Is al goedquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zal volgende keer beter mn best doen bart.
SORRRY!!
dag bartje enjoy ur moviequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is al goed![]()
Nu ga ik film kijken![]()
Doei lieve mensen
uhm kun je niet meteen ook aankruizen dat je vanuit het forum meteen naar je FoBo kunne gaan...quote:
okeej en welke is dat?:')quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:39 schreef lucina het volgende:
[..]
uhm kun je niet meteen ook aankruizen dat je vanuit het forum meteen naar je FoBo kunne gaan...![]()
weer in de blauwe balk bovenaan bij instellingen wijzigenquote:
die stond al aan :Squote:Op zaterdag 18 november 2006 21:42 schreef lucina het volgende:
[..]
weer in de blauwe balk bovenaan bij instellingen wijzigen
en dan helemaal onderaan bij profiel : laat icoontje zien op het forum
raar... maarja nu staat er wel het icoontjequote:
gaarquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef lucina het volgende:
[..]
raar... maarja nu staat er wel het icoontje
zometeen pas.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef mash_ het volgende:
niet aan het zwemmen?
soms wel jaquote:
cyber verzuipenquote:
nee.quote:
aaaah.. wat is dr ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef liiszle het volgende:
NEEEEEEEEEE ik ben gebroken.
help
troost me..
ja nou..quote:
fuck wat lullig voor je hee.. ik weet hoe gek je op m was...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja nou..
dit dus![]()
Reinier zegt:
ok: lisanne vind je leuk meisje maar relatie zit er niet in
sssttt....quote:
zeg us wat iserquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:53 schreef liiszle het volgende:
NEEEEEEEEEE ik ben gebroken.
help
troost me..
zal wel goedkomen...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
fuck wat lullig voor je hee.. ik weet hoe gek je op m was...![]()
gewoon naar anders jongens gaan, ben je er zo over heen
sterkte iig![]()
lees even het gesprek met mezelfquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
zeg us wat iser(spontaan he
)
![]()
yup.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef mash_ het volgende:
lis heb je door dat je tegen je zelf praat
dan he bej straks nog grotere rivier om me in te verdrinkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
zal wel goedkomen...![]()
nu eerst even uithuilen op mn bed..
tot straks...
Wat doe ju?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
zal wel goedkomen...![]()
nu eerst even uithuilen op mn bed..
tot straks...
dan huil ik zo nog meer!!quote:
WOEHAAA Wraaaaakk!!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
dan he bej straks nog grotere rivier om me in te verdrinken
ik ben afgwezen.quote:
was t maar zon feest.quote:
ja ik weet was een beetje traag maar ik moest even drinke halenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
lees even het gesprek met mezelf
ik ook een beetjequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
was t maar zon feest.
nee ik verveel me gewoon de pleuris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |