Moest echt niemand aan haar denken bij dit mens?quote:
Jawel, dat was het eerste wat in me opkwam toen ik dr zag, 'huppel huppel vrolijk niks kan me gebeuren als ik blijf lachen'.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Moest echt niemand aan haar denken bij dit mens?.
Ja, viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:51 schreef amaranta het volgende:
Hij/zij had een mannenstem bij het praten maar een heuse vrouwen zangstem
Ik vind deze wel leuker danquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
-edit: Ah, wel dus.
Jah, maar gelukkig hebben we een reserve TV.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef BVO het volgende:
Maar ook hoe ze die camera inkeek als ze 'tegen' Wendy aan het praten was.
Dat riep me zus ook al.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:50 schreef BVO het volgende:
[..]
-edit: Ah, wel dus.
Maar dan wel heel erg ver de toekomst voorbij, daarbij denk ik aan het getal 120.quote:
Al is het maar met een zilveren kogel of knoflook.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze er snel uitligt.
van x-factor.nlquote:“Ik zal niet over lijken gaan, tenzij ze er al liggen.”
quote:
Leeftijd : 33 jaar
Beroep of opleiding: HBO Rietveld Academie
Favoriete boek: Heren van het duister van Tanith Lee
Favoriete film: Death becomes her
Favoriete cd: The Big band Classics van Queen Latifah
Favoriete artiesten: Sarah Vaughan
Favoriet vakantieland: Italië
Favoriete eten: Indonesisch
Hobby’s: Muziek, muziek en vooral MUZIEK, eten, mode en sex
Goede eigenschappen: Enthousiast, open en medelevend
Slechte eigenschappen: Ongeduldig en te overdadig aanwezig soms.
Levensmotto en/of lijfspreuk: "Live and let live"
Waarom doe je mee aan X FACTOR? Ik wil mensen laten zien wie ik ben en wat ik kan.
Wat is jouw X Factor? Dat wordt allemaal nog duidelijk.
Ik weet niet goed wat ik me bij "dit" + sex moet voorstellenquote:Op zondag 19 november 2006 11:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Hobby’s: Muziek, muziek en vooral MUZIEK, eten, mode en sex
Het is gewoon een Kelly, dus zit neem ik aan een gat inquote:Op zondag 19 november 2006 12:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik met bij "dit" + sex moet voorstellen![]()
'het' zag er trouwens uit als 53 in plaats van 33
Ik zweer het je, is echt één gezicht.quote:
quote:Ik ben een beeldschone , supergeile transsexuele vrouw kan pijpen als geen enkele andere vrouw, lang en diep ik kan je aanvoelen en invoelen, laat me je maar eens flink verrassen met 18 cm, alles kan, niets moet, bel (asj geen sms en e mail) 0640392768 x ingrid.
Dan is het dus geen transsexueel maar een shemalequote:laat me je maar eens flink verrassen met 18 cm
wat doe jij op die site?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:26 schreef Flabofski het volgende:
http://www.kinky.nl/new/frameset/index.htm?showad.asp?id=68801
[..]
[afbeelding]
Jij bént Jovanna, zekerquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan is het dus geen transsexueel maar een shemaleToch
?
quote:trans·sek·su·eel (de ~ (m.), -elen)
1 iem. die voor het gevoel tot de andere sekse behoort en die een geslachtsverandering verlangend of ondergaan hebbend
Van Dale
quote:Vaak wordt de term transseksueel ten onrechte gebruikt voor een persoon die de verandering al in zijn geheel heeft doorlopen en dus al de geslachtsverandering heeft ondergaan.
Wikipedia
Zoiets verstond ik ook, en die noemde ze een 'zij'quote:Op zondag 19 november 2006 00:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Zei ze trouwens dat ze een zoon had?
Het is MET 18 centimeter, niet DOOR 18 centimeter, dus het kan zijn dat ze/hij/het bedoelt dat je haar/hem/het kunt verassen met 18 centimeter, om maar een voorbeeld te geven van wat ze/hij/het wel allemaal niet kan hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan is het dus geen transsexueel maar een shemaleToch
?
Hoe kom je daar trouwens aan joh, aangezien ze een schuilnaam heeft.
Ik zie nergens staat dat ze een geslachtsverandering verlangt.quote:
kan, maar lijkt me sterkquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is MET 18 centimeter, niet DOOR 18 centimeter, dus het kan zijn dat ze/hij/het bedoelt dat je haar/hem/het kunt verassen met 18 centimeter, om maar een voorbeeld te geven van wat ze/hij/het wel allemaal niet kan hebben.
die 2 cm meer of minderquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als dat niet past, dan komen de gasten met 20 cm van een koude kermis thuis.
Lees eens terugquote:Op woensdag 22 november 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jovanna was net bij Shownieuws, ze zijn erachter gekomen dat ze een prostituee/callgirl is. Welke van die 2 precies wisten ze niet.
Ja heb ik gelezen, maar nu zijn de mensen van het programma zelf er ook achter en het is nog niet bekend wat de gevolgen voor haar/zijn deelname zijnquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jovanna was net bij Shownieuws, ze zijn erachter gekomen dat ze een prostituee/callgirl is. Welke van die 2 precies wisten ze niet. En ze schijnt gelogen te hebben over haar leeftijd, ze is 52.
Geen idee, misschien dat Shownieuws het weer te overdreven brengt.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef BVO het volgende:Zou dat echt gevolgen hebben dan? Lijkt me dat iedereen zelf moet weten welk beroep ze uitoefent
.
quote:
Wat zeg je nou? Echte leeftijd dus 53? bron, link, url, paspoort please want dit weiger ik te gelovenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:21 schreef BVO het volgende:
Ze is dus 53, aldus Henkjan. Haar ombouwing op 20-jarige leeftijd heeft ze als 'geboortedatum'aangehouden.
Ahh nee męn.. Maar het zou wel verklaren waarom ze er dan zo verlept uitziet.quote:
Ze zegt d'r leeftijd ook op een aparte manier: "ik bčn (met handgebaar) 33".quote:Op donderdag 23 november 2006 11:21 schreef BVO het volgende:
Ze is dus 53, aldus Henkjan. Haar ombouwing op 20-jarige leeftijd heeft ze als 'geboortedatum'aangehouden.
Mij ook, denk dat dat ook de bedoeling was met die facelift, beetje mislukt jammergenoegquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whehehe,.
Ik vond d'r erg goed zingen, en ze deed me vooral aan Debbie Harry denken. Van mij mag ze er nog wel even in blijven!
Volledig mee eens. Ik ben echt blij dat ze eruit is, ik zal haar zeker niet missen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
Is iedereen hier nu serieus![]()
![]()
?
Volkomen terecht dat ze er uit is. Het gaat er niet alleen om of je goed kunt zingen (wat ik haar trouwens ook al niet vond doen) maar de rest is ook belangrijk.
Toedeloe![]()
Goed genoeg voor de radio dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:01 schreef SpecialGuest het volgende:
Willen jullie dan echt nog langer hier
[afbeelding]
tegenaan kijken?
Amen to thatquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jammer dat het een x-factor wedstrijd is, geen face-for-radio-competitie.
Dat misschien wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed genoeg voor de radio dan?
volgens mij wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef Lynx666 het volgende:
Moet je daarvoor niet minimaal tot De Ultieme Test gekomen zijn
Haar tieten vielen eruitquote:Op zondag 3 december 2006 00:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo slecht was ze niet, en gewoon een leuk mens is het idd. Maar zo'n diep decolleté had ze maar niet moeten doen.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Misschien dat ze de wildcardronde nog haalt..
Viel mij ook op!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iets misgegaan bij de boob-job?
Links was écht een stuk groter
Ik denk door haar verschijning.quote:Op zondag 3 december 2006 22:59 schreef Misstique het volgende:
Ben eik wel benieuwd waarom ze nou weg moest. Aan haar zangkunsten kon het iig niet liggen.
Daar viel toch best nog wat aan te veranderen/stylen? Ik begrijp niet dat een Dorien dan bijvoorbeeld weer wel doorgaat..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |