Zijn ze 11 dagen uit hun slaap gehouden dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:55 schreef Yildiz het volgende:
Bij deze zou ik even wat users willen vragen om (bijvoorbeeld) 11 dagen wakker te blijven, om vervolgens te kijken hoe ze er dan aan toe zijn.
Want 'dat kan toch niet erg zijn'.
Is dat voor iedereen even duidelijk?quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen twijfel over dat mishandelen niet mag en dat militairen geen misdrijven mogen plegen hoor.
Dat vonden de tribunalen vanaf het Neurenbergproces en de landen die allerlei verdragen hebben ondertekend sinds het begin van de twintigste eeuw duidelijk niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:04 schreef Ringo het volgende:
Ach, mensenrechten. In tijden van liefde en oorlog is alles geoorloofd.
"Wij' zijn veel erger.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:57 schreef rubbereend het volgende:
Saddam
Nee, ik zeg juist specifiek bijvoorbeeld, weet jij hoeveel dagen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zijn ze 11 dagen uit hun slaap gehouden dan?
Zonder machtswellust kom je niet ver in die kringen. Dat is daar een heel normale karaktertrek. In wel meer kringen trouwens. Wat is er trouwens intrinsiek verkeerd aan de hang naar macht?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:00 schreef Musketeer het volgende:
Mn ex zit bij de MIVD, en die was wel dermate verknipt dat ze ook zonder orders best wel eens een gevangene pijn zou doen. Ze was (toen) wel een echt machtsgeil iemand. Ze zat trouwens ook in die periode in Irak, ben benieuwd of er nog voorletters e.d. in de pers komen.
goed joh; alleen dat eruit pikken en zo de hele boel uit zn verband te trekkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:08 schreef Eightball het volgende:
[..]
"Wij' zijn veel erger.
Saddam had tenminste nog het beste voor met de Iraqi hoewel dat ook weleens een beetje uit de hand liep, maar wat dat contingent Nederlandse babymoordenaars daar heeft uitgehaald grenst werkelijk aan het ongelooflijke! Het is toch niet te bevatten dat je als zogenaamd 'beschaafd' volk onschuldige jongens een zwarte bril opzet, wakker houdt, natspuit met water en in de kolereherrie zet?
Deze zaak is mijns inziens sowieso te groot voor het internationale strafhof in Den Haag, ik zie meer in een apart volkstribunaal om deze Nederlandse oorlogsmisdaden aan te pakken.
Wat een fantaverhalen over de MIVD!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zonder machtswellust kom je niet ver in die kringen. Dat is daar een heel normale karaktertrek. In wel meer kringen trouwens. Wat is er trouwens intrinsiek verkeerd aan de hang naar macht?
En verknipt word je vanzelf, als de auto's om je heen ontploffen.
Precies, en wat mij betreft wordt de doodstraf weer ingevoerd voor dit soort tuig want tegen zoveel onmenselijkheid valt niet op te boksen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:08 schreef Eightball het volgende:
[..]
"Wij' zijn veel erger.
Saddam had tenminste nog het beste voor met de Iraqi hoewel dat ook weleens een beetje uit de hand liep, maar wat dat contingent Nederlandse babymoordenaars daar heeft uitgehaald grenst werkelijk aan het ongelooflijke! Het is toch niet te bevatten dat je als zogenaamd 'beschaafd' volk onschuldige jongens een zwarte bril opzet, wakker houdt, natspuit met water en in de kolereherrie zet?
Deze zaak is mijns inziens sowieso te groot voor het internationale strafhof in Den Haag, ik zie meer in een apart volkstribunaal om deze Nederlandse oorlogsmisdaden aan te pakken.
Tuurlijk wel. De kunst is alleen om het zo goed mogelijk te verbergen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat een fantaverhalen over de MIVD!Daar kom je juist niet bij wanneer je zo bent.
Nou, het opgepakt worden als krijgsgevangene is nu net iets anders als een sollicitatiegesprek!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:22 schreef zatoichi het volgende:
Het gaat toch niet om hoe? Hoe zouden jullie het vinden om tijdens een sollicitatiegesprek constant water in je gezicht te krijgen.
Dit valt wel degelijk onder marteling! Ik vind dan ook dat er keiharde actie moet komen van de VN; een flinke boete of handelsembargo op Nederland en natuurlijk gewoon straffen via het Haags gerechthof voor de verantwoordelijken.
Kom nou; ik schaam me werkelijk kapot voor dit leger. Wat een klootzakken.
Niet leuk natuurlijk, maar dat valt in het niet bij die zwarte bril!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:22 schreef zatoichi het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden om tijdens een sollicitatiegesprek constant water in je gezicht te krijgen.
Deze kleine kolerelijer moet ogenblikkelijk naar de Glenn Mills school. Misschien is dat sadistische gedrag er nog uit te behandelen. Hij is nog jong dus ik heb goede hoop dat dat lukt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:31 schreef Ringo het volgende:
Ik heb even wat gegoogled; hier zie je hoe sommige kids in NL reeds op vroege leeftijd
worden geïndoctrineerd:
Dan denk je waarschijnlijk...quote:Ach ja blijkbaar ontbreekt het bij sommige mensen aan inlveingsvermogen; jammer. Maar bedenk maar dat je daar als verdachte irakees zit; in een donkere ruimte met een bril waardoor je niets zit. Ineens krijg je een plens water over je heen, zondar dat je het hoorde aankomen. Mensen schreeuwen tegen je, maar je ziet niets. Ineens weer een plens water over je heen.
Nu neem je aan alsof al die mensen die opgepakt zijn ook terrorist zíjn?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:41 schreef -hypnagogia- het volgende:
[..]
Dan denk je waarschijnlijk...
"Allahverdomme, was ik maar nooit een terrorist geworden... dan zat ik nu niet in een donkere kamer met een bil op en kreeg ik nu geen plensjes water over me heen en zaten er nu geen mensen tegen me te schreeuwen."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |