Iddquote:
Wat ?quote:
Baaartjeeeeuuhhh!!!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd![]()
LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Zeker wete !quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
Baaartjeeeeuuhhh!!!!![]()
hee Fviv! douch was goed hea?>
Klopt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:06 schreef mash_ het volgende:
die met die ster op haar buik toch?
zelfde tijd? zelfde warmte?quote:
na ik wilde t eigenlijk bij mij doenquote:
trein?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef Bravebart het volgende:
Tatatata tatatadadatatatadat tatadata
Toenk toenk ke toenk ketekte toen toenk toenk
Raadje-plaatje![]()
zet is even je icoontje aan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef Crazy_Pirate het volgende:
voor de mense diet ook maar iets intereseert we hebbe beeld op mijn foto boek
Mmh de ontvangst is hier vrij slecht *kgt*quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef Crazy_Pirate het volgende:
oh ikke kijkequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef Crazy_Pirate het volgende:
Is ook goed hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
na ik wilde t eigenlijk bij mij doen
Nee, het fanare concours waar mijn kleine geestelijk gehandicapte, voor de jostiband afgekeurde (zo slecht wassie) achterneefje in speelt, op het momnt dat zij overreden werden door een goederentreinquote:
sja srry kleure ware opquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh de ontvangst is hier vrij slecht *kgt*
Ik zie alleen kleur inje schoenen *kgt*
Over and out![]()
Naar opties gaan en daar kan je het op ja zettenquote:
begrijpelijk.. t was heftig!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:28 schreef fvivif het volgende:
[..]
Is ook goed hoor
sorry was even bij komen
ik zei toch een trein!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, het fanare concours waar mijn kleine geestelijk gehandicapte, voor de jostiband afgekeurde (zo slecht wassie) achterneefje in speelt, op het momnt dat zij overreden werden door een goederentrein![]()
leukquote:
Aja okquote:
daarom.. zo lekker slapen.. dan heb je weer energie voor morgenquote:
waar vind ik de opties?:')quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naar opties gaan en daar kan je het op ja zetten
Ja, maar dit was zelfs een goederentreinquote:
In de donkere balk bovenaan je vensterquote:
Kut. ik moet echt beter opletten!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dit was zelfs een goederentrein
Geeft een nog spetterender () effect
![]()
Ja schat, de trein wacht nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
Kut. ik moet echt beter opletten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |