Nu pas?quote:Op zondag 19 november 2006 22:40 schreef Black-Death het volgende:
Volgens Van Gelder wil Rosales weg bij Ajax.
quote:Op maandag 20 november 2006 01:02 schreef Radegast het volgende:
Zei Van Geel nou dat er bij Ajax van de F-jes tot aan het eerste nergens meer met een '10' gespeeld wordt, en dat dat beleid is?
Als dat zo is dan ga ik nu heel hard huilen...
Daarom vind ik het ook zo raar dat iedereen Ajax zo slecht vond spelen de eerste helft. Briljant was het allemaal niet, maar het waren gewoon twee goede ploegen die tegen elkaar aan het spelen waren. Jammer dat de wedstrijd verzandde doordat Twente dit gewoon maar een helftje vol kan houden.quote:Op maandag 20 november 2006 08:49 schreef BoNi het volgende:
Verder speelde Twente (vooral de eerste helft) gewoon erg sterk en zat er niet meer in dan dit gelijkspel.
Zoiets als: "When I snap my fingers you will all be great.........?"quote:Op maandag 20 november 2006 09:08 schreef HeatWave het volgende:Rosales-loos Ajax
.
Maar ook zonder hem was het gisteren bedroevend hoor.
Ik snap wel dat men het SPEL van psv kut vindt, maar ik vind de resultaten van Ajax kut! Al veels te lang lopen die gasten uit eindhoven met een grijns op hun gezicht als ze aan dat sukkelige clubje uit Amsterdam denken, dat altijd maar een grote bek heeft maar geen flikker meer klaarspeelt.
Wanneer staat er nou eens iemand op bij Ajax die het roer ECHT omgooit? En er voor zorgt dat Ajax WEL mee kan doen met PSV.
Want (jaja, fik me maar weer af zo, lekker boeiend) dit kan gewoon niet langer, het zijn "maar" 3 punten achter. Ja, fuck off, vorige week stonden we nog VOOR op PSV.
"veranderingsproces"quote:Op maandag 20 november 2006 09:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zoiets als: "When I snap my fingers you will all be great.........?"![]()
Heb jij ooit weleens een veranderingsproces meegemaakt...?
Nee, wel van ons, WEER, in eigen huis....... waardoor ze koploper werden. En psv scoort er lekker op los weer dit weekend. Wat brengt het o zo aanvallend en mooi spelende Ajax?quote:Op maandag 20 november 2006 09:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is niet dat psv wel heeft gewonnen van twente...
Twente thuis of uit is nog wel een flink verschil natuurlijk. Uit stelt Twente doorgaans niet zo bar veel voor. Volgende week moet er gewoon gewonnen worden van Sparta en daarna uit m'n hoofd van Willem II. Daarna moeten de punten tegen AZ in Amsterdam blijven en tegen die tijd zit het wellicht een keertje niet mee voor PSV met Groningen en Vitesse uit.quote:Op maandag 20 november 2006 09:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is niet dat psv wel heeft gewonnen van twente...
Oh, wie gaat die goals dan maken? We hadden niet EEN kans gisteren. .quote:Op maandag 20 november 2006 09:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Tegen excelsior![]()
Daar winnen wij ook met minstens 4 doelpunten verschil van. Ik ben absoluut niet jaloers op psv.
Het is inderdaad een tijdje minder gegaan, maar dat draai je niet in één moment terug.quote:Op maandag 20 november 2006 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"veranderingsproces". SInds 1995 zeker...
quote:Op maandag 20 november 2006 09:08 schreef HeatWave het volgende:Rosales-loos Ajax
.
Maar ook zonder hem was het gisteren bedroevend hoor.
Ik snap wel dat men het SPEL van psv kut vindt, maar ik vind de resultaten van Ajax kut! Al veels te lang lopen die gasten uit eindhoven met een grijns op hun gezicht als ze aan dat sukkelige clubje uit Amsterdam denken, dat altijd maar een grote bek heeft maar geen flikker meer klaarspeelt.
Wanneer staat er nou eens iemand op bij Ajax die het roer ECHT omgooit? En er voor zorgt dat Ajax WEL mee kan doen met PSV.
Want (jaja, fik me maar weer af zo, lekker boeiend) dit kan gewoon niet langer, het zijn "maar" 3 punten achter. Ja, fuck off, vorige week stonden we nog VOOR op PSV.
quote:Op maandag 20 november 2006 09:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het is inderdaad een tijdje minder gegaan, maar dat draai je niet in één moment terug.
Op dit moment zitten er naar mijn idee goede mensen op de juiste plaatsen, maar dat heeft tijd nodig.
Maar ga vooral door met schreeuwen en vloeken van achter je PCtje, daar help je Ajax mee...![]()
Je basseert het hele seizoen op 1 of 2 wedstrijden. Dat is ongelooflijke bullshit natuurlijk. Ajax heeft de meeste wedstrijden wel degelijk leuk voetbal gespeeld, maar jij gaat meteen weer uit van het negatieve.quote:Op maandag 20 november 2006 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, wie gaat die goals dan maken? We hadden niet EEN kans gisteren. .
Blijven we hopen op de vrije trappen? Nee, DAT is lekker flitsend aanvallend spel zeg, nou nou... goh, wat speelt Ajax mooi verzorgd voetbal.
Oh, en kom niet aan met blessures, aan het begin van het seizoen was iedereen nog zo blij dat we elke positie MINSTENS dubbel bezet hadden.. Nou, dat zien we...
Wat je hier tikt niet nee, dus ga daar gerust mee door, als je maar niet achter mij komt zitten in het stadion om op je vingers te fluiten.quote:Op maandag 20 november 2006 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Alsof het ook maar EEN seconde invloed heeft wat men hier tikt... positief, negatief whatever
.
Ja, en?quote:Op maandag 20 november 2006 09:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je basseert het hele seizoen op 1 of 2 wedstrijden. Dat is ongelooflijke bullshit natuurlijk. Ajax heeft de meeste wedstrijden wel degelijk leuk voetbal gespeeld, maar jij gaat meteen weer uit van het negatieve.
Je ziet toch zelf ook wel dat Ajax, onder leiding van Ten Cate en Geel, een nieuwe weg heeft ingeslagen?quote:Op maandag 20 november 2006 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en?
We stonden prachtig bovenaan voor het eerst in tijden, en dat flikkeren we weer even de gracht in in 2 weken.....
En al tijden weten we niet te winnen van "dat kut spelende" psv. Dat frustreert me als ECHTE Amsterdammer behoorlijk ja. Elk jaar weer die lachende boeren in de Arena.
Zal best dat het allemaal wat overtrokken overkomt na 2 wedstrijden, maar het is eigenlijk al jaren kut he? Eerlijk antwoord geven.....
Gelukkig heb ik weinig te maken met wat jij vindt dat mag of niet magquote:Is dat niet zo, mag je daar in maart een hoop stampij over maken. Maar niet half november. Ga toch fietsen joh....
Ja, het is al jaren kut. So what, moeten we dan dat luizige spelletje van PSV gaan spelen; en elke week naar kutvoetbal kijken. Ik kan me nog herinneren dat ik zo blij was als een kind dat ik Canal+ had, kon ik eindelijk live italiaans voetbal kijken. Was ik snel van genezen: Niet om aan te zien !! Ook de topwedstrijden, 9 van de 10 keer volkomen kut. Is dat dan wat je wil, lekker Italie na gaan doen in Nederland. Leuk: in thuiswedstrijden verdedigend spelen, wachten op een counter of standaardsituatie en dan met 2-0 winnen.. tof !quote:Op maandag 20 november 2006 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en?
We stonden prachtig bovenaan voor het eerst in tijden, en dat flikkeren we weer even de gracht in in 2 weken.....
En al tijden weten we niet te winnen van "dat kut spelende" psv. Dat frustreert me als ECHTE Amsterdammer behoorlijk ja. Elk jaar weer die lachende boeren in de Arena.
Zal best dat het allemaal wat overtrokken overkomt na 2 wedstrijden, maar het is eigenlijk al jaren kut he? Eerlijk antwoord geven.....
Ja, het duurt allemaal te langquote:Op maandag 20 november 2006 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het is misschien niet mooi, maar ze pakken prijzen.
Prima dat Ajax MOOI wil spelen, maar dat kan alleen als je er de mensen voor hebt, en die hebben we blijkbaar niet....
PSV staat jaar in jaar uit met de schaal in de hand en tegenwoordig doen ze het ook ok in de CL.
En "het grote Ajax"? Dat moddert al jaren aan, verliest steevast van die oh zo slecht spelende boeren, en mag het fijn in de UEFA proberen, waar ze ook kut spelen.
Prima dat we zogenaamd in opbouw zijn, maar dat zijn we al veels te lang. Natuurlijk is het nu opnieuw met HtC, maar dat is dus poging 23439834 van de laatste jaren.
Hoop dat het hem lukt hoor, maar opbouwen is nog geen excuus om OPEENS (want ja, we hebben wel redelijk gespeeld dit seizoen) weer volkomen kut te spelen en in 1 week 5 punten te verspelen.
Heb je beide wedstrijden uberhaupt in zijn geheel gezien?quote:Op maandag 20 november 2006 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het is misschien niet mooi, maar ze pakken prijzen.
Prima dat Ajax MOOI wil spelen, maar dat kan alleen als je er de mensen voor hebt, en die hebben we blijkbaar niet....
PSV staat jaar in jaar uit met de schaal in de hand en tegenwoordig doen ze het ook ok in de CL.
En "het grote Ajax"? Dat moddert al jaren aan, verliest steevast van die oh zo slecht spelende boeren, en mag het fijn in de UEFA proberen, waar ze ook kut spelen.
Prima dat we zogenaamd in opbouw zijn, maar dat zijn we al veels te lang. Natuurlijk is het nu opnieuw met HtC, maar dat is dus poging 23439834 van de laatste jaren.
Hoop dat het hem lukt hoor, maar opbouwen is nog geen excuus om OPEENS (want ja, we hebben wel redelijk gespeeld dit seizoen) weer volkomen kut te spelen en in 1 week 5 punten te verspelen.
Over paniek gesproken zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |