Mij ook, denk dat dat ook de bedoeling was met die facelift, beetje mislukt jammergenoegquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whehehe,.
Ik vond d'r erg goed zingen, en ze deed me vooral aan Debbie Harry denken. Van mij mag ze er nog wel even in blijven!
Volledig mee eens. Ik ben echt blij dat ze eruit is, ik zal haar zeker niet missen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
Is iedereen hier nu serieus![]()
![]()
?
Volkomen terecht dat ze er uit is. Het gaat er niet alleen om of je goed kunt zingen (wat ik haar trouwens ook al niet vond doen) maar de rest is ook belangrijk.
Toedeloe![]()
Goed genoeg voor de radio dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:01 schreef SpecialGuest het volgende:
Willen jullie dan echt nog langer hier
[afbeelding]
tegenaan kijken?
Amen to thatquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jammer dat het een x-factor wedstrijd is, geen face-for-radio-competitie.
Dat misschien wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed genoeg voor de radio dan?
volgens mij wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef Lynx666 het volgende:
Moet je daarvoor niet minimaal tot De Ultieme Test gekomen zijn
Haar tieten vielen eruitquote:Op zondag 3 december 2006 00:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo slecht was ze niet, en gewoon een leuk mens is het idd. Maar zo'n diep decolleté had ze maar niet moeten doen.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Misschien dat ze de wildcardronde nog haalt..
Viel mij ook op!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iets misgegaan bij de boob-job?
Links was écht een stuk groter
Ik denk door haar verschijning.quote:Op zondag 3 december 2006 22:59 schreef Misstique het volgende:
Ben eik wel benieuwd waarom ze nou weg moest. Aan haar zangkunsten kon het iig niet liggen.
Daar viel toch best nog wat aan te veranderen/stylen? Ik begrijp niet dat een Dorien dan bijvoorbeeld weer wel doorgaat..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |