Ja hequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:27 schreef fvivif het volgende:
mooie OP
pfff... Wat een kut tijdquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:27 schreef Messenga het volgende:.
ff douchen, vanavond vroeg slapen, morgen om 7.44 al treinen.
tja...quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:28 schreef liiszle het volgende:
ik moest 3x lezen tot ik zag wat dr stond
Ah, je word dus opgehaald?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je nagaan dat er voor 8 uur geen bus rijdt.
Lekker fietsen om kwart voor 7.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ah, je word dus opgehaald?Of met de fiets?
Ach, best leuk hoor. Doe ik elke morgenquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Lekker fietsen om kwart voor 7.
Vandaag hetzelfde probleem, ik moest een uur langer wachten tot er een bus reed. Ik stond braafjes om kwart voor 7 bij de bushalte. Dat werd dus kwart voor 8.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je nagaan dat er voor 8 uur geen bus rijdt.
heb jij beidequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:32 schreef fvivif het volgende:
Zal ik in bad of gaan douchen ?
Superdoei.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:33 schreef Plums het volgende:
Nou toffe mensen hier..Ik ga er weer vandoor
Heb honger..
Daagdaag![]()
Doeiquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:33 schreef Plums het volgende:
Nou toffe mensen hier..Ik ga er weer vandoor
Heb honger..
Daagdaag![]()
oh ik dacht dat je mij zat uit te zwaaien, ik dacht... uhm dat ben ik nietquote:
Ik normaal niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ach, best leuk hoor. Doe ik elke morgen![]()
Veel plezier dan morgen op de fietsquote:
Ik heb natuurlijk een geile douch kamert en een bad kamertquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:34 schreef lucina het volgende:
[..]
heb jij beideik wil een bad maar heb alleen maar een douche
Joa, nja, wat er gebeurd als ik klaar ben met treinen is leuker.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Veel plezier dan morgen op de fiets![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:37 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk een geile douch kamert en een bad kamert![]()
en 3 wc's
uhm... okey...quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
1wc en 1 douche aanwezig hier
Eix![]()
waarover gaat het dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet snel een ckv verslagje voor morgen maken.
Het moet persé dit weekend nog worden gemaild, had het eigenlijk vrijdag al moeten inleveren maar heb geen zin.![]()
![]()
is dat goed of slechtquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:42 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik heb al verkering met liiszle whahaihw !!1 11:'d![]()
!1
![]()
:11 D:D
hehe, daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet snel een ckv verslagje voor morgen maken.
Het moet persé dit weekend nog worden gemaild, had het eigenlijk vrijdag al moeten inleveren maar heb geen zin.![]()
![]()
Kweenie.. denk dat ik iets van architectuur pak. Misschien Aachen Hbf.quote:
handigquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Kweenie.. denk dat ik iets van architectuur pak. Misschien Aachen Hbf.Maar goed, zie wel.
natuuuurlijk is dat goedquote:
Goed planquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Kweenie.. denk dat ik iets van architectuur pak. Misschien Aachen Hbf.Maar goed, zie wel.
wat denk je zelfquote:
Normaal welquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:48 schreef lucina het volgende:
[..]
wat denk je zelf
altijd natuurlijk![]()
![]()
![]()
Wij ook, dat terzijdequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:39 schreef Messenga het volgende:
Wij hebben een bad en douche en 2 wc's.
Oh ja, kan ik ook doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Goed planAls je de foto's nodig hebt zeg het maar. Want het lukt me niet meer om het cd'tje dit weekend te versturen
Mischien de Aachense Dom, ook iets architectuur dacht ik![]()
Is de stations hal inmiddels al compleet?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh ja, kan ik ook doen.
Maar vond Aachen Hbf wel tof wegens de sublieme combinatie van moderne en oude architectuur.![]()
Ik vraag je anders morgen wel even om de foto's, ben nu bij mijn vader met msn 4.7 (![]()
). Heb geen zin om die helemaal te gaan update.
Ja, das waarquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh ja, kan ik ook doen.
Maar vond Aachen Hbf wel tof wegens de sublieme combinatie van moderne en oude architectuur.![]()
Ik vraag je anders morgen wel even om de foto's, ben nu bij mijn vader met msn 4.7 (![]()
). Heb geen zin om die helemaal te gaan update.
Toen wij er waren was het volledig compleet jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:53 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Is de stations hal inmiddels al compleet?
of is nog steeds alles in een Zee containers dorp geplaatst?
Ik vond de gravel bij Liers eigenlijk ook wel wat hebben.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, das waarIk heb alleen geen foto's van de binnenkant
Of anders doe je dit station:
[afbeelding]
Het prachtige voorbeeld van een eenvoudig maar toch functioneel ontwerp
Ja, das waarquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik vond de gravel bij Liers eigenlijk ook wel wat hebben.![]()
Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujquote:
hallowquote:
Beter laatste keer dat ik er wasquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Toen wij er waren was het volledig compleet ja
Echt mooi daar
hehequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:59 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Beter laatste keer dat ik er was
leek het echt of je ergens in polen uitstapte
goed van mij hequote:
Godverdomme wat mooi.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe
Station Luik word nu wel helemaal op de schop gegooid
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, maar bordjes voor de richting van de uitgang waren toch bijna nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe
Station Luik word nu wel helemaal op de schop gegooid
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja hequote:
Nee, dat was wel een zooitje daar jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, maar bordjes voor de richting van de uitgang waren toch bijna nergens te bekennen.![]()
We waren tien minuten naar de uitgang aan het zoeken.![]()
We gaan nog wel een keer als er overal sneeuw ligt enzo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja heAls het af is ga ik er zeker eventjes langs
En dan in Heimbach die heuvel opklimmen jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:04 schreef Eix het volgende:
[..]
We gaan nog wel een keer als er overal sneeuw ligt enzo.![]()
Neem ik een slee mee.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dan in Heimbach die heuvel opklimmen ja![]()
daar moest je wel lang over nadenken eigenlijkquote:
Ik dacht dat je al klaar was ondertussenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:05 schreef fvivif het volgende:
Ik ben er uit ik ga douchen !!
Ik denk graag goed na voordat ik iets doe wie wat wat voor gevolg het kan hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:08 schreef lucina het volgende:
[..]
daar moest je wel lang over nadenken eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:08 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik denk graag goed na voordat ik iets doe wie wat wat voor gevolg het kan hebben
ja stel je voor dat je en bad had genomenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:08 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik denk graag goed na voordat ik iets doe wie wat wat voor gevolg het kan hebben
kom je toch lekker hier heenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:13 schreef K-mail het volgende:
mn vrienden zijn allemaal naar een of ander gaar klassiek toneelstukTerwijl ik juist plannen had vanaaf... DUs nu verveel ik me
Precies. Je had kunnen verdrinken!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:09 schreef lucina het volgende:
[..]
ja stel je voor dat je en bad had genomen
stel je voor wat er dan allemaal mis zou kunnen gaan![]()
Sjoelen, ik zeg het je!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:13 schreef K-mail het volgende:
mn vrienden zijn allemaal naar een of ander gaar klassiek toneelstukTerwijl ik juist plannen had vanaaf... DUs nu verveel ik me
Jij bent begrijpt me !quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:09 schreef lucina het volgende:
[..]
ja stel je voor dat je en bad had genomen
stel je voor wat er dan allemaal mis zou kunnen gaan![]()
of uitglijdenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Precies. Je had kunnen verdrinken!
Je kunt altijd nog hierkomenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb ook geen flikker te doen maar aangezien ik in zo'n vertyfte kutplaats zit, zal ik maar zelf aan het bier gaan
ik bedoelde eigenlijk om hier naar fok te komenquote:
Je verneukt de layoutquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef liiszle het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ff treintijden enzo opzoekenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog hierkomen
Hoi.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef liiszle het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Je hebt hem net gemistquote:
Zonde!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:18 schreef lucina het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk om hier naar fok te komen
ik zag het ja!quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TISSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER LISSSSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef liiszle het volgende:
he kevin! hoe was t shoppen in breda?quote:
Dat was vorige week schat. Vandaag was ik op de Open Dag van mijn opleiding enzo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
he kevin! hoe was t shoppen in breda?
welke opleiding dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat was vorige week schat. Vandaag was ik op de Open Dag van mijn opleiding enzo.
is dat niet in eindhoven? of waar ben jij geweest ?quote:
Breda.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:28 schreef lucina het volgende:
[..]
is dat niet in eindhoven? of waar ben jij geweest ?
maar ook eentje in eindhoven toch?quote:
ohja.. sorry idd..quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:26 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat was vorige week schat. Vandaag was ik op de Open Dag van mijn opleiding enzo.
douch-se schat :pquote:
Het was supervetquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
ohja.. sorry idd..
goed, hoe was dat dan?
vermoeiend?
Weet niet precies, wel zoiets volgens mij.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:30 schreef lucina het volgende:
[..]
maar ook eentje in eindhoven toch?
wat moest je zoal doen dan?quote:
okey...quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Weet niet precies, wel zoiets volgens mij.
Met mensen praten, vragen beantwoorden enzo. Maar was vet gezellig, veel toffe leerlingen enzo.quote:
kijk, das leuk!!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Met mensen praten, vragen beantwoorden enzo. Maar was vet gezellig, veel toffe leerlingen enzo.![]()
Mnee, nu niet. Rekening is leeg.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
kijk, das leuk!!!
ga je verder nog wat doen?
Oja johquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:42 schreef Blaxje het volgende:
Saaw is de nieuwe PUB moderator trouwens.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:42 schreef Blaxje het volgende:
1quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:42 schreef Blaxje het volgende:
2quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:42 schreef Blaxje het volgende:
3quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:42 schreef Blaxje het volgende:
4quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:42 schreef Blaxje het volgende:
6quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:42 schreef Blaxje het volgende:
7quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:42 schreef Blaxje het volgende:
8quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:42 schreef Blaxje het volgende:
9quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:42 schreef Blaxje het volgende:
Zeker weten ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:42 schreef Blaxje het volgende:
éeechhiee?quote:
Serieuuuuuuuuuuuuuuusquote:
Ik ben benieuwd of saaw echt de nieuwe moderator van PUB is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Saaw de nieuwe PUB mod is.
Ik heb van serieuze bronnen vernomen dat Saaw de nieuwe moderator van PUB is. Sterker nog, ze heeft al knopjes!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of saaw echt de nieuwe moderator van PUB is.
Saaw, de nieuwe moderator van PUB, heeft toch al haar hele leven knopjesquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb van serieuze bronnen vernomen dat Saaw de nieuwe moderator van PUB is. Sterker nog, ze heeft al knopjes!
Geen editknopjes bij elk bericht. Daarvoor is Saaw nu de nieuwe moderator van Pub.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Saaw, de nieuwe moderator van PUB, heeft toch al haar hele leven knopjes
Wow, ik wou dat ik moderator van PUB was, net als saawquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Geen editknopjes bij elk bericht. Daarvoor is Saaw nu de nieuwe moderator van Pub.![]()
Wist je al dat Saaw de nieuwe moderator van pub is?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:57 schreef mash_ het volgende:
terig verveel me
Had dan voor PUB mod gesolliciteerd net als saawquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:57 schreef mash_ het volgende:
terig verveel me
Iddquote:
Wat ?quote:
Baaartjeeeeuuhhh!!!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd![]()
LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Zeker wete !quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
Baaartjeeeeuuhhh!!!!![]()
hee Fviv! douch was goed hea?>
Klopt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:06 schreef mash_ het volgende:
die met die ster op haar buik toch?
zelfde tijd? zelfde warmte?quote:
na ik wilde t eigenlijk bij mij doenquote:
trein?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef Bravebart het volgende:
Tatatata tatatadadatatatadat tatadata
Toenk toenk ke toenk ketekte toen toenk toenk
Raadje-plaatje![]()
zet is even je icoontje aan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef Crazy_Pirate het volgende:
voor de mense diet ook maar iets intereseert we hebbe beeld op mijn foto boek
Mmh de ontvangst is hier vrij slecht *kgt*quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef Crazy_Pirate het volgende:
oh ikke kijkequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef Crazy_Pirate het volgende:
Is ook goed hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
na ik wilde t eigenlijk bij mij doen
Nee, het fanare concours waar mijn kleine geestelijk gehandicapte, voor de jostiband afgekeurde (zo slecht wassie) achterneefje in speelt, op het momnt dat zij overreden werden door een goederentreinquote:
sja srry kleure ware opquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh de ontvangst is hier vrij slecht *kgt*
Ik zie alleen kleur inje schoenen *kgt*
Over and out![]()
Naar opties gaan en daar kan je het op ja zettenquote:
begrijpelijk.. t was heftig!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:28 schreef fvivif het volgende:
[..]
Is ook goed hoor
sorry was even bij komen
ik zei toch een trein!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het fanare concours waar mijn kleine geestelijk gehandicapte, voor de jostiband afgekeurde (zo slecht wassie) achterneefje in speelt, op het momnt dat zij overreden werden door een goederentrein![]()
leukquote:
Aja okquote:
daarom.. zo lekker slapen.. dan heb je weer energie voor morgenquote:
waar vind ik de opties?:')quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naar opties gaan en daar kan je het op ja zetten
Ja, maar dit was zelfs een goederentreinquote:
In de donkere balk bovenaan je vensterquote:
Kut. ik moet echt beter opletten!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dit was zelfs een goederentrein
Geeft een nog spetterender () effect
![]()
Ja schat, de trein wacht nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
Kut. ik moet echt beter opletten!
ik zal volgende keer beter mn best doen bart.quote:
Is al goedquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zal volgende keer beter mn best doen bart.
SORRRY!!
dag bartje enjoy ur moviequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is al goed![]()
Nu ga ik film kijken![]()
Doei lieve mensen
uhm kun je niet meteen ook aankruizen dat je vanuit het forum meteen naar je FoBo kunne gaan...quote:
okeej en welke is dat?:')quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:39 schreef lucina het volgende:
[..]
uhm kun je niet meteen ook aankruizen dat je vanuit het forum meteen naar je FoBo kunne gaan...![]()
weer in de blauwe balk bovenaan bij instellingen wijzigenquote:
die stond al aan :Squote:Op zaterdag 18 november 2006 21:42 schreef lucina het volgende:
[..]
weer in de blauwe balk bovenaan bij instellingen wijzigen
en dan helemaal onderaan bij profiel : laat icoontje zien op het forum
raar... maarja nu staat er wel het icoontjequote:
gaarquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef lucina het volgende:
[..]
raar... maarja nu staat er wel het icoontje
zometeen pas.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef mash_ het volgende:
niet aan het zwemmen?
soms wel jaquote:
cyber verzuipenquote:
nee.quote:
aaaah.. wat is dr ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef liiszle het volgende:
NEEEEEEEEEE ik ben gebroken.
help
troost me..
ja nou..quote:
fuck wat lullig voor je hee.. ik weet hoe gek je op m was...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja nou..
dit dus![]()
Reinier zegt:
ok: lisanne vind je leuk meisje maar relatie zit er niet in
sssttt....quote:
zeg us wat iserquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef liiszle het volgende:
NEEEEEEEEEE ik ben gebroken.
help
troost me..
zal wel goedkomen...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
fuck wat lullig voor je hee.. ik weet hoe gek je op m was...![]()
gewoon naar anders jongens gaan, ben je er zo over heen
sterkte iig![]()
lees even het gesprek met mezelfquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
zeg us wat iser(spontaan he
)
![]()
yup.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef mash_ het volgende:
lis heb je door dat je tegen je zelf praat
dan he bej straks nog grotere rivier om me in te verdrinkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
zal wel goedkomen...![]()
nu eerst even uithuilen op mn bed..
tot straks...
Wat doe ju?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
zal wel goedkomen...![]()
nu eerst even uithuilen op mn bed..
tot straks...
dan huil ik zo nog meer!!quote:
WOEHAAA Wraaaaakk!!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
dan he bej straks nog grotere rivier om me in te verdrinken
ik ben afgwezen.quote:
was t maar zon feest.quote:
ja ik weet was een beetje traag maar ik moest even drinke halenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
lees even het gesprek met mezelf
ik ook een beetjequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
was t maar zon feest.
nee ik verveel me gewoon de pleuris
Nou, vertel eens wat tofs schat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
was t maar zon feest.
nee ik verveel me gewoon de pleuris
kwam er op neer, dat reinier me niet wilt.. en dat ik nu dus ga krassen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:02 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
ja ik weet was een beetje traag maar ik moest even drinke halen
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
kwam er op neer, dat reinier me niet wilt.. en dat ik nu dus ga krassen.
weetje wat ik net heb gedaan.. en waar ika l maanden tegen op zag..quote:
krasloten!!! meteen prijsquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
kwam er op neer, dat reinier me niet wilt.. en dat ik nu dus ga krassen.
van die kraslotenquote:
dat bedoelde ik dusquote:
wist ik welquote:
ja hier denken ze met krassen gelijk aan Emo achtige praktijken!quote:
goed van je nu je tog bezig bent wil je mijn kast ook doenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
weetje wat ik net heb gedaan.. en waar ika l maanden tegen op zag..
ál mn kleren op de grond gepleurd, en alles netjes in de kast gelegd..
t was écht een tyfus bende.. kon er echt helemaal niets meer vinden..
dus nu is t netjesen ben ik best een klein beetje trost op mezelf
das te doenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:08 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
goed van je nu je tog bezig bent wil je mijn kast ook doenzijn maar 6 planke aan ongeordende klere
![]()
damnquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
das te doen
bij mij waren t 10 planken, een hele rij aan kleerhanger sooi en nog een kast met al mn shirtjes
zulle we herrie schoppequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef Plums het volgende:
en toen was t stil ofzo
inderdaad waar is de energie mensequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef Plums het volgende:
en toen was t stil ofzo
hier hier hier hier hier hier hier hier hier hier hier hier hierquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
inderdaad waar is de energie mense
ik denk iets te he...quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:16 schreef lucina het volgende:
[..]
hier hier hier hier hier hier hier hier hier hier hier hier hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je praat tegen jezelf!quote:
uhm... niet echtquote:
jáwel.quote:
uhm neequote:
na ik welquote:
wat ben je opeens stil?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
inderdaad waar is de energie mense
Christofferquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:17 schreef liiszle het volgende:
HOOOOI reinier!!
en ja hoor,. Crazy dingie (hoe heet je int echt eiglek)
ik kom wel even langs
ennee energie is hier af te halen
damn. das de shit!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
Christoffermaar doe maar gewoon chris
srry ut is een drukte hierquote:
Hahaquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
Christoffermaar doe maar gewoon chris
hé chrisquote:
en nog wat van plan vanavond ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:22 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
srry ut is een drukte hierik kon me cola glas niet vinden
Welcome to the rest of us.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:26 schreef Ayaxola het volgende:
Is saaw ooit nog wel eens te zien in PUB eigenlijk
Ik snap de hele keuze voor haar als mod niet.
hoe isset ? leuk weeekend?quote:
ja.. ik snap er ook weinig van.. had jij nou ook gesoliciteerd=quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |