Dat is het hem net... Ik heb het eens hardop gezegd en toen kwam er alleen maar ruzie vanquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:13 schreef mefke79 het volgende:
O en Leonieke, als je je er echt zo aan ergert zou ik het toch gewoon nog een keer hardop zeggen. Dan ben jij het in ieder geval kwijt. Het verandert misschien niets, maar is voor jezelf wel veel fijner.
Ik vermoed dat hij dat net het meest fantastische moment van de dag vond aangezien hij zo aan het glunderen was op dat moment. En iedereen maar applaudiserenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die opmerking van je schoonvader is zo bot, dat ik aanneem dat hij bij jullie huwelijk volgend jaar zijn mond moet houden.
Ik snap er niets meer van, je bent toch al getrouwd?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij dat net het meest fantastische moment van de dag vond aangezien hij zo aan het glunderen was op dat moment. En iedereen maar applaudiseren![]()
Ik ga gewoon zeggen dat ik geen speeches wil volgend jaar... Simpeler kan niet.
Wel heel veel later danquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:13 schreef owlet het volgende:
Volgens mij doen ze het kerkelijk huwelijk later?
Waarschijnlijk omdat mensen zich ook geen houding weten te geven.... heel verstandig dat hij niet mag speechen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij dat net het meest fantastische moment van de dag vond aangezien hij zo aan het glunderen was op dat moment. En iedereen maar applaudiseren![]()
Ik ga gewoon zeggen dat ik geen speeches wil volgend jaar... Simpeler kan niet.
De bedoeling was exact een jaar later, maar dat lukte niet meer voor de zaal.quote:
Al was het maar dat die bouwgrond vlug in orde kwam en we tegen volgend jaar deze periode in ons eigen huis zouden wonen... Zou ik al veel rustiger door het leven gaan, want dan zit er eindelijk schot in de zaakquote:Op zaterdag 16 december 2006 08:11 schreef Troel het volgende:
Iksje, wow! Gefeliciteerd!
Leonieke, volgens mij gaat komend jaar gewoon jouw jaar worden, het kan niet anders, je hebt het dit jaar zo moeilijk gehad, daar moet nou toch eens wat goeds uitkomen!
Maar ik ben ook realistisch genoeg om te beseffen dat ik ook veel met mezelf bezig ben: ik ga niet naar het feestje omdat IK het niet zie zitten, ik wil dat die bouwgrond in orde komt, ik wil dat alles eens vooruit gaat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leonieke wat lijkt het me verschikkelijk irritant als iedereen maar zo met zichzelf (en zwangere schoonzusje) bezig is. Ik begrijp heel goed dat je niet naar dat feestje bent gegaan! Jammer dan dat anderen dat niet begrijpen.![]()
Iksje wow! gefeliciteerd!!![]()
Misschien wel maar dan zou dat toch ook wel enigsinds door moeten dringen bij die mensen lijkt mij. Een beetje rekening houden met jou zou geen kwaad kunnen tochquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik ben ook realistisch genoeg om te beseffen dat ik ook veel met mezelf bezig ben: ik ga niet naar het feestje omdat IK het niet zie zitten, ik wil dat die bouwgrond in orde komt, ik wil dat alles eens vooruit gaat.
Het enige verschil is dat ik er meestal niet over praat tegen anderen (behalve tegen mijn man natuurlijk) en de rest maar laat praten![]()
We hebben het er met de huisarts over gehad en die zei dat een zwangerschap opzich voor mij wel te doen is, maar omdat het een erfelijke spierziekte is, we die beslissing zelf moeten maken en voor nu hebben we besloten dat we geen kans willen hebben dat ons kindje een spierziekte heeft, dus zoeken we naar andere oplossingen, hoe wij dan een kindje kunnen krijgen, maar die zijn er (bijna) niet..quote:Op zondag 17 december 2006 16:59 schreef Nijna het volgende:
S_oepstengel, heb je het er wel eens met bv je huisarts over gehad? Of misschien een andere arts die jullie kan helpen met kijken of er mogelijkheden zijn?
quote:Op zondag 17 december 2006 17:38 schreef S_oepstengel het volgende:
....
En het maakt niet uit wat er nu 'erger' zou zijn, iedereen wil (lijkt mij) het beste voor zijn/haar kindje dus dan is het goed als er over alle mogelijke dingen die er kunnen zijn gesproken wordt, zodat een goed besluit genomen kan worden.![]()
Of ze er wat over kunnen vertellen kom je maar op 1 manier achterquote:Op zondag 17 december 2006 17:38 schreef S_oepstengel het volgende:
Zo'n afspraak maken met een genetisch centrum willen wij ook zeker nog gaan doen, maar wij vragen ons wel af of ze ons wel iets kunnen vertellen omdat de spierziekte onbekend is en wij denken dat zij ons dus ook niets met zekerheid kunnen vertellen.. Maar we zijn alsnog wel van plan om een afspraak te maken want wij willen alle mogelijkheden aangrijpen voor een gezond kindje![]()
Uiteindelijk is het idee wel een beetje hetzelfde ja...quote:En het maakt niet uit wat er nu 'erger' zou zijn, iedereen wil (lijkt mij) het beste voor zijn/haar kindje dus dan is het goed als er over alle mogelijke dingen die er kunnen zijn gesproken wordt, zodat een goed besluit genomen kan worden.![]()
Je niet lullig gaan voelen hoor! Het is een enorme beslissing die je maakt voor de rest van je leven, iedereen heeft zo zijn eigen voors en tegens. Dus je bent geen zeur!quote:Op maandag 18 december 2006 10:45 schreef mefke79 het volgende:
Soms voel ik me echt een zeur. Hier is alles gewoon perfect voor een baby. We hebben een huis, we hebben geen erfelijkheidskwesties waar we rekening mee hoeven houden, we willen allebei...alleen effe gezeur met werk. Als ik dan kijk naar anderen...dan voel ik me bijna lullig.
Olifant in porseleinkast, herkenbaar!quote:Zaterdagavond met mijn mama naar zo'n midnightshopping geweest. Kwamen we uit in een winkeltje met de meest lieve babyspulletjes. Ik moest me zo inhouden, had het liefst een hele stapel spullen meegenomen. En ik werd er ook heel verdrietig van, waardoor mijn mama en de rest van het publiek het moesten ontgelden. (ken je die olifant in een porseleinkast? Zo liep ik daarna door het centrum de sjouwen. Iedereen was stom, het was overal te druk en iedereen liep in de weg...).
Maar daardoor gisteren nog wel effe metoverlegd. Hij vindt het onzin om te wachten tot ik een vast contract heb. Ik heb inmiddels wel een nieuwe baan maar die is maar voor een jaar. Morgen hoor ik nog iets van een ander bedrijf en daar kan het een vast contract worden. Ik ben dus geneigd om daar voor te kiezen, alleen maar omdat we dan sneller voor het echie kunnen gaan. Dus heel misschien komt het er toch nog van volgend jaar.
Ja, goed he... ik heb net als zovelen een drama baas en nu ga ik werken met allemaal vrouwenquote:Op maandag 18 december 2006 15:13 schreef Githa het volgende:
Jolene, ik heb gemist dat je gesoliciteerd had, maar gefeliciteerd![]()
![]()
Mag ik heel asociaal zijn en vragen welke "afwijking" het om gaat?quote:Op maandag 18 december 2006 11:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Klinkt het heel erg egoïstisch als ik ook te maken heb met een erfelijkheidsprobleem, maar dat dit echt helemaal niet meespeelt in mijn beslissing? Mijn kids hebben een 50/50% kans om dezelfde problemen te krijgen, maar in mijn ogen hebben ze er maar mee te leven, net zoals ik, mijn moeder, mijn zus, mijn broer en 50% van mijn ooms en tantes. Ik denk er niet eens bewust aan...![]()
Dit wordt gewoon een supertopic! Jammer dat het bijna vol is, want dit zijn altijd leuke dingen om te horen!quote:Op maandag 18 december 2006 15:12 schreef jolene het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa ik heb de baan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En na 37 dagen ook nog eens ongesteld![]()
Ja. Ik ben 2 keer met de pil gestopt en het was beide keren gelijk netjes regelmatig.quote:Op maandag 18 december 2006 15:24 schreef jolene het volgende:
Even hier nog een vraagje Be, was jij meteen de eerste maand weer netjes qua dagen.
Dat heb ik ook nooit eerder gedaan maar tja, hier kan je wel heel makkelijk partime gaan werken.quote:Op maandag 18 december 2006 15:27 schreef mefke79 het volgende:
En werken met allemaal vrouwen...pfff, dat zou ik dan weer niet kunnen.
Ja, het eerste blok alles gehaald, geen enkele onvoldoende.quote:Op maandag 18 december 2006 15:14 schreef jolene het volgende:
GWS, das toch niet erg dat je zo denkt.
Ben je al begonnen met de studie??
Een hoorprobleem, waardoor ongeveer 50% van de nakomelijken slechthorend is. Het is progressief, wat erop neerkomt dat het steeds meer achteruit gaat.quote:Op maandag 18 december 2006 15:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Mag ik heel asociaal zijn en vragen welke "afwijking" het om gaat?
Ow wat goedquote:Op maandag 18 december 2006 16:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja, het eerste blok alles gehaald, geen enkele onvoldoende.Al had ik eerlijk gezegd liever wat betere cijfers gehaald...
![]()
[..]
Een hoorprobleem, waardoor ongeveer 50% van de nakomelijken slechthorend is. Het is progressief, wat erop neerkomt dat het steeds meer achteruit gaat.
Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 18 december 2006 15:25 schreef jolene het volgende:
[..]
Ja, goed he... ik heb net als zovelen een drama baas en nu ga ik werken met allemaal vrouwen![]()
![]()
Pfff, ze mogen idd wel eens bellen hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:45 schreef mefke79 het volgende:
[zeur modus aan]
ik zou vanochtend gebeld worden over die baan. Rond enen nog niets gehoord, even zelf gebeld. Krijg ik van de telefoniste te horen dat ze rond vijfen! terug bellen. Hallo dat is geen ochtend, dat is middag! Ik ben een mens, geen nummer! [einde zeur modus]
Leonieke, inderdaad, bij veel vrouwen wordt enorm geroddeld, tenminste, dat is wat ik gemerkt hebt. Maar dat hart luchten klopt ook. Leonieke, wat ga jij nou doen bij die hogeschool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |