Herben.quote:Op maandag 20 november 2006 16:21 schreef Urquhart het volgende:
LVF 2 zetels, Mat weer terug in de Kamer
Gun ik hem wel.
Interview/NSS heeft voor zover ik weet geen open mogelijkheid om je aan te melden.quote:Op maandag 20 november 2006 05:13 schreef Human_Patris het volgende:
[..]
mischien hebben zich zo`n 20-30 lpfèrs gisteren aangemeld bij die panel.![]()
dat was te verwachten; mag de VVD en CU nog wel uit gaan kijken dat ze niet meer gaan kwijt rakenquote:Op maandag 20 november 2006 18:11 schreef Arcee het volgende:
Maurice de Hond (tussen haakjes afgelopen zaterdag):
CDA 42 (+1)
PVDA 39 (+3)
SP 22 (-4)
VVD 21 (-2)
Daar ga je weer, Jan.
Nee, sympathieke man. Heeft zich als politicus goed ontwikkeld, en is een lopende encylopedie qua feitenkennis. Aanwinst voor de Kamerquote:Op maandag 20 november 2006 17:08 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Herben.
Hoe eerder hij uit de Kamer is hoe beter.
PvdA+GL+SP+PvdD = 71quote:Op maandag 20 november 2006 18:11 schreef Arcee het volgende:
CDA 42 (+1)
PVDA 39 (+3)
SP 22 (-4)
VVD 21 (-2)
Daar ga je weer, Jan.
schiet dus ook nog niet op, bovendien is het helemaal nog niet zo logisch dat de CU zou aanschuiven bij die 3quote:Op maandag 20 november 2006 18:30 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
PvdA+GL+SP+PvdD = 71
PvdA+GL+SP+CU = 75
![]()
Was te verwachten maar nog altijd groter dan de VVD.quote:Op maandag 20 november 2006 18:11 schreef Arcee het volgende:
CDA 42 (+1)
PVDA 39 (+3)
SP 22 (-4)
VVD 21 (-2)
Daar ga je weer, Jan.
dat zal niet lang meer duren omdat er nog wel een heel aantal zetels overgaan naar de PvdAquote:Op maandag 20 november 2006 18:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was te verwachten maar nog altijd groter dan de VVD.
Lijkt me ook ±'. En helemaal mooi dat ook GL er van lijkt te profiterenquote:Op maandag 20 november 2006 18:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal niet lang meer duren omdat er nog wel een heel aantal zetels overgaan naar de PvdA
Zielig voor Nederland zal je bedoelen.quote:Op maandag 20 november 2006 18:43 schreef vw_caddy het volgende:
Toch ergens best zielig voor Jan.Kom op Jan, gogogogo
Zou die fijner zijn dan de kont van Jan Peterquote:Op maandag 20 november 2006 18:45 schreef vw_caddy het volgende:
Ik gun Jan het allerbeste, alleen al omdat ik een ontzettende hekel heb aan de PvdA. Helaas voor hem blijken de linkse kiezers niet honkvast te zijn en gaan ze allemaal weer in de hol van Wouter wonen.
Nu kan ik wel met seksistische opmerkingen komen, dat laat ik maar even. Het patroon dat SP aan het eind inlevert tegenover PvdA is een steeds terugkomend iets.quote:Op maandag 20 november 2006 18:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou die fijner zijn dan de kont van Jan Peter
De CU wist ook nooit te brengen wat er van werd verwacht. Maar vooralsnog lijkt het er nu wel op dat het linkse blok behoorlijk gaat winnen deze verkiezingenquote:Op maandag 20 november 2006 18:50 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nu kan ik wel met seksistische opmerkingen komen, dat laat ik maar even. Het patroon dat SP aan het eind inlevert tegenover PvdA is een steeds terugkomend iets.
Begreep dat de Hond er bij de gemeenteraadsverkiezingen het dichtste bij zat. Maar dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 20 november 2006 18:50 schreef Jurgen21 het volgende:
Opmerkelijke verschillen tussen de peilingen. Bij Interview gisteravond nog een gat van 10 zetels. Ben ik de enige die twijfelt aan de peilingen van De Hond? Overigens geenzins negatief voor Balkenende aangezien CU- en VVD-stemmers in het stemhokje voor de zekerheid Balkenende zullen stemmen om Bos uit het Torentje te houden.
Ja, de laatste dag.quote:Op maandag 20 november 2006 18:32 schreef du_ke het volgende:
Was te verwachten maar nog altijd groter dan de VVD.
Ik vertrouw die van Nova 't meest, maar LPF op 0 bij De Hond vertrouw ik meer dan ineens 2 bij Nova.quote:Op maandag 20 november 2006 18:50 schreef Jurgen21 het volgende:
Opmerkelijke verschillen tussen de peilingen. Bij Interview gisteravond nog een gat van 10 zetels. Ben ik de enige die twijfelt aan de peilingen van De Hond?
In 2003 was hij de slechtste opiniepeiler. En de PvdA scoort ook bij TNS-NIPO vanavond weer slecht. Volgens mij wil De Hond dusdanig graag een nek-aan-nekrace dat hij z'n hele peiling er op baseert. Zo heb ik bijvoorbeeld al sinds donderdag geen uitnodiging meer gekregen om mee te doen aan de poll, terwijl dat daarvoor toch regelmatig het geval was.quote:Op maandag 20 november 2006 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Begreep dat de Hond er bij de gemeenteraadsverkiezingen het dichtste bij zat. Maar dat zegt niet zoveel.
Zullen de overgelopen SP'ers blij mee wezen.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 18:41 schreef knowall het volgende:
Griep aan de overlopers.
quote:Op maandag 20 november 2006 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lijkt me ook ±'. En helemaal mooi dat ook GL er van lijkt te profiteren![]()
Ik heb er geen problemen mee.quote:Op maandag 20 november 2006 19:29 schreef knowall het volgende:
Het is wel goed te zien dat de verloren zetels van de SP naar de SP-light en onze Groene Vrienden gaan.
Laten we daar eens blij om zijn met elkaar! ... TOCH?!
quote:
* problematiQue has a dreamquote:Op maandag 20 november 2006 19:38 schreef NLweltmeister het volgende:
nav de RTL peiling:
SP/PvdA/GL/CU = 77 zetels, onder leiding van Premier Marijnissen
![]()
Lijkt me een meer dan plausibele verklaring. Daarnaast heeft het CDA natuurlijk ook een aardige vinger in de pap bij RTL; dat er gesjoemeld wordt is dus ook allerminst uit te sluiten.quote:Op maandag 20 november 2006 19:36 schreef vw_caddy het volgende:
Misschien speelt mee dat de TNS/Nipo peiling wekelijks is, en de Hond dagelijks? Alleen al daarom vertrouw ik die van TNS meer, maar goed.
Bij RTL misschien, maar zeker niet bij TNS/NIPO.quote:Op maandag 20 november 2006 19:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Daarnaast heeft het CDA natuurlijk ook een aardige vinger in de pap bij RTL
Oeps als dat woensdag waarheid wordt......quote:
Het is één groot complot. Met de Bijbel in de rechterhand en een zak geld in de linker kan je veel gedaan krijgen.quote:Op maandag 20 november 2006 19:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Bij RTL misschien, maar zeker niet bij TNS/NIPO.
Misschien kunnen ze een abortus- en euthanasieverbod erdoor krijgen.quote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het lijkt me echt héél onwaarschijnlijk dat de CU denkt 'nou, zullen we die drie linkse partijen eens aan een meerderheid helpen zonder daar heel heel heel veel voor terug te krijgen'.
Rouvoet wordt dan vice-premierquote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het lijkt me echt héél onwaarschijnlijk dat de CU denkt 'nou, zullen we die drie linkse partijen eens aan een meerderheid helpen zonder daar heel heel heel veel voor terug te krijgen'.
En Maurice de Hond is lid van de PvdA. Ik begin hem er nu toch ehct van te verdenken de peilingen ten gunste van de PvdA te manipuleren.quote:Op maandag 20 november 2006 19:41 schreef vw_caddy het volgende:
Dat zou je ook kunnen zeggen van de Hond, die publiceert alleen maar bij de NOS.
Lijkt me inderdaad geen optiequote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |