had ook wel het gevoel dat de tweede goal er aan zat te komen toen het zo snel 1-1 werd. Maarja, als KJH zelfs in dit soort wedstrijden al geen vrije trap meekrijgt...quote:
Zou die niet op één van onze flanken passen?quote:Op zondag 19 november 2006 19:22 schreef StarGazer het volgende:
Suarez is echt een leuk voetballertje
Liever Suarez dan die kakkerlak Leonardo.....quote:Op zondag 19 november 2006 19:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zou die niet op één van onze flanken passen?
of beidequote:Op zondag 19 november 2006 19:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Liever Suarez dan die kakkerlak Leonardo.....
Nee manquote:Op zondag 19 november 2006 18:06 schreef Black-Death het volgende:
-------Stekelenburg---------
Ogararu, Stam, Vermaelen
----------Hetinga------------
Gabri-----------Emanuelson
-----------Sneijder------------
De Mul, Huntelaar, Ronsenberg
Dit wil ik eens zien
Dat doet hij iets te vaak, niet z'n klauwen uitsteken.quote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
JAAAAAAAA, jezus.
Stekelenburg kan toch een poot uitsteken bij die goal of ligt dat nou echt aan mij?
Gast, die bal word met 100 KM/H uit de lucht in de kruising gejast, kan ie zeker niks aandoen.quote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
JAAAAAAAA, jezus.
Stekelenburg kan toch een poot uitsteken bij die goal of ligt dat nou echt aan mij?
Nee maar hij kan in ieder geval de indruk wekken dat hij wat doet.quote:Op zondag 19 november 2006 19:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gast, die bal word met 100 KM/H uit de lucht in de kruising gejast, kan ie zeker niks aandoen.
Als de bal in de buurt is wel ja.quote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Reflexen als keeper zijn toch ook vrij nuttig?
Heitinga had in elk geval een blessure, dus die moest eraf. Maar dan had Henk inderdaad beter Rosenberg kunnen inbrengen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
En waarom brengt Ten Cate in godsnaam Ogararu erin voor Heitinga en godverdomme geen Rosenberg of iemand anders die vaker in z'n leven voorin heeft gestaan? Het is notabene 1-1! Twente kwam met 1,5 neger over middenlijn, dan mag je toch wel een aanvaller er in brengen?
heb jij wel eens op doel gestaan?quote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar hij staat er echt bij en kijkt er naar, terwijl die bal toch echt in zijn hoek komt.
kenker, die bal gaat met de snelheid van het licht het kruis inquote:Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar hij staat er echt bij en kijkt er naar, terwijl die bal toch echt in zijn hoek komt.
Mooiquote:Op zondag 19 november 2006 19:52 schreef VoreG het volgende:
Van Geel bij Studio Voetbal vanavond, of was dat al gezegd
Dat is VI bij rtlquote:Op zondag 19 november 2006 20:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mooi![]()
Kunnen we ergens een vraag mailen, wil wel ff zeggen dat er een rechtsbuiten bij moet![]()
Daarom wordt psv dit jaar weer kampioen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik baal er nog steeds van. Gelijk spelen tegen een subtopper thuis is dodelijk voor de kampioenswedstrijd.
Waarom wint psv dit soort klotepotten wel altijd en Ajax incidenteel niet. Kutzooi.![]()
Heeft er niks mee te maken. Het verschil tussen Ajax en PSV zit em in de wedstrijd van vorige week.quote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik baal er nog steeds van. Gelijk spelen tegen een subtopper thuis is dodelijk voor de kampioenswedstrijd.
Waarom wint psv dit soort klotepotten wel altijd en Ajax incidenteel niet. Kutzooi.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 20:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daarom wordt psv dit jaar weer kampioen.
Ik ben er ook bang voorquote:Op zondag 19 november 2006 20:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daarom wordt psv dit jaar weer kampioen.
Tsja, ik zie dit Ajax niet in Eindhoven winnen.quote:
Dat psv kut speelt en toch wint?quote:Op zondag 19 november 2006 20:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Het verschil tussen Ajax en PSV zit em in de wedstrijd van vorige week.
quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef twi het volgende:
Ajacieden die nu al zeggen dat PSV kampioen wordt moeten zich echt kapot schamenSchandalig met nog 21 wedstrijden en 3 punten verschil.
Slechts dat tweede, het gat van drie punten is er vooral op basis van de uitslag van vorige week. Zo slecht speelde PSV overigens niet vorige week. Het stond organisatorisch gewoon goed.quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat psv kut speelt en toch wint?
Het centrale duo onder leiding van Alex en Simons er voor stond de hele wedstrijd goed. De rest van 't elftal kreeg dat pas in de 2e helft door.quote:Op zondag 19 november 2006 20:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Slechts dat tweede, het gat van drie punten is er vooral op basis van de uitslag van vorige week. Zo slecht speelde PSV overigens niet vorige week. Het stond organisatorisch gewoon goed.
Hugo@ad.nl?quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, maar d8 misschien kan je het hier ook wel![]()
Geen bieries?quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef Sethje het volgende:
kanker dag.... zit zelf ziek thuis en dan zo'n sars wedstrijd...
Inderdaad. Dat ophemelen van PSV, bah. Als 1 van hun bepalende spelers wegvaalt, of het moraal inzakt door een botsing tussen Koeman en een speler zijn ze gewoon te pakken hoor.quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef twi het volgende:
Ajacieden die nu al zeggen dat PSV kampioen wordt moeten zich echt kapot schamenSchandalig met nog 21 wedstrijden en 3 punten verschil.
Duidelijk.quote:Op zondag 19 november 2006 16:28 schreef StarGazer het volgende:
BUITENSPELERS , Van Geel!!
Er werd toch een tukker geschopt door een jood of niet, waarna die tukkers wegmoesten?quote:Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een paupers op 416 trouwens
Er zat ook zo een kut tukker naast mij na de 0-1 ging die springen enzo en iedereen bellen
Echt irriterend
Achter me zat een kindje dat de hele tijd zat te praten *o wat jammer voor stam* *blablabla*
Ik werd echt gek daar
Ach, het is de realiteit. psv is gewoon veel efficienter met hun anti-voetbal. Ajax is zoals al jaren te wisselvallig.quote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef twi het volgende:
We missen niet alleen Babel, we missen ook een rechtsbuitenquote:Op zondag 19 november 2006 21:23 schreef koningdavid het volgende:kutzooi.
Ik merkte het tegen PSV al, we missen Babel. Hij heeft dreiging en voelt Huntelaar goed aan.
En we hebben inderdaad ook goede buitenspelers nodig.
Verder, eerlijk is eerlijk, is Twente ook gewoon een redelijke ploeg die het iedereen lastig kan maken. (zie PSV, AZ en Feyenoord)
Al 3 jaar.quote:Op zondag 19 november 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
We missen niet alleen Babel, we missen ook een rechtsbuiten![]()
Niks van gemerktquote:Op zondag 19 november 2006 21:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Er werd toch een tukker geschopt door een jood of niet, waarna die tukkers wegmoesten?
PSV moet emigreren naar Italiequote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach, het is de realiteit. psv is gewoon veel efficienter met hun anti-voetbal. Ajax is zoals al jaren te wisselvallig.
laat staan schieten uit een willekeurige positiequote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
PSV moet emigreren naar Italie
Stam kan het misschien maar beter ook laten om een vrije trap te nemen
Stam kan hem er zoals Alex inknallen hoor, soms mag hij van mij best een poging wagen. Vandaag wilde ik ook dat hij schoot, ik zat al neeeee niet Sneijder maargoedquote:Op zondag 19 november 2006 21:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
PSV moet emigreren naar Italie
Stam kan het misschien maar beter ook laten om een vrije trap te nemen
Dat lijkt mij duidelijk..... laatste twee wedstrijden blijkt wederom dat we geen wedstrijd kunnen maken.quote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ajax is zoals al jaren te wisselvallig.
Leonardo en voorzettenquote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef ericajax het volgende:
vandaag maar weer duidelijk geworden dat we behoefte hebben aan Leonardo![]()
Wanneer is Babel weer terug?quote:Op zondag 19 november 2006 21:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
We missen niet alleen Babel, we missen ook een rechtsbuiten![]()
Nwankoquote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Flikker op met leonardo
We hebben iemand nodig die iets kan forceren. Ik wil Kanu!
Ik krijg ook meer de behoefte aan het type Kanu iddquote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Flikker op met leonardo
Huntelaar is imo best in vorm, maar hij krijgt geen doelkansen dusja.quote:Op zondag 19 november 2006 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer van het resultaat. Ook jammer dat er weer veel te snel die lange bal gehamteerd wordt zodra het een beetje spannend begint te worden. Met name Emanuelson moet daar eens door Henk op gewezen worden. Verder wel positief dat er tot het einde vol voor de winst geknokt werd.
En positief dat we solide 2de staan terwijl onze spits nog in vorm moet geraken. Als die later in het seizoen op stoom komt dan zijn we niet meer te houden!
Wat hij zegt.quote:Op zondag 19 november 2006 21:52 schreef Rossoneri het volgende:
Wat heeft iedereen toch met leonardo?
Heeft een paar wedstrijdjes gevoetbalt en is meteen een of ander wereldtalent ofzo.
Tis een latente homo
Kanu is niet echt een forceerder, hoewel ik hem eeuwig dankbaar ben voor zijn invalbuurt in Wenenquote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Flikker op met leonardo
Hij is tenminste lang, en sterk aan de bal wat je wel kan gebruiken in de slotfase.quote:Op zondag 19 november 2006 21:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kanu is niet echt een forceerder, hoewel ik hem eeuwig dankbaar ben voor zijn invalbuurt in Wenen![]()
Ik had na die 0-1 al het gevoel dat we niet zouden winnenquote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Ajax de lange bal gaat hanteren dan weet je dat het niks meer wordt.
Same here, had zelfs het idee dat we niet zouden scoren.quote:Op zondag 19 november 2006 21:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik had na die 0-1 al het gevoel dat we niet zouden winnen![]()
Jonge jonge wat een doelpunt!!!quote:Op zondag 19 november 2006 22:01 schreef jna het volgende:
Jammer dat Finidi al is gestopt
Inderdaad. Volledig uit het Ajax-jargon halen dat gedoe.quote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Ajax de lange bal gaat hanteren dan weet je dat het niks meer wordt.
quote:
Wat?quote:Op zondag 19 november 2006 22:20 schreef Nashje het volgende:
Van Geel denkt dus wel aan buitenspelers
Dat mag ook wel.quote:Op zondag 19 november 2006 22:20 schreef Nashje het volgende:
Van Geel denkt dus wel aan buitenspelers
quote:Op zondag 19 november 2006 22:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sikora en Soetaers schijnen terug te komen.
quote:Op zondag 19 november 2006 22:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sikora en Soetaers schijnen terug te komen.
ik word alleen maar droevig bij deze gedachtequote:
Goed voor de verkoop van sleutelhangers hoorquote:Op zondag 19 november 2006 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik word alleen maar droevig bij deze gedachte
Nou, Soetaers gaf vandaag paar mooie voorzetjes die ik Rosales en de Mul nog niet heb zien gevenquote:Op zondag 19 november 2006 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik word alleen maar droevig bij deze gedachte
Nu pas?quote:Op zondag 19 november 2006 22:40 schreef Black-Death het volgende:
Volgens Van Gelder wil Rosales weg bij Ajax.
quote:Op maandag 20 november 2006 01:02 schreef Radegast het volgende:
Zei Van Geel nou dat er bij Ajax van de F-jes tot aan het eerste nergens meer met een '10' gespeeld wordt, en dat dat beleid is?
Als dat zo is dan ga ik nu heel hard huilen...
Daarom vind ik het ook zo raar dat iedereen Ajax zo slecht vond spelen de eerste helft. Briljant was het allemaal niet, maar het waren gewoon twee goede ploegen die tegen elkaar aan het spelen waren. Jammer dat de wedstrijd verzandde doordat Twente dit gewoon maar een helftje vol kan houden.quote:Op maandag 20 november 2006 08:49 schreef BoNi het volgende:
Verder speelde Twente (vooral de eerste helft) gewoon erg sterk en zat er niet meer in dan dit gelijkspel.
Zoiets als: "When I snap my fingers you will all be great.........?"quote:Op maandag 20 november 2006 09:08 schreef HeatWave het volgende:Rosales-loos Ajax
.
Maar ook zonder hem was het gisteren bedroevend hoor.
Ik snap wel dat men het SPEL van psv kut vindt, maar ik vind de resultaten van Ajax kut! Al veels te lang lopen die gasten uit eindhoven met een grijns op hun gezicht als ze aan dat sukkelige clubje uit Amsterdam denken, dat altijd maar een grote bek heeft maar geen flikker meer klaarspeelt.
Wanneer staat er nou eens iemand op bij Ajax die het roer ECHT omgooit? En er voor zorgt dat Ajax WEL mee kan doen met PSV.
Want (jaja, fik me maar weer af zo, lekker boeiend) dit kan gewoon niet langer, het zijn "maar" 3 punten achter. Ja, fuck off, vorige week stonden we nog VOOR op PSV.
"veranderingsproces"quote:Op maandag 20 november 2006 09:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zoiets als: "When I snap my fingers you will all be great.........?"![]()
Heb jij ooit weleens een veranderingsproces meegemaakt...?
Nee, wel van ons, WEER, in eigen huis....... waardoor ze koploper werden. En psv scoort er lekker op los weer dit weekend. Wat brengt het o zo aanvallend en mooi spelende Ajax?quote:Op maandag 20 november 2006 09:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is niet dat psv wel heeft gewonnen van twente...
Twente thuis of uit is nog wel een flink verschil natuurlijk. Uit stelt Twente doorgaans niet zo bar veel voor. Volgende week moet er gewoon gewonnen worden van Sparta en daarna uit m'n hoofd van Willem II. Daarna moeten de punten tegen AZ in Amsterdam blijven en tegen die tijd zit het wellicht een keertje niet mee voor PSV met Groningen en Vitesse uit.quote:Op maandag 20 november 2006 09:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is niet dat psv wel heeft gewonnen van twente...
Oh, wie gaat die goals dan maken? We hadden niet EEN kans gisteren. .quote:Op maandag 20 november 2006 09:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Tegen excelsior![]()
Daar winnen wij ook met minstens 4 doelpunten verschil van. Ik ben absoluut niet jaloers op psv.
Het is inderdaad een tijdje minder gegaan, maar dat draai je niet in één moment terug.quote:Op maandag 20 november 2006 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"veranderingsproces". SInds 1995 zeker...
quote:Op maandag 20 november 2006 09:08 schreef HeatWave het volgende:Rosales-loos Ajax
.
Maar ook zonder hem was het gisteren bedroevend hoor.
Ik snap wel dat men het SPEL van psv kut vindt, maar ik vind de resultaten van Ajax kut! Al veels te lang lopen die gasten uit eindhoven met een grijns op hun gezicht als ze aan dat sukkelige clubje uit Amsterdam denken, dat altijd maar een grote bek heeft maar geen flikker meer klaarspeelt.
Wanneer staat er nou eens iemand op bij Ajax die het roer ECHT omgooit? En er voor zorgt dat Ajax WEL mee kan doen met PSV.
Want (jaja, fik me maar weer af zo, lekker boeiend) dit kan gewoon niet langer, het zijn "maar" 3 punten achter. Ja, fuck off, vorige week stonden we nog VOOR op PSV.
quote:Op maandag 20 november 2006 09:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het is inderdaad een tijdje minder gegaan, maar dat draai je niet in één moment terug.
Op dit moment zitten er naar mijn idee goede mensen op de juiste plaatsen, maar dat heeft tijd nodig.
Maar ga vooral door met schreeuwen en vloeken van achter je PCtje, daar help je Ajax mee...![]()
Je basseert het hele seizoen op 1 of 2 wedstrijden. Dat is ongelooflijke bullshit natuurlijk. Ajax heeft de meeste wedstrijden wel degelijk leuk voetbal gespeeld, maar jij gaat meteen weer uit van het negatieve.quote:Op maandag 20 november 2006 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, wie gaat die goals dan maken? We hadden niet EEN kans gisteren. .
Blijven we hopen op de vrije trappen? Nee, DAT is lekker flitsend aanvallend spel zeg, nou nou... goh, wat speelt Ajax mooi verzorgd voetbal.
Oh, en kom niet aan met blessures, aan het begin van het seizoen was iedereen nog zo blij dat we elke positie MINSTENS dubbel bezet hadden.. Nou, dat zien we...
Wat je hier tikt niet nee, dus ga daar gerust mee door, als je maar niet achter mij komt zitten in het stadion om op je vingers te fluiten.quote:Op maandag 20 november 2006 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Alsof het ook maar EEN seconde invloed heeft wat men hier tikt... positief, negatief whatever
.
Ja, en?quote:Op maandag 20 november 2006 09:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je basseert het hele seizoen op 1 of 2 wedstrijden. Dat is ongelooflijke bullshit natuurlijk. Ajax heeft de meeste wedstrijden wel degelijk leuk voetbal gespeeld, maar jij gaat meteen weer uit van het negatieve.
Je ziet toch zelf ook wel dat Ajax, onder leiding van Ten Cate en Geel, een nieuwe weg heeft ingeslagen?quote:Op maandag 20 november 2006 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en?
We stonden prachtig bovenaan voor het eerst in tijden, en dat flikkeren we weer even de gracht in in 2 weken.....
En al tijden weten we niet te winnen van "dat kut spelende" psv. Dat frustreert me als ECHTE Amsterdammer behoorlijk ja. Elk jaar weer die lachende boeren in de Arena.
Zal best dat het allemaal wat overtrokken overkomt na 2 wedstrijden, maar het is eigenlijk al jaren kut he? Eerlijk antwoord geven.....
Gelukkig heb ik weinig te maken met wat jij vindt dat mag of niet magquote:Is dat niet zo, mag je daar in maart een hoop stampij over maken. Maar niet half november. Ga toch fietsen joh....
Ja, het is al jaren kut. So what, moeten we dan dat luizige spelletje van PSV gaan spelen; en elke week naar kutvoetbal kijken. Ik kan me nog herinneren dat ik zo blij was als een kind dat ik Canal+ had, kon ik eindelijk live italiaans voetbal kijken. Was ik snel van genezen: Niet om aan te zien !! Ook de topwedstrijden, 9 van de 10 keer volkomen kut. Is dat dan wat je wil, lekker Italie na gaan doen in Nederland. Leuk: in thuiswedstrijden verdedigend spelen, wachten op een counter of standaardsituatie en dan met 2-0 winnen.. tof !quote:Op maandag 20 november 2006 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en?
We stonden prachtig bovenaan voor het eerst in tijden, en dat flikkeren we weer even de gracht in in 2 weken.....
En al tijden weten we niet te winnen van "dat kut spelende" psv. Dat frustreert me als ECHTE Amsterdammer behoorlijk ja. Elk jaar weer die lachende boeren in de Arena.
Zal best dat het allemaal wat overtrokken overkomt na 2 wedstrijden, maar het is eigenlijk al jaren kut he? Eerlijk antwoord geven.....
Ja, het duurt allemaal te langquote:Op maandag 20 november 2006 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het is misschien niet mooi, maar ze pakken prijzen.
Prima dat Ajax MOOI wil spelen, maar dat kan alleen als je er de mensen voor hebt, en die hebben we blijkbaar niet....
PSV staat jaar in jaar uit met de schaal in de hand en tegenwoordig doen ze het ook ok in de CL.
En "het grote Ajax"? Dat moddert al jaren aan, verliest steevast van die oh zo slecht spelende boeren, en mag het fijn in de UEFA proberen, waar ze ook kut spelen.
Prima dat we zogenaamd in opbouw zijn, maar dat zijn we al veels te lang. Natuurlijk is het nu opnieuw met HtC, maar dat is dus poging 23439834 van de laatste jaren.
Hoop dat het hem lukt hoor, maar opbouwen is nog geen excuus om OPEENS (want ja, we hebben wel redelijk gespeeld dit seizoen) weer volkomen kut te spelen en in 1 week 5 punten te verspelen.
Heb je beide wedstrijden uberhaupt in zijn geheel gezien?quote:Op maandag 20 november 2006 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het is misschien niet mooi, maar ze pakken prijzen.
Prima dat Ajax MOOI wil spelen, maar dat kan alleen als je er de mensen voor hebt, en die hebben we blijkbaar niet....
PSV staat jaar in jaar uit met de schaal in de hand en tegenwoordig doen ze het ook ok in de CL.
En "het grote Ajax"? Dat moddert al jaren aan, verliest steevast van die oh zo slecht spelende boeren, en mag het fijn in de UEFA proberen, waar ze ook kut spelen.
Prima dat we zogenaamd in opbouw zijn, maar dat zijn we al veels te lang. Natuurlijk is het nu opnieuw met HtC, maar dat is dus poging 23439834 van de laatste jaren.
Hoop dat het hem lukt hoor, maar opbouwen is nog geen excuus om OPEENS (want ja, we hebben wel redelijk gespeeld dit seizoen) weer volkomen kut te spelen en in 1 week 5 punten te verspelen.
Over paniek gesproken zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |