Uhm, haha. Ben inmiddels 3 keer indoor gaan boarden en kan dus inmiddels bochtjes en in landgraaf zonder te vallen naar benedenquote:Op maandag 20 november 2006 13:05 schreef Rnej het volgende:
[..]
hoeveel boardervaring heb je uberhaupt ..?
ik merk alleen met carven en freestylen verschil tussen boards ... indoor geslipt rijden kom ik op een veel te kort plankje nog normaal beneden...
nja de huurboardjes van snowworld zijn op zich wel okay als beginnersplankje... meeste wat er in de winkel ligt is nog wel een klasse beter, dus op zich doe je er wel goed aan om dan wat te kopen...quote:Op maandag 20 november 2006 13:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
Uhm, haha. Ben inmiddels 3 keer indoor gaan boarden en kan dus inmiddels bochtjes en in landgraaf zonder te vallen naar benedenDeze kerst dus voor het eerst in Tsjechië een dag op de echte piste boarden. Echt veel ervaring is het dus nog niet, maar wil het zeker vaker gaan doen. Komt er nu ook niet van, mede omdat je toch telkens materiaal moet huren etc. Neemt ook weer extra kosten met zich mee enzo. Vandaar dat we nu ieder een eigen boardje willen, om er wat beter in te worden en het wat vaker te gaan doen. Het board wat ik dus wil aanschaffen zal dan ook niet echt gebruikt worden voor de wintersport gok ik, misschien 1 keer maar als dat goed bevalt willen we beter materiaal aanschaffen.
Dit wordt dus echt een beginnersplankje, wat meer oefenen ermee (niet freestylen). Zou dat met dit board lukken of is het echt helemaal bagger?
Haha, ik leer het van mijn broer...die heeft les gehadquote:Op maandag 20 november 2006 13:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja de huurboardjes van snowworld zijn op zich wel okay als beginnersplankje... meeste wat er in de winkel ligt is nog wel een klasse beter, dus op zich doe je er wel goed aan om dan wat te kopen...
maar 1e wintersport zou ik huren, zeker als je t maar 1 dag gaat doen....
enne.. les nemen is niet verboden hoor...![]()
de ouwe planken worden naar polen gestuurd....quote:Op maandag 20 november 2006 13:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha, ik leer het van mijn broer...die heeft les gehadEn kan het ook.
Het is overigens toevallig dat we nu net een dag gaan boarden in Tsjechië hoor, we schaffen niet perce daarvoor een board aan. We wilden eigenlijk al een eigen board hebben voor snowworld enzo. Verkopen ze daar trouwens geen oude planken?? Of zijn die dan helemaal afgeragd en worden ze weggegooid?
Hmm, dan kan ik dus misschien nog beter een samsung-board meenemen dan daar iets hurenquote:Op maandag 20 november 2006 13:46 schreef Rnej het volgende:
[..]
de ouwe planken worden naar polen gestuurd...... en waarsch tsjechie ook...
head is nog wel okayquote:Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef beerke het volgende:
Wat je ook kunt doen is vandaag een Makro-pas op de kop tikken en naar de dichtst bijzijnde vestiging gaan. Daar hebben ze tot en met vandaag een cheap ass Head-snowboard inclusief bndingen liggen voor bijna 120,-
Zou ik ook zeker verkiezen boven een tweedehands samsung. Je hebt ook een merk waar je in het slechtste geval garantie kan claimen. Neemt niet weg dat ik vind dat je nog niet moet kopen, maar dat is je eigen keuze. Dat is prima.quote:
Snel kopen dus en genieten maar!quote:Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef ivetje het volgende:
Ik heb een pasje thuisliggen op dit momentMisschien vanavond ff snel langs rijden, mijn vriend moet ook nog een board hebben nl. Thanx voor de tip iig!! Hopen dat ze ze nog hebben
mack dawg - follow me aroundquote:Op maandag 20 november 2006 14:12 schreef shilizous_88 het volgende:
p.s. Bekijk de film FUTUREPROOF (2005- 2006) als je kunt, dan weet je precies wat ik bedoel met een goede vakantie!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel al andere Mack - Dawg films gezien, maar ik ga deze opsporen.quote:Op maandag 20 november 2006 17:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
mack dawg - follow me around
en dan het stukje "trapped in chile"
9 feet of fresh and all time....
van datzelfde bedrijf heb je "vivid" , "pop" en "more"quote:Op maandag 20 november 2006 17:28 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Ik heb wel al andere Mack - Dawg films gezien, maar ik ga deze opsporen.![]()
Vanaaf als ik terug van werk ben post ik wel even andere films die ik echt een must- see vind.
Futureproof 2005-2006 "die poederruns" zijn voor mij iig wel legendarisch![]()
Gewoon niet kopen!quote:Op maandag 20 november 2006 13:32 schreef ivetje het volgende:
Het probleem is dus eigenlijk dat ik niet wil blijven huren elke keer, loop liever met mijn eigen board binnen en ga lekker oefenen. De schoenen moet ik nog nieuw kopen, maar daar ga ik zeker wel aandacht aan besteden. En het board, met de tips die net gegeven werden wil ik even kijken of hij niet te erg is beschadigd. Ik board nl. prima op een board van snowworld en die zien er ook niet allemaal meer tiptop uit eerlijk gezegt. Af en toe krijg je daar een board mee waar stukken uit zijn etc. Ik wil hem wel zelf goed gaan onderhouden iig, in de wax zetten enzo![]()
Het overeind blijven enzo lukt me al wel hoorBochtjes ging de vorige keer ook al goed, dus ik begin niet helemaal onderaan.
Afgeragde planken van Snowworld zijn nog altijd beter dan die Samsung gevallen.quote:Op maandag 20 november 2006 13:35 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha, ik leer het van mijn broer...die heeft les gehadEn kan het ook.
Het is overigens toevallig dat we nu net een dag gaan boarden in Tsjechië hoor, we schaffen niet perce daarvoor een board aan. We wilden eigenlijk al een eigen board hebben voor snowworld enzo. Verkopen ze daar trouwens geen oude planken?? Of zijn die dan helemaal afgeragd en worden ze weggegooid?
Ik rijd een week eerder al je poeder om zeep.quote:Op maandag 20 november 2006 19:48 schreef niksweerd het volgende:
Voor iedereen die afgelopen zondag 19-11-2006 in snowworld zoetermeer is geweest.
Wie heeft m'n gloednieuwe Bumppant meegenomen!!!???![]()
![]()
Echt balen, Bumppant uitgedaan en vergeten om in men tas te stoppen![]()
. Het was ook zo druk daar.
¤80 weg, 1 keer gedragen!! Ach ja kan gebeuren, zal wel weer en nieuwe kopen.![]()
12 januari lekker naar Kaprun, lekker boarden op de gletsjer.![]()
![]()
Het wordt langzaam aan steeds ietsje kouder en ik zie dat er morgen wat sneeuwval te verwachten is in Gerlosquote:
Kaprun is al tot Langwied openquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het wordt langzaam aan steeds ietsje kouder en ik zie dat er morgen wat sneeuwval te verwachten is in Gerlos
oh, volgens mij had ik toen ook gekeken en zag ik het maar open tot dat mooie Apple-logo (Alpincenter). Dat was in ieder geval de laatste keer dat ik checkte.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat was t al bijna toen ik er zat.... gek met zoveel sneeuwkanonnen
mja, klopt, maar de sneeuwkanonnen waren op sommige dagen al bij aan t sneeuwen.. t was alleen nog niet open toenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:21 schreef XL het volgende:
[..]
oh, volgens mij had ik toen ook gekeken en zag ik het maar open tot dat mooie Apple-logo (Alpincenter). Dat was in ieder geval de laatste keer dat ik checkte.
Ik vind het niet zo'n boeiende piste. Tenminste, dat is toch die rode die onder het Alpincenter loopt en dan naar dat barretje gaat? Waar je over moet stappen op de gondel zeg maar?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:21 schreef XL het volgende:
[..]
oh, volgens mij had ik toen ook gekeken en zag ik het maar open tot dat mooie Apple-logo (Alpincenter). Dat was in ieder geval de laatste keer dat ik checkte.
Ik ben in Chatel geweest en toen ook een paar daagjes bij Avoriaz langs geweest. Kan je niet zo heel veel over het Funpark vertellen. Ik heb ff gekeken maar het is al een paar jaar geleden en ik vond het toen niet heel indrukwekkend. er staan wat kickers en wat slides. Maar ja, das meestal in een funparkquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:28 schreef The.PhantoM het volgende:
zijn er hier mensen die in Avoriaz zijn geweest? Wat waren jullie ervaringen hiermee en vooral, hoe was het funpark?
ik ga dood van de stokedheid voor ik in het zillertal terecht kom...quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ben in Chatel geweest en toen ook een paar daagjes bij Avoriaz langs geweest. Kan je niet zo heel veel over het Funpark vertellen. Ik heb ff gekeken maar het is al een paar jaar geleden en ik vond het toen niet heel indrukwekkend. er staan wat kickers en wat slides. Maar ja, das meestal in een funpark
Wel vet gebied trouwens
Beide zijn prima! Risoul ligt ook niet zo hoog dus best wel een leuk gebied met veel bomen. Als je bij Sportura in die chaletjes zit dan is het helemaal leuk. Toch heel anders dan in zo'n te krap stinkend Frans appartementjequote:Op dinsdag 21 november 2006 17:40 schreef riX- het volgende:
Van 2 februari tot 11 februari organiseer ik samen met wat anderen een reis voor ongeveer 40 mensen naar Risoul. Iemand ervaringen met Risoul of Sportura (reisorganisatie)?
http://wintersport.inter-actief.net
een gewatteerde trui?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:04 schreef Gstyles het volgende:
heeft iemand een idee waar ik een beetje goede (volledig) gewatteerde en sportieve truien met capuchon kan kopen? Zoek een beetje in de hoek van Burton enz... Misschien heeft iemand tips..
May heeft geen gletser dus die 3250 klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef RichardX het volgende:
De laatste week van maart wil ik nog graag met twee vrienden de auto pakken en naar Oostenrijk afreizen om een midweekje te boarden. Als bestemming hebben we Mayrhofen in gedachten.
Nu vroeg ik me af of er in die periode eigenlijk wel genoeg sneeuw ligt of dat we enkel naar de gletsjer in de buurt moeten.. Wie heeft hier ervaring mee? Op zich ligt het hoogste punt in dat gebied op 3250m. Is er ook een site bijvoorbeeld waar historische sneeuwcondities op te vragen zijn? Wat is het meest sneeuwzekere gebied in Oostenrijk eind maart?![]()
Natuurlijk, voor sneeuwzekerheid kan ik beter naar Frankrijk gaan maar daar ben ik in Januari al. Wil juist eens zien of Oostenrijk nou echt zoveel sfeervoller is dan Frankrijk zoals 'gezegd wordt'..
En bovendien lees ik hier in deze draad ook net gelezen dat naast L2A er in Mayrhofen ook een perfect boardpark ligt..Die in L2A heb ik al vaker mogen proberen dus ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
May heeft geen gletser dus die 3250 klopt niet helemaal.
Of ze bedoelen de gletser bij Hintertux. Dat zal het wel zijn.
dude, we hebben het over half maart. Dan is het seizoen nog volop aan de gang!
Over sneeuw zou ik me niet al te veel zorgen maken. Zeker niet aangezien Mayr zelf tot iets van 2500m loopt ofzo...
en oostenrijk is gewoon gezelliger dan frankrijk...
dat zei komakie, niet ik, maar het is wel zoquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:51 schreef RichardX het volgende:
Thanks guys, weet genoeg!
@ Komakie: idd de gletsjer bij Hintertux
@ Rnej: gezelliger... nou ben benieuwd, tis mn eerste keer!![]()
you know itquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat zei komakie, niet ik, maar het is wel zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |