Je had het gas aan laten staan.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:00 schreef Spees_Eend het volgende:
..
Nog een voorbeeld, gign ik gisteren paprika's roosteren, brandde er eentje aan. Dus ik ging in foetushouding op de grond liggen. Nou kun je zeggen "is toch niet zo erg als je in je eigen huis bent" maar ja, de rest was toen ook aangebrand toen ik eenmaal weer kon opstaan.
Iemand een verklaring?! :'(
Even serieus hoor, jij hebt echt professionele hulp nodig. Problemen in je kop?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik twijfelde een beetje of ik dit topic zou openen, omdat ik weet dat Fok!kers af en toe wat bot kunnen reageren en omdat mijn probleem niet serieus wordt genomen soms. Maar graag zou ik toch de achtergrond van mijn gedrag willen laten analyseren / uitleggen.
Zo gauw ik me in het nauw gedreven voel, of ik me troosteloos voel, ga ik in foetushouding op de grond liggen, waar ik ook ben. Of ik nou in de bank ben, en ze kunnen me niet helpen aan een nieuwe pas terwijl die door magnetisme onbruikbaar is geworden, of als ik keihard ben afgewezen voor een sollicitatiegesprek (dan wacht ik wel tot thuis hoor). Ik ga in foetushouding op de grond liggen en voel me een uur te machteloos om op te staan.
Nog een voorbeeld, gign ik gisteren paprika's roosteren, brandde er eentje aan. Dus ik ging in foetushouding op de grond liggen. Nou kun je zeggen "is toch niet zo erg als je in je eigen huis bent" maar ja, de rest was toen ook aangebrand toen ik eenmaal weer kon opstaan.
Iemand een verklaring?! :'(

Jawel dat is toch leuk als het een keer op straat gebeurt en allemaal van die kinderen die er omheen rennen en met stokjes op hem slaanquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Tip voor volgende keer, wanneer er in het vervolg iets niet gaat zoals je gehoopt had, ga dan niet in foetushouding liggen. Ik herhaal, ga niet in foetushouding liggen.
Maar aan de andere kant heeft een poster nooit in de baarmoeder gezeten en grillt een poster nooit paprika's. Dus ik denk niet dat het gaat werken, maar ik kan het proberen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Misschien moet je proberen om in tegengestelde richting te liggen, dus zeg maar met je rug naar binnen gevouwen. Misschien werkt dat net als met een poster, als die naar binnen gekruld is moet je hem ook de andere kant op rollen, dan issie weer recht.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Misschien moet je proberen om in tegengestelde richting te liggen, dus zeg maar met je rug naar binnen gevouwen. Misschien werkt dat net als met een poster, als die naar binnen gekruld is moet je hem ook de andere kant op rollen, dan issie weer recht.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:42 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je had het gas aan laten staan.![]()
Zolang jij nou maar geen poster na gaat doen en jezelf ophangtquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heeft een poster nooit in de baarmoeder gezeten en grillt een poster nooit paprika's. Dus ik denk niet dat het gaat werken, maar ik kan het proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |