abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 november 2006 @ 13:09:26 #51
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_43714569
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:05 schreef Rnej het volgende:

[..]

hoeveel boardervaring heb je uberhaupt ..?

ik merk alleen met carven en freestylen verschil tussen boards ... indoor geslipt rijden kom ik op een veel te kort plankje nog normaal beneden...
Uhm, haha. Ben inmiddels 3 keer indoor gaan boarden en kan dus inmiddels bochtjes en in landgraaf zonder te vallen naar beneden Deze kerst dus voor het eerst in Tsjechië een dag op de echte piste boarden. Echt veel ervaring is het dus nog niet, maar wil het zeker vaker gaan doen. Komt er nu ook niet van, mede omdat je toch telkens materiaal moet huren etc. Neemt ook weer extra kosten met zich mee enzo. Vandaar dat we nu ieder een eigen boardje willen, om er wat beter in te worden en het wat vaker te gaan doen. Het board wat ik dus wil aanschaffen zal dan ook niet echt gebruikt worden voor de wintersport gok ik, misschien 1 keer maar als dat goed bevalt willen we beter materiaal aanschaffen.
Dit wordt dus echt een beginnersplankje, wat meer oefenen ermee (niet freestylen ). Zou dat met dit board lukken of is het echt helemaal bagger?
To infinity…and beyond!
pi_43714704
Ik zou zeggen dat dat wel lukt. De eerste keer op de piste ben je toch vooral bezig om recht op te blijven staan en bochtjes te maken. Volgens mij merk je het verschil met goede boards pas echt als je er ook extreem gebruik van gaat maken. Anders gezegd, in een woonerf maakt het weinig uit of je een Porsche of een Panda rijdt, dat merk je pas als je de snelweg op gaat

maar goed, ik heb er niet heel veel verstand van dus je kunt beter wachten tot anderen reageren denk ik
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43714728
Als je een verkeerde maat bindingen hebt/ een te breed board/ klemmende schoenen/ kapotte staalkanten/ diepe scheuren in je board of geen wax op je board hebt is de pret van snowboarden je snel vergaan. Ik wil je ondanks je eigen ideeen toch adviseren je bij een Nederlandse board verhuur te laten informeren en dan daar een goed passend board te huren met lekker zittende schoenen. De kans dat je dan snowboarden leuk gaat vinden is vele malen hoger!

Het is maar een tip.... 2e hand B- klasse boards kopen via een veilingsite is het gewoon net niet..
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  maandag 20 november 2006 @ 13:32:03 #54
11458 ivetje
pi_43715208
Het probleem is dus eigenlijk dat ik niet wil blijven huren elke keer, loop liever met mijn eigen board binnen en ga lekker oefenen. De schoenen moet ik nog nieuw kopen, maar daar ga ik zeker wel aandacht aan besteden. En het board, met de tips die net gegeven werden wil ik even kijken of hij niet te erg is beschadigd. Ik board nl. prima op een board van snowworld en die zien er ook niet allemaal meer tiptop uit eerlijk gezegt. Af en toe krijg je daar een board mee waar stukken uit zijn etc. Ik wil hem wel zelf goed gaan onderhouden iig, in de wax zetten enzo

Het overeind blijven enzo lukt me al wel hoor Bochtjes ging de vorige keer ook al goed, dus ik begin niet helemaal onderaan.
To infinity…and beyond!
  maandag 20 november 2006 @ 13:32:53 #55
71115 Rnej
I walk the line
pi_43715230
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:09 schreef ivetje het volgende:

[..]

