Uhm 2 goals?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Neuh, dat ook niet. Maar het ligt meer aan het gebrek aan scherpte van AZ en de blunders van de scheidsrechter en de keeper van AZ dat Feyenoord voor staat op 't moment.
Feyenoord houdt alles voorlopig nog redelijk af, maar meer dan afhouden is het ook niet.
Toen speelde Feyenoord zelf ook enorm slecht.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
moeilijk hè feyenoord op de broek geven in de kuip? blijkbaar kijkt er geen enkele club naar de instructie-video van afgelopen 22 oktober.
Wij ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef StarGazer het volgende:
Wij hadden daar met 0-10 moeten winnen
AZ
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
moeilijk hè feyenoord op de broek geven in de kuip? blijkbaar kijkt er geen enkele club naar de instructie-video van afgelopen 22 oktober.
Op de nederlaag tegen de neuzen na, gingen er echt heel weinig mensen voortijdig weg hoor. Maar dat weet jij natuurlijk niet, want je komt nooit in het stadionquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn we wel gewend van ze de laatste maanden inderdaad
Die over hoe je kansen moet verprutsen, 1 op 8 raak ofzo? De producent van die video gaat geheit failliet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
Da's dan wel weer zoquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach ja, Feyenoord heeft een consequent gebrek aan scherpte en een consequent overschot aan blunders.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef BigFire het volgende:
Wat zou ik in De Kuip moeten doen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Op de nederlaag tegen de neuzen na, gingen er echt heel weinig mensen voortijdig weg hoor. Maar dat weet jij natuurlijk niet, want je komt nooit in het stadion
Ik hou het bij af en toe een thuiswedstrijdje, de rivaal spekken doe ik niet aanquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Er minimaal 1 keer moeten zijn, 22 oktober?
Best hoor, maar heb dan geen commentaar op mensen die wel hun team aan gaan moedigenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hou het bij af en toe een thuiswedstrijdje, de rivaal spekken doe ik niet aan
Nee.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Mmm zelfs 2-2 vind ik netjes.
Beide keepers zijn een drama, net als de arbitrage trouwens.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:35 schreef twi het volgende:
Bijna 2-3 Koevermans, Feyenoord moet echt op gaan passen. Al kan het nog alle kanten op, want AZ ziet er achterin ook niet al te best uit bij de counters van Feyenoord.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:35 schreef knnth het volgende:
Shit NEC 1-2 ... volhouden Sparta, nog 13 minuten!
En de rest wel, met gemakquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef zjroentje het volgende:
AZ kan dus echt geen "grote" wedstrijden winnen.
Dat is wel een feit idd...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef zjroentje het volgende:
AZ kan dus echt geen "grote" wedstrijden winnen.
Yup. En ik kan er niet eens mee zitten. Laat ze ook eens een lolletje hebben in Rotterdam, het seizoen is nog lang genoeg. We zullen dus nog wel een paar keer kunnen lachenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef denthemen het volgende:
als het zo blijft is het gewoon een héle goeie prestatie van Feyenoord
Daar hebben jullie er ook een blik vol van hoor, van die mislukte jodenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:46 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha die Mendesmislukte jood die alles mooi wil doen.
Wij winnen toch welquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef denthemen het volgende:
come on az come on az!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:50 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog 3 min extra tijd
Nog 2 minuut 30.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:50 schreef Ender_Wiggin het volgende:
is er nou al afgefloten?
Doe maar rustig, het seizoen is nog lang genoeg hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef BiMeWet het volgende:
En al die neuzen en wannabe neuzen met hun opmerkingen 'dat wordt een pak slaag voor feyenoord', yadeyadeyade. We staan gewoon fucking vierde daijk gek en we neuken jullie allemaal een voor een terug.
FEYENOORD
Hoezo? Sinou is ook echt een prutser...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef twi het volgende:
Wat hoop ik voor AZ dat Siniouh snel weer fit is
kneusquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef BiMeWet het volgende:
En al die neuzen en wannabe neuzen met hun opmerkingen 'dat wordt een pak slaag voor feyenoord', yadeyadeyade. We staan gewoon fucking vierde daijk gek en we neuken jullie allemaal een voor een terug.
FEYENOORD
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef BiMeWet het volgende:
FEYENOORD
Kun je nagaan hoe slecht Bulters moet zijn wanneer Sinouh al een verbetering isquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hoezo? Sinou is ook echt een prutser...
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht Bulters moet zijn wanneer Sinouh al een verbetering is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |