Zoiets verstond ik ook, en die noemde ze een 'zij'quote:Op zondag 19 november 2006 00:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Zei ze trouwens dat ze een zoon had?
Het is MET 18 centimeter, niet DOOR 18 centimeter, dus het kan zijn dat ze/hij/het bedoelt dat je haar/hem/het kunt verassen met 18 centimeter, om maar een voorbeeld te geven van wat ze/hij/het wel allemaal niet kan hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan is het dus geen transsexueel maar een shemaleToch
?
Hoe kom je daar trouwens aan joh, aangezien ze een schuilnaam heeft.
Ik zie nergens staat dat ze een geslachtsverandering verlangt.quote:
kan, maar lijkt me sterkquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is MET 18 centimeter, niet DOOR 18 centimeter, dus het kan zijn dat ze/hij/het bedoelt dat je haar/hem/het kunt verassen met 18 centimeter, om maar een voorbeeld te geven van wat ze/hij/het wel allemaal niet kan hebben.
die 2 cm meer of minderquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als dat niet past, dan komen de gasten met 20 cm van een koude kermis thuis.
Lees eens terugquote:Op woensdag 22 november 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jovanna was net bij Shownieuws, ze zijn erachter gekomen dat ze een prostituee/callgirl is. Welke van die 2 precies wisten ze niet.
Ja heb ik gelezen, maar nu zijn de mensen van het programma zelf er ook achter en het is nog niet bekend wat de gevolgen voor haar/zijn deelname zijnquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jovanna was net bij Shownieuws, ze zijn erachter gekomen dat ze een prostituee/callgirl is. Welke van die 2 precies wisten ze niet. En ze schijnt gelogen te hebben over haar leeftijd, ze is 52.
Geen idee, misschien dat Shownieuws het weer te overdreven brengt.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef BVO het volgende:Zou dat echt gevolgen hebben dan? Lijkt me dat iedereen zelf moet weten welk beroep ze uitoefent
.
quote:
Wat zeg je nou? Echte leeftijd dus 53? bron, link, url, paspoort please want dit weiger ik te gelovenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:21 schreef BVO het volgende:
Ze is dus 53, aldus Henkjan. Haar ombouwing op 20-jarige leeftijd heeft ze als 'geboortedatum'aangehouden.
Ahh nee męn.. Maar het zou wel verklaren waarom ze er dan zo verlept uitziet.quote:
Ze zegt d'r leeftijd ook op een aparte manier: "ik bčn (met handgebaar) 33".quote:Op donderdag 23 november 2006 11:21 schreef BVO het volgende:
Ze is dus 53, aldus Henkjan. Haar ombouwing op 20-jarige leeftijd heeft ze als 'geboortedatum'aangehouden.
Mij ook, denk dat dat ook de bedoeling was met die facelift, beetje mislukt jammergenoegquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Whehehe,.
Ik vond d'r erg goed zingen, en ze deed me vooral aan Debbie Harry denken. Van mij mag ze er nog wel even in blijven!
Volledig mee eens. Ik ben echt blij dat ze eruit is, ik zal haar zeker niet missen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
Is iedereen hier nu serieus![]()
![]()
?
Volkomen terecht dat ze er uit is. Het gaat er niet alleen om of je goed kunt zingen (wat ik haar trouwens ook al niet vond doen) maar de rest is ook belangrijk.
Toedeloe![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |