PvdA en GL. Hoe de PvdA is omgesprongen met bijv. de Armeense genocide is tragisch alleen maar om Turkse stemmers binnenboord te houden een andere verklaring heb ik er niet voor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:17 schreef gelly het volgende:
Welke partij doet dat (nog) ? Je kunt hooguit stellen dat er partijen zijn die er minder op gefixeerd zijn en een wat genuanceerder programma op dat gebied hebben.
er komt zeker een hoop aan bod, maar dan vergeet men opeens alles waar men het de dag ervoor nog over had. En idd, bijzaak en hoofdzaak, ik wil wel eens weten wat er gebeurt is met de wetenschap dat bv de Duitse opsoringsdienst/justitie zoveel effectiever werkt dan de Nederlandse, ondanks een vergelijkbaar budget. Interesseert me in ieder geval veel meer dan Donner's bespiegelingen over de sharia en democratie. En soms krijg ik zelfs het idee dat ze het juist hierom te doen is, zoethoudertjes, om lastige vragen te ontwijken.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Opzixh heb ik best een hoge pet op van de Nederlandse journalistiek maar ik vind wel dat ze soms wel heel erg kunnen focussen op bijzaken zoals Bos die huilt dat het er zo hard aan toe gaat of Rutte die iets in de Viva heeft gezegd...
Je denkt dat ze dat doen voor die ene zetel ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
PvdA en GL. Hoe de PvdA is omgesprongen met bijv. de Armeense genocide is tragisch alleen maar om Turkse stemmers binnenboord te houden een andere verklaring heb ik er niet voor.
Heeft Bange Frans nog mensen in elkaar geslagen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:24 schreef Apropos het volgende:
Zalm. Gordon. Pauw. Witteman. Lange Frans.
Elke zetel is er een.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:25 schreef gelly het volgende:
Je denkt dat ze dat doen voor die ene zetel ?
Ik vind de hele kwestie Armenië onzinnig in Nederland, het wordt enkel misbruikt uit politiek gewin, niet omdat we de Armeniërs nou zo zielig vinden. Waar kwam het debat en de ophef ineens vandaan ? Het is niet alsof die slachting vorige week plaats vond.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Elke zetel is er een.
Haarscherpe analyse in de Trouw over die kwestie.
Maurice de Hond kan wel inpakken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vind de hele kwestie Armenië onzinnig in Nederland, het wordt enkel misbruikt uit politiek gewin, niet omdat we de Armeniërs nou zo zielig vinden.
Retorische vraag?quote:Waar kwam het debat en de ophef ineens vandaan ?
Srebrenica ook niet.quote:Het is niet alsof die slachting vorige week plaats vond.
Onzinnig?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vind de hele kwestie Armenië onzinnig in Nederland, het wordt enkel misbruikt uit politiek gewin, niet omdat we de Armeniërs nou zo zielig vinden. Waar kwam het debat en de ophef ineens vandaan ? Het is niet alsof die slachting vorige week plaats vond.
Als je het op een tijdschaal van een eeuw bekijkt natuurlijk wel. Ongeacht of het genocide was, wat voor zin heeft het om een land een eeuw later nog te verplichten het als genocide te erkennen, sterker nog, waarom verwachten we het van mensen die hier geboren zijn of bijna hun hele leven wonen ?quote:
Morele hygiene.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:39 schreef gelly het volgende:
Ongeacht of het genocide was, wat voor zin heeft het om een land een eeuw later nog te verplichten het als genocide te erkennen
Doen we dat dan?quote:sterker nog, waarom verwachten we het van mensen die hier geboren zijn of bijna hun hele leven wonen ?
LibDem, denk ik. Al vind ik ze niet uitgesproken LibDem.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
Wat ga jij eigenlijk stemmen Apropos?
Kan je beter VVD stemmen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:51 schreef Apropos het volgende:
LibDem, denk ik. Al vind ik ze niet uitgesproken LibDem.
Dat is duidelijk. De 10 punten op de site van LibDem zijn opzich niet verkeerd. Beetje D66 achtig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:56 schreef Apropos het volgende:
Dat nooit.
verdomdquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De toetscombinatie "CTRL-B" gebruiken?
Is dat niet het doel van elke politieke partij?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:59 schreef kLowJow het volgende:
Waarom hebben ze toch zo nodig mee moeten regeren.
Peop zonder gat..quote:Op donderdag 16 november 2006 23:20 schreef Autodidact het volgende:
Debiel zonder blad.
Iemand al geprobeerd?quote:U heeft alle politici al eens in de ogen gekeken. Kijk nu eens een dier in de ogen. Een beter stemadvies kunt u niet krijgen!
Ik twijfel tussen ja, maar... nee, want... en eigenlijk zou het zo moeten zijn dat...quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is dat niet het doel van elke politieke partij?
Macht zit in het aard van het beestje. Macht corrumpeert en zo kom je weer bij D66 uitquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:07 schreef kLowJow het volgende:
Ik twijfel tussen ja, maar... nee, want... en eigenlijk zou het zo moeten zijn dat...
Maar... maar... principes... bezieling... landsbelang... ideologie...quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Macht zit in het aard van het beestje. Macht corrumpeert en zo kom je weer bij D66 uit.
da's gemeen spul johquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:43 schreef du_ke het volgende:
Tja en dan schenk je maar weer een drupje Wodka in met de belofte om daarna echt te gaan slapen.
Valt reuze mee. Heb die fles eindelijk bijna leeg, heeft veel te lang geduurdquote:
Van The Onion komt deze grafiek toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vaak genoeg laten zien:
[afbeelding]
't Is mijn kloon niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nog even voor het slapen gaan? Waarom ga ik steeds in foetushouding op de grond liggen?
Ik ken vanuit de foetushouding drie verschillende dodelijke technieken toepassen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:08 schreef tvlxd het volgende:
Maareh... het klinkt vrij ongeloofwaardig, maar ik ken dus een meisje dat ongeveer zo is, of althans vaak dergelijke neigingen heeft.
Toch jammer dat je dit nooit echt afmaakt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:16 schreef tvlxd het volgende:
De afgrijselijke ellende,, de moordzuchtige leegheid,
, het onvermijdelijke sterven,
, het met meer dan één bijwoord belast, onzinnig zelfstandig naamwoord,
.
Wel zo ongeveer de enige die ''puberteit'' nog weet te spellen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:57 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nog even voor het slapen gaan? Waarom ga ik steeds in foetushouding op de grond liggen?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ken vanuit de foetushouding drie verschillende dodelijke technieken toepassen.
Grandmaster B.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:28 schreef kLowJow het volgende:
[..].
Maar wie quote je hier ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |