Kun je met elektra werken dan in de regenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo ff hier klagen over het geweldige weer van vandaag![]()
- Ik ben compleet gezandstraald op de bouw
- Heb een hele poos in de regen moeten staan werken
- Heb de kachel al omhooggedraaid en onder een hete douche gestaan..
En ik heb het nog koud![]()
![]()
*zucht*
Naja nog maar één dag en dan weekend
Er zijn genoeg dingen die elektrisch zijn die je zonder dat er spanning op staat kunt monteren, daarbij loop ik op een bouw met 18 blokken aan woningen (gemiddeld blok is 10 woningen en onze container met materiaal staat in het midden van de hele bouw; wij zijn nu bezig in blok 12 en moeten dus een heel eind lopen met materiaal en gereedschap (twee kruiwagens, twee trapjes, kabelhaspel voordat we uberhaupt op de plaats zijn waar we werken; dat gaat prima maar niet als er regen en wind staat; de huizen zijn hier vrij dicht; zover als dat mogelijk is.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Kun je met elektra werken dan in de regen
Had eigenlijk verwacht dat het grootste gedeelte van de bouw wel ATV zou krijgen vandaag. Hier iig wel, behalve de blokken welke redelijk wind en waterdicht zijn.
De speciale kachelpoets heet Zebraline; zit in een tube.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:14 schreef Gurb het volgende:
[..]
je hebt speciale kachelpoets, daarmee maak je zo'n ding weer spiksplinternieuw, mooi glanzend zwart.
(alleen de eerste keer dat je hem opstookt stinkt het een beetje, maar daarna is het alleen maar glimmen)
Dat is een hele mooie. Ik zie alleen geen ruitjes . Of zijn die zo schoon?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:37 schreef taxibabe het volgende:
heb er waarschijnlijk 1 gevonden, ben nog aan het mailen enzo![]()
Hij is niet zo supermooi, maar daar gaat het niet echt om. De functionaliteit is belangrijker gezien de stijgende energieprijzen.
Dit is hem!:
[afbeelding]
Ach en met een beetje oppoetsen zal het waarschijnlijk ook nog wel meevallen....
Ik heb een hekel aan een kantoorbaan; en heb opzich geen hekel aan het dagelijks buiten zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 22:12 schreef tnimble het volgende:
Tja Sanger dat is ook 1 van de redenen dat ik als vaste baan een andere kant op gegaan ben.
Ik weet hoe je je voelt Vonkie hou vol en sterkte![]()
![]()
Geintje Vonkquote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
I
Dus eigenlijk zijn we gewoon gek op ons vak en dat is onze drijfveer buigveer![]()
Het was ook maar een grapje hoor Vonkie!quote:Op donderdag 7 december 2006 19:36 schreef Vonkenboer het volgende:
ATV op de bouw bij regen en slecht weer; reken er maar niet op (metselaars uitgezonderd; maar de rest moet echt wel door hoor !
Ik moet zeggen dat mijn kantoorbaan me niet slecht bevalt. Alleen mis ik juist het af en toe buiten zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan een kantoorbaan; en heb opzich geen hekel aan het dagelijks buiten zijn
Alleen als het weer wel eens tegenzit dat is regelrecht![]()
En de slechte cao waar wij onder vallen (klein metaal) is ook niet echt een opkikkertje; maar er werd ons in het eerste jaar al gezegd; electromonteur worden doe je voor de liefde voor het vak, niet om snel veel te gaan verdienen.
Dus eigenlijk zijn we gewoon gek op ons vak en dat is onze drijfveer![]()
![]()
Ik denk het wel, maar vonk weet dat voor zijn bedrijf natuurlijk beter.quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn kantoorbaan me niet slecht bevalt. Alleen mis ik juist het af en toe buiten zijn.
En vallen elektromonteurs onder de kleinmetaal sector?
Klopt, er zit geen mica in, maar dat kan ik zo er in laten maken. Donderdag haal ik hem opquote:Op donderdag 7 december 2006 21:41 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Dat is een hele mooie. Ik zie alleen geen ruitjes . Of zijn die zo schoon?
Als je er bent om hem te kopen. Controleer hem dan goed of er geen haarscheurtjes in zitten.
Dank, ik ben blij dat annnnne iig wijs was en het advies heeft opgevolgd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:15 schreef AnneX het volgende:
Even ertussen door :
Hulde aan Marsepein voor de waarschuwing aan Annnne !
Twas niet echt een hint of zo hoor. Kdenk niet dat veel mensen zo zot zijn om eventjes een paar honderd kilometer te rijden achter een kachel. Die onderste blijft hier sowieso. Mocht er nu iemand echt geinteresseerd zijn, geen probleem natuurlijk, die staan hier toch maar te bestoffen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:30 schreef klipper het volgende:
Die middelste kachel is super, net een gezicht.
Maar je gaf aan dat ze niet meer gebruikt worden, was dat een stille hint?
Denk wel dat je ze hier snel kwijt zal raken.
²quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:15 schreef AnneX het volgende:
Even ertussen door :
Hulde aan Marsepein voor de waarschuwing aan Annnne !
Als je het durft te gokken kun je er een andere knop afhalen om te kijken hoe het daar zit.quote:Op maandag 11 december 2006 13:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Iemand enig idee hoe je een bladveertje in de knop van een kookplaat vervangt? Ik krijg het dingetje er niet in.
Foto`s willen we zien.quote:Op maandag 11 december 2006 13:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Iemand enig idee hoe je een bladveertje in de knop van een kookplaat vervangt? Ik krijg het dingetje er niet in.
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:57 schreef Cybersijp het volgende:
En wat doen we dan ?
Bis morgen allen
Nou, het is wel ee puntje voor mijn jaargesprek hoor, as vijdag.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:53 schreef Cybersijp het volgende:
Tjeez jij bent ook veul in het buitenland zeg, maar is werkgerelateerd natuurlijk
Hoe bedoellu janneman?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:16 schreef Solingjan het volgende:
Dudeke is dit je alterego http://www.google.nl/
Als logo van Google?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
Er stond gisteren 'De Schreeuw' als logo. En die is weer te herleiden tot je avatar.
ja ik had het al gezien...is goed hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:40 schreef Marsepein het volgende:
truttebosje: Ik heb je oude topic op slot gezet, met een link naar je nieuwe topic. In het nieuwe topic heb ik een link opgenomen naar het oude topic.
De mail was wel aangekomen, maar ik wat problemen met mijn eigen mailserver icm de mailserver van mijn provider. Gisteravond heb ik dat weer in orde gemaakt en zag toen je mailtje pasquote:Op woensdag 13 december 2006 11:00 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ja ik had het al gezien...is goed hoor.
ik had trouwens een mailtje naar jou en be tegelijk verstuurd...was die niet aangekomen dan?
(ik las ook al je gemopper in mn oude topic hihi)
Wat zijn de klusvorderingen eigenlijk aan jou kant ?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:15 schreef Marsepein het volgende:
[..]
De mail was wel aangekomen, maar ik wat problemen met mijn eigen mailserver icm de mailserver van mijn provider. Gisteravond heb ik dat weer in orde gemaakt en zag toen je mailtje pas![]()
Maar BE heeft het goed opgelost hoor. En ach gemopper, zo is het niet bedoeld, meer als tip
We jammer dat picserver het op dit moment niet doet, ik gebruik die ook en zit min of meer met hetzelfde probleem. Waarschijnlijk ga ik er eens een paar uurtjes voor zitten om e.e.a. weer in orde te maken.
Vorderingen? Waar?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wat zijn de klusvorderingen eigenlijk aan jou kant ?![]()
Het staat alleen in een verkeerd subforum denk ik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:14 schreef Matness het volgende:
[SPOED] (tijdelijke) woning in Limburg gezocht!!!
zó strak hoeven de regels toch niet gehanmteerd te worden?
soms is het helemaal niet zo erg om ook eens wat open te laten staan.
kerst spirit enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |