abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43633390
Toch is dit wel triest, niet deze zogenaamde "martelingen", maar al die mensen die zo gretig zijn op het beschadigen van Nederland, en ook van de Iraakse missie van Nederlandse troepen die al met al een groot succes was. En daarin zal ook wel de angel zitten,blijkbaar zitten die goede prestaties van de Nederlandse troepen nogal wat mensen dwars. En nu heeft men dan alsnog een stok gevonden, hoe onbenullig ook, om de Nederlandse soldaten mee te slaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 17 november 2006 @ 12:06:17 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43633400
volgens mij onderschatten een hoop mensen hier wat de Nederlanders gedaan hebben, de dingen opzich lijken misschien niet zo erg maar het echt kei hard en misschien nog wel zwaarder dan lichamelijk geweld.

Hier zijn hele docu's over gemaakt. Soldaten van de SAS die dit soort dingen moesten ondergaan tijdens hun training en lang niet allemaal konden ze het aan. Dat zegt toch wel wat.

[ Bericht 1% gewijzigd door rubbereend op 17-11-2006 12:48:25 ]
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:08:41 #53
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43633429
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:05 schreef Godslasteraar het volgende:
Toch is dit wel triest, niet deze zogenaamde "martelingen", maar al die mensen die zo gretig zijn op het beschadigen van Nederland, en ook van de Iraakse missie van Nederlandse troepen die al met al een groot succes was. En daarin zal ook wel de angel zitten,blijkbaar zitten die goede prestaties van de Nederlandse troepen nogal wat mensen dwars. En nu heeft men dan alsnog een stok gevonden, hoe onbenullig ook, om de Nederlandse soldaten mee te slaan.
Waar héb je het over?
kernˇgeˇleerˇde (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_43633476
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:02 schreef rubbereend het volgende:
dat wordt Henk Kamp
Dat is veel te mild voor die babymoordenaarsbendeleider!
Die Kamp zelf eens martelen!

Dus: zwarte bril opzetten, fel licht erop en keihard Fransje Bauer aan!
Dán piept die nazi-in-disguise wel anders!

Het is toch verschrikkelijk?

Zwarte bril, fel licht én veel lawaai. Godverdomme!
En dan nog, het idee alleen al dat er in een oorlogssituatie verhoord wordt!
Dat kan toch niet?

Ik bedoel, als je het die jongens gewoon vriendelijk vraagt krijg je veel meer resultaat, sterker nog, dan werken ze gewoon mee en vertellen je alles wat je weten wil.

Ik schaam me diep Nederlander te zijn.
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:20:36 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_43633569
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:12 schreef Eightball het volgende:

[..]

Dat is veel te mild voor die babymoordenaarsbendeleider!
Die Kamp zelf eens martelen!

Dus: zwarte bril opzetten, fel licht erop en keihard Fransje Bauer aan!
Dán piept die nazi-in-disguise wel anders!

Het is toch verschrikkelijk?

Zwarte bril, fel licht én veel lawaai. Godverdomme!
En dan nog, het idee alleen al dat er in een oorlogssituatie verhoord wordt!
Dat kan toch niet?

Ik bedoel, als je het die jongens gewoon vriendelijk vraagt krijg je veel meer resultaat, sterker nog, dan werken ze gewoon mee en vertellen je alles wat je weten wil.

Ik schaam me diep Nederlander te zijn.
Wanneer je solidair wil zijn met de Nederlandse troepen dan kun je er beter op wijzen dat het overgrote merendeel geen deel heeft genomen aan martelingen of illegale verhoormethoden dan dat je de zaak probeert te bagatelliseren.
The End Times are wild
pi_43633576
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:06 schreef rubbereend het volgende:
maar het echt kei hard en misschien nog wel zwaarder dan geweld.
Absoluut!
Veel zwaarder dan geweld!
Die bril. DIE BRIL!!
Die jongens zijn voor hun leven getekend!

En dat uit ons aller naam!

Ik pleit dan ook om de onderste steen boven te halen en die arme jongens op te sporen om ze hier in Nederland op te vangen. Misschien kunnen we dan nog iets van het aangedane leed verzachten. Ook wil ik pleiten voor herstelbetalingen aan het dappere volk van Iraq, want vergis je niet, Iraq lijdt nog dagelijk aan de gevolgen van de 'grappen en grollen' van deze van staatswege uit gesubsidieerde babymoordenaars.
pi_43633610
Het woord 'martelen' lijkt me lichtelijk overdreven.
pi_43633793
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:23 schreef nikk het volgende:
Het woord 'martelen' lijkt me lichtelijk overdreven.
Owjajoh?
Dit is martelen van het ergste soort!
Ik herhaal het nog maar even voor het geval je het niet snapt: zwarte bril, fel licht, lawaai én water.
Waar hebben die arme dappere jongens dat aan verdiend?
Ik bedoel, welke overtreding, want dat zal het wel geweest zijn, moet je maken dat zo'n behandeling je ten deel valt? Er bestaat geen overtreding of misdaad die deze behandeling rechtvaardigt!

Die verantwoordelijke babymoordenaars moeten minstens 20 jaar de bak in! In de EBI en in volledige beperking! Allemaal!
pi_43633850
Wat erg dat dit toch weer gebeurt. Wat is dat toch met militairen dat dit soort dingen blijkbaar voorkomen.
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:42:22 #60
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43633880
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:40 schreef SCH het volgende:
Wat erg dat dit toch weer gebeurt. Wat is dat toch met militairen dat dit soort dingen blijkbaar voorkomen.
Het is niet iets militairs, het heeft met macht te maken. Mensen die ongecontroleerde macht hebben, neigen sneller naar sadisme of buitensportig geweld, zoals in dit geval, dan anderen. Zie die oude proef, die gevangene die doodgemarteld is, politiegeweld. Het is niet iets specifieks voor militairen.
1 kernfysicus
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:42:32 #61
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_43633882
Martelen...
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:43:45 #62
68638 Zwansen
pi_43633898
Zoals in een ander topic al gezegd is, menig student zou blij zijn met zo'n coulante ontgroening.
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:44:22 #63
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43633906
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:43 schreef Zwansen het volgende:
Zoals in een ander topic al gezegd is, menig student zou blij zijn met zo'n coulante ontgroening.
Ja, en dat is een ontzettend idiote redenatie.
1 kernfysicus
pi_43633935
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:43 schreef Zwansen het volgende:
Wat is de relevantie van deze opmerking?

Dit zijn ernstige strafbare feiten en het is nog erger om ze onder de pet te houden.
pi_43633957
kom er maar in SCH, en verlicht ons met je inzichten
pi_43633968
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:48 schreef Godslasteraar het volgende:
kom er maar in SCH, en verlicht ons met je inzichten
Het is toch een duidelijke zaak?

Om dit nou te gaan vergelijken met ontgroeningen, dan weet je echt niet waar je het over hebt
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:49:16 #67
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43633974
Ik ben vroeger gemarteld door mijn moeder. Dan pakte ze mijn oor beet en riep ze héél hard: EN NOU LUISTEREN.

Het is een grof schandaal. Dat van mijn moeder en mijn oor dan. En van Irak enzo. Oorlogssituatie. Ja. Nee. Maar alleen als het geen pijn doet. En zachtjes schieten graag. Zonder herrie. Of geweld.

H U I L L I E S

GroenLinks staat zeker achter in de peilingen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:50:31 #68
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43633997
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:49 schreef Ringo het volgende:
Ik ben vroeger gemarteld door mijn moeder. Dan pakte ze mijn oor beet en riep ze héél hard: EN NOU LUISTEREN.

Het is een grof schandaal. Dat van mijn moeder en mijn oor dan. En van Irak enzo. Oorlogssituatie. Ja. Nee. Maar alleen als het geen pijn doet. En zachtjes schieten graag. Zonder herrie. Of geweld.

H U I L L I E S

Als jouw moeder deed wat ze gedaan hebben bij deze verdachten, dan kwam de Kinderberscherming om je uit huis te halen en je moeder mocht de cel in en therapie volgen.
1 kernfysicus
pi_43634012
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:49 schreef Ringo het volgende:

H U I L L I E S

Jij vindt dat militairen overtredingen mogen maken?

Jij vindt dat Balkenende ongelijk heeft als hij zegt dit schokkend te vinden?
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:52:13 #70
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_43634020
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:40 schreef SCH het volgende:
1) Het overgrote deel van de Nederlandse militairen is hier niet bij betrokken geweest, en keurt dit soort ding ook af. (in tegenstelling tot het telegraaf-publiek)

2) Er is de afgelopen jaren door de politiek een kader en een sfeer gecreeerd waarbij het volstrekt onduidelijk was wat nu de houding van Nederland ten opzichte van dit soort dingen was. Er is welliswaar lippendienst bewezen aan de internationale rechtsorde, de mensenrechten en de conventies van Geneve, maar in de praktijk is door de politieke leiding compleet anders gehandeld. Denk maar aan:
- Het steunen van de oorlog in Irak
- Het blijven ondersteunen van de oorlog aldaar, ook na Abu Graib.
- Bot en de geheime CIA-vluchten en gevangenissen
- Er intuinen over het aanwezig zijn van WMD, en hier later niet meer op terug willen komen.
- Het niet ingaan tegen uitspraken van Cheney et al over "prisoners other than war" et cetera
- Het goedkeuren van het opleggen van de doodstraf tegen Saddam.

Vind je het vreemd dat de 'mensen op de grond' dan niet meer weten waar ze aan toe zijn? Wat is nu wel en wat is nu niet de bedoeling? De politiek is verantwoordelijk voor deze onduidelijkheid.

Uiteindelijk zal er inderdaad wel weer een lager gegradueerde militair hiervoor opgeknoopt worden. Zo gaat dat.
The End Times are wild
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:53:15 #71
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43634032
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:50 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Als jouw moeder deed wat ze gedaan hebben bij deze verdachten, dan kwam de Kinderberscherming om je uit huis te halen en je moeder mocht de cel in en therapie volgen.
Tja. Wij kinders dreigden dan ook niet met car bombs en suicide attacks.
pi_43634036
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:52 schreef LXIV het volgende:

2) Er is de afgelopen jaren door de politiek een kader en een sfeer gecreeerd waarbij het volstrekt onduidelijk was wat nu de houding van Nederland ten opzichte van dit soort dingen was.
Volgens mij is er geen twijfel over dat mishandelen niet mag en dat militairen geen misdrijven mogen plegen hoor.
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:55:23 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43634064
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij vindt dat militairen overtredingen mogen maken?

Jij vindt dat Balkenende ongelijk heeft als hij zegt dit schokkend te vinden?
Hij moet wel. Vlak voor de verkiezingen, met de groene moraalmaffia hijgend in zijn nek.

Waar gehakt wordt, vallen spaanders.
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:55:35 #74
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43634068
Bij deze zou ik even wat users willen vragen om (bijvoorbeeld) 11 dagen wakker te blijven, om vervolgens te kijken hoe ze er dan aan toe zijn.

Want 'dat kan toch niet erg zijn'.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 17 november 2006 @ 12:57:36 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43634098
begrijp ik nou goed dat het grootste deel van de users dit ziet als een beetje martelen en dat mag wel? Dus als Saddam maar een beetje had gemarteld was het zo'n vent geweest?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43634150
Mn ex zit bij de MIVD, en die was wel dermate verknipt dat ze ook zonder orders best wel eens een gevangene pijn zou doen. Ze was (toen) wel een echt machtsgeil iemand. Ze zat trouwens ook in die periode in Irak, ben benieuwd of er nog voorletters e.d. in de pers komen.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_43634151
Het is droevig dat hier oorlogsmisdaden worden gebagataliseert alsof het een studentenontgroening betreft.

Natuurlijk moeten de nederlandse militairen in het buitenland beschermt worden tegen aanslagen en natuurlijk zullen echte terroristen niet zo makkelijk te breken zijn. Maar besef wel dat dit misschien wel helemaal geen terroristen zijn, sterker nog, misschien is het wel gewoon een normale kerel die zijn best doet om te leven in een ellendig land.
Hoeveel normale mensen mag je martelen om een terrorist te pakken? iemand zei al: 9 normale mensen mogen volgens hem/haar gemarteld worden om een aanslag te voorkomen. klinkt nog best wel redelijk, maar als je na 9 normale mensen nou nog geen aanslag hebt voorkomen? doe je er dan nog 9? of is een 9 mensen martelen om een illegale drukkerij oid te pakken ook nog steeds redelijk?

Ik weet het niet hoor, er zal allemaal vast over nagedacht zijn, maar ik ben gewoon tegen martelen in zijn geheel. Hiervoor zijn mensenrechten verzonnen en ik ben van mening dat die bij iedereen gerespecteerd moeten worden. En militairen die deze martelingen uitvoer(d)en, die moeten worden berecht, niet omdat ze niet werk of hun best deden om anderen te beschermen, dat hebben ze goed gedaan. Maar omdat ze mensen hebben gemarteld, dat druist toch juist in tegen alle waarden die een leger juist moeten beschermen? waarschijnlijk nog onschuldige mensen ook.

ik mag trouwens hopen dat ook rechtse media dit direct zouden plaatsen als zoiets bekend werd en niet wachten tot na de verkiezingen.
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:01:12 #78
68638 Zwansen
pi_43634160
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:55 schreef Yildiz het volgende:
Bij deze zou ik even wat users willen vragen om (bijvoorbeeld) 11 dagen wakker te blijven, om vervolgens te kijken hoe ze er dan aan toe zijn.

Want 'dat kan toch niet erg zijn'.
Zijn ze 11 dagen uit hun slaap gehouden dan?
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:01:52 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_43634166
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij is er geen twijfel over dat mishandelen niet mag en dat militairen geen misdrijven mogen plegen hoor.
Is dat voor iedereen even duidelijk?

Waarom is er dan op dezelfde koers verder gegaan na het Abu Graib schandaal?
Waarom zijn er dan geen consequenties verbonden aan het bestaan van CIA-vluchten?
Waarom is er dan niet geprotesteerd toen de VS verklaarden zich niet meer aan de conventies van G. gebonden te voelen?
Waarom zijn we dan ten tweede male naar Afghanistan geweest, terwijl we wisten dat we over Irak kei-hard voorgelogen waren?

Als dit soort zaken bij onze bondgenoten al oogluikend toegestaan worden, wanneer mensen in dezelfde situatie samen met deze bondgenoten geworpen worden, dan weet je gewoon dat het ooit fout moet gaan.
Dat is nu je politieke verantwoordelijkheid.

Niet dat ik de acties goedkeur, in tegendeel. Het is een smet op het blazoen. Maar om dit, analoog aan Abu Graib, af te schilderen als een losstaand incident gepleegd door enkele individueen, is fout.
De sfeer en het klimaat waarin dit onherroepelijk zou gaan gebeuren is door de politiek gecreeerd.
The End Times are wild
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:04:43 #80
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43634212
Ach, mensenrechten. In tijden van liefde en oorlog is alles geoorloofd.
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:07:13 #81
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43634244
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:04 schreef Ringo het volgende:
Ach, mensenrechten. In tijden van liefde en oorlog is alles geoorloofd.
Dat vonden de tribunalen vanaf het Neurenbergproces en de landen die allerlei verdragen hebben ondertekend sinds het begin van de twintigste eeuw duidelijk niet.
1 kernfysicus
pi_43634262
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:57 schreef rubbereend het volgende:
Saddam
"Wij' zijn veel erger.
Saddam had tenminste nog het beste voor met de Iraqi hoewel dat ook weleens een beetje uit de hand liep, maar wat dat contingent Nederlandse babymoordenaars daar heeft uitgehaald grenst werkelijk aan het ongelooflijke! Het is toch niet te bevatten dat je als zogenaamd 'beschaafd' volk onschuldige jongens een zwarte bril opzet, wakker houdt, natspuit met water en in de kolereherrie zet?

Deze zaak is mijns inziens sowieso te groot voor het internationale strafhof in Den Haag, ik zie meer in een apart volkstribunaal om deze Nederlandse oorlogsmisdaden aan te pakken.
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:11:03 #83
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43634327
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:01 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Zijn ze 11 dagen uit hun slaap gehouden dan?
Nee, ik zeg juist specifiek bijvoorbeeld, weet jij hoeveel dagen?

Weet iemand dan wel hoe erg het wel óf niet was?
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:14:08 #84
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43634398
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:00 schreef Musketeer het volgende:
Mn ex zit bij de MIVD, en die was wel dermate verknipt dat ze ook zonder orders best wel eens een gevangene pijn zou doen. Ze was (toen) wel een echt machtsgeil iemand. Ze zat trouwens ook in die periode in Irak, ben benieuwd of er nog voorletters e.d. in de pers komen.
Zonder machtswellust kom je niet ver in die kringen. Dat is daar een heel normale karaktertrek. In wel meer kringen trouwens. Wat is er trouwens intrinsiek verkeerd aan de hang naar macht?

En verknipt word je vanzelf, als de auto's om je heen ontploffen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 17 november 2006 @ 13:18:41 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43634541
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:08 schreef Eightball het volgende:

[..]

"Wij' zijn veel erger.
Saddam had tenminste nog het beste voor met de Iraqi hoewel dat ook weleens een beetje uit de hand liep, maar wat dat contingent Nederlandse babymoordenaars daar heeft uitgehaald grenst werkelijk aan het ongelooflijke! Het is toch niet te bevatten dat je als zogenaamd 'beschaafd' volk onschuldige jongens een zwarte bril opzet, wakker houdt, natspuit met water en in de kolereherrie zet?

Deze zaak is mijns inziens sowieso te groot voor het internationale strafhof in Den Haag, ik zie meer in een apart volkstribunaal om deze Nederlandse oorlogsmisdaden aan te pakken.
goed joh; alleen dat eruit pikken en zo de hele boel uit zn verband te trekken
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:19:26 #86
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_43634568
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:14 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zonder machtswellust kom je niet ver in die kringen. Dat is daar een heel normale karaktertrek. In wel meer kringen trouwens. Wat is er trouwens intrinsiek verkeerd aan de hang naar macht?

En verknipt word je vanzelf, als de auto's om je heen ontploffen.
Wat een fantaverhalen over de MIVD! Daar kom je juist niet bij wanneer je zo bent.
The End Times are wild
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:19:28 #87
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43634569
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:08 schreef Eightball het volgende:

[..]

"Wij' zijn veel erger.

Precies, en wat mij betreft wordt de doodstraf weer ingevoerd voor dit soort tuig want tegen zoveel onmenselijkheid valt niet op te boksen.

Iemand natspuiten
Iemand een zwarte bril opzetten
Iemand expres wakker houden

WAAR GAAT HET GVD HEEN MET DEZE WERELD
pi_43634658
Echt schokkend vind ik het niet
A fascination with gradually evolving structures:
Drone Music
Een hypnotiserende trance, schatplichtig aan het minimalisme.
pi_43634669
Alsof al die critici hier het lot van die Irakezen ook maar ene fuck interesseerd. Begrijp me niet verkeerd, mij interesseert het ook niet, maar ik doe tenminste niet alsof.
Het is verkiezingstijd, het CDA doet het goed in de peilingen, en surprise surprise, de Pvda/GL aanhang heeft een stok(je) gevonden om Balkje mee om de oren te meppen, die natuurlijk meteen als een gelatinepudding begint te bibberen. Helaas stelt het stokje niets voor, en moet het met moralistisch gebrul flink opgeblazen worden.

en dan is er nog die bizarre neiging tot zelfkastijding, over de rug van diegenen die daadwerkelijk hun nek durven uit te steken uiteraard.
pi_43634691
Het gaat toch niet om hoe? Hoe zouden jullie het vinden om tijdens een sollicitatiegesprek constant water in je gezicht te krijgen.

Dit valt wel degelijk onder marteling! Ik vind dan ook dat er keiharde actie moet komen van de VN; een flinke boete of handelsembargo op Nederland en natuurlijk gewoon straffen via het Haags gerechthof voor de verantwoordelijken.

Kom nou; ik schaam me werkelijk kapot voor dit leger. Wat een klootzakken.
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:22:50 #91
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43634692
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat een fantaverhalen over de MIVD! Daar kom je juist niet bij wanneer je zo bent.
Tuurlijk wel. De kunst is alleen om het zo goed mogelijk te verbergen.

Bij dat soort organisaties zijn de rollen zo extreem uitgetekend, en de spelregels zo scherp opgesteld, dat elke natuurlijke neiging na verloop van tijd vanzelf een karikatuur wordt.
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:25:53 #92
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_43634784
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:22 schreef zatoichi het volgende:
Het gaat toch niet om hoe? Hoe zouden jullie het vinden om tijdens een sollicitatiegesprek constant water in je gezicht te krijgen.

Dit valt wel degelijk onder marteling! Ik vind dan ook dat er keiharde actie moet komen van de VN; een flinke boete of handelsembargo op Nederland en natuurlijk gewoon straffen via het Haags gerechthof voor de verantwoordelijken.

Kom nou; ik schaam me werkelijk kapot voor dit leger. Wat een klootzakken.
Nou, het opgepakt worden als krijgsgevangene is nu net iets anders als een sollicitatiegesprek!

Maar goed, het valt niet goed te praten. Maar ben je wel bewust dat 99% van de Nederlandse militairen hier niks mee te maken heeft. Die hebben hun werk daar gewoon volgens de regels gedaan.
The End Times are wild
pi_43634861
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:19 schreef Ringo het volgende:
WAAR GAAT HET GVD HEEN MET DEZE WERELD
Naar de voedselbank natuurlijk!
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:31:31 #94
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43634952
Ik heb even wat gegoogled; hier zie je hoe sommige kids in NL reeds op vroege leeftijd
worden geďndoctrineerd:

Ik word ziek van dit land.
pi_43634987
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:22 schreef zatoichi het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden om tijdens een sollicitatiegesprek constant water in je gezicht te krijgen.
Niet leuk natuurlijk, maar dat valt in het niet bij die zwarte bril!
Stel je voor je komt op een sollicitatiegesprek en ze meten je gelijk een zwarte bril aan en zetten je in de kolereherrie? De absolute hel.

Nogmaals, waar hebben die arme dappere jongens dat aan verdiend?
Het is om te huilen.
pi_43635124
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:31 schreef Ringo het volgende:
Ik heb even wat gegoogled; hier zie je hoe sommige kids in NL reeds op vroege leeftijd
worden geďndoctrineerd:
Deze kleine kolerelijer moet ogenblikkelijk naar de Glenn Mills school. Misschien is dat sadistische gedrag er nog uit te behandelen. Hij is nog jong dus ik heb goede hoop dat dat lukt.

Natuurlijk onnodig te zeggen dat zijn ouders wat mij betreft een enkeltje EBI kunnen krijgen.
Maar daar kunnen die fascisten van het OM natuurlijk weer niet aan beginnen.
Wat een kutland wonen we toch!
pi_43635211
Ach ja blijkbaar ontbreekt het bij sommige mensen aan inlveingsvermogen; jammer. Maar bedenk maar dat je daar als verdachte irakees zit; in een donkere ruimte met een bril waardoor je niets zit. Ineens krijg je een plens water over je heen, zondar dat je het hoorde aankomen. Mensen schreeuwen tegen je, maar je ziet niets. Ineens weer een plens water over je heen.

Je weet niet of het erger dan dit gaat worden of dat het hierbij blijft. Volgens mij sta je doodsangsten uit, alleen maar omdat je irakeze terroristen onder dwang van een vuurwapen van je huis gebruikt heb laten maken.

Triest is het, en ookal doet 99% van de soldaten dit niet, toch is de legeleiding keihard verantwoordelijk voor deze wantoestanden, en we dienen dan ook gewoon de conventie van Geneve te volgen waar hierover duidelijk afspraken zijn gemaakt, ondertekend door Nederland!

(Kutleger is nergens goed voor)
pi_43635288
quote:
Ach ja blijkbaar ontbreekt het bij sommige mensen aan inlveingsvermogen; jammer. Maar bedenk maar dat je daar als verdachte irakees zit; in een donkere ruimte met een bril waardoor je niets zit. Ineens krijg je een plens water over je heen, zondar dat je het hoorde aankomen. Mensen schreeuwen tegen je, maar je ziet niets. Ineens weer een plens water over je heen.
Dan denk je waarschijnlijk...

"Allahverdomme, was ik maar nooit een terrorist geworden... dan zat ik nu niet in een donkere kamer met een bil op en kreeg ik nu geen plensjes water over me heen en zaten er nu geen mensen tegen me te schreeuwen."
A fascination with gradually evolving structures:
Drone Music
Een hypnotiserende trance, schatplichtig aan het minimalisme.
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:42:44 #100
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43635322
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:41 schreef -hypnagogia- het volgende:

[..]

Dan denk je waarschijnlijk...

"Allahverdomme, was ik maar nooit een terrorist geworden... dan zat ik nu niet in een donkere kamer met een bil op en kreeg ik nu geen plensjes water over me heen en zaten er nu geen mensen tegen me te schreeuwen."
Nu neem je aan alsof al die mensen die opgepakt zijn ook terrorist zíjn?
Niet dat dat verder ook maar iets goedpraat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')