abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:04:15 #91
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_43755178
heeft iemand een idee waar ik een beetje goede (volledig) gewatteerde en sportieve truien met capuchon kan kopen? Zoek een beetje in de hoek van Burton enz... Misschien heeft iemand tips..
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_43756177
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:40 schreef riX- het volgende:
Van 2 februari tot 11 februari organiseer ik samen met wat anderen een reis voor ongeveer 40 mensen naar Risoul. Iemand ervaringen met Risoul of Sportura (reisorganisatie)?

http://wintersport.inter-actief.net
Beide zijn prima! Risoul ligt ook niet zo hoog dus best wel een leuk gebied met veel bomen. Als je bij Sportura in die chaletjes zit dan is het helemaal leuk. Toch heel anders dan in zo'n te krap stinkend Frans appartementje
Ik ben zelf meerdere keren met Sportura, Husk en Snowtrex(Jiba) geweest en het zijn alle drie eenzelfde soort organisaties voor en door studenten/jongeren die gelukkig steeds professioneler zijn geworden. Het is vaak relatief goedkoop met alle opties in 1 pakket gestopt. Vooral de maaltijdpakketten vond ik altijd ideaal!

Ah, je gaat dus met een groep UT studenten
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:40:27 #93
71115 Rnej
I walk the line
pi_43756257
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:04 schreef Gstyles het volgende:
heeft iemand een idee waar ik een beetje goede (volledig) gewatteerde en sportieve truien met capuchon kan kopen? Zoek een beetje in de hoek van Burton enz... Misschien heeft iemand tips..
een gewatteerde trui?

daar heb ik nog nooit van gehoord...
pi_43756441
De laatste week van maart wil ik nog graag met twee vrienden de auto pakken en naar Oostenrijk afreizen om een midweekje te boarden. Als bestemming hebben we Mayrhofen in gedachten.
Nu vroeg ik me af of er in die periode eigenlijk wel genoeg sneeuw ligt of dat we enkel naar de gletsjer in de buurt moeten.. Wie heeft hier ervaring mee? Op zich ligt het hoogste punt in dat gebied op 3250m. Is er ook een site bijvoorbeeld waar historische sneeuwcondities op te vragen zijn? Wat is het meest sneeuwzekere gebied in Oostenrijk eind maart?

Natuurlijk, voor sneeuwzekerheid kan ik beter naar Frankrijk gaan maar daar ben ik in Januari al. Wil juist eens zien of Oostenrijk nou echt zoveel sfeervoller is dan Frankrijk zoals 'gezegd wordt'..
En bovendien lees ik hier in deze draad ook net gelezen dat naast L2A er in Mayrhofen ook een perfect boardpark ligt.. Die in L2A heb ik al vaker mogen proberen dus ben benieuwd!
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:19:44 #95
71115 Rnej
I walk the line
pi_43757729
eind maart ligt er boven de 2500 meter zeker weten nog sneeuw hoor
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:25:49 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43758016
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef RichardX het volgende:
De laatste week van maart wil ik nog graag met twee vrienden de auto pakken en naar Oostenrijk afreizen om een midweekje te boarden. Als bestemming hebben we Mayrhofen in gedachten.
Nu vroeg ik me af of er in die periode eigenlijk wel genoeg sneeuw ligt of dat we enkel naar de gletsjer in de buurt moeten.. Wie heeft hier ervaring mee? Op zich ligt het hoogste punt in dat gebied op 3250m. Is er ook een site bijvoorbeeld waar historische sneeuwcondities op te vragen zijn? Wat is het meest sneeuwzekere gebied in Oostenrijk eind maart?

Natuurlijk, voor sneeuwzekerheid kan ik beter naar Frankrijk gaan maar daar ben ik in Januari al. Wil juist eens zien of Oostenrijk nou echt zoveel sfeervoller is dan Frankrijk zoals 'gezegd wordt'..
En bovendien lees ik hier in deze draad ook net gelezen dat naast L2A er in Mayrhofen ook een perfect boardpark ligt.. Die in L2A heb ik al vaker mogen proberen dus ben benieuwd!
May heeft geen gletser dus die 3250 klopt niet helemaal.
Of ze bedoelen de gletser bij Hintertux. Dat zal het wel zijn.

dude, we hebben het over half maart. Dan is het seizoen nog volop aan de gang!
Over sneeuw zou ik me niet al te veel zorgen maken. Zeker niet aangezien Mayr zelf tot iets van 2500m loopt ofzo...

en oostenrijk is gewoon gezelliger dan frankrijk...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:47:16 #97
71115 Rnej
I walk the line
pi_43758967
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

May heeft geen gletser dus die 3250 klopt niet helemaal.
Of ze bedoelen de gletser bij Hintertux. Dat zal het wel zijn.

dude, we hebben het over half maart. Dan is het seizoen nog volop aan de gang!
Over sneeuw zou ik me niet al te veel zorgen maken. Zeker niet aangezien Mayr zelf tot iets van 2500m loopt ofzo...

en oostenrijk is gewoon gezelliger dan frankrijk...
pi_43766515
Thanks guys, weet genoeg!

@ Komakie: idd de gletsjer bij Hintertux

@ Rnej: gezelliger... nou ben benieuwd, tis mn eerste keer!
  dinsdag 21 november 2006 @ 23:47:35 #99
71115 Rnej
I walk the line
pi_43768455
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 22:51 schreef RichardX het volgende:
Thanks guys, weet genoeg!

@ Komakie: idd de gletsjer bij Hintertux

@ Rnej: gezelliger... nou ben benieuwd, tis mn eerste keer!
dat zei komakie, niet ik, maar het is wel zo
  woensdag 22 november 2006 @ 00:35:48 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43769959
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:47 schreef Rnej het volgende:

[..]

dat zei komakie, niet ik, maar het is wel zo
you know it
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_43770333
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef RichardX het volgende:

Op www.wintersporters.nl kan je vinden de geschiedenis van de laatste jaren, best handige site trouwens paar weekjes terug ondekt.
............................
  woensdag 22 november 2006 @ 09:18:03 #102
71115 Rnej
I walk the line
pi_43773279
quote:
Op woensdag 22 november 2006 00:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

you know it
k heb nie voor nix mijn ausweis... je weets neger
  woensdag 22 november 2006 @ 11:35:23 #103
71115 Rnej
I walk the line
pi_43776257
t sneeuwt in fugen!! woohoo!
  woensdag 22 november 2006 @ 12:51:03 #104
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_43778502
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:40 schreef Rnej het volgende:

[..]

een gewatteerde trui?

daar heb ik nog nooit van gehoord...
gewatteerd / gevoerd .. you know?!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  woensdag 22 november 2006 @ 13:01:11 #105
71115 Rnej
I walk the line
pi_43778816
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:51 schreef Gstyles het volgende:

[..]

gewatteerd / gevoerd .. you know?!
ja.

dat noem ik een jas.
pi_43786087
We hadden het trouwens een tijdje terug nog over Frosty travel, of die eigenlijk nog wel bestonden. Las van de week ergens dat Frosty Travel het te druk heeft met andere dingen en dus momenteel daar helemaal mee gestopt zijn. Voor de geinteresseerden dus..

Natuurlijk is het altijd tijd om nieuwe stuff te kopen voor het snowboarden . Ben nu op zoek naar een nieuwe rugzak. Ik zat zelf een beetje te denken aan de da kine heli pack. Deze is vrij compact en heeft denk ik toch de nodige opties. Wat vinden jullie ervan? Nog andere leuke rugzakken bekend hier?

Zat trouwens als tussenstap tussen een helm en een beanie te denken aan een red padded hat, lijkt jullie dat wat of is het gewoon klinklare bullshit?

Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 22 november 2006 @ 16:36:43 #107
71115 Rnej
I walk the line
pi_43786421
ask komakie, die heeft er eentje

enne, ik barst een helm al met kutvaartjes in 2-en ... dus als jij een rode piste afzeilt gok ik dat het niet veel uitmaakt...
pi_43786589
Dan wacht ik op komakie. Trouwens paar jaar terug knetterhard van een piste afgedonderd zonder helm. Toch best koppijn aan overgehouden, maar eigenlijk had ik alleen maar verwondingen op me gezicht(waar een helm dus niet zit).
Mensen kijken je wel leuk aan als je met twee blauwe ogen, opgezwollen neus en lippen en diverse wonden over je gezicht door Solden wandelt. Vooral in de apres-ski
  woensdag 22 november 2006 @ 16:59:31 #109
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43787370
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:36 schreef Rnej het volgende:
ask komakie, die heeft er eentje

enne, ik barst een helm al met kutvaartjes in 2-en ... dus als jij een rode piste afzeilt gok ik dat het niet veel uitmaakt...
Jij hebt ook gewoon een heel hard hoofd. Eigenlijk geen helm nodig

Ik heb die padded heat ook idd. De audio versie uiteraard.

Mijn mening: Het zal je niet helpen als je echt op je hoofd valt. Het is gewoon een soort van spons-achtig idee wat je niet echt gaat helpen als je op je kop valt. Hij is trouwens wel heel erg lekker warm daardoor. Te warm als het -5 is, maar heerlijk als het -15 en kouder is
Net als een helm eigenlijk
Verder heb ik hem voornamelijk voor de audio gekocht en de oordoppen die erin zitten zijn wel erg goed.

Het padded idee vind ik echter niet zo heel erg veel helpen. Tenminste, ik ben er nog nooit mee gevallen. Ik denk dat het wat hoofdpijn zal schelen als je op je hoofd valt. Maar het wordt er niet echt veiliger door. De harde schaal van je helm is heel belangrijk omdat het als een soort extra schedel fungeerd. Die vangt de grootste klap op en zorgt ervoor dat je hoofd niet in mekaar ligt als je op je hoofd valt. Dat is dus wat de padded hat niet heeft.

Maar hij bezorgt je wel wat minder hoofdpijn. Maar ik vind het niet vergelijkbaar met een helm....
pi_43788034
quote:
Op maandag 20 november 2006 08:16 schreef Basje_B het volgende:

Laax heeft ook groot park trouwens.
Yeah mèn. Daar ga eind januari weer heen voor de zoveelste keer. Ze hebben trouwens op de gletsjer ook meestal een huge pipe liggen. Maar bij Crap Sogn Gion (breek je tong niet) is wel het meeste te beleven.
Age of fruity enlightenment!
pi_43788771
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef Steven184 het volgende:
We hadden het trouwens een tijdje terug nog over Frosty travel, of die eigenlijk nog wel bestonden. Las van de week ergens dat Frosty Travel het te druk heeft met andere dingen en dus momenteel daar helemaal mee gestopt zijn. Voor de geinteresseerden dus..

Natuurlijk is het altijd tijd om nieuwe stuff te kopen voor het snowboarden . Ben nu op zoek naar een nieuwe rugzak. Ik zat zelf een beetje te denken aan de da kine heli pack. Deze is vrij compact en heeft denk ik toch de nodige opties. Wat vinden jullie ervan? Nog andere leuke rugzakken bekend hier?

Zat trouwens als tussenstap tussen een helm en een beanie te denken aan een red padded hat, lijkt jullie dat wat of is het gewoon klinklare bullshit?

[afbeelding]
ik heb nog een mooie Da Kine Heli pack over, dus als je geinteresseerd bent....
pi_43791172
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:35 schreef Kentaro het volgende:

[..]

ik heb nog een mooie Da Kine Heli pack over, dus als je geinteresseerd bent....
Op zich ben ik natuurlijk altijd geinteresseerd in een leuk aanbod, alleen me ouders willen het als cadeau aan me geven dus weet niet wat zij ervan vinden. Maar iets concreter, hoe ziet de bag er nog uit? Wat zou je er ongeveer voor willen hebben? Etc. Misschien kan je me ook de voor- en nadelen van de rugzak vertellen als je wil.

Over de die padded hat, tsja dat weet ik nog niet. Opzich wel lekker dattie zo lekker warm is, maar ik koop hem toch wat meer voor de bescherming. Ik weet nog niet echt of ik al toe ben aan zeg maar een helm.
  woensdag 22 november 2006 @ 19:14:07 #113
71115 Rnej
I walk the line
pi_43792031
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:49 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Op zich ben ik natuurlijk altijd geinteresseerd in een leuk aanbod, alleen me ouders willen het als cadeau aan me geven dus weet niet wat zij ervan vinden. Maar iets concreter, hoe ziet de bag er nog uit? Wat zou je er ongeveer voor willen hebben? Etc. Misschien kan je me ook de voor- en nadelen van de rugzak vertellen als je wil.

Over de die padded hat, tsja dat weet ik nog niet. Opzich wel lekker dattie zo lekker warm is, maar ik koop hem toch wat meer voor de bescherming. Ik weet nog niet echt of ik al toe ben aan zeg maar een helm.
je kan een helm nooit te vaak opzetten, die dingen redden levens....
  woensdag 22 november 2006 @ 19:15:25 #114
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43792076
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:14 schreef Rnej het volgende:

[..]

je kan een helm nooit te vaak opzetten, die dingen redden levens....
Bovendien lijk je met een helm op ook veel beter dan je bent
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_43793511
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:49 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Hmm, mocht jij liever op je kado wachten heb ik ook wel intresse
  woensdag 22 november 2006 @ 20:46:18 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43796333
wooohoooo

Net (eindelijk) bericht gehad van Ripstar over de Alpinkurs

Ik moet er al 3 december zijn. Gaat me nu allemaal ineens wel heel erg snel. Gewoon nog anderhalve week en dan ben ik voor 4 maanden weg
En ik moet nog zo veel regelen. Daarnaast weet ik nog niet eens hoe ik daar heen moet komen. Nouja, gelijk maar ff me bronnen aanspreken

Ik moet nog van die opvouwbare skistokken, van dat klimtouw, zonnebril, schrijf en teken materiaal en een goed zakmes kopen.

Echt nog zo veel te doen en zo weinig tijd.
Ik dacht dat ik nog wel 1 of 2 weken thuis zou zijn naar mijn laatste werkdag (donderdag 30 nov) maar blijkt dat ik gewoon als een gek alles moet gaan inpakken en zaterdag al gelijk weg moet
pi_43800447
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:15 schreef XL het volgende:

[..]

Ik sta al op de sneeuw vanaf m'n 5e en heb nog nooit een helm op gehad
Age of fruity enlightenment!
  woensdag 22 november 2006 @ 22:00:21 #118
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43800913
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik sta al op de sneeuw vanaf m'n 5e en heb nog nooit een helm op gehad
beginner
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_43803662
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:15 schreef XL het volgende:

[..]

Daarom ben ik nooit aan de helm gegaan, die lijken/leken me alleen voor de topboarders.
  woensdag 22 november 2006 @ 23:24:58 #120
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43804505
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:09 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Daarom ben ik nooit aan de helm gegaan, die lijken/leken me alleen voor de topboarders.
Een helm geeft ook vertrouwen, je voelt je onschendbaar.... daar je durft meer en dan gaat er meer goed.

en als je een keer tegen de sneeuw ketst, dan is er niks cooler dan krassen op je kruin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')