abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44453450
Proficiat Iksje
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:13 schreef mefke79 het volgende:

O en Leonieke, als je je er echt zo aan ergert zou ik het toch gewoon nog een keer hardop zeggen. Dan ben jij het in ieder geval kwijt. Het verandert misschien niets, maar is voor jezelf wel veel fijner.
Dat is het hem net... Ik heb het eens hardop gezegd en toen kwam er alleen maar ruzie van Eergisteren nog eens mogen horen dat ik ook niet naar die babyborrel wou gaan (en ook niet ben geweest) en dat dat eigenlijk niet echt beleefd was van mij aangezien de opa van dat kind onze foto's van het huwelijk heeft genomen.

Ik kon het verdomme gewoon niet aan!!! Sorry hoor (en ik heb ze nog een cadeau gegeven ook, dus klagen kunnen ze niet)

Ik zit zo in de knoop met mezelf de laatste tijd
pi_44453502
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En die opmerking van je schoonvader is zo bot, dat ik aanneem dat hij bij jullie huwelijk volgend jaar zijn mond moet houden.
Ik vermoed dat hij dat net het meest fantastische moment van de dag vond aangezien hij zo aan het glunderen was op dat moment. En iedereen maar applaudiseren
Ik ga gewoon zeggen dat ik geen speeches wil volgend jaar... Simpeler kan niet.
pi_44453549
Ooo Leonieke, een dikke knuffel van mij. Ik snap het helemaal hoor dat je rot voelt. Ik zou een aantal van die opmerkingen gewoon echt niet pikken, maar als ze niet willen luisteren dan kun je er zo weinig mee. Kop op, lekker kopje thee en een chocolaatje, fijn effe op de bank en zielig zijn. Laat de rest maar even stikken, even alleen aan jezelf denken..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_44453643
O en Leonieke, bij de eerstvolgende gelegenheid kan je ook fijn voor schoonpa speechen: iets over een schoonpa die precies op de tenen van zijn schoondochter gaat staan of zoiets (er is vast nog wel iets veel rottigers te verzinnen, maar dat komt zo effe niet binnenvallen). En inderdaad, geen speeches meer. Oe, als iemand dat bij mij zou doen zou ik gewoon nog tijdens de speech inbreken en er iets van zeggen. Al is dat ook niet even handig.
pi_44454153
Iksje! Lees het nu pas, maar gefeliciteerd!!
En Leonieke: Veel plezier alvast voor jullie weekje, ik hoop dat het je batterij inderdaad weer oplaadt.

Gister was mijn zwangere beste dinnetje bij ons! En toen heb ik lekker hints zitten geven aan over hoe leuk het allemaal is, en wat een lief buikje. Dat vond hij ook wel!
Je moet bij mannen altijd een beetje opletten om ze niet te 'overvoeren' met hoe leuk het is heb ik gemerkt. Dus af en toe eens een duwtje kan moet wel
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_44454506
Gefeliciiteerd Iksje!

Leonieke
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_44463647
Iksje meid wat goeeeeeed
wat heerlijk zeg!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_44470237
Leonieke wat lijkt het me verschikkelijk irritant als iedereen maar zo met zichzelf (en zwangere schoonzusje) bezig is. Ik begrijp heel goed dat je niet naar dat feestje bent gegaan! Jammer dan dat anderen dat niet begrijpen.

Iksje wow! gefeliciteerd!!
  zaterdag 16 december 2006 @ 08:11:53 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_44477034
Iksje, wow! Gefeliciteerd!

Leonieke, volgens mij gaat komend jaar gewoon jouw jaar worden, het kan niet anders, je hebt het dit jaar zo moeilijk gehad, daar moet nou toch eens wat goeds uitkomen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44477077
Ikskje, gefeliciteerd
pi_44477146
Iksje wat leuk! Gefelciiteerd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 16 december 2006 @ 11:05:29 #212
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44478005
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:44 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij dat net het meest fantastische moment van de dag vond aangezien hij zo aan het glunderen was op dat moment. En iedereen maar applaudiseren
Ik snap er niets meer van, je bent toch al getrouwd?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44479043
Volgens mij doen ze het kerkelijk huwelijk later?
  zaterdag 16 december 2006 @ 12:19:35 #214
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44479143
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:13 schreef owlet het volgende:
Volgens mij doen ze het kerkelijk huwelijk later?
Wel heel veel later dan
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2006 @ 12:34:11 #215
43556 miss_dynastie
pi_44479382
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:44 schreef leonieke het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat mensen zich ook geen houding weten te geven.... heel verstandig dat hij niet mag speechen.
Ik vind het echt heel erg dat je je zo naar voelt en geen enkel begrip krijgt
pi_44485891
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wel heel veel later dan
De bedoeling was exact een jaar later, maar dat lukte niet meer voor de zaal.

Waarom dan vorig jaar trouwen: omdat we bijna een huis hadden gekocht en daarvoor wilden trouwen, maar zoals 2006 zo'n positief jaar was, is dat huis uiteraard niet doorgegaan... En zijn we nu gewoon heel lekker getrouwd en geven we volgend jaar het feest.
pi_44485944
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 08:11 schreef Troel het volgende:
Iksje, wow! Gefeliciteerd!

Leonieke, volgens mij gaat komend jaar gewoon jouw jaar worden, het kan niet anders, je hebt het dit jaar zo moeilijk gehad, daar moet nou toch eens wat goeds uitkomen!
Al was het maar dat die bouwgrond vlug in orde kwam en we tegen volgend jaar deze periode in ons eigen huis zouden wonen... Zou ik al veel rustiger door het leven gaan, want dan zit er eindelijk schot in de zaak en kunnen we ook eens gaan beslissen wanneer we gaan stoppen met de pil, zelfs al is het dan niet direct, dan kunnen we tenminste een beslissing nemen.
DAT is nu eens mijn wens voor het komende jaar
pi_44485988
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leonieke wat lijkt het me verschikkelijk irritant als iedereen maar zo met zichzelf (en zwangere schoonzusje) bezig is. Ik begrijp heel goed dat je niet naar dat feestje bent gegaan! Jammer dan dat anderen dat niet begrijpen.

Iksje wow! gefeliciteerd!!
Maar ik ben ook realistisch genoeg om te beseffen dat ik ook veel met mezelf bezig ben: ik ga niet naar het feestje omdat IK het niet zie zitten, ik wil dat die bouwgrond in orde komt, ik wil dat alles eens vooruit gaat.
Het enige verschil is dat ik er meestal niet over praat tegen anderen (behalve tegen mijn man natuurlijk) en de rest maar laat praten
pi_44490961
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:33 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar ik ben ook realistisch genoeg om te beseffen dat ik ook veel met mezelf bezig ben: ik ga niet naar het feestje omdat IK het niet zie zitten, ik wil dat die bouwgrond in orde komt, ik wil dat alles eens vooruit gaat.
Het enige verschil is dat ik er meestal niet over praat tegen anderen (behalve tegen mijn man natuurlijk) en de rest maar laat praten
Misschien wel maar dan zou dat toch ook wel enigsinds door moeten dringen bij die mensen lijkt mij. Een beetje rekening houden met jou zou geen kwaad kunnen toch
pi_44496869
Iksje gefeliciteerd !!!
pi_44505542
Iksje gefeliciteerd!

