Beide zijn prima! Risoul ligt ook niet zo hoog dus best wel een leuk gebied met veel bomen. Als je bij Sportura in die chaletjes zit dan is het helemaal leuk. Toch heel anders dan in zo'n te krap stinkend Frans appartementjequote:Op dinsdag 21 november 2006 17:40 schreef riX- het volgende:
Van 2 februari tot 11 februari organiseer ik samen met wat anderen een reis voor ongeveer 40 mensen naar Risoul. Iemand ervaringen met Risoul of Sportura (reisorganisatie)?
http://wintersport.inter-actief.net
een gewatteerde trui?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:04 schreef Gstyles het volgende:
heeft iemand een idee waar ik een beetje goede (volledig) gewatteerde en sportieve truien met capuchon kan kopen? Zoek een beetje in de hoek van Burton enz... Misschien heeft iemand tips..
May heeft geen gletser dus die 3250 klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef RichardX het volgende:
De laatste week van maart wil ik nog graag met twee vrienden de auto pakken en naar Oostenrijk afreizen om een midweekje te boarden. Als bestemming hebben we Mayrhofen in gedachten.
Nu vroeg ik me af of er in die periode eigenlijk wel genoeg sneeuw ligt of dat we enkel naar de gletsjer in de buurt moeten.. Wie heeft hier ervaring mee? Op zich ligt het hoogste punt in dat gebied op 3250m. Is er ook een site bijvoorbeeld waar historische sneeuwcondities op te vragen zijn? Wat is het meest sneeuwzekere gebied in Oostenrijk eind maart?![]()
Natuurlijk, voor sneeuwzekerheid kan ik beter naar Frankrijk gaan maar daar ben ik in Januari al. Wil juist eens zien of Oostenrijk nou echt zoveel sfeervoller is dan Frankrijk zoals 'gezegd wordt'..
En bovendien lees ik hier in deze draad ook net gelezen dat naast L2A er in Mayrhofen ook een perfect boardpark ligt..Die in L2A heb ik al vaker mogen proberen dus ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
May heeft geen gletser dus die 3250 klopt niet helemaal.
Of ze bedoelen de gletser bij Hintertux. Dat zal het wel zijn.
dude, we hebben het over half maart. Dan is het seizoen nog volop aan de gang!
Over sneeuw zou ik me niet al te veel zorgen maken. Zeker niet aangezien Mayr zelf tot iets van 2500m loopt ofzo...
en oostenrijk is gewoon gezelliger dan frankrijk...
dat zei komakie, niet ik, maar het is wel zoquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:51 schreef RichardX het volgende:
Thanks guys, weet genoeg!
@ Komakie: idd de gletsjer bij Hintertux
@ Rnej: gezelliger... nou ben benieuwd, tis mn eerste keer!![]()
you know itquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:47 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat zei komakie, niet ik, maar het is wel zo
Op www.wintersporters.nl kan je vinden de geschiedenis van de laatste jaren, best handige site trouwens paar weekjes terug ondekt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:46 schreef RichardX het volgende:
De laatste week van maart wil ik nog graag met twee vrienden de auto pakken en naar Oostenrijk afreizen om een midweekje te boarden. Als bestemming hebben we Mayrhofen in gedachten.
Nu vroeg ik me af of er in die periode eigenlijk wel genoeg sneeuw ligt of dat we enkel naar de gletsjer in de buurt moeten.. Wie heeft hier ervaring mee? Op zich ligt het hoogste punt in dat gebied op 3250m. Is er ook een site bijvoorbeeld waar historische sneeuwcondities op te vragen zijn? Wat is het meest sneeuwzekere gebied in Oostenrijk eind maart?![]()
Natuurlijk, voor sneeuwzekerheid kan ik beter naar Frankrijk gaan maar daar ben ik in Januari al. Wil juist eens zien of Oostenrijk nou echt zoveel sfeervoller is dan Frankrijk zoals 'gezegd wordt'..
En bovendien lees ik hier in deze draad ook net gelezen dat naast L2A er in Mayrhofen ook een perfect boardpark ligt..Die in L2A heb ik al vaker mogen proberen dus ben benieuwd!
gewatteerd / gevoerd .. you know?!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
een gewatteerde trui?
daar heb ik nog nooit van gehoord...![]()
ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:51 schreef Gstyles het volgende:
[..]
gewatteerd / gevoerd .. you know?!![]()
Jij hebt ook gewoon een heel hard hoofd. Eigenlijk geen helm nodigquote:Op woensdag 22 november 2006 16:36 schreef Rnej het volgende:
ask komakie, die heeft er eentje
enne, ik barst een helm al met kutvaartjes in 2-en ... dus als jij een rode piste afzeilt gok ik dat het niet veel uitmaakt...
Yeah mèn. Daar ga eind januari weer heen voor de zoveelste keer. Ze hebben trouwens op de gletsjer ook meestal een huge pipe liggen. Maar bij Crap Sogn Gion (breek je tong niet) is wel het meeste te beleven.quote:
ik heb nog een mooie Da Kine Heli pack over, dus als je geinteresseerd bent....quote:Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef Steven184 het volgende:
We hadden het trouwens een tijdje terug nog over Frosty travel, of die eigenlijk nog wel bestonden. Las van de week ergens dat Frosty Travel het te druk heeft met andere dingen en dus momenteel daar helemaal mee gestopt zijn. Voor de geinteresseerden dus..
Natuurlijk is het altijd tijd om nieuwe stuff te kopen voor het snowboarden. Ben nu op zoek naar een nieuwe rugzak. Ik zat zelf een beetje te denken aan de da kine heli pack. Deze is vrij compact en heeft denk ik toch de nodige opties. Wat vinden jullie ervan? Nog andere leuke rugzakken bekend hier?
Zat trouwens als tussenstap tussen een helm en een beanie te denken aan een red padded hat, lijkt jullie dat wat of is het gewoon klinklare bullshit?
[afbeelding]
Op zich ben ik natuurlijk altijd geinteresseerd in een leuk aanbod, alleen me ouders willen het als cadeau aan me geven dus weet niet wat zij ervan vinden. Maar iets concreter, hoe ziet de bag er nog uit? Wat zou je er ongeveer voor willen hebben? Etc. Misschien kan je me ook de voor- en nadelen van de rugzak vertellen als je wil.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:35 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik heb nog een mooie Da Kine Heli pack over, dus als je geinteresseerd bent....
je kan een helm nooit te vaak opzetten, die dingen redden levens....quote:Op woensdag 22 november 2006 18:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op zich ben ik natuurlijk altijd geinteresseerd in een leuk aanbod, alleen me ouders willen het als cadeau aan me geven dus weet niet wat zij ervan vinden. Maar iets concreter, hoe ziet de bag er nog uit? Wat zou je er ongeveer voor willen hebben? Etc. Misschien kan je me ook de voor- en nadelen van de rugzak vertellen als je wil.
Over de die padded hat, tsja dat weet ik nog niet. Opzich wel lekker dattie zo lekker warm is, maar ik koop hem toch wat meer voor de bescherming. Ik weet nog niet echt of ik al toe ben aan zeg maar een helm.
Bovendien lijk je met een helm op ook veel beter dan je bentquote:Op woensdag 22 november 2006 19:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
je kan een helm nooit te vaak opzetten, die dingen redden levens....![]()
Hmm, mocht jij liever op je kado wachten heb ik ook wel intressequote:Op woensdag 22 november 2006 18:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op zich ben ik natuurlijk altijd geinteresseerd in een leuk aanbod, alleen me ouders willen het als cadeau aan me geven dus weet niet wat zij ervan vinden. Maar iets concreter, hoe ziet de bag er nog uit? Wat zou je er ongeveer voor willen hebben? Etc. Misschien kan je me ook de voor- en nadelen van de rugzak vertellen als je wil.
Over de die padded hat, tsja dat weet ik nog niet. Opzich wel lekker dattie zo lekker warm is, maar ik koop hem toch wat meer voor de bescherming. Ik weet nog niet echt of ik al toe ben aan zeg maar een helm.
Ik sta al op de sneeuw vanaf m'n 5e en heb nog nooit een helm op gehadquote:Op woensdag 22 november 2006 19:15 schreef XL het volgende:
[..]
Bovendien lijk je met een helm op ook veel beter dan je bent![]()
beginnerquote:Op woensdag 22 november 2006 21:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik sta al op de sneeuw vanaf m'n 5e en heb nog nooit een helm op gehad
Daarom ben ik nooit aan de helm gegaan, die lijken/leken me alleen voor de topboarders.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:15 schreef XL het volgende:
[..]
Bovendien lijk je met een helm op ook veel beter dan je bent![]()
Een helm geeft ook vertrouwen, je voelt je onschendbaar.... daar je durft meer en dan gaat er meer goed.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daarom ben ik nooit aan de helm gegaan, die lijken/leken me alleen voor de topboarders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |