abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2006 @ 08:48:30 #226
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_43772893
quote:
Op woensdag 22 november 2006 02:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sorry hoor maar je bent hier wel heel dom aan het lullen. Je blijft dingen roepen waarvan allang aan is getoond dat het onzin is of soms zelfs glasharde leugens.
de debunkers zijn leugenaars ... FEMA/NIST is een groot cijfersverdraaiingsfestijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 22 november 2006 @ 08:58:30 #227
52357 Lambiekje
pi_43773002
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 22:53 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja gek he.
Als er ergens een huis ontploft weet je niet meteen wat de oorzaak is. Een gasleiding of een bom. Je weet niet meteen of er slachtoffers zijn, waren er wel mensen in het gebouw?

Je weet wel meteen dat er een ontploffing is geweest dat wordt meteen gemeld. Pas later KAN het bericht worden verduidelijkt of "aangepast".

Gister nog dat bericht over de gijzeling in Duitsland. Daar wist men ook niet precies wat er aan de hand was en of er slachtoffers waren. Dat werd pas later bekend.

Dus ik snap niet goed wat jouw probleem nou is. Dat nieuws "aangepast" wordt is een normaal fenomeen. Ik zou niet weten waarom een bericht minder betrouwbaar wordt als er juist meer duidelijk gemaakt wordt.

En wie of wat is MSM?
Verdraaingen wat haaks staat op eerde gemaakte statements. Waar jy overlult zijn de pietluttige details.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_43774358
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat zeg jij,
[..]

[..]
Oei, ik was blijkbaar even onze anti-alien laser satelieten vergeten die we gemaakt hebben met neergestorte UFO technologie.
Je wordt er steeds geloofwaardiger op.
  woensdag 22 november 2006 @ 10:17:21 #229
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_43774470
Wat bij mij na het zien van 9-11 mysteries het meest is blijven hangen, is een heel klein stukje, wat begint op 52.36 waarin Rudy Giuliani, de burgemeester van New York destijds word geinterviewd door Peter Jennings van ABC, eerst over zijn verwachting met betrekking tot de verwachte hoeveelheid slachtoffers (a horrible number) en dan dat hij de 'commisioners' van fire&police department in een ander gebouw is gaan zitten,
'because we were told the World Trade Center was gonna collaps'
Mind you, nooit eerder was zo'n wolkenkrabber door wat dan ook ingestort, maar nog voor het gebeurde werd hen al verteld dat de zaak zou instorten...door wie? en hoe kwamen ze daarop??
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  Moderator woensdag 22 november 2006 @ 11:21:52 #230
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_43775922
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:17 schreef YuckFou het volgende:
Wat bij mij na het zien van 9-11 mysteries het meest is blijven hangen, is een heel klein stukje, wat begint op 52.36 waarin Rudy Giuliani, de burgemeester van New York destijds word geinterviewd door Peter Jennings van ABC, eerst over zijn verwachting met betrekking tot de verwachte hoeveelheid slachtoffers (a horrible number) en dan dat hij de 'commisioners' van fire&police department in een ander gebouw is gaan zitten,
Mind you, nooit eerder was zo'n wolkenkrabber door wat dan ook ingestort, maar nog voor het gebeurde werd hen al verteld dat de zaak zou instorten...door wie? en hoe kwamen ze daarop??
Ja, maar dat het nooit eerder is gebeurd is echt GEEN argument. Eens moet de eerste keer zijn. Dus omdat er nog nooit 2 mercedessen op elkaar zijn geklapt kan dat nu ook niet gebeuren? Dat is een beetje wat je zegt. Daarbij, ik kan me voorstellen, dat je niet wil dat die mensen die zeg maar te hulp schieten gevaar lopen om te komen. Dat je ze dan verhuist omdat het vermoeden bestaat dat de torens (wel eens zouden kunnen) instorten ljikt me een prima voorzorgsmaatregel.

Dat betekent niet automatisch dat ze specifieke voorkennis hadden dat het daadwerkelijk zou gebeuren. Als dat is uitgesproken door bv de brandweer van "dat ding houdt niet niet meer lang" en dat vind zijn weg naar Giuliani, dan snap ik zijn uitspraak wel. Niet dat ik zeg dat dit de manier is waarop het dan wel is gebeurd, maar ik wil maar aangeven dat zo'n opmerking niet automatisch betekent dat er voorkennis was, terwijl dergelijke uitspraken door de believers wel heel graag aangehaald worden om maar te kunnen 'bewijzen' dat het een inside job was.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_43775974
quote:
Volgens 'n docu die ik afgelopen 9-11 gezien heb op de TV, (inside the world trade center heette hij geloof ik) was er in het WTC 'n expert aanwezig die 'n instorting vermoedde toen hij de schade aan trusses e.d. zag.
Hij meldde dit in de docu ettelijke malen aan de NYFD.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_43776761
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:24 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Volgens 'n docu die ik afgelopen 9-11 gezien heb op de TV, (inside the world trade center heette hij geloof ik) was er in het WTC 'n expert aanwezig die 'n instorting vermoedde toen hij de schade aan trusses e.d. zag.
Ik denk dat je Frank Demartini bedoelt, de construction manager van het WTC. Hij was in de noordelijke toren en belde de brandweer een paar keer om te zeggen dat de liftschaften gingen instorten. Ook vroeg hij om een structural engineer naar boven te sturen om het staal te komen inspecteren.

Ironisch gezien wordt een andere uitspraak van hem door sommigen gebruikt om aan te tonen dat het WTC zeker niet had mogen instorten. Op 9/11 was hij hier dus duidelijk helemaal niet zo zeker van.
quote:
The building was designed to have a fully loaded 707 crash into it. That was the largest plane at the time. I believe that the building probably could sustain multiple impacts of jetliners because this structure is like the mosquito netting on your screen door -- this intense grid -- and the jet plane is just a pencil puncturing that screen netting. It really does nothing to the screen netting.
Frank Demartini, January 25, 2001
  woensdag 22 november 2006 @ 12:05:08 #233
52357 Lambiekje
pi_43777091
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:24 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Oke en hij heeft in beide gebouwen alle trusses bekeken .. wat een kulverhaal.
  woensdag 22 november 2006 @ 12:48:41 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43778429
quote:
Op woensdag 22 november 2006 08:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de debunkers zijn leugenaars ... FEMA/NIST is een groot cijfersverdraaiingsfestijn.
Als je opmerkingen maakt als sneller dan vrije val noem ik dat leugenachtig ja. Blijkbaar vind jij dat niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 november 2006 @ 12:53:46 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43778569
quote:
"the world trade center" kan in die context ook op wtc7 slaan en daarvan verwachtte de brandweer inderdaad dat het in ging storten.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 november 2006 @ 13:42:07 #236
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_43780140
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:41 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zoals ik je nu al een aantal keer gezegd heb: DAT IS EEN TOTAAL ANDERE DISCUSSIE

Toont maar weer eens aan hoe selectief jij leest...
dat is juist GEEN andere discussie..
DAT is DE conspiracy theorie..
de THEORIE dat osama met z'n 19 cornuiten op 11 september SAMENZWEERDE om het multi-miljard defensie aparaat COMPLEET lam te leggen met een paar stanley-messen...
en het is zeker nog een theorie want er zijn welgeteld NUL bewijzen voor aangedragen

kom dan met bewijzen!!!

zo zie je maar weer hoe mensen geprogammeerd zijn door de media
hun is geleerd om bij het woord conspiracytheorie aan blowende ufologen etc te denken
het gaat er bij hun niet in dat ook regeringen conspiracys kunnen smeden

open your mind
Huig
pi_43780169
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

"the world trade center" kan in die context ook op wtc7 slaan en daarvan verwachtte de brandweer inderdaad dat het in ging storten.
uhmm.. dit werd gezegd voordat wtc 1&2 ingestort waren, Lijkt me heel sterk dat hij toen reeds vermoedde dat wtc7 in ging storten. Of nee, ik als complot freak denk natuurljk wat anders...
quote:
NYPD aviation did not foresee the collapse of the South Tower, though at 9:55, four minutes before the collapse, a helicopter pilot radioed that a large piece of the South Tower looked like it was about to fall.
http://www.9-11commission(...)aring_2004-05-19.htm
quote:
He says, “OEM says the buildings are going to collapse; we need to get out.” (OEM is the Mayor’s Office of Emergency Management, which has its headquarters in WTC 7.) Fire Chief Pete Ganci’s response is, “who the f___ told you that?” Seconds later, they hear the noise of the South Tower as it collapses.
http://graphics8.nytimes.(...)_GRAPHIC/9110160.PDF
Er lijkt me dus geen twijfel over te bestaan over welke wtc torens de waarschuwing ging.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:07:13 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43780904
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

uhmm.. dit werd gezegd voordat wtc 1&2 ingestort waren, Lijkt me heel sterk dat hij toen reeds vermoedde dat wtc7 in ging storten. Of nee, ik als complot freak denk natuurljk wat anders...
[..]

[..]

Er lijkt me dus geen twijfel over te bestaan over welke wtc torens de waarschuwing ging.
Ah zo. Wat is het probleem dan?
Onikaan ni ov dovah
pi_43781055
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ah zo. Wat is het probleem dan?
Dat moet je niet aan mij vragen, ik reageer alleen op je opm. dat het om ieder gebouw in het wtc zou kunnen gaan.
Eisenhower1961.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:31:31 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43781629
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat moet je niet aan mij vragen, ik reageer alleen op je opm. dat het om ieder gebouw in het wtc zou kunnen gaan.
Ok anders geformuleerd. Waarom zit dat filmpje op zo'n manier in die 'docu' ?
Onikaan ni ov dovah
pi_43785024
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Hoe moet ik dat weten? Lees ff de discussie terug en stel de vraag aan degene die deze "docu" aankaarte. Ik heb de docu wel gezien, maar te lang geleden om op die details in te kunnen gaan.
Eisenhower1961.
  woensdag 22 november 2006 @ 16:45:06 #242
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_43786801
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:31 schreef ATuin-hek het volgende:
Het is best een aardige 'docu' die de gang van zaken rond het instorten van WTC 1,2&7, zie mn post maar als een uitgebreide tvp...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_43791825
quote:
Op woensdag 22 november 2006 08:58 schreef Lambiekje het volgende:

Verdraaingen wat haaks staat op eerde gemaakte statements. Waar jy overlult zijn de pietluttige details.
Achja... Wel of geen doden, gas explosie of bom explosie.... Ja dat zijn idd details.....

Net zulkde detiails als gillen dat er raketten op de WTC torens zijn afgevuurd en geen enkele onderbouwing daarvoor geven
pi_43791930
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:42 schreef Orwell het volgende:

dat is juist GEEN andere discussie..
DAT is DE conspiracy theorie..
de THEORIE dat osama met z'n 19 cornuiten op 11 september SAMENZWEERDE om het multi-miljard defensie aparaat COMPLEET lam te leggen met een paar stanley-messen...
en het is zeker nog een theorie want er zijn welgeteld NUL bewijzen voor aangedragen
Dat heeft dus NIKS met irak te maken.
quote:
zo zie je maar weer hoe mensen geprogammeerd zijn door de media
hun is geleerd om bij het woord conspiracytheorie aan blowende ufologen etc te denken
het gaat er bij hun niet in dat ook regeringen conspiracys kunnen smeden
Och, ik geloof best dat regeringen dat kunnen.

Maar in dit geval denk ik niet dat dat gebeurd is. De aanwijzingen dat Bin Laden er achter zit zijn wmb overtuigend genoeg. Zeker in combinatie met OBL zijn bekentenis.

Kom jij maar eens met bewijzen dat die bekentenis niet klopt. Lijkt me ook een goed plan.
pi_43792267
quote:
Op woensdag 22 november 2006 08:48 schreef Lambiekje het volgende:

FEMA/NIST is een groot cijfersverdraaiingsfestijn.
Vind je het zelf niet heeeeeeeeeeeel goedkoop om telkens dit soort oneliners te plaatsen en NOOIT een bron te geven voor deze beweringen?

Waarom zou ik jou nog vertrouwen als je op deze manier een discussie voert?

edit: En dan begrijp je zelf natuurlijk ook wel dat de term discussie in dit geval zwaar overdreven is....
  woensdag 22 november 2006 @ 20:00:53 #246
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43794134
De enige "bekentenis" van Bin Laden :

Die linkse 2 zijn dus van de enige "bekentenis", die rechtse 2 de echte.
complimenten aan de cia voor de tulband, al hebben die jongens natuurlijk met wat werkdruk en beerputten te maken.( trouwens was dit ook HET "bewijs" voor Bush om totaal geen onderzoek in te stellen, de fbi daarentegen ziet het niet als bewijs. lijkt me duidelijk....)

Dit zegt Osama zelf :September 16, 2001: Bin Laden Denies Involvement in 9/11 Attacks Confirming earlier reports [Reuters, 9/13/2001] , bin Laden denies any involvement in the 9/11 attacks. In a statement to Al Jazeera, he states,
quote:
“I would like to assure the world that I did not plan the recent attacks, which seems to have been planned by people for personal reasons.”
[CNN, 9/17/2001] The US claims that he confesses his role in a video message two months later, but the contents of that video are highly disputed.

en:

September 28, 2001: Bin Laden Again Denies Involvement in 9/11 Attacks Bin Laden says in an interview, Bin Laden says in an interview,
quote:
“I have already said that I am not involved in the September 11 attacks in the United States (see September 16, 2001). As a Muslim, I try my best to avoid telling a lie. I had no knowledge of these attacks, nor do I consider the killing of innocent women, children and other human beings as an appreciable act. Islam strictly forbids causing harm to innocent women, children and other people. Such a practice is forbidden even in the course of battle. ... The United States should try to trace the perpetrators of these attacks within itself; the people who are a part of the US system but are dissenting against it. Or those who are working for some other system; persons who want to make the present century as a century of conflict between Islam and Christianity so that their own civilization, nation, country, or ideology can survive. They may be anyone, from Russia to Israel and from India to Serbia. In the US itself, there are dozens of well-organized and well-equipped groups capable of causing large-scale destruction. Then you cannot forget the American Jews, who have been annoyed with President Bush ever since the Florida elections and who want to avenge him. ... Then there are intelligence agencies in the US, which require billions of dollars worth of funds from Congress and the government every year. ... They needed an enemy. ... Is it not that there exists a government within the government in the United Sates? That secret government must be asked who carried out the attacks.” [Daily Ummat (Karachi), 9/28/2001]
http://www.cooperativeres(...)tity=osama_bin_laden

mooie bekentenis

can you say P. A .T .S .Y ??

[ Bericht 9% gewijzigd door pietje77 op 22-11-2006 20:08:17 ]
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
  woensdag 22 november 2006 @ 20:13:10 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43794754
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef pietje77 het volgende:

<knip>

can you say P. A .T .S .Y ??
Can you say nodeloos herhalen?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 november 2006 @ 20:14:55 #248
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_43794840
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Can you say nodeloos herhalen?
Sterker nog, er was toch iemand met een scherpe foto van dit welke z'n argument helemaal versplinterde ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  woensdag 22 november 2006 @ 20:21:04 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43795098
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:14 schreef ChOas het volgende:

[..]

Sterker nog, er was toch iemand met een scherpe foto van dit welke z'n argument helemaal versplinterde ?
Dat heb je helemaal goed
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 november 2006 @ 20:21:51 #250
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43795143
ik adresseer de belangrijke punten opnieuw, zoals jullie nutteloze totaal buiten de context, IQ-loze one-liners blijven herhalen.
Met als hoofdargument dat iets al lang weerlegd is.(in jullie hoofdjes wil dat zeggen en/of met "5 seconden logisch redeneren" binnen een referentiekader van niks en gebaseerd op "geloof" en een totaal gebrek aan dossierkennis/kennis)

Verder heb je het zelf niet zo in de gaten, maar als je de context van de laatste "opmerking" van jou aan mij geadresseerd bekijkt, snap je er werkelijk helemaal niks van, zoals bijna continue het geval is.
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')