quote:
Op maandag 20 november 2006 13:32 schreef ivetje het volgende:Het probleem is dus eigenlijk dat ik niet wil blijven huren elke keer, loop liever met mijn eigen board binnen en ga lekker oefenen. De schoenen moet ik nog nieuw kopen, maar daar ga ik zeker wel aandacht aan besteden. En het board, met de tips die net gegeven werden wil ik even kijken of hij niet te erg is beschadigd. Ik board nl. prima op een board van snowworld en die zien er ook niet allemaal meer tiptop uit eerlijk gezegt. Af en toe krijg je daar een board mee waar stukken uit zijn etc. Ik wil hem wel zelf goed gaan onderhouden iig, in de wax zetten enzo
Het overeind blijven enzo lukt me al wel hoor
![]()
Bochtjes ging de vorige keer ook al goed, dus ik begin niet helemaal onderaan.
Gewoon niet kopen!
A. Het is een samsung board. En daar bedoel ik mee dat ze niet eens door een enigzins fatsoenlijk merk zijn gemaakt met een samsung kleurtje erover heen.
B. het is 2dehands bagger. Zo'n board is erg breekbaar aangezien het van niet bepaald stevige materialen is gemaakt dus de kans is redelijk aanwezig dat het board technisch niet helemaal in orde is.
Ik snap dat je niet meteen top-of-the-bill spul wil hebben gezien je financiele situatie, maar dan moet je ook eerlijk zijn en concluderen dat huren gewoon veel goedkoper is op dit moment voor je. En beter voor je aangezien je dan nog enigzins fatsoenlijk spul mee krijgt. Ik weet dat je het niet graag doet, maar zeg nou zelf. Je gaat nu iets van 125 euro uitgeven aan een board en dan moet je ook nog schoenen hebben. Een beetje fatsoenlijke schoenen zijn duurder dan dat board en dan heb ik het niet eens over dure schoenen.
Als je dat geld hebt uitgegeven kun je nog zat huren. Die paar dagen in Tjechie zal sowieso niet bar veel kosten. Die paar keer dat je naar snowworld gaat is huren ook niet zo erg. Je bent iig voorlopig nog veel goedkoper uit met huren dan met kopen. Ook al is het goedkope rommel.
Huren is mijn advies, niets anders. En ik denk dat stiekem iedereen hier het wel met me eens is.
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:35 schreef ivetje het volgende:[..]
Haha, ik leer het van mijn broer...die heeft les gehad
![]()
En kan het ook.
Het is overigens toevallig dat we nu net een dag gaan boarden in Tsjechië hoor, we schaffen niet perce daarvoor een board aan. We wilden eigenlijk al een eigen board hebben voor snowworld enzo. Verkopen ze daar trouwens geen oude planken?? Of zijn die dan helemaal afgeragd en worden ze weggegooid?
Afgeragde planken van Snowworld zijn nog altijd beter dan die Samsung gevallen.
Dat Head board waar Beerke het over had is dan nog een veel betere optie. Misschien goedkoop, maar Head neem ik tenminste nog serieus als merk.
btw, neem alsjeblieft een keer les. Want je kunt het gewoon niet. Zelfs die bochtjes van je zullen er ongetwijfeld niet uit zien. Feit dat je broer les heeft gehad en het ook kan zegt echt geen ene zak. Sterker nog, het is misschien nog wel erger dan dat je het alleen probeert. Dan kom je namelijk vanzelf tot de conclusie dat het niet lukt. Nu denk je dat je het een beetje kunt en is gevaarlijk en treurig.
Sorry voor de opmerkingen. Je moet het niet te veel persoonlijk aantrekken maar je maakt toevallig een paar opmerkingen waar ik echt agressief van wordt als snowboardleraar zijnde.
Mensen met rommelspullen en die denken dat ze het kunnen zonder les te nemen zijn zo ongeveer de gruwel van elke geoefende wintersporter....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"