Uhm, haha. Ben inmiddels 3 keer indoor gaan boarden en kan dus inmiddels bochtjes en in landgraaf zonder te vallen naar beneden Deze kerst dus voor het eerst in Tsjechië een dag op de echte piste boarden. Echt veel ervaring is het dus nog niet, maar wil het zeker vaker gaan doen. Komt er nu ook niet van, mede omdat je toch telkens materiaal moet huren etc. Neemt ook weer extra kosten met zich mee enzo. Vandaar dat we nu ieder een eigen boardje willen, om er wat beter in te worden en het wat vaker te gaan doen. Het board wat ik dus wil aanschaffen zal dan ook niet echt gebruikt worden voor de wintersport gok ik, misschien 1 keer maar als dat goed bevalt willen we beter materiaal aanschaffen.
Dit wordt dus echt een beginnersplankje, wat meer oefenen ermee (niet freestylen ). Zou dat met dit board lukken of is het echt helemaal bagger?
nja de huurboardjes van snowworld zijn op zich wel okay als beginnersplankje... meeste wat er in de winkel ligt is nog wel een klasse beter, dus op zich doe je er wel goed aan om dan wat te kopen...
maar 1e wintersport zou ik huren, zeker als je t maar 1 dag gaat doen....

enne.. les nemen is niet verboden hoor...
  maandag 20 november 2006 @ 13:35:14 #56
11458 ivetje
pi_43715294
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:32 schreef Rnej het volgende:

[..]

nja de huurboardjes van snowworld zijn op zich wel okay als beginnersplankje... meeste wat er in de winkel ligt is nog wel een klasse beter, dus op zich doe je er wel goed aan om dan wat te kopen...
maar 1e wintersport zou ik huren, zeker als je t maar 1 dag gaat doen....

enne.. les nemen is niet verboden hoor...
Haha, ik leer het van mijn broer...die heeft les gehad En kan het ook.
Het is overigens toevallig dat we nu net een dag gaan boarden in Tsjechië hoor, we schaffen niet perce daarvoor een board aan. We wilden eigenlijk al een eigen board hebben voor snowworld enzo. Verkopen ze daar trouwens geen oude planken?? Of zijn die dan helemaal afgeragd en worden ze weggegooid?
To infinity…and beyond!
  maandag 20 november 2006 @ 13:46:23 #57
71115 Rnej
I walk the line
pi_43715632
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:35 schreef ivetje het volgende:

[..]

Het is overigens toevallig dat we nu net een dag gaan boarden in Tsjechië hoor, we schaffen niet perce daarvoor een board aan. We wilden eigenlijk al een eigen board hebben voor snowworld enzo. Verkopen ze daar trouwens geen oude planken?? Of zijn die dan helemaal afgeragd en worden ze weggegooid?
de ouwe planken worden naar polen gestuurd.... .. en waarsch tsjechie ook...
  maandag 20 november 2006 @ 13:49:55 #58
11458 ivetje
pi_43715758
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:46 schreef Rnej het volgende:

[..]

de ouwe planken worden naar polen gestuurd.... .. en waarsch tsjechie ook...
Hmm, dan kan ik dus misschien nog beter een samsung-board meenemen dan daar iets huren
To infinity…and beyond!
pi_43715776
Wat je ook kunt doen is vandaag een Makro-pas op de kop tikken en naar de dichtst bijzijnde vestiging gaan. Daar hebben ze tot en met vandaag een cheap ass Head-snowboard inclusief bndingen liggen voor bijna 120,-
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  maandag 20 november 2006 @ 13:52:50 #60
71115 Rnej
I walk the line
pi_43715846
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:50 schreef beerke het volgende:
Wat je ook kunt doen is vandaag een Makro-pas op de kop tikken en naar de dichtst bijzijnde vestiging gaan. Daar hebben ze tot en met vandaag een cheap ass Head-snowboard inclusief bndingen liggen voor bijna 120,-
head is nog wel okay
  maandag 20 november 2006 @ 13:56:52 #61
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43715956
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:52 schreef Rnej het volgende:

[..]

head is nog wel okay
Zou ik ook zeker verkiezen boven een tweedehands samsung. Je hebt ook een merk waar je in het slechtste geval garantie kan claimen. Neemt niet weg dat ik vind dat je nog niet moet kopen, maar dat is je eigen keuze. Dat is prima.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 20 november 2006 @ 13:57:54 #62
11458 ivetje
pi_43716002
Ik heb een pasje thuisliggen op dit moment Misschien vanavond ff snel langs rijden, mijn vriend moet ook nog een board hebben nl. Thanx voor de tip iig!! Hopen dat ze ze nog hebben
To infinity…and beyond!
pi_43716394
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef ivetje het volgende:
Ik heb een pasje thuisliggen op dit moment Misschien vanavond ff snel langs rijden, mijn vriend moet ook nog een board hebben nl. Thanx voor de tip iig!! Hopen dat ze ze nog hebben
Snel kopen dus en genieten maar!
De rest van je geld uitgeven aan een setje HELE goede schoenen, die heb je echt nodig en kan het verschil maken tussen een goede en een bagger vakantie

p.s. Bekijk de film FUTUREPROOF (2005- 2006) als je kunt, dan weet je precies wat ik bedoel met een goede vakantie!!!

[ Bericht 19% gewijzigd door shilizous_88 op 20-11-2006 14:26:37 ]
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_43717028
Schoenen zijn idd heel belangrijk Heb dat advies van hier vorig jaar ook opgevolgd en dat scheelt echt bizar. Zitten veel beter dan huur, lekken niet door, blijven lekker warm. Nee als je je geld echt maar 1x uit kunt geven dan zijn schoenen altijd te verkiezen boven board+binding
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 20 november 2006 @ 17:19:00 #65
71115 Rnej
I walk the line
pi_43721894
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:12 schreef shilizous_88 het volgende:

p.s. Bekijk de film FUTUREPROOF (2005- 2006) als je kunt, dan weet je precies wat ik bedoel met een goede vakantie!!!
mack dawg - follow me around

en dan het stukje "trapped in chile"

9 feet of fresh and all time....
pi_43722144
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:19 schreef Rnej het volgende:

[..]

mack dawg - follow me around

en dan het stukje "trapped in chile"

9 feet of fresh and all time....
Ik heb wel al andere Mack - Dawg films gezien, maar ik ga deze opsporen.
Vanaaf als ik terug van werk ben post ik wel even andere films die ik echt een must- see vind.

Futureproof 2005-2006 "die poederruns" zijn voor mij iig wel legendarisch
  maandag 20 november 2006 @ 17:30:01 #67
71115 Rnej
I walk the line
pi_43722183
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:28 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Ik heb wel al andere Mack - Dawg films gezien, maar ik ga deze opsporen.
Vanaaf als ik terug van werk ben post ik wel even andere films die ik echt een must- see vind.

Futureproof 2005-2006 "die poederruns" zijn voor mij iig wel legendarisch
van datzelfde bedrijf heb je "vivid" , "pop" en "more"

in chronologische volgorde zit futureproof tussen pop en more .. de andere films zijn ook bijna alleen maar powpow runs
pi_43722522
Shaun White : The White Album is ook altijd lekker om te kijken.
Hier zitten ook delen skateboarden tussen, maar zelfs die delen kijk ik graag. Ook een leuk verhaal trouwens.

Ik laat me trouwens graag adviseren wat de beste Pow run en JiB films zijn, dus als je nog suggesties hebt: laat maar komen
  maandag 20 november 2006 @ 18:36:18 #69
71115 Rnej
I walk the line
pi_43723494
nixon jibfest is ook geniaal

en derelicta van vorig jaar heeft ook fucking geniale railparts

(eddie wall = god)
  maandag 20 november 2006 @ 19:04:23 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43724422
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:32 schreef ivetje het volgende:
Het probleem is dus eigenlijk dat ik niet wil blijven huren elke keer, loop liever met mijn eigen board binnen en ga lekker oefenen. De schoenen moet ik nog nieuw kopen, maar daar ga ik zeker wel aandacht aan besteden. En het board, met de tips die net gegeven werden wil ik even kijken of hij niet te erg is beschadigd. Ik board nl. prima op een board van snowworld en die zien er ook niet allemaal meer tiptop uit eerlijk gezegt. Af en toe krijg je daar een board mee waar stukken uit zijn etc. Ik wil hem wel zelf goed gaan onderhouden iig, in de wax zetten enzo

Het overeind blijven enzo lukt me al wel hoor Bochtjes ging de vorige keer ook al goed, dus ik begin niet helemaal onderaan.
Gewoon niet kopen!

A. Het is een samsung board. En daar bedoel ik mee dat ze niet eens door een enigzins fatsoenlijk merk zijn gemaakt met een samsung kleurtje erover heen.
B. het is 2dehands bagger. Zo'n board is erg breekbaar aangezien het van niet bepaald stevige materialen is gemaakt dus de kans is redelijk aanwezig dat het board technisch niet helemaal in orde is.

Ik snap dat je niet meteen top-of-the-bill spul wil hebben gezien je financiele situatie, maar dan moet je ook eerlijk zijn en concluderen dat huren gewoon veel goedkoper is op dit moment voor je. En beter voor je aangezien je dan nog enigzins fatsoenlijk spul mee krijgt. Ik weet dat je het niet graag doet, maar zeg nou zelf. Je gaat nu iets van 125 euro uitgeven aan een board en dan moet je ook nog schoenen hebben. Een beetje fatsoenlijke schoenen zijn duurder dan dat board en dan heb ik het niet eens over dure schoenen.
Als je dat geld hebt uitgegeven kun je nog zat huren. Die paar dagen in Tjechie zal sowieso niet bar veel kosten. Die paar keer dat je naar snowworld gaat is huren ook niet zo erg. Je bent iig voorlopig nog veel goedkoper uit met huren dan met kopen. Ook al is het goedkope rommel.

Huren is mijn advies, niets anders. En ik denk dat stiekem iedereen hier het wel met me eens is.
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:35 schreef ivetje het volgende:

[..]

Afgeragde planken van Snowworld zijn nog altijd beter dan die Samsung gevallen.
Dat Head board waar Beerke het over had is dan nog een veel betere optie. Misschien goedkoop, maar Head neem ik tenminste nog serieus als merk.

btw, neem alsjeblieft een keer les. Want je kunt het gewoon niet. Zelfs die bochtjes van je zullen er ongetwijfeld niet uit zien. Feit dat je broer les heeft gehad en het ook kan zegt echt geen ene zak. Sterker nog, het is misschien nog wel erger dan dat je het alleen probeert. Dan kom je namelijk vanzelf tot de conclusie dat het niet lukt. Nu denk je dat je het een beetje kunt en is gevaarlijk en treurig.

Sorry voor de opmerkingen. Je moet het niet te veel persoonlijk aantrekken maar je maakt toevallig een paar opmerkingen waar ik echt agressief van wordt als snowboardleraar zijnde.
Mensen met rommelspullen en die denken dat ze het kunnen zonder les te nemen zijn zo ongeveer de gruwel van elke geoefende wintersporter....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 20 november 2006 @ 19:04:46 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43724435
That! vind ik trouwens ook wel een leuke film
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 20 november 2006 @ 19:48:18 #72
44882 niksweerd
Des te hoger, des te BimBam
pi_43726031
Voor iedereen die afgelopen zondag 19-11-2006 in snowworld zoetermeer is geweest.

Wie heeft m'n gloednieuwe Bumppant meegenomen!!!???

Echt balen, Bumppant uitgedaan en vergeten om in men tas te stoppen . Het was ook zo druk daar.

¤80 weg, 1 keer gedragen!! Ach ja kan gebeuren, zal wel weer en nieuwe kopen.

12 januari lekker naar Kaprun, lekker boarden op de gletsjer.

[ Bericht 2% gewijzigd door niksweerd op 20-11-2006 20:10:18 (tik foutje) ]
Ik probeerde Coke te snuiven, maar de fles paste niet in mijn neus.
  maandag 20 november 2006 @ 20:02:00 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43726488
het is m'n en niet men
  maandag 20 november 2006 @ 20:10:44 #74
44882 niksweerd
pi_43726777
quote:
Op maandag 20 november 2006 20:02 schreef Komakie het volgende:
het is m'n en niet men
Zo goed??
  maandag 20 november 2006 @ 20:17:03 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43726976
quote:
Op maandag 20 november 2006 19:48 schreef niksweerd het volgende:
Voor iedereen die afgelopen zondag 19-11-2006 in snowworld zoetermeer is geweest.

Wie heeft m'n gloednieuwe Bumppant meegenomen!!!???

Echt balen, Bumppant uitgedaan en vergeten om in men tas te stoppen . Het was ook zo druk daar.

¤80 weg, 1 keer gedragen!! Ach ja kan gebeuren, zal wel weer en nieuwe kopen.

12 januari lekker naar Kaprun, lekker boarden op de gletsjer.
Ik rijd een week eerder al je poeder om zeep.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 20 november 2006 @ 20:20:48 #76
44882 niksweerd
pi_43727105
Op je laatste dag begint het super hard te sneeuwen, op het moment dat ik er ben stopt het. En dan heb ik toch een hoop poeder!!! hahaah

Nee, heerlijk gebied om lekker los te gaan.
  maandag 20 november 2006 @ 21:13:47 #77
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43729365
quote:
Op maandag 20 november 2006 20:10 schreef niksweerd het volgende:

[..]

Zo goed??

dinsdag 21 november 2006 @ 07:24:01 #78
71115 Rnej
I walk the line
pi_43738246
nog ... EVEN!

ZILLERTAAAAALL!!!

*stoked
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:56:44 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43746655
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 07:24 schreef Rnej het volgende:
nog ... EVEN!

ZILLERTAAAAALL!!!

*stoked
Het wordt langzaam aan steeds ietsje kouder en ik zie dat er morgen wat sneeuwval te verwachten is in Gerlos
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:12:31 #80
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43747149
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het wordt langzaam aan steeds ietsje kouder en ik zie dat er morgen wat sneeuwval te verwachten is in Gerlos
Kaprun is al tot Langwied open
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:16:04 #81
71115 Rnej
I walk the line
pi_43747265
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:12 schreef XL het volgende:

[..]

Kaprun is al tot Langwied open
dat was t al bijna toen ik er zat.... gek met zoveel sneeuwkanonnen
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:21:01 #82
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43747429
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef Rnej het volgende:

[..]

dat was t al bijna toen ik er zat.... gek met zoveel sneeuwkanonnen
oh, volgens mij had ik toen ook gekeken en zag ik het maar open tot dat mooie Apple-logo (Alpincenter). Dat was in ieder geval de laatste keer dat ik checkte.
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:28:37 #83
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_43747672
zijn er hier mensen die in Avoriaz zijn geweest? Wat waren jullie ervaringen hiermee en vooral, hoe was het funpark?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:41:05 #84
71115 Rnej
I walk the line
pi_43748108
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:21 schreef XL het volgende:

[..]

oh, volgens mij had ik toen ook gekeken en zag ik het maar open tot dat mooie Apple-logo (Alpincenter). Dat was in ieder geval de laatste keer dat ik checkte.
mja, klopt, maar de sneeuwkanonnen waren op sommige dagen al bij aan t sneeuwen.. t was alleen nog niet open toen
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:52:41 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43750678
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:21 schreef XL het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo'n boeiende piste. Tenminste, dat is toch die rode die onder het Alpincenter loopt en dan naar dat barretje gaat? Waar je over moet stappen op de gondel zeg maar?

Beetje matige piste vond ik. Moet zeggen dat hij ook super ijzig was toen ik er was.

Ik weet nog dat ik daar zat op die piste, begin van het seizoen enzo. Pijn in me bovenbenen omdat ik achter een gast aan ging die eigenlijk te hard ging voor mij. Dus hij staat zo te wachten. Ik ga ff zitten om uit te puffen. Zegt hij: "heb je last van je bovenbenen?" Dus ik: "Ja" Hij: "dan moet je niet zo veel bochten draaien als je veel rechtuit gaat, dan train je pas je bovenbenen"

En ik was toch wel redelijk aan het planken
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:55:29 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43750783
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:28 schreef The.PhantoM het volgende:
zijn er hier mensen die in Avoriaz zijn geweest? Wat waren jullie ervaringen hiermee en vooral, hoe was het funpark?
Ik ben in Chatel geweest en toen ook een paar daagjes bij Avoriaz langs geweest. Kan je niet zo heel veel over het Funpark vertellen. Ik heb ff gekeken maar het is al een paar jaar geleden en ik vond het toen niet heel indrukwekkend. er staan wat kickers en wat slides. Maar ja, das meestal in een funpark

Wel vet gebied trouwens
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:14:40 #87
71115 Rnej
I walk the line
pi_43751485
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ben in Chatel geweest en toen ook een paar daagjes bij Avoriaz langs geweest. Kan je niet zo heel veel over het Funpark vertellen. Ik heb ff gekeken maar het is al een paar jaar geleden en ik vond het toen niet heel indrukwekkend. er staan wat kickers en wat slides. Maar ja, das meestal in een funpark

Wel vet gebied trouwens
ik ga dood van de stokedheid voor ik in het zillertal terecht kom...

ik ga nu weer proberen op mijn board van een duin af te glijden
pi_43754511
Van 2 februari tot 11 februari organiseer ik samen met wat anderen een reis voor ongeveer 40 mensen naar Risoul. Iemand ervaringen met Risoul of Sportura (reisorganisatie)?

http://wintersport.inter-actief.net
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:49:08 #89
44882 niksweerd
pi_43754773
Hey V&D heeft een Sinner skihelm in de folder staan voor 39.95, heeft iemand een idee of dit wat is???
Sinner is opzich wel goed, toch???

Zie hier:

dinsdag 21 november 2006 @ 17:50:04 #90
71115 Rnej
I walk the line
pi_43754805
als de helm een CE keurmerk heeft is het wel te doen...

voor de rest is sinner vrij crappy kwaliteit...

ik zou 20 a 30 euro meer uitgeven voor een goeie helm (die gelijk een stuk mooier is)
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:04:15 #91
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_43755178
heeft iemand een idee waar ik een beetje goede (volledig) gewatteerde en sportieve truien met capuchon kan kopen? Zoek een beetje in de hoek van Burton enz... Misschien heeft iemand tips..
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_43756177
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:40 schreef riX- het volgende:
Van 2 februari tot 11 februari organiseer ik samen met wat anderen een reis voor ongeveer 40 mensen naar Risoul. Iemand ervaringen met Risoul of Sportura (reisorganisatie)?

http://wintersport.inter-actief.net
Beide zijn prima! Risoul ligt ook niet zo hoog dus best wel een leuk gebied met veel bomen. Als je bij Sportura in die chaletjes zit dan is het helemaal leuk. Toch heel anders dan in zo'n te krap stinkend Frans appartementje
Ik ben zelf meerdere keren met Sportura, Husk en Snowtrex(Jiba) geweest en het zijn alle drie eenzelfde soort organisaties voor en door studenten/jongeren die gelukkig steeds professioneler zijn geworden. Het is vaak relatief goedkoop met alle opties in 1 pakket gestopt. Vooral de maaltijdpakketten vond ik altijd ideaal!

Ah, je gaat dus met een groep UT studenten
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:40:27 #93
71115 Rnej
I walk the line
pi_43756257
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:04 schreef Gstyles het volgende:
heeft iemand een idee waar ik een beetje goede (volledig) gewatteerde en sportieve truien met capuchon kan kopen? Zoek een beetje in de hoek van Burton enz... Misschien heeft iemand tips..
een gewatteerde trui?

daar heb ik nog nooit van gehoord...
pi_43756441
De laatste week van maart wil ik nog graag met twee vrienden de auto pakken en naar Oostenrijk afreizen om een midweekje te boarden. Als bestemming hebben we Mayrhofen in gedachten.
Nu vroeg ik me af of er in die periode eigenlijk wel genoeg sneeuw ligt of dat we enkel naar de gletsjer in de buurt moeten.. Wie heeft hier ervaring mee? Op zich ligt het hoogste punt in dat gebied op 3250m. Is er ook een site bijvoorbeeld waar historische sneeuwcondities op te vragen zijn? Wat is het meest sneeuwzekere gebied in Oostenrijk eind maart?

Natuurlijk, voor sneeuwzekerheid kan ik beter naar Frankrijk gaan maar daar ben ik in Januari al. Wil juist eens zien of Oostenrijk nou echt zoveel sfeervoller is dan Frankrijk zoals 'gezegd wordt'..
En bovendien lees ik hier in deze draad ook net gelezen dat naast L2A er in Mayrhofen ook een perfect boardpark ligt.. Die in L2A heb ik al vaker mogen proberen dus ben benieuwd!
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:19:44 #95
71115 Rnej
I walk the line
pi_43757729
eind maart ligt er boven de 2500 meter zeker weten nog sneeuw hoor
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:25:49 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43758016
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef RichardX het volgende:
De laatste week van maart wil ik nog graag met twee vrienden de auto pakken en naar Oostenrijk afreizen om een midweekje te boarden. Als bestemming hebben we Mayrhofen in gedachten.
Nu vroeg ik me af of er in die periode eigenlijk wel genoeg sneeuw ligt of dat we enkel naar de gletsjer in de buurt moeten.. Wie heeft hier ervaring mee? Op zich ligt het hoogste punt in dat gebied op 3250m. Is er ook een site bijvoorbeeld waar historische sneeuwcondities op te vragen zijn? Wat is het meest sneeuwzekere gebied in Oostenrijk eind maart?

Natuurlijk, voor sneeuwzekerheid kan ik beter naar Frankrijk gaan maar daar ben ik in Januari al. Wil juist eens zien of Oostenrijk nou echt zoveel sfeervoller is dan Frankrijk zoals 'gezegd wordt'..
En bovendien lees ik hier in deze draad ook net gelezen dat naast L2A er in Mayrhofen ook een perfect boardpark ligt.. Die in L2A heb ik al vaker mogen proberen dus ben benieuwd!
May heeft geen gletser dus die 3250 klopt niet helemaal.
Of ze bedoelen de gletser bij Hintertux. Dat zal het wel zijn.

dude, we hebben het over half maart. Dan is het seizoen nog volop aan de gang!
Over sneeuw zou ik me niet al te veel zorgen maken. Zeker niet aangezien Mayr zelf tot iets van 2500m loopt ofzo...

en oostenrijk is gewoon gezelliger dan frankrijk...
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:47:16 #97
71115 Rnej
I walk the line
pi_43758967
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

May heeft geen gletser dus die 3250 klopt niet helemaal.
Of ze bedoelen de gletser bij Hintertux. Dat zal het wel zijn.

dude, we hebben het over half maart. Dan is het seizoen nog volop aan de gang!
Over sneeuw zou ik me niet al te veel zorgen maken. Zeker niet aangezien Mayr zelf tot iets van 2500m loopt ofzo...

en oostenrijk is gewoon gezelliger dan frankrijk...
pi_43766515
Thanks guys, weet genoeg!

@ Komakie: idd de gletsjer bij Hintertux

@ Rnej: gezelliger... nou ben benieuwd, tis mn eerste keer!
  dinsdag 21 november 2006 @ 23:47:35 #99
71115 Rnej
I walk the line
pi_43768455
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 22:51 schreef RichardX het volgende:
Thanks guys, weet genoeg!

@ Komakie: idd de gletsjer bij Hintertux

@ Rnej: gezelliger... nou ben benieuwd, tis mn eerste keer!
dat zei komakie, niet ik, maar het is wel zo
  woensdag 22 november 2006 @ 00:35:48 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43769959
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:47 schreef Rnej het volgende:

[..]

dat zei komakie, niet ik, maar het is wel zo
you know it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')