Hmm. Ik rammel echt zo erg En een kindje zit er voor ons echt (voorlopig) niet in. We zoeken naar zoveel mogelijk 'manieren' hoe wij wel een kindje zouden kunnen krijgen zonder medische risico's, maar we weten het niet. Aan de ene kant denk ik van ik heb zelf nooit problemen gehad met m'n spierziekte dus waarom zou mijn kindje dat wel moeten krijgen, maar aan de andere kant, het is soms wel moeilijk en dat wil ik mijn kindje ook weer niet aandoen..
Voorlopig blijft het dus bij rammelen..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44511538
S_oepstengel, heb je het er wel eens met bv je huisarts over gehad? Of misschien een andere arts die jullie kan helpen met kijken of er mogelijkheden zijn?
Fake it till you make it...
pi_44511692
quote:
Op zondag 17 december 2006 16:59 schreef Nijna het volgende:
S_oepstengel, heb je het er wel eens met bv je huisarts over gehad? Of misschien een andere arts die jullie kan helpen met kijken of er mogelijkheden zijn?
We hebben het er met de huisarts over gehad en die zei dat een zwangerschap opzich voor mij wel te doen is, maar omdat het een erfelijke spierziekte is, we die beslissing zelf moeten maken en voor nu hebben we besloten dat we geen kans willen hebben dat ons kindje een spierziekte heeft, dus zoeken we naar andere oplossingen, hoe wij dan een kindje kunnen krijgen, maar die zijn er (bijna) niet..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44512309
Wij zijn door de huisarts doorverwezen naar het genetisch centrum hier in de buurt, gewoon eens om te kijken in hoeverre zij iets voor ons kunnen betekenen. In het zoeken naar mogelijkheden, in het maken van een keuze. De beslissing maak je uiteindelijk zelf, maar misschien kan het fijn zijn om het er met anderen over te hebben. Wat je afwegingen zijn en of er misschien mogelijkheden zijn om toch een gezond kindje te kunnen krijgen.
Hier een oogziekte, erfelijk. En als ik dat dan zo opschrijf denk ik: dat is toch veel minder ingrijpend dan een spierziekte...
En dan heb ik al zoveel twijfels...
pi_44512675
Zo'n afspraak maken met een genetisch centrum willen wij ook zeker nog gaan doen, maar wij vragen ons wel af of ze ons wel iets kunnen vertellen omdat de spierziekte onbekend is en wij denken dat zij ons dus ook niets met zekerheid kunnen vertellen.. Maar we zijn alsnog wel van plan om een afspraak te maken want wij willen alle mogelijkheden aangrijpen voor een gezond kindje
En het maakt niet uit wat er nu 'erger' zou zijn, iedereen wil (lijkt mij) het beste voor zijn/haar kindje dus dan is het goed als er over alle mogelijke dingen die er kunnen zijn gesproken wordt, zodat een goed besluit genomen kan worden.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44514802
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties! Ik word er zowaar een beetje verlegen van...

beetje offtopic: Leonieke, zag op je trouwfoto's dat je in Ninove (of omgeving) woont, wachten jullie misschien op de verkaveling? Mijn collega staat ook op de lijst, ik snap echt niet dat ze dat maar vooruit blijven schuiven... Ik duim voor jullie dat volgend jaar jullie jaar wordt!

En Nijna en S_oepstengel, het lijkt me behoorlijk moeilijk om rekening te moeten houden met een erfelijke ziekte.
Ik ben het dan ook helemaal eens met deze uitspraak:
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:38 schreef S_oepstengel het volgende:
....
En het maakt niet uit wat er nu 'erger' zou zijn, iedereen wil (lijkt mij) het beste voor zijn/haar kindje dus dan is het goed als er over alle mogelijke dingen die er kunnen zijn gesproken wordt, zodat een goed besluit genomen kan worden.
pi_44516702
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:38 schreef S_oepstengel het volgende:
Zo'n afspraak maken met een genetisch centrum willen wij ook zeker nog gaan doen, maar wij vragen ons wel af of ze ons wel iets kunnen vertellen omdat de spierziekte onbekend is en wij denken dat zij ons dus ook niets met zekerheid kunnen vertellen.. Maar we zijn alsnog wel van plan om een afspraak te maken want wij willen alle mogelijkheden aangrijpen voor een gezond kindje
Of ze er wat over kunnen vertellen kom je maar op 1 manier achter . En misschien als zij je niet verder kunnen helpen, dat ze wel weten waar ze dat wellicht wel zouden kunnen.
quote:
Uiteindelijk is het idee wel een beetje hetzelfde ja...
pi_44530998
Soms voel ik me echt een zeur. Hier is alles gewoon perfect voor een baby. We hebben een huis, we hebben geen erfelijkheidskwesties waar we rekening mee hoeven houden, we willen allebei...alleen effe gezeur met werk. Als ik dan kijk naar anderen...dan voel ik me bijna lullig.

Zaterdagavond met mijn mama naar zo'n midnightshopping geweest. Kwamen we uit in een winkeltje met de meest lieve babyspulletjes. Ik moest me zo inhouden, had het liefst een hele stapel spullen meegenomen. En ik werd er ook heel verdrietig van, waardoor mijn mama en de rest van het publiek het moesten ontgelden. (ken je die olifant in een porseleinkast? Zo liep ik daarna door het centrum de sjouwen. Iedereen was stom, het was overal te druk en iedereen liep in de weg...).
Maar daardoor gisteren nog wel effe met overlegd. Hij vindt het onzin om te wachten tot ik een vast contract heb. Ik heb inmiddels wel een nieuwe baan maar die is maar voor een jaar. Morgen hoor ik nog iets van een ander bedrijf en daar kan het een vast contract worden. Ik ben dus geneigd om daar voor te kiezen, alleen maar omdat we dan sneller voor het echie kunnen gaan. Dus heel misschien komt het er toch nog van volgend jaar.

Leonieke, 2007 wordt gewoon jouw jaar hoor! Ik voorzie bouwkavel, een huis en een superleuke trouwerij zonder zeikspeeches!
pi_44532112
quote:
Op maandag 18 december 2006 10:45 schreef mefke79 het volgende:
Soms voel ik me echt een zeur. Hier is alles gewoon perfect voor een baby. We hebben een huis, we hebben geen erfelijkheidskwesties waar we rekening mee hoeven houden, we willen allebei...alleen effe gezeur met werk. Als ik dan kijk naar anderen...dan voel ik me bijna lullig.
Je niet lullig gaan voelen hoor! Het is een enorme beslissing die je maakt voor de rest van je leven, iedereen heeft zo zijn eigen voors en tegens. Dus je bent geen zeur!
quote:
Zaterdagavond met mijn mama naar zo'n midnightshopping geweest. Kwamen we uit in een winkeltje met de meest lieve babyspulletjes. Ik moest me zo inhouden, had het liefst een hele stapel spullen meegenomen. En ik werd er ook heel verdrietig van, waardoor mijn mama en de rest van het publiek het moesten ontgelden. (ken je die olifant in een porseleinkast? Zo liep ik daarna door het centrum de sjouwen. Iedereen was stom, het was overal te druk en iedereen liep in de weg...).
Maar daardoor gisteren nog wel effe met overlegd. Hij vindt het onzin om te wachten tot ik een vast contract heb. Ik heb inmiddels wel een nieuwe baan maar die is maar voor een jaar. Morgen hoor ik nog iets van een ander bedrijf en daar kan het een vast contract worden. Ik ben dus geneigd om daar voor te kiezen, alleen maar omdat we dan sneller voor het echie kunnen gaan. Dus heel misschien komt het er toch nog van volgend jaar.
Olifant in porseleinkast, herkenbaar!
Welke baan spreekt je het meeste aan? Die met het jaarcontract of die andere?
Wie weet wordt 2007 helemaal jullie jaar .
  maandag 18 december 2006 @ 11:48:34 #230
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_44532424
Klinkt het heel erg egoïstisch als ik ook te maken heb met een erfelijkheidsprobleem, maar dat dit echt helemaal niet meespeelt in mijn beslissing? Mijn kids hebben een 50/50% kans om dezelfde problemen te krijgen, maar in mijn ogen hebben ze er maar mee te leven, net zoals ik, mijn moeder, mijn zus, mijn broer en 50% van mijn ooms en tantes. Ik denk er niet eens bewust aan...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_44532559
GWS: ik vind dat helemaal niet egoïstisch! Als je er zelf goed mee kan leven, waarom niet? Het ligt er natuurlijk ook aan wat het is, maar dat kan jij als geen ander inschatten.

Nijna: wist ik het maar! De twee banen zijn helemaal niet vergelijkbaar, dus dat maakt het heel lastig. En het is nog niet eens zeker dat ik MAG kiezen, heb nog niets van bedrijf 2 gehoord. Maar ik denk, ergens diep in mijn hart, dat het toch baan 2 wordt als ik daar een kans krijg...
pi_44538377
Jaaa ik heb de baan

En na 37 dagen ook nog eens ongesteld
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 15:13:36 #233
81992 Githa
pi_44538407
Jolene, ik heb gemist dat je gesoliciteerd had, maar gefeliciteerd
pi_44538429
Mefke, moeilijk hoor, ik hoop dat je snel wat hoort.

GWS, das toch niet erg dat je zo denkt.
Ben je al begonnen met de studie??
pi_44538735
Even hier nog een vraagje Be, was jij meteen de eerste maand weer netjes qua dagen.
pi_44538777
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:13 schreef Githa het volgende:
Jolene, ik heb gemist dat je gesoliciteerd had, maar gefeliciteerd
Ja, goed he... ik heb net als zovelen een drama baas en nu ga ik werken met allemaal vrouwen
  maandag 18 december 2006 @ 15:26:19 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_44538821
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Klinkt het heel erg egoïstisch als ik ook te maken heb met een erfelijkheidsprobleem, maar dat dit echt helemaal niet meespeelt in mijn beslissing? Mijn kids hebben een 50/50% kans om dezelfde problemen te krijgen, maar in mijn ogen hebben ze er maar mee te leven, net zoals ik, mijn moeder, mijn zus, mijn broer en 50% van mijn ooms en tantes. Ik denk er niet eens bewust aan...
Mag ik heel asociaal zijn en vragen welke "afwijking" het om gaat?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44538838
Jolene gefeliciteerd!
pi_44538883
Joehoe Jolene, gefeliciteerd met je nieuwe baan.
(ik mis geloof ik ook nog iets, want ik snap even niet waarom ongesteld worden na 37 dagen zo speciaal is, sorry ik zit vast niet op te letten)
En werken met allemaal vrouwen...pfff, dat zou ik dan weer niet kunnen.
  maandag 18 december 2006 @ 15:27:54 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_44538889
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:12 schreef jolene het volgende:
Jaaa ik heb de baan

En na 37 dagen ook nog eens ongesteld
Dit wordt gewoon een supertopic! Jammer dat het bijna vol is, want dit zijn altijd leuke dingen om te horen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 18 december 2006 @ 15:47:57 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44539694
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:24 schreef jolene het volgende:
Even hier nog een vraagje Be, was jij meteen de eerste maand weer netjes qua dagen.
Ja. Ik ben 2 keer met de pil gestopt en het was beide keren gelijk netjes regelmatig.
Is overigens wel al 3,5 jaar geleden inmiddels. Ik word pas nu onregelmatig.

Jolene! Gefeliciteerd!
pi_44540044
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:27 schreef mefke79 het volgende:
En werken met allemaal vrouwen...pfff, dat zou ik dan weer niet kunnen.
Dat heb ik ook nooit eerder gedaan maar tja, hier kan je wel heel makkelijk partime gaan werken.

ben gestopt met de pil deze 15 jaar geslikt en na 2 zwangerschaps testen was het toch wel prettig dat ik het toch nog ben geworden.. doem denker enz
pi_44540695
Jolene, gefeliciteerd met de baan!

Ik ben ondertussen een paar keer gestopt met de pil, en vroeger zat er ongeveer dezelfde tijd tussen als met de pil (28d). De laatste keer dat ik stopte was in oktober dit jaar, en de eerste cyclus duurde 33d. (nu moet ik wel zeggen dat ik als puber lange cyclussen had, van 36-37d).
De tweede cyclus is er niet meer gekomen
  maandag 18 december 2006 @ 16:46:56 #244
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_44541810
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:14 schreef jolene het volgende:
GWS, das toch niet erg dat je zo denkt.
Ben je al begonnen met de studie??
Ja, het eerste blok alles gehaald, geen enkele onvoldoende. Al had ik eerlijk gezegd liever wat betere cijfers gehaald...
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Mag ik heel asociaal zijn en vragen welke "afwijking" het om gaat?
Een hoorprobleem, waardoor ongeveer 50% van de nakomelijken slechthorend is. Het is progressief, wat erop neerkomt dat het steeds meer achteruit gaat.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_44542010
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ja, het eerste blok alles gehaald, geen enkele onvoldoende. Al had ik eerlijk gezegd liever wat betere cijfers gehaald...
[..]

Een hoorprobleem, waardoor ongeveer 50% van de nakomelijken slechthorend is. Het is progressief, wat erop neerkomt dat het steeds meer achteruit gaat.
Ow wat goed jolene d'r zelf een schop onder de kont geeft, moet in maart examen doen en moet nog beginnen

GWS je moet gewoon doen wat jou het beste lijkt.
pi_44542780
GWS, waarom zou het egoïstisch zijn? Ik denk dat het maar net is hoe je er zelf tegenaan kijkt, hoe je zelf dingen ervaart. Het is jullie keuze. Ik vind van mezelf wel eens dat ik er veel te zwaar aan til, dat hele erfelijkheidsgedoe. Maar ik kan het niet zo naast me neerleggen en maar zien hoe het komt. Maar eigenlijk slaat ook dat dan weer nergens op, want al zou je kunnen voorkomen dat je die genen doorgeeft, dan heb je nog geen garantie op een gezond kindje natuurlijk. Er zijn zoveel dingen die je gewoon niet in de hand hebt...

Wanneer hoor je meer Mefke?

Woehoe Jolene voor de baan .

Ik heb mn nieuwe (nou ja inmiddels al bijna weer oud, sinds augustus...) (weer tijdelijke) contract. In elk geval het spul op papier en dat is toch best prettig!
pi_44551668
@Jolene, oke, nou snap ik die 37 dagen een stuk beter. Geen idee wat mijn cyclus is. Slik echt al jaren de pil. Maar ik daarvoor was ik altijd keurig 28 - 30 dagen. En ik heb tijdens die jaren pil ook nooit fatsoenlijk een maandje langer kunnen slikken (zonder stopweek) want daar luistert mijn lichaam dus niet naar. Hopelijk heb ik straks dus een mooie cyclus.

GWS, nou ik weet wat de afwijking is vind ik het nog steeds niet egoïstisch. Daar lijkt me goed mee te leven, toch?

Nijna: ik hoor morgen meer. Maar goed, ik heb iig wel werk, al is het maar voor een jaar. En ik hoop dat ik het aandurf om binnen dat jaar te stoppen. Ik word gek van mijn eigen gerammel. Het gekke is dat ik het niet zo goed durf terwijl mijn vriend er veel minder problemen mee lijkt te hebben.
pi_44567491
quote:
Op maandag 18 december 2006 15:25 schreef jolene het volgende:

[..]

Ja, goed he... ik heb net als zovelen een drama baas en nu ga ik werken met allemaal vrouwen
Van harte gefeliciteerd
En wat die vrouwen betreft, het heeft zo zijn voordelen, maar ook heel wat nadelen.
Van een bijna volledige vrouwenomgeving ga ik in januari naar het omgekeerde.

Positief aan vrouwen: je kan gemakkelijk eens je hart luchten (ook over andere zaken dan job-gerelateerde dingen), maar negatief? Er wordt enorm veel geroddeld heb ik de indruk
Eens zien in januari wat de andere kant van de medaille is
pi_44567778
[zeur modus aan]
ik zou vanochtend gebeld worden over die baan. Rond enen nog niets gehoord, even zelf gebeld. Krijg ik van de telefoniste te horen dat ze rond vijfen! terug bellen. Hallo dat is geen ochtend, dat is middag! Ik ben een mens, geen nummer! [einde zeur modus]

Leonieke, inderdaad, bij veel vrouwen wordt enorm geroddeld, tenminste, dat is wat ik gemerkt hebt. Maar dat hart luchten klopt ook. Leonieke, wat ga jij nou doen bij die hogeschool?
pi_44567857
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:45 schreef mefke79 het volgende:
[zeur modus aan]
ik zou vanochtend gebeld worden over die baan. Rond enen nog niets gehoord, even zelf gebeld. Krijg ik van de telefoniste te horen dat ze rond vijfen! terug bellen. Hallo dat is geen ochtend, dat is middag! Ik ben een mens, geen nummer! [einde zeur modus]

Leonieke, inderdaad, bij veel vrouwen wordt enorm geroddeld, tenminste, dat is wat ik gemerkt hebt. Maar dat hart luchten klopt ook. Leonieke, wat ga jij nou doen bij die hogeschool?
Pfff, ze mogen idd wel eens bellen hoor Moet ik eens gaan zeuren anders?

Ik ga studenten- en trajectbegeleiding doen. Veel babbelen met studenten (studieproblemen en persoonlijke problemen en rond het traject die ze volgen (eerst dit vak, dan het jaar erop dit en dat vak, ...). Daarnaast ook infodagen, studiebeuren, opendeurdagen, ... nieuwe projecten opstarten.
Ik heb schrik Maar ik hoop dat het goed zal meevallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')