Normaal welquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:48 schreef lucina het volgende:
[..]
wat denk je zelf
altijd natuurlijk![]()
![]()
![]()
Wij ook, dat terzijdequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:39 schreef Messenga het volgende:
Wij hebben een bad en douche en 2 wc's.
Oh ja, kan ik ook doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Goed planAls je de foto's nodig hebt zeg het maar. Want het lukt me niet meer om het cd'tje dit weekend te versturen
Mischien de Aachense Dom, ook iets architectuur dacht ik![]()
Is de stations hal inmiddels al compleet?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh ja, kan ik ook doen.
Maar vond Aachen Hbf wel tof wegens de sublieme combinatie van moderne en oude architectuur.![]()
Ik vraag je anders morgen wel even om de foto's, ben nu bij mijn vader met msn 4.7 (![]()
). Heb geen zin om die helemaal te gaan update.
Ja, das waarquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh ja, kan ik ook doen.
Maar vond Aachen Hbf wel tof wegens de sublieme combinatie van moderne en oude architectuur.![]()
Ik vraag je anders morgen wel even om de foto's, ben nu bij mijn vader met msn 4.7 (![]()
). Heb geen zin om die helemaal te gaan update.
Toen wij er waren was het volledig compleet jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:53 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Is de stations hal inmiddels al compleet?
of is nog steeds alles in een Zee containers dorp geplaatst?
Ik vond de gravel bij Liers eigenlijk ook wel wat hebben.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, das waarIk heb alleen geen foto's van de binnenkant
Of anders doe je dit station:
[afbeelding]
Het prachtige voorbeeld van een eenvoudig maar toch functioneel ontwerp
Ja, das waarquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik vond de gravel bij Liers eigenlijk ook wel wat hebben.![]()
Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujquote:
hallowquote:
Beter laatste keer dat ik er wasquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Toen wij er waren was het volledig compleet ja
Echt mooi daar
hehequote:Op zaterdag 18 november 2006 19:59 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Beter laatste keer dat ik er was
leek het echt of je ergens in polen uitstapte
goed van mij hequote:
Godverdomme wat mooi.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe
Station Luik word nu wel helemaal op de schop gegooid
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, maar bordjes voor de richting van de uitgang waren toch bijna nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe
Station Luik word nu wel helemaal op de schop gegooid
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja hequote:
Nee, dat was wel een zooitje daar jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, maar bordjes voor de richting van de uitgang waren toch bijna nergens te bekennen.![]()
We waren tien minuten naar de uitgang aan het zoeken.![]()
We gaan nog wel een keer als er overal sneeuw ligt enzo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja heAls het af is ga ik er zeker eventjes langs
En dan in Heimbach die heuvel opklimmen jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:04 schreef Eix het volgende:
[..]
We gaan nog wel een keer als er overal sneeuw ligt enzo.![]()
Neem ik een slee mee.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dan in Heimbach die heuvel opklimmen ja![]()
daar moest je wel lang over nadenken eigenlijkquote:
Ik dacht dat je al klaar was ondertussenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:05 schreef fvivif het volgende:
Ik ben er uit ik ga douchen !!
Ik denk graag goed na voordat ik iets doe wie wat wat voor gevolg het kan hebbenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:08 schreef lucina het volgende:
[..]
daar moest je wel lang over nadenken eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:08 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik denk graag goed na voordat ik iets doe wie wat wat voor gevolg het kan hebben
ja stel je voor dat je en bad had genomenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:08 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik denk graag goed na voordat ik iets doe wie wat wat voor gevolg het kan hebben
kom je toch lekker hier heenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:13 schreef K-mail het volgende:
mn vrienden zijn allemaal naar een of ander gaar klassiek toneelstukTerwijl ik juist plannen had vanaaf... DUs nu verveel ik me
Precies. Je had kunnen verdrinken!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:09 schreef lucina het volgende:
[..]
ja stel je voor dat je en bad had genomen
stel je voor wat er dan allemaal mis zou kunnen gaan![]()
Sjoelen, ik zeg het je!quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:13 schreef K-mail het volgende:
mn vrienden zijn allemaal naar een of ander gaar klassiek toneelstukTerwijl ik juist plannen had vanaaf... DUs nu verveel ik me
Jij bent begrijpt me !quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:09 schreef lucina het volgende:
[..]
ja stel je voor dat je en bad had genomen
stel je voor wat er dan allemaal mis zou kunnen gaan![]()
of uitglijdenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Precies. Je had kunnen verdrinken!
Je kunt altijd nog hierkomenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb ook geen flikker te doen maar aangezien ik in zo'n vertyfte kutplaats zit, zal ik maar zelf aan het bier gaan
ik bedoelde eigenlijk om hier naar fok te komenquote:
Je verneukt de layoutquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:17 schreef liiszle het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |