quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
Hofs en De Zeeuwquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:37 schreef RijstNatie het volgende:
wie gesoord bij feyenoord en az?
Hofs 1-0quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:37 schreef RijstNatie het volgende:
wie gesoord bij feyenoord en az?
Welnee, tegen die tijd is Feyenoord alweer zover teruggezaktquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:39 schreef AminBen het volgende:
Feyenoord-AZ in april zal toch belangrijker zijn![]()
Mag van mij zo blijven hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
1 minuut na de 1-0 de 1-1 binnen krijgen, nu gaan ze eraan ook![]()
die is gewoon gestuurd door ajax om feyenoord af te makenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:42 schreef twi het volgende:
Charisteas helpt werkelijk elke kansrijke situatie voor Feyenoord om zeep
Maakte ie maar eens wat afquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die is gewoon gestuurd door ajax om feyenoord af te maken![]()
Dat is het al een tijdje volgens mijquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
0-2 voor SC Heerenveen
en op livescorequote:Op zaterdag 18 november 2006 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Stond fout op futbol24.com
Dan krijgt die ook een banquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ajacied hequote:Op zaterdag 18 november 2006 20:42 schreef twi het volgende:
Charisteas helpt werkelijk elke kansrijke situatie voor Feyenoord om zeep
Ow ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Toen ik die pagina ververste veranderde die ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat is het al een tijdje volgens mij![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:49 schreef Hamwans het volgende:
edit.
quote:
Op het Feyenoord / AZ kanaal?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:50 schreef Devrim_ het volgende:
verdomme..waar laat versatel feyenoord - az op de streams zien
ppstream://202.106.182.203:40002/NMQ4SKCH7J47O3NYN4ZBP4JCPBQVZRKPquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Online stream via pc..
Nergens te vinden
Nee, die werken ook niet goed. Althans, de laatste keren dat ik het probeerde.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Online stream via pc..
Nergens te vinden
Nee..gewoon via http://voetbal.mediafarm.versatel.nl/live(getal)quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
ppstream://202.106.182.203:40002/NMQ4SKCH7J47O3NYN4ZBP4JCPBQVZRKP
Ik kijk nu via PPMate, kwaliteit is niet super, maar het is wel te volgen. Als je het programma hebt geinstalleerd moet je naar de sportkanalen gaan en dan GoalTV2 nemen, kun je de tweede helft nog volgen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, die werken ook niet goed. Althans, de laatste keren dat ik het probeerde.
Volgens mij zit PPMate vol met spywarequote:Op zaterdag 18 november 2006 20:57 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik kijk nu via PPMate, kwaliteit is niet super, maar het is wel te volgen. Als je het programma hebt geinstalleerd moet je naar de sportkanalen gaan en dan GoalTV2 nemen, kun je de tweede helft nog volgen.
http://union.51boba.com/_download/ppm_en.exe
dat was pcast volgens mijquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit PPMate vol met spyware
wtf lul jij nou weer?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:49 schreef Hamwans het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Binnenkort ontvangt u een BAN![]()
Farfan trouwensquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
3-0 psv
tering gaat (te) snel zoquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:09 schreef Devrim_ het volgende:
4 - 0 PSV
AZ domineert licht, maar speelt erg slordig, waardoor Feijenoord ook zijn kansjes krijgtquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:08 schreef xFriendx het volgende:
Iemand die Feyenoord - AZ kijkt... is er sprake van een dominante ploeg of gaat het gelijkwaardig op?
AZ is beter, maar echt uitgespeelde kansen levert het niet op. Alleen bij hoge ballen voor de goal zo af en toe gevaarlijk, omdat Timmer echt belachelijk slecht aan het keepen is bij hoge ballen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:08 schreef xFriendx het volgende:
Iemand die Feyenoord - AZ kijkt... is er sprake van een dominante ploeg of gaat het gelijkwaardig op?
Het feit dat de licht geblesseerde Sinouh zich al warm heeft gelopen zegt denk ik genoegquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het gaat dus tussen Ajax vs PSV, wie er landskampioen word
Nog veels te veelquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Lol, in Feyenoord is het al weken kommer en kwel, maar uiteindelijk staan ze gewoon weer bij de bovenste 5 met 3 punten achter op AZ als ze de voorsprong behouden
Ze doen het op papier uitstekend. Achtereenvolgens gewonnen: Roda, Twente, Vitesse, en nu AZ misschien.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Lol, in Feyenoord is het al weken kommer en kwel, maar uiteindelijk staan ze gewoon weer bij de bovenste 5 met 3 punten achter op AZ als ze de voorsprong behouden
Idioot inderdaad. Maargoed, het spel is nog steeds slecht, ze kunnen de volgende wedstrijd ook gewoon zomaar verliezen. En dat publiek maar zingenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik schat Feijenoord niet hoger in dan andere clubs in de top 7, maar daar won AZ wel van. De momenten dat het erom gaat zijn tegen Ajax en vooral PSV.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:20 schreef BigFire het volgende:
[..]
![]()
AZ toont zich niet rijp op de momenten dat het erom gaat, keer op keer.
Waarom is dat 'quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef twi het volgende:
[..]
Idioot inderdaad. Maargoed, het spel is nog steeds slecht, ze kunnen de volgende wedstrijd ook gewoon zomaar verliezen. En dat publiek maar zingen
Schaars eruit voor Dembele.
Ajax en PSV zijn voor Feyenoord sowieso al 6 extra verliespunten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef twi het volgende:
[..]
Idioot inderdaad. Maargoed, het spel is nog steeds slecht, ze kunnen de volgende wedstrijd ook gewoon zomaar verliezen. En dat publiek maar zingen
Schaars eruit voor Dembele.
Ja zingen en je team aanmoedigen, een schandequote:
Neuh, dat ook niet. Maar het ligt meer aan het gebrek aan scherpte van AZ en de blunders van de scheidsrechter en de keeper van AZ dat Feyenoord voor staat op 't moment.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef Merkie het volgende:
Mwoah, het is echt niet zo alsof AZ Feyenoord van de mat veegt en toch tegen een achterstand aankijkt. Het gaat redelijk gelijk op hoor.
Dat zijn we wel gewend van ze de laatste maanden inderdaadquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja zingen, een schandeEigenlijk moeten alle Feijenoorders met witte zakdoekjes gaan zwaaien en het stadion uitlopen of niet?
Ach ja, Feyenoord heeft een consequent gebrek aan scherpte en een consequent overschot aan blundersquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Neuh, dat ook niet. Maar het ligt meer aan het gebrek aan scherpte van AZ en de blunders van de scheidsrechter en de keeper van AZ dat Feyenoord voor staat op 't moment.
Feyenoord houdt alles voorlopig nog redelijk af, maar meer dan afhouden is het ook niet.
Uhm 2 goals?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Neuh, dat ook niet. Maar het ligt meer aan het gebrek aan scherpte van AZ en de blunders van de scheidsrechter en de keeper van AZ dat Feyenoord voor staat op 't moment.
Feyenoord houdt alles voorlopig nog redelijk af, maar meer dan afhouden is het ook niet.
Toen speelde Feyenoord zelf ook enorm slecht.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
moeilijk hè feyenoord op de broek geven in de kuip? blijkbaar kijkt er geen enkele club naar de instructie-video van afgelopen 22 oktober.
Wij ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef StarGazer het volgende:
Wij hadden daar met 0-10 moeten winnen
AZ
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
moeilijk hè feyenoord op de broek geven in de kuip? blijkbaar kijkt er geen enkele club naar de instructie-video van afgelopen 22 oktober.
Op de nederlaag tegen de neuzen na, gingen er echt heel weinig mensen voortijdig weg hoor. Maar dat weet jij natuurlijk niet, want je komt nooit in het stadionquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn we wel gewend van ze de laatste maanden inderdaad
Die over hoe je kansen moet verprutsen, 1 op 8 raak ofzo? De producent van die video gaat geheit failliet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
Da's dan wel weer zoquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach ja, Feyenoord heeft een consequent gebrek aan scherpte en een consequent overschot aan blunders.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
Wat zou ik in De Kuip moeten doen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Op de nederlaag tegen de neuzen na, gingen er echt heel weinig mensen voortijdig weg hoor. Maar dat weet jij natuurlijk niet, want je komt nooit in het stadion
Ik hou het bij af en toe een thuiswedstrijdje, de rivaal spekken doe ik niet aanquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Er minimaal 1 keer moeten zijn, 22 oktober?
Best hoor, maar heb dan geen commentaar op mensen die wel hun team aan gaan moedigenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hou het bij af en toe een thuiswedstrijdje, de rivaal spekken doe ik niet aan
Nee.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Mmm zelfs 2-2 vind ik netjes.
Beide keepers zijn een drama, net als de arbitrage trouwens.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:35 schreef twi het volgende:
Bijna 2-3 Koevermans, Feyenoord moet echt op gaan passen. Al kan het nog alle kanten op, want AZ ziet er achterin ook niet al te best uit bij de counters van Feyenoord.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:35 schreef knnth het volgende:
Shit NEC 1-2 ... volhouden Sparta, nog 13 minuten!
En de rest wel, met gemakquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef zjroentje het volgende:
AZ kan dus echt geen "grote" wedstrijden winnen.
Dat is wel een feit idd...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef zjroentje het volgende:
AZ kan dus echt geen "grote" wedstrijden winnen.
Yup. En ik kan er niet eens mee zitten. Laat ze ook eens een lolletje hebben in Rotterdam, het seizoen is nog lang genoeg. We zullen dus nog wel een paar keer kunnen lachenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef denthemen het volgende:
als het zo blijft is het gewoon een héle goeie prestatie van Feyenoord
Daar hebben jullie er ook een blik vol van hoor, van die mislukte jodenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha die Mendesmislukte jood die alles mooi wil doen.
Wij winnen toch welquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef denthemen het volgende:
come on az come on az!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:50 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog 3 min extra tijd
Nog 2 minuut 30.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:50 schreef Ender_Wiggin het volgende:
is er nou al afgefloten?
Doe maar rustig, het seizoen is nog lang genoeg hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef BiMeWet het volgende:
En al die neuzen en wannabe neuzen met hun opmerkingen 'dat wordt een pak slaag voor feyenoord', yadeyadeyade. We staan gewoon fucking vierde daijk gek en we neuken jullie allemaal een voor een terug.
FEYENOORD
Hoezo? Sinou is ook echt een prutser...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef twi het volgende:
Wat hoop ik voor AZ dat Siniouh snel weer fit is
kneusquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef BiMeWet het volgende:
En al die neuzen en wannabe neuzen met hun opmerkingen 'dat wordt een pak slaag voor feyenoord', yadeyadeyade. We staan gewoon fucking vierde daijk gek en we neuken jullie allemaal een voor een terug.
FEYENOORD
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef BiMeWet het volgende:
FEYENOORD
Kun je nagaan hoe slecht Bulters moet zijn wanneer Sinouh al een verbetering isquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hoezo? Sinou is ook echt een prutser...
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht Bulters moet zijn wanneer Sinouh al een verbetering is
Ik zou even in het topic kijken waar de échte fans zitten die wel naar hun club gaan maar die ervan overtuigd waren dat het 0-5 zou worden. verder staan wij gewoon 4 punten voor op jullie met een wedstrijd minder gespeeld, hebben we jullie ingemaakt in eigen huis! En het is ook echt iets moois om 4e te zijn, wees er trots op!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef BiMeWet het volgende:
FEYENOORD
Waarom was je niet in het stadionquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef Merkie het volgende:
Groetjes uit Rotterdam, aan Alkmaar.
HOU ME VASTquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef BiMeWet het volgende:
FEYENOORD
En ook aan attractief voetbal minnend Nederland?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef Merkie het volgende:
Groetjes uit Rotterdam, aan Alkmaar.
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:57 schreef FerryB het volgende:
Netjes van Feyenoord. Dit had ik totaal niet verwacht. Echt een opluchting
Right...quote:
Qua resultaat wel, qua uitslagen kan het beter, er is maar 1 keer met 2 doelpunten verschil gewonnenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mwoah, qua uitslagen hebben we (op RKC na) al 2 maanden niet te klagen.
Boeiend, 3 punten zijn 3 punten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Qua resultaat wel, qua uitslagen kan het beter, er is maar 1 keer met 2 doelpunten verschil gewonnen
daarom zeg ik ook dat er qua resultaat niks te klagen valtquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Boeiend, 3 punten zijn 3 punten.
Dat heb je hé met die Mario Beenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:10 schreef Longmen het volgende:
NEC is ook een drama dit seizoen
BrekeBeenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat heb je hé met die Mario Been
Ajax is nou eenmaal populairder he, face itquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:09 schreef Merkie het volgende:
Wat zitten jullie Ajacieden nou te zeiken, ga lekker op de TT-supporters in jullie eigen topic zeiken. Als er één bepaalde supportersgroep tijdens wedstrijden van Ajax in overvloed op Fok! aanwezig zijn, zijn het wel de Ajacieden. Dus, doe niet zo triest.
Hiermee niet ontkennende dat ik een TT-supporter ben, ben ik wel namelijk.
quote:Op zondag 19 november 2006 13:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Vandaag op het programma:
FC Utrecht Roda JC
FC Groningen Willem II
Ajax FC Twente
ADO Den Haag Vitesse
HUP AJAX
Nou wat terecht. Eerder triest.quote:
Dat is jouw mening!quote:
De Z-Side van FC Groningen blijft voor iedere tegengoal in Enschede 1 minuut leeg. Oftewel de eerste 7 minuten een lege Z-Side.quote:Op zondag 19 november 2006 14:33 schreef Incolumis het volgende:
willen de tele2 kijkers even meer verhullen?
Behoorlijk triest als je sinds vorig seizoen zo presteert en dan eens een keer behoorlijk onderuit gaat in de competitie.quote:Op zondag 19 november 2006 14:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is jouw mening!
Daar worden we het toch nooit over eens.
Ik vind het ook maar treurig.quote:
Een aantal vakken van de z-side zijn compleet (!) leeg de eerste 7 minuten als protest voor de wedstrijd tegen twente oid.quote:Op zondag 19 november 2006 14:33 schreef Incolumis het volgende:
willen de tele2 kijkers even meer verhullen?
Na een 7-1 tegen je aarstrivaal alles maar op z'n beloop laten gaan is inderdaad normaal..quote:
Protest oke, maar om zo te protesteren als je al meer dan een jaar boven je stand in de ranglijst staat?quote:Op zondag 19 november 2006 14:34 schreef Superheld het volgende:
[..]
Na een 7-1 tegen je aarstrivaal alles maar op z'n beloop laten gaan is inderdaad normaal..
quote:Op zondag 19 november 2006 14:35 schreef Longmen het volgende:
Langs de Lijn heeft geen verbinding met Amsterdam...![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 14:35 schreef Incolumis het volgende:
tja ik zou ook protesteren als ik tegen twente moest
Waarom jij niet trouwens?quote:Op zondag 19 november 2006 14:36 schreef DarkShine het volgende:
FC Utrecht sterker dan Roda
COME ON YOU YELLOW BOYS
Volgens de radio een 30 Rodafans in Utrecht
Doet toch niks af aan de schandalige (!) 7-1 nederlaag tegen je aartsrivaal...quote:Op zondag 19 november 2006 14:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Protest oke, maar om zo te protesteren als je al meer dan een jaar boven je stand in de ranglijst staat?
Heb de griep behoorlijk flink te pakken. Nog te erg om in het supportershome te gaan kijkenquote:
Fijn dat er niemand is die over jullie uitsupporters zeikt he?quote:Op zondag 19 november 2006 14:36 schreef DarkShine het volgende:
FC Utrecht sterker dan Roda
COME ON YOU YELLOW BOYS
Volgens de radio een 30 Rodafans in Utrecht
onzin tot de rust was het slechts 2-1 en kon de wedstrijd alle kanten op, na de 3-1 gingen de kopjes pas hangenquote:Op zondag 19 november 2006 14:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
Doet toch niks af aan de schandalige (!) 7-1 nederlaag tegen je aartsrivaal...
Het gaat ze erom dat een 7-1 niet kan en dat mag je best laten horen
Fluitconcertstelletje gloryhuntende teringlijers
![]()
Dus is een 7-1 geen schandalige prestatie?quote:Op zondag 19 november 2006 14:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
onzin tot de rust was het slechts 2-1 en kon de wedstrijd alle kanten op, na de 3-1 gingen de kopjes pas hangen
Goed dat er vandaag een boycot is.quote:Op zondag 19 november 2006 14:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fijn dat er niemand is die over jullie uitsupporters zeikt he?
Twente
Schandalig ja, maar het protest is overdreven.quote:Op zondag 19 november 2006 14:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dus is een 7-1 geen schandalige prestatie?![]()
Klinkt logisch ja, Jans heeft trouwens toch ook toegegeven dat het schandalig was?
quote:Op zondag 19 november 2006 14:37 schreef Superheld het volgende:
Fluitconcertstelletje gloryhuntende teringlijers
![]()
vorig jaar niet,toen begonnen we eindelijk te scoren.quote:Op zondag 19 november 2006 14:41 schreef Urquhart het volgende:
Op de een of andere manier hebben we het altijd lastig tegen Twente thuis
Voor de laatste keer dan maar,quote:Op zondag 19 november 2006 14:34 schreef DarkShine het volgende:
Behoorlijk triest als je sinds vorig seizoen zo presteert en dan eens een keer behoorlijk onderuit gaat in de competitie.
Gaan we het niet over eens wordenquote:Op zondag 19 november 2006 14:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voor de laatste keer dan maar,
Het gaat er niet om dat ze verloren hebben, het gaat erom dat ze tegen de RIVAAL gewoon als een stel LAMZAKKEN stonden te spelen, zonder inzet, zonder passie!!
DAT wordt niet gepikt!!
En dan maakt het geen moer uit wat de stand op de ranglijst is.!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |