abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44877023
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:50 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Meisje laat je niet opfokken joh jij bent die lui echt geen excuus voor je scullen verschuldigd .
I 2nd that!

Cryforhelp schreeuwt om hulp bij het scullen, hij is namelijk nog niet afgesculled
pi_44883190
het is ook geen excuus voor het scullen, het is een toelichting , want ik laat me echt niet opfokken door mensen via internet die ik niet eens ken......!!!

alleen nu nog ff proberen weer eens tijd te vinden in de boot te stappen! misschien komende week ...heb er eigenlijk wel zin in!
pi_44888419
Morgen ochtend, 07:00, als eerste van het nieuwe jaar. Geen goed streven?
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_44889052
Dan is de zon nog niet op!
pi_44911453
en lag ik nog heerlijk met mijn oogjes dicht na te genieten van het feest waar ik naar toe ben geweest....

(ow, en klein detail, ik was niet in Leiden, dus kon moeilijk ff naar AV toe !)

Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst! Dat het iedereen mag brengen wat hij/zij ervan hoopt!
pi_44936973
HNY2all

ik train gewoon lekker doorop vakantie tempo. gisteren en eergisteren alleen niet Vandaag weer KT, en dat valt me welicht iets minder goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2007 19:23:35 ]
pi_44978441
waarom valt kt minder goed? vind je dat niet leuk of heeft het een andere reden?
pi_44979773
das gewoon saai
pi_44981414
KT is saai, (soms) pijnlijk en vermoeiend.
pi_44992203
Hah, eerste blaren zijn alweer te vinden op mijn handen, erg fijn allemaal. Magoed ik heb er inmiddels alweer een kleine 22 km op zitten dit nieuwe jaar.

Alleen wel weer bagger van het weer, want dat is niet echt helemaal toppie hier in Nijmegen op dit lomp brede kut kanaal.
pi_44998945
Och, och, dat valt toch allemaal wel mee joh. Lang leve het Maas-Waalkanaal!
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:12:17 #212
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_45000828
scullen is idd voor burgerroeiers........en studentenroeiers die de top willen halen

anyway, ik ben na even ziek te zijn geweest weer eens op de ergo gestapt...pff...damn dat viel tegen zeg
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
  zondag 7 januari 2007 @ 12:36:03 #213
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_45104592
Gisterochtend weer heerlijk 10 km geskifft na tijden weinig tot niks te hebben gedaan. Eindelijk weer gecoacht op m'n eigen niveau en op mijn persoonlijke verbeterpunten, ipv op het collectief, heerlijk. Dat is het fijne van buitenlid blijven van je burgerroeivereniging
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_45105256
Ik ben sinds heden weer alcoholvrij voor de komende 5 à 6 maanden. Was een leuk feestje gisteren.

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2007 13:03:07 ]
  zondag 7 januari 2007 @ 20:32:51 #215
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_45120726
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:02 schreef ocf81 het volgende:
Ik ben sinds heden weer alcoholvrij voor de komende 5 à 6 maanden. Was een leuk feestje gisteren.

Ik ook!

Heb het intrainingsfeest helaas gemist vanwege wintersport....
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_45120995
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:02 schreef ocf81 het volgende:
Wat voor groep roei jij?

Ik roei momenteel in een J18, 4tje.
Gaat wel aardig
Met 5-6x in de week trainen
  zondag 7 januari 2007 @ 21:29:00 #217
134716 Schotse_Hooglander
Koeien, bedaard in de wei
pi_45123245
Ik heb gelukkig nog een paar borrels in het verschiet,
helaas moet ik er daarna ook aan gaan geloven.

Ach, het is voor een goed doel laten we maar zeggen
En dat allemaal volledig belangeloos, zonder er iets voor terug te vragen....
pi_45125378
Alsof je nou ineens zoveel opgeeft... het is maar alcohol hoor.
En anders, gewoon wedstrijden winnen, dan stroomt het vanzelf weer.

Magoed, ben blij dat ik compo roeier ben, heb ik tenminste geen restricties. Alleen balen, dat je alleen afgekaasd materiaal mag gebruiken
  FOK!fossiel zondag 7 januari 2007 @ 23:21:20 #219
1455 Keroppi
kool kikker
pi_45128637
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:08 schreef Sjobber het volgende:

Magoed, ben blij dat ik compo roeier ben, heb ik tenminste geen restricties. Alleen balen, dat je alleen afgekaasd materiaal mag gebruiken
Inderdaad... heb je weer een training die een kleine 20 minuten later begint omdat 1 bankje kwijt is, een voetenbord op half zeven hangt en 1 riem op een compleet willekeurige plek hangt.

Maar van de andere kant, als je ziet hoe sommige ploegen ook met het materieel omgaan...
Chick on a mission
pi_45133294
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:21 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Inderdaad... heb je weer een training die een kleine 20 minuten later begint omdat 1 bankje kwijt is, een voetenbord op half zeven hangt en 1 riem op een compleet willekeurige plek hangt.

Maar van de andere kant, als je ziet hoe sommige ploegen ook met het materieel omgaan...
Executeren dat soort mensen. Zelf gebruik ik ook regelmatig materiaal niet volgens de regels, het enige verschil is dat ik wéét wat ik doe, onder andere omdat ik matcie ben. Maar als ik mensen rare dingen zelf zie doen dan spreek ik ze daar toch wel op een subtiele manier op aan. Tenzij het sjaars zijn, dan krijgt de coach een standje en de ploeg een scheldtirade
Neuh, dat niet.
Maar ik tracht roeiers die ik onder mijn hoede heb altijd netjes op te voeden over het omgaan met materiaal. Sommige mensen hebben geen flauw idee wat de vervangingswaarde is van het schip of de palen waar zij zo achteloos mee rondgooien.
pi_45133304
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:38 schreef seekfaM het volgende:

[..]

Wat voor groep roei jij?

Ik roei momenteel in een J18, 4tje.
Gaat wel aardig
Met 5-6x in de week trainen
5-6x per week is best vaak voor een juniorenbootje toch? En dan neem ik aan dat we het over een 4x of over een 4* hebben?
pi_45139685
cryforhelp, ik denk dat je jouw oren eens wat beter te luister moet leggen, je reputatie, onlangs kwam deze nog ter sprake gekomen bij het bespreken van de beperkte roeigerelateerde kennis van regiorukkers, is niet bijster goed. En lidmaatschap van de matcie is nog niet geadministreerd, dus als je er al lid van bent, dan is dat waarschijnlijk pas sinds kort, en derhalve meen ik dan aan te kunnen nemen dat jij je kennis nog danig moet vergroten.
De reden dat je geen stuur bent geworden is denk ik te wijten aan hetzelfde karaktertrekje.

@ seekfaM:

ik ben nu ingedeeld bij 2e jaars zwaar. Momenteel train ik 2 à 3x per week in het krachthonk en roei zo'n 5 keer per week.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2007 15:24:06 ]
pi_45141057
Tsjah, materiaal besef. Als ik het soms zo op de bosbaan zie, gaan wij bij phocas nog aardig goed met ons materiaal om.
Magoed, wat opzich ook wel kut is, zijn kinderen die stenen gaan gooien als je aan het roeien bent... of vuurwerk. Bedoel, tis toch weer een boot van 6000 ballen die ze naar de bodem proberen te brengen. Komt gelukkig niet zo heel vaak voor maar toch.
Maare om nou andere ploegjes uit te kaffen vanwege een foutje dat ze een keer maken/onvoorzichtigheid is ook weer zo... Bedoel, ikzelf kom ook niet altijd ongeschonden voorbij alle stellingen als ik een skiff van achteren naar voren moet brengen, eigenlijk voornamelijk omdat het daar gewoon een rotzooi is. Terwijl ik toch goed oplet.
quote:
een kleine 20 minuten later begint omdat 1 bankje kwijt is
Kijk, dit valt opzich wel weer mee bij ons. Alleen kwam er laatst achter dat zo een wedstrijdskiffeur maar even bankjes had omgewisseld, omdat die niet lekker zat... en goh dat merkte ik ook aan me kont ja, dat dat verrekte ding niet zat. Heb het toen maar bij een 12km gehouden.
Gelukkig me bankje weer terug
pi_45144192
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:46 schreef Sjobber het volgende:
...
Kijk, dit valt opzich wel weer mee bij ons. Alleen kwam er laatst achter dat zo een wedstrijdskiffeur maar even bankjes had omgewisseld, omdat die niet lekker zat... en goh dat merkte ik ook aan me kont ja, dat dat verrekte ding niet zat. Heb het toen maar bij een 12km gehouden.
Gelukkig me bankje weer terug
Hmm, die "maniertjes" zijn skiffeurs wel een beetje eigen denk ik. Ik heb er soms wel een handje van, met name het zelf repareren van onderdelen die stuk zijn.
pi_45148192
Misschien even bij moeten zetten dat op dat moment een nieuw bankje, voor hem, in de maak was. Maar dan nog... om nou uit presies alle skiffs, juist het bankje te pakken waar ik meestal op zit... magoed hij had (na afloop, dat wel) uitgelegd waarom en hoe. Dat was wel netjes, en ik nam het hem niet kwalijk, bedoel ik wist toen ook wat hij dagen lang heeft gevoeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')