Enkel de aanduiding horror, of is bijvoorbeeld een Shaun Of The Dead waar toevallig horror naast de belangrijkere comedy-aanduiding staat ook toelaatbaar?quote:Aangezien er altijd veel verschillende meningen zijn over wat nou een horror film is en wat niet (en nee je hoeft me niet op de definitie in het woordenboek te wijzen, want die is te subjectief om bruikbaar te zijn ), de volgende regel: Een film wordt in dit toernooi beschouwd als horror-film als het horror genre op IMDB is toegekend aan de film. Dus het zou fijn zijn als we de "dat is geen horror!" discussies achterwege laten.
naja, ik laat films als Army of Darkness ook toe, dus deze mag je ook nomineren als je dat een goede horror-film vindt. Maar als je het zelf weinig te maken vindt hebben met horror, zo klinkt het althans als je toevallig neerzet, dan lijkt het me dat je die niet wil nominerenquote:Op zondag 19 november 2006 02:35 schreef fabianf het volgende:
[..]
Enkel de aanduiding horror, of is bijvoorbeeld een Shaun Of The Dead waar toevallig horror naast de belangrijkere comedy-aanduiding staat ook toelaatbaar?
Hoe kan ik zo'n mooie blauwe filmtitel maken, wat meteen ook een link is naar IMDB?quote:Op zondag 19 november 2006 01:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bij het nomineren wil ik naast de titel van de film ook het releasejaar en/of als het kan een link naar IMDB.
Nominatieronde eindigt: 26-11-2006 19:59:59
]url=linknaarimdb[ titel van film ]/url[quote:Op zondag 19 november 2006 09:42 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoe kan ik zo'n mooie blauwe filmtitel maken, wat meteen ook een link is naar IMDB?
dank je, weer wat opgestoken vandaagquote:Op zondag 19 november 2006 10:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
]url=linknaarimdb[ titel van film ]/url[
haakjes uiteraard omdraaien
Ja.quote:
Deel 2 wel, deel 3 niet. Deel 2 keek ik alleen voor Tiffani (Amber) Thiessen en die ging er al aan na 5 minutenquote:Op zondag 19 november 2006 14:03 schreef cwk het volgende:
Zelfs van de Dusk till Dawn reeks? Die is wel echt gigaaaantisch kut. (De vervolgen dan hé)
steunquote:Op zondag 19 november 2006 14:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
alle posts tot 19-11 14:20 zijn meegenomen
Films die nog steun nodig hebben:
Anatomie
Arachnophobia
Boys from Brazil, The
Cat People
Dead End
End of Days
Frailty
Jesus Christ Vampire Hunter
Kaidan
Killer Klowns from Outer Space
Koroshiya 1(Ichi the Killer)
May
Night of the Hunter, The
Re-Animator
Return of the Living Dead
Ringu
Toxic Avenger, The
Vampaia hantâ D
Vampires
Grappig, ik had gewoon via Powersearch laten zoeken op Horror en toen kwam 'ie er uit rollen. Maar hij hoeft er van mij niet per se in.quote:Op zondag 19 november 2006 14:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
alle posts tot 19-11 14:20 zijn meegenomen
Films die geen horror zijn volgens IMDB en dus niet mee mogen doen:
Blue Velvet
Volgens mij vindt IMDB die ook geen horror.quote:Memories of Murder
Steun. Niet omdat ze zo ongelooflijk sterk zijn of omdat ze allemaal zo horror zijn (dat moet organisator maar bepalen), maar omdat ik ze gezien heb.quote:Op zondag 19 november 2006 14:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
Alien³
Arachnophobia
Beetle Juice
Christine
Cube 2: Hypercube
Dolls
El Espinazo del Diablo
End of Days
Faculty, The
Hills Have Eyes, The
In the Mouth of Madness
Incredible Shrinking Man, The
Jeepers Creepers
Koroshiya 1(Ichi the Killer)
Re-Animator
Scary Movie
Twin Peaks: Fire Walk With Me
Oh ja mijn fout. Ik herrinerde me dat er zoveel genre's aan vast zaten, nam aan dat horror er ook wel een van was.quote:Op zondag 19 november 2006 14:54 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij vindt IMDB die ook geen horror.
Bij deze mijn steun. Vermakelijke film!quote:Op zondag 19 november 2006 15:08 schreef PDOA het volgende:
The Ninth Gate heb ik nog niet gezien.
Ik vind ze ook niet echt horror, maar als iemand anders vindt van wel en IMDB steunt ze, mogen ze meedoen. Ik kan ze echt niet allemaal zelf gaan toetsen of ik het horror vind of niet en daarom dus deze regel. Ik neem aan dat iedereen begrijpt dat het om de beste Horror-film gaat en dus geen films nomineert die hij/zij zelf geen horror vindt.quote:Op zondag 19 november 2006 15:01 schreef PDOA het volgende:
Ichi The Killer is geen horror.
Sowieso een paar rare keuzes in die lijstjes: War of the Worlds, Twin Peaks, Scary Movie, Izo, Dead Calm, Aliens Vs Predator... Wtf man, dit is toch geen horror???
Persoonlijk dacht ik dezequote:Op zondag 19 november 2006 15:25 schreef Nepthys het volgende:
Even voor de zekerheid: ik neem aan dat jullie met Nightwatch die Russische film bedoelen en niet de remake van Nattevagten?
de 1946 versie neem ik aan?quote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef cwk het volgende:
Nomineer ook The Spiral Staircase, mooi gelegenheid om die er eens in te drukken.
Uiteraardquote:
Hij was wel genomineerd, dat is die remake waar ze het over hebben.quote:Op zondag 19 november 2006 15:26 schreef cwk het volgende:
[..]
Persoonlijk dacht ik deze
edit: ik begrijp dat ie dus niet genomineerd is, bij deze dus.
Mwja, maar straks wordt er een film uitgeroepen tot winnaar die eigenlijk helemaal geen horror is!quote:Op zondag 19 november 2006 15:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet echt horror, maar als iemand anders vindt van wel en IMDB steunt ze, mogen ze meedoen. Ik kan ze echt niet allemaal zelf gaan toetsen of ik het horror vind of niet en daarom dus deze regel. Ik neem aan dat iedereen begrijpt dat het om de beste Horror-film gaat en dus geen films nomineert die hij/zij zelf geen horror vindt.
2000 of 1985 versie?quote:Op zondag 19 november 2006 20:06 schreef Luutgaert het volgende:
Vampaia hantâ D
Ah jah jaartal vergeten.quote:Op zondag 19 november 2006 21:25 schreef cwk het volgende:
Vampire hunter D was door mij al genomineerd Samuel, Neptyhs ondersteunde em dacht ik.
Ik ondersteun ze hierbij gewoon allebei.quote:Op zondag 19 november 2006 21:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ah jah jaartal vergeten.
Vampire Hunter D: Bloodlust (2000) is idd al genomineerd en ondersteund
Vampire Hunter D (1985) alleen genomineerd en misschien ondersteund als lutgaert me verteld welke versie hij ondersteund
Is dat Stephen King's Graveyard Shift (1990) of die andere Graveyard Shift (1987) ?quote:Op maandag 20 november 2006 00:28 schreef StefanP het volgende:
Graveyard Shift is nog niet genoemd? Stel heidenen.
Jaaaah!quote:Op maandag 20 november 2006 01:03 schreef Isabeau het volgende:
Plan 9 from Outer Space (1959)
Misschien wel de slechtste horror ooit gemaakt. Natuurlijk van Edward Wood
Klik hier om de hele film te bekijken
Net even helemaal gekeken (hij staat volledig op googlevideo's) en hij blijft briljantquote:Op maandag 20 november 2006 01:44 schreef Nepthys het volgende:
Jaaaah!Eigenlijk te leuk om niet te ondersteunen. Bij dezen dus.
(I Bought a Vampire Motorcycle was trouwens ook al ondersteund)
Sorry - Stephen King's Graveyard Shift.quote:Op maandag 20 november 2006 00:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat Stephen King's Graveyard Shift (1990) of die andere Graveyard Shift (1987) ?
Oh, en hoe zit het hiermee?quote:Op zondag 19 november 2006 12:38 schreef Durbin het volgende:
Het lijkt me dat Carpenter's Cigarette Burns niet mag? Dat is een aflevering uit de Masters of Horror-serie.
Hoewel ik die zelf genomineerd heb, laat ik die bij nader inzien maar niet toe, omdat het een aflevering van een tv serie is.quote:Op maandag 20 november 2006 04:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, en hoe zit het met John Carpenter's Cigarette Burns?
Bij deze ondersteunt, samen met Strangeland.quote:
En vele andere films, waaronder Versus.quote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef cwk het volgende:
Dat is severed
Die heb ik hier nog wel liggen, dus bij deze ondersteund.quote:
ik weet niet of dat een titel is om trots op te zijnquote:Op maandag 20 november 2006 23:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
De slasher die stiekem 4 jaar eerder was dan Halloween en eigenlijk meer recht heeft op de titel "moeder (of vader) van alle slashers".
Ik wil niet achter SOK aan lopen, maar naar mijn mening is dit één van de beste slashers.quote:Op maandag 20 november 2006 23:50 schreef ranja het volgende:
My Bloody Valentine (1981) ben ik nog altijd benieuwd naar vanwege de band met dezelfde naam. Heeft natuurlijk weinig met elkaar te maken, maar toch. Maar dus geen ondersteuning.
Ondersteunt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Don't Go in the House 1980 (deze is best naar inderdaad)
Street Trash 1987
The Dead Zone 1983
Riding the Bullet 2004
Children of the Corn 1984
The Night Flier 1997
The Call of Cthulhu 2005
Geen idee, het aantal titels binnen 2 dagen gaat al mijn verwachtingen te bovenquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:10 schreef cwk het volgende:
Jezus wat een tyfuswerk wordt dit Samuel. Is er ooit zo'n groot tournament gehouden?
japanse film met kung fu zombies in een bos dat is Versus!!! severed is een amerikaanse film met zombies nou ja... zombies.. in een bosquote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef cwk het volgende:
Dat is severed
Er zijn wel meer films in dit toernooi die meerdere verhalen bevatten. Enige reden dat MOH afleveringen niet meedoen is dat het officieel afleveringen van een tv-serie zijn. Als je vindt dat films als Body Bags niet mee horen te doen stem je ze er maar uit in de rondesquote:Op woensdag 22 november 2006 02:03 schreef PDOA het volgende:
Body Bags bestaat eigenlijk uit 3 korte films. Lijkt me niet dat dat mag, anders kun je Imprint en de rest van de Masters of Horror reeks ook wel nomineren.
Steun.quote:Op woensdag 22 november 2006 01:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Films die nog ondersteuning nodig hebben: (156)
Demon Seed 1977
King Kong 1933
Lawnmower Man, The 1992
White Noise 2005
Als dat Freaks uit 1932 is, steun ik die ook. Anders nomineer ik hem gewoon nog.quote:Freak ????
Ik bedoelde dan ook de (min of meer) serieuze slashers zoals Halloween, niet Scream 16 en I'm trying to forget what you did last summer.quote:Op maandag 20 november 2006 23:31 schreef ranja het volgende:
[..]
ik weet niet of dat een titel is om trots op te zijnde meeste slashers zet ik eerder onder comedy dan horror
Ha, ik vind Scream (eigenlijk alle 3) een stuk beter dan Halloween, juist omdat het zichzelf niet serieus neemt. Serieuze slashers (dat is dus wat anders dan serieus bedoelde) heb ik nog niet gezien volgens mij.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik bedoelde dan ook de (min of meer) serieuze slashers zoals Halloween, niet Scream 16 en I'm trying to forget what you did last summer.
Zwakker dan deel 1, maar niet zwakker dan elke Halloween aflevering (vind ik).quote:Op woensdag 22 november 2006 10:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
De eerste Scream is nog wel prettig tongue-in-cheek, de vervolgen vond ik echt enorm zwak.
zeker niet dan elk deel van de halloween serie maar wel zwakker dan deel 1 (vind ik dan) overigens ook zwakker dan deel 1 van de Friday the 13th serie het enige deel uit de serie wat enigzins serieus isquote:Op woensdag 22 november 2006 10:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Zwakker dan deel 1, maar niet zwakker dan elke Halloween aflevering (vind ik).
Deel 3 was een parodie op een parodie.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Zwakker dan deel 1, maar niet zwakker dan elke Halloween aflevering (vind ik).
quote:Op zondag 19 november 2006 01:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nominatieronde eindigt: 26-11-2006 19:59:59
Jammer dat nog steeds de uncut print niet aan ons is besteedquote:Op maandag 20 november 2006 23:56 schreef Durbin het volgende:
Ik wil niet achter SOK aan lopen, maar naar mijn mening is dit één van de beste slashers.
ondersteundquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:29 schreef Durbin het volgende:
Laatste nominaties:
Friday the 13th Part 2
Friday the 13th Part III
Friday the 13th: The Final Chapter
Friday the 13th Part VI: Jason Lives
Uiteraard. Sterker nog, die is op het moment een van de 128 geplaatste films die sowieso aan de eindronde mee mogen doen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:03 schreef kinky_queen het volgende:
Dus CARNIVAL OF SOULS red het ook? great
![]()
ja maar dan wel de remake(1998) natuurlijk het origineel is maar niksquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:03 schreef kinky_queen het volgende:
Dus CARNIVAL OF SOULS red het ook? great
![]()
Laat ik die dan ook maar ondersteunenquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:57 schreef California het volgende:
Ik wil Cronos (Guillermo del Toro) nogwel even nomineren.
gezien de hoeveelheid die ik alleen al heb gezien zou het me zwaar tegevallen als KQ niet alles heeft gezienquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:39 schreef cwk het volgende:
Vraag me af K_Q. Hoeveel heb jij gezien van de genomineerden?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Films die nog ondersteuning nodig hebben: (79)
Graveyard Shift 1990
Lair of the White Worm 1988
Resurrected, The 1992
Het heeft weinig zin om Graveyard Shift te nomineren, aangezien deze met een 3.5 bij IMDB toch meteen weer is uitgeschakeld. H.P.Lovecraft's Resurrected lijkt me wel interessant, maar ik zie geen mogelijkheid om die op korte termijn in mijn bezit te krijgen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:12 schreef StefanP het volgende:
[..]
![]()
Ik zie dat men enkel weer de gemiddelde cliche horrorfilms kent en de rest niet...
House of Wax staat er trouwens 2x in!quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je voorkeur bold maken of als enige laten staan
En alleen stemmen als je beide films hebt gezien natuurlijk!
* De voorronde!
5. Evil Aliens
11. Dagon
15. Creep
20. Ravenous
33. Dog Soldiers
39. Cat People
41. May
44. Land of the Dead
47. Ginger Snaps
50. Haute tension (High Tension)
67. Warlock
68. House of Wax
81. Cabin Fever
93. Basket Caste
95. Howling, The
99. House of Wax
105. Darkness
108. Bunker, The
110. Predator 2
112. Blair Witch Project, The
117. Resident Evil
118. 2001 Maniacs
123. John Carpenter's In the Mouth of Madness
quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
37 films met de laagste IMDB-cijfers vallen voor de voorronde al af.
Stacy 2001
quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je voorkeur bold maken of als enige laten staan
En alleen stemmen als je beide films hebt gezien natuurlijk!
* De voorronde!
6. Night Flier, The (1997) vs. Hellraiser (1987)
8. Stigmata (1999) vs. Rocky Horror Picture Show, The (1975)
10. From Dusk Till Dawn (1996) vs. Demon Seed (1977)
112. Hellbound: Hellraiser II (1988) vs. Tommyknockers, The (1993)
13. Gift, The (2000) vs. American Psycho (2000)
32. Haunted Mansion, The (2003) vs. AVP: Alien vs. Predator (2004)
35. It (1990) vs. Hollow Man (2000)
42. Friday the 13th Part 2 (1981) vs. Silent Hill (2006)
46. End of Days (1999) vs. Christine (1983)
48. Last House on the Left, The (1972) vs. Gothika (2003)
49. Cell, The (2000) vs. Frankenstein (1994)
53. Texas Chainsaw Massacre 2, The (1986) vs. Halloween II (1981)
67. Warlock (1989) vs. Candyman (1992)
70. I Spit on Your Grave (1978) vs. Friday the 13th (1980)
99. Cube 2: Hypercube (2002) vs. House of Wax (2005)
107. Hills Have Eyes, The (2006) vs. Faculty, The (1998)
110. Predator 2 (1990) vs. Friday the 13th: The Final Chapter (1984)
111. Firestarter (1984) vs. Boys from Brazil, The (1978)
112. Mummy, The (1999) vs. Blair Witch Project, The (1999)
115. Scream II (1997) vs. Flatliners (1990)
117. Blade (1998) vs. Resident Evil (2002)
120. Children of the Corn (1984) vs. Needful Things (1993)
124. Hellraiser III: Hell on Earth (1992) vs. Cursed (2005)
126. Final Destination 3 (2006) vs. Scream III (2000)
127. Wishmaster (1997) vs. Street Trash (1987)
Hmmm... er zijn er 37 afgevallen op IMDB-cijfer (4,5 of lager geloof ik) en nog een paar die volgens IMDB geen horror waren (Blue Velvet, Memories of Murder, Se7en, The Sixth Sense, The Silence of the Lambs, The Mothman Prophecies). De rest zou of in deze voorronde moeten zitten of bij de 128 films die geen voorronde hoeven te doen. Welke films mis jij dan?quote:Op zondag 26 november 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
Is de voorronde ook opgedeeld? Ik zie namelijk wat films niet staan die wel zijn genomineerd en ondersteund en waarvan het cijfer hoger is dan 4,4.
Die 128 die geen voorronde hoeven te doen zijn films met een cijfer van 7,5 en hoger o.i.d. ?quote:Op zondag 26 november 2006 01:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmmm... er zijn er 37 afgevallen op IMDB-cijfer (4,5 of lager geloof ik) en nog een paar die volgens IMDB geen horror waren (Blue Velvet, Memories of Murder, Se7en, The Sixth Sense, The Silence of the Lambs, The Mothman Prophecies). De rest zou of in deze voorronde moeten zitten of bij de 128 films die geen voorronde hoeven te doen. Welke films mis jij dan?
6,9 en hoger geloof ik. Suspiriaquote:Op maandag 27 november 2006 18:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die 128 die geen voorronde hoeven te doen zijn films met een cijfer van 7,5 en hoger o.i.d. ?
Ik mis namelijk, zo even snel gezien, Suspiria en Tenebre.
Waarom zouden 'wij' anders over een film denken dan IMDb, die een gezamenlijke mening weergeeft van honderden en vaak duizenden mensen die op een film gestemd hebben. Hoe zou je anders willen sorteren?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Toch wel raar dat films met een laag cijfer op IMDB gewoon afvallen...dat heeft toch niets te maken met wat wij van de films vinden?
Je noemt het zelf in principe al. IMDB is een gezamenlijke mening, een gemiddeld cijfer, van een groot aantal votes. Daardoor worden de extreme votes eigenlijk automatisch geëlimineerd. In een tournament als deze gaat het juist meestal om een beperkt aantal stemmen, waardoor de extreme votes een grotere uitwerking op de uitslag kunnen hebben. Een film kan een 2.3 bij IMDB hebben, maar als bijvoorbeeld AntiChrist en ik als enigen een stem uitbrengen ten gunste van die film, dan is die al door, ondanks de (soms duizenden) lage votes bij IMDB.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:44 schreef Mainport het volgende:
[..]
Waarom zouden 'wij' anders over een film denken dan IMDb, die een gezamenlijke mening weergeeft van honderden en vaak duizenden mensen die op een film gestemd hebben. Hoe zou je anders willen sorteren?
Precies, en daarmee is de vraag beantwoord.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:14 schreef Durbin het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat rangschikking op basis van IMDB de meest praktische oplossing was om het deelnemende aantal films te beperken.
Lijkt me dat die al is geplaatst.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:15 schreef kinky_queen het volgende:
Ik vat ff niet waarom EVIL DEAD er niet tussen staat... maar tis al laat natuurlijk...
Ik vond het ook raar; niet zozeer omdat het IMDB-cijfer gehanteerd is, maar meer omdat ik niet in zag waarom er überhaupt films moesten afvallen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Toch wel raar dat films met een laag cijfer op IMDB gewoon afvallen...dat heeft toch niets te maken met wat wij van de films vinden?
ik schrok ook even totdat ik verder las en zag dat het om de voorronde ging.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:41 schreef Doff het volgende:
Het valt me trouwens van je mee dat die fim de enige is die je mist
Ik mis dus Plan 9 from outer spacequote:Op woensdag 29 november 2006 01:15 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vond het ook raar; niet zozeer omdat het IMDB-cijfer gehanteerd is, maar meer omdat ik niet in zag waarom er überhaupt films moesten afvallen.
Maar ja, ik begrijp wel meer niet, zoals waarom KQ mijn nominatie van Blood and Black Lace niet ondersteund heeft...
Had ik idd moeten doen, maar ik heb niet de hele thread doorgenomenquote:Op woensdag 29 november 2006 01:15 schreef Sokolsky het volgende:
Maar ja, ik begrijp wel meer niet, zoals waarom KQ mijn nominatie van Blood and Black Lace niet ondersteund heeft...
Dan heeft "God" ook nog kans met Bubba Ho-Tep, The Woods, Maniac Cop, Waxwork II: Lost in Time & Darkman.quote:Op woensdag 29 november 2006 07:59 schreef AntiChrist het volgende:
Bruce "GOD" Campbell for the win!
Ik vind het ook niet zo'n topper, maar het was een 6½ ofzo, dus ik heb 'm er maar tussen gezet.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:19 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Had ik idd moeten doen, maar ik heb niet de hele thread doorgenomen
![]()
Ik dacht trouwens dat jij dat niet zo'n topper vind?
Uiteindelijk zullen films met het hoogste cijfer uiteindelijk toch in de laatste rondes komen. Wie weet zou een of ander obscuur filmpje tot de tweede ronde doordringen, dan ligt ie er toch de volgende weer uit. Prima systeem dit.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:14 schreef Durbin het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat rangschikking op basis van IMDB de meest praktische oplossing was om het deelnemende aantal films te beperken.
heiligschennis!! boy eats girl boven een film met Bruce "GOD" Campbell prefererenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:45 schreef Durbin het volgende:
Update:
51. Maniac Cop (1988) vs. Boy Eats Girl (2005)
Ik kan wel gewoon achter jou aanlopen, maar daar is ook niemand bij gebaat.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
heiligschennis!! boy eats girl boven een film met Bruce "GOD" Campbell prefereren
ja gelukkig zijn er mensen die een film met Bruce "GOD" Campbell wel op waarde weten te schattenquote:Op donderdag 30 november 2006 10:43 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik kan wel gewoon achter jou aanlopen, maar daar is ook niemand bij gebaat.![]()
En ach, Maniac Cop staat altijd nog met 3-2 voor.
ja dat is het ookquote:Op donderdag 30 november 2006 12:01 schreef kinky_queen het volgende:
MAN WITH THE SCREAMING BRAIN vind ik anders een wangedrocht
![]()
Of dat wel helemaal koosjer is, moet ook nog maar bezien worden.quote:Op zondag 3 december 2006 21:15 schreef Durbin het volgende:
Een paar dingen die me opvallen:
1) Dat blijkbaar dertien mensen Demon Seed hebben gezien.
Dat is toch niet zo heel vreemdquote:Op zondag 3 december 2006 21:59 schreef Mainport het volgende:
[..]
Of dat wel helemaal koosjer is, moet ook nog maar bezien worden.
quote:Op zondag 19 november 2006 22:02 schreef Sokolsky het volgende:
Dia de la Bestia staat er twee keer in.
En ik zie nog vele update mogelijkheden, wordt dus een druk weekjequote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
* De 1e ronde!
2. Dead End (2003) vs. Cujo (1983)
5. Carrie (1976) vs. Alien³ (1992)
9. Mummy, The (1932) vs. Shining, The (1980)
12. Evil Dead, The (1981) vs. Versus (2000)
19. Army of Darkness (1982) vs. Honogurai mizu no soko kara (2002)
21. Jacob's Ladder (1990) vs. Others, The (2001)
23. Misery (1990) vs. Psycho (1960)
25. Lift, De (1983) vs. War of the Worlds, The (1953)
26. Fearless Vampire Killers, The (1967) vs. Scanners (1981)
27. Story of Ricky, The (1991) vs. Haunting, The (1963)
30. Fright Night (1985) vs. Freddy vs. Jason (2003)
32. Undead (2003) vs. Dawn of the Dead (2004)
36. Devil's Rejects, The (2005) vs. Candyman (1992)
37. Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles (1994) vs. Ginger Snaps (2000)
38. Killer Klowns from Outer Space (1988) vs. It (1990)![]()
42. Invasion of the Body Snatchers (1978) vs. Hellraiser (1987)
44. Frankenstein (1994) vs. Brood, The (1979)
45. Day Of The Dead (1985) vs. Shaun of the Dead (2004)
48. Idle Hands (1999) vs. Woods, The (2006)
49. Ring, The (2002) vs. Pitch Black (2000)
51. Dagon (2001) vs. Bad Taste (1987)
57. Calvaire (2004) vs. Bubba Ho-tep (2002)
60. Suspiria (1977) vs. Ghostbusters II (1989)
61. Thing, The (1982) vs. Wrong Turn (2003)
64. Lost Boys, The (1987) vs. Cube (1997)
69. Hole, The (2001) vs. Prophecy (1995)
71. Silent Hill (2006) vs. Opera (1987)
73. Silver Bullet (1985) vs. Aliens (1986)
74. Sometimes They Come Back (1991) vs. House of Wax (2005)
76. Nosferatu: Phantom der Nacht (1979) vs. Evil Dead 2: Dead by Dawn (1987)
77. Birds, The (1963) vs. Identity (2003)
81. A Nightmare on Elm Street (1984) vs. House on Haunted Hill (1959)
82. Santa Sangre (1989) vs. Hills Have Eyes, The (2006)
86. Fallen (1998) vs. House of 1000 Corpses (2003)
88. Children of the Corn (1984) vs. Child's Play (1988)
90. Dellamorte Dellamore (Cemetery Man) (1994) vs. Changeling, The (1980)
91. King Kong (1933) vs. Texas Chain Saw Massacre, The (1974)
93. Resident Evil: Apocalypse (2004) vs. John Carpenter's In the Mouth of Madness (1995)
94. La Morte negli occhi del gatto (Seven Deaths in the Cat's Eye) (1973) vs. Dreamcatcher (2003)
95. Re-Animator (1985) vs. Jaws (1975)
99. Tenebrae (1982) vs. AVP: Alien vs. Predator (2004)
101. Final Destination 3 (2006) vs. Scream II (1997)
106. Saam gaang yi (Three... Extremes) (2004) vs. Dawn of the Dead (1978)
107. From Dusk Till Dawn (1996) vs. Braindead (1992)
109. Evil Aliens (2005) vs. Scary Movie (2000)
111. Ôdishon (Audition) (1999) vs. Ghost Ship (2002)
113. Curse of the Cat People, The (1944) vs. Ninth Gate, The (1999)
118. Predator (1987) vs. Christine (1983)
119. Halloween (1978) vs. Janghwa, Hongryeon (2003)
121. Omen, The (1976) vs. Tremors (1990)
122. Descent, The (2005) vs. Profondo rosso (Deep Red) (1975)![]()
123. Dead Zone, The (1983) vs. Sleepy Hollow (1999)
128. 28 Days Later... (2002) vs. Haute tension (High Tension) (2003)
Zondag 10 december om 20:00.quote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
Wanneer sluit deze ronde? Ik wil deze week nog wel Le Locataire gaan kijken.
quote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
* De 1e ronde!
5. Carrie (1976) vs. Alien³ (1992)
6. Phenomena (1985) vs. Blob, The (1988)
15. Gin gwai (The Eye) (2002) vs. Craft, The (1996)
23. Misery (1990) vs. Psycho (1960)
25. Lift, De (1983) vs. War of the Worlds, The (1953)
27. Story of Ricky, The (1991) vs. Haunting, The (1963)
53. Friday the 13th: The Final Chapter (1984) vs. Arachnophobia (1990)
64. Lost Boys, The (1987) vs. Cube (1997)
70. Hellraiser III: Hell on Earth (1992) vs. Boys from Brazil, The (1978)
91. King Kong (1933) vs. Texas Chain Saw Massacre, The (1974)
101. Final Destination 3 (2006) vs. Scream II (1997)
103. Henry: Portrait of a Serial Killer (1986) vs. Fog, The (1980)
118. Predator (1987) vs. Christine (1983)
update: foutje in match 117 verbeterd
quote:Op zondag 3 december 2006 22:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
* De 1e ronde!
14. Frankenfish (2004) vs. People under the Stairs, The (1991)
34. Creepshow (1982) vs. Scream (1996)
74. Sometimes They Come Back (1991) vs. House of Wax (2005)
123. Dead Zone, The (1983) vs. Sleepy Hollow (1999)124.
2 titels geloof ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:47 schreef cwk het volgende:
Heb je nog veel moeten bijkijken K_Q?
quote:Op zondag 10 december 2006 23:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
* De 2e ronde!
1. Wicker Man, The (1973) vs. Suspiria (1977)
3. Dead End (2003) vs. Les Yeux sans visage (Eyes Without a Face) (1960)
6. Dawn of the Dead (2004) vs. Evil Dead 2: Dead by Dawn (1987)
7. Aliens (1986) vs. Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles (1994)
12. Batoru rowaiaru (2000) vs. Ôdishon (Audition) (1999)
13. Haunting, The (1963) vs. Halloween (1978)
15. Nightwatch (1997) vs. Cube (1997)
16. Devil's Rejects, The (2005) vs. Opera (1987)
18. Gremlins (1984) vs. Lift, De (1983)
19. Curse of the Cat People, The (1944) vs. Night of the Living Dead (1968)
23. Saw (2004) vs. Woods, The (2006)
24. House of 1000 Corpses (2003) vs. Psycho (1960)
31. Ringu (1998) vs. Dellamorte Dellamore (Cemetery Man) (1994)
36. Innocents, The (1961) vs. Bad Taste (1987)
37. Brood, The (1979) vs. Friday the 13th (1980)
41. House of Wax (2005) vs. Texas Chain Saw Massacre, The (1974)
42. Maniac Cop (1988) vs. Evil Dead, The (1981)
46. A Nightmare on Elm Street (1984) vs. Day Of The Dead (1985)
53. Braindead (1992) vs. Army of Darkness (1982)
54. Predator (1987) vs. Birds, The (1963)
56. Ring, The (2002) vs. Rosemary's Baby (1968)
61. Killer Klowns from Outer Space (1988) vs. Lost Highway (1997)
62. Street Trash (1987) vs. Fright Night (1985)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |