I 2nd that!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:50 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Meisje laat je niet opfokken johjij bent die lui echt geen excuus voor je scullen verschuldigd
.
quote:Op zondag 7 januari 2007 13:02 schreef ocf81 het volgende:
Ik ben sinds heden weer alcoholvrij voor de komende 5 à 6 maanden. Was een leuk feestje gisteren.
Wat voor groep roei jij?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:02 schreef ocf81 het volgende:
Ik ben sinds heden weer alcoholvrij voor de komende 5 à 6 maanden. Was een leuk feestje gisteren.
Inderdaad... heb je weer een training die een kleine 20 minuten later begint omdat 1 bankje kwijt is, een voetenbord op half zeven hangt en 1 riem op een compleet willekeurige plek hangt.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:08 schreef Sjobber het volgende:
Magoed, ben blij dat ik compo roeier ben, heb ik tenminste geen restricties. Alleen balen, dat je alleen afgekaasd materiaal mag gebruiken![]()
Executeren dat soort mensen. Zelf gebruik ik ook regelmatig materiaal niet volgens de regels, het enige verschil is dat ik wéét wat ik doe, onder andere omdat ik matcie ben. Maar als ik mensen rare dingen zelf zie doen dan spreek ik ze daar toch wel op een subtiele manier op aan. Tenzij het sjaars zijn, dan krijgt de coach een standje en de ploeg een scheldtiradequote:Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Inderdaad... heb je weer een training die een kleine 20 minuten later begint omdat 1 bankje kwijt is, een voetenbord op half zeven hangt en 1 riem op een compleet willekeurige plek hangt.
Maar van de andere kant, als je ziet hoe sommige ploegen ook met het materieel omgaan...
5-6x per week is best vaak voor een juniorenbootje toch? En dan neem ik aan dat we het over een 4x of over een 4* hebben?quote:Op zondag 7 januari 2007 20:38 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wat voor groep roei jij?
Ik roei momenteel in een J18, 4tje.
Gaat wel aardig
Met 5-6x in de week trainen
Kijk, dit valt opzich wel weer mee bij ons. Alleen kwam er laatst achter dat zo een wedstrijdskiffeur maar even bankjes had omgewisseld, omdat die niet lekker zat... en goh dat merkte ik ook aan me kont ja, dat dat verrekte ding niet zat. Heb het toen maar bij een 12km gehouden.quote:een kleine 20 minuten later begint omdat 1 bankje kwijt is
Hmm, die "maniertjes" zijn skiffeurs wel een beetje eigen denk ik. Ik heb er soms wel een handje van, met name het zelf repareren van onderdelen die stuk zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:46 schreef Sjobber het volgende:
...
Kijk, dit valt opzich wel weer mee bij ons. Alleen kwam er laatst achter dat zo een wedstrijdskiffeur maar even bankjes had omgewisseld, omdat die niet lekker zat... en goh dat merkte ik ook aan me kont ja, dat dat verrekte ding niet zat. Heb het toen maar bij een 12km gehouden.
Gelukkig me bankje weